'ongeacht je leeftijd'quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn een eenheid
Van mij mag je een mening hebben hoor, ongeacht of ik het daar nu wel of niet mee eens ben en ongeacht je leeftijd. Zo is het leven immers
VOELENNNNNNquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:26 schreef Stuart het volgende:
Okay, nu mogen mensen mij aanraken want ik heb 100,000+ posts
Precies. En afhankelijkheid is kut. Dus ik speel alleen mee met iemand die alles ook zonder mij kanquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn een eenheid
Van mij mag je een mening hebben hoor, ongeacht of ik het daar nu wel of niet mee eens ben en ongeacht je leeftijd. Zo is het leven immers
Ja hoor. Ik ga ook met iedereen op de foto maar alleen buitenshuisquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
VOELENNNNNN
deel je ook handtekeningen uit?
jaaaquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
All Star Bowling op MSN is te gek
Waar gaan we aan voelen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
VOELENNNNNN
deel je ook handtekeningen uit?
Hehehequote:Op dinsdag 28 december 2010 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En afhankelijkheid is kut. Dus ik speel alleen mee met iemand die alles ook zonder mij kan
Nope, ik heb naar The Golden Compass gekekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie heeft er The Bucket List gekeken vanavond?
Moet dat zo hard uitgesproken worden dan? Als je gewoon normaal doet hoor je er niemand over idd. Maar ik geloof niet dat jij bij voorbaal belachelijk gemaakt wordt om je leeftijd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'ongeacht je leeftijd'Eindelijk iemand die er zo over denkt
het duurde even...
Neenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie heeft er The Bucket List gekeken vanavond?
goh over je aangesproken voelen, ik zei iets verder terug iets van niet generaliseren.......... meer nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, je spreekt binnen dit topic voornamelijk tegen Nijntje en mij en gebruikt vervolgens de term 'ze'. Als je het niet tegen mij had ben ik benieuwd wie nog meer onder de noemer 'ze' valt dan
En verder, welke 'woordjes' tracht ik jou in de mond te leggen dan?
quote:
die heb ik in de bios gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, ik heb naar The Golden Compass gekeken
Het ligt gewoon aan mijn kneuzigheid dus...quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet dat zo hard uitgesproken worden dan? Als je gewoon normaal doet hoor je er niemand over idd. Maar ik geloof niet dat jij bij voorbaal belachelijk gemaakt wordt om je leeftijd.
Jij denkt aan iets verkeerds he?quote:
Dan moet je misschien goed quoten als je anderen wenst aan te spreken. Maar goed, ik laat het hier verder bij. Heeft geen zin een hele discussie te gaan voeren over inhoudelijk feitelijk nietsquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
goh over je aangesproken voelen, ik zei iets verder terug iets van niet generaliseren.......... meer niet
In dat geval, JAquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn kneuzigheid dus...
hoe zou ik het anders kunnen opvatten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij denkt aan iets verkeerds he?![]()
Alleen maar kussen en knuffelen gaat ook vervelen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een liefde hebben we hier toch altijd in KSC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |