En reken maar dat er meer dan 354 foto's, meer dan 22 filmpjes en meer dan 900 spoorkilometers tussen gaan zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
Over minder dan 100 uur zitten we al in 2011
Woohoo, uitrekenen per uur en statistiekjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En reken maar dat er meer dan 354 foto's, meer dan 22 filmpjes enmeer dan 900 spoorkilometers tussen gaan zitten
Toen TFM ging haalde ik iemand uit ONZ hier heen, dus ik was niet alleenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
Het is hier gezelliger dan afgelopen nacht want toen was er nagenoeg niemand
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, uitrekenen per uur en statistiekjes
wie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen TFM ging haalde ik iemand uit ONZ hier heen, dus ik was niet alleen
Ze hadden ONZ sc nooit moeten sluitenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet alles persoonlijk nemen. Het is maar InternetOp internet is hard schreeuwen niet moeilijk
Alleen is ook maar alleen inderdaad. Samen is altijd gezelligerquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen TFM ging haalde ik iemand uit ONZ hier heen, dus ik was niet alleen
Uhm Linkse_Bomenknuffelaar ofzoquote:
die gast spoort echt nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm Linkse_Bomenknuffelaar ofzo![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen is ook maar alleen inderdaad. Samen is altijd gezelliger
Zo gek ben ik eigenlijk ook wel hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik heb dus echt van mijn top-fotodagen statistieken per uur gemaakt
Zo van "Als je nogeens ECHT veel foto's op een dag wil maken, waar zit dan nog ruimte?"
![]()
Ik ben ook best een leipe hoor
Ik kende hem niet echtquote:
hij kan wel aardig zijn, maar sommige van z'n topiques in [BWN] sporen echt nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kende hem niet echtHet was wel gezellig trouwens
Blijf je nou zeiken? Sorry hoor, maar het begint vervelend te worden. Of je bent een kloon of je bent gewoon een enorme drama queen. Either way, het gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ze hadden ONZ sc nooit moeten sluiten![]()
dan waren er hier nog wat van de oude garde.......
+1 4chan style.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijf je nou zeiken? Sorry hoor, maar het begint vervelend te worden. Of je bent een kloon of je bent gewoon een enorme drama queen. Either way, het gaat nergens meer over
Post gezellig mee en ga anders lekker slapen ofzo
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij kan wel aardig zijn, maar sommige van z'n topiques in [BWN] sporen echt niet
of verwar ik 'm nu met iemand anders
Ook maar eens een 'actief' dagje voor plannen danquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo toch maar eens slapen. En heel erg veel foto's maken zit er al best lang niet meer in eigenlijknou ja 200 haal ik soms nog weleens bij uitzondering, maar dat schiet niet echt op natuurlijk.
Nondejouhwquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijf je nou zeiken? Sorry hoor, maar het begint vervelend te worden. Of je bent een kloon of je bent gewoon een enorme drama queen. Either way, het gaat nergens meer over
Post gezellig mee en ga anders lekker slapen ofzo
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:51 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje voordat ik ga slapen
blijven steenkonijn en ik weer alleen achterquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo toch maar eens slapen. En heel erg veel foto's maken zit er al best lang niet meer in eigenlijknou ja 200 haal ik soms nog weleens bij uitzondering, maar dat schiet niet echt op natuurlijk.
Ik kan me altijd nog bedenken als het super gezellig isquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
blijven steenkonijn en ik weer alleen achter
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me altijd nog bedenken als het super gezellig is
Slaapmiddelquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:51 schreef Stuart het volgende:
Goed, ik neem nog 1 biertje voordat ik ga slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |