Nou, ik moet bekennen dat het wel werktquote:
Ja, zoals eind aug 2009, toen ik al meer dan 3 jaar tegen steeds stijgende records 425, 467, 490 en 495 aan zat te kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook maar eens een 'actief' dagje voor plannen dan![]()
dat voelt veattquote:
Het zal niet lang meer duren iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:53 schreef Stuart het volgende:
Flash, mocht je toch zijn gaan slapen, welterusten kerel en fijne dag morgen![]()
Het klinkt wel tof, zomaar een dagje naar Oostenrijk. Wel eens Londen gedaan? Voor foto's lijkt me dat namelijk ook een geweldige stad. En die 623 moet er toch een keer aan gelovenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zoals eind aug 2009, toen ik al meer dan 3 jaar tegen steeds stijgende records 425, 467, 490 en 495 aan zat te kijkenToen ben ik een keer een dagje leuk naar oostenrijk geweest, mede met het doel om heel veel foto's te maken, maar niet eens uitsluitend daarom. Dat is wel gelukt op zich (623
) en verder was het ook een geweldige dag, hoop leuke dingen gedaan gewoon
Maar dat was ook wel meteen de laatste 400+ dag. Sindsdien kan ik me ook maar 2 300+ dagen herinneren, en dan is toch wel wat magertjes.
Fijn toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik moet bekennen dat het wel werkt
Sorry, was voorbarig en/of ongeduldig. Heb ik wel vaker last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal niet lang meer duren idd
Ja, en veel gezonder zullen slaappillen ook niet zijnquote:
Ben je soms een beetje emo?quote:
quote:
Dan drink je het verkeerd omquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Koffie maakt mij altijd slaperig
quote:
Nee bedankt...quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
P I J N I S F I J N E N B L O E D M O E T
quote:
Zou best eens gaaf zijn denk ik, London. Moet ik daar wel een slaapplek hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt wel tof, zomaar een dagje naar Oostenrijk. Wel eens Londen gedaan? Voor foto's lijkt me dat namelijk ook een geweldige stad. En die 623 moet er toch een keer aan geloven
Omdat emoquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben depri, maar weet niet waarom
shoppenquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:01 schreef RockNijntje het volgende:
Joepiemorgen centjes spenderen in de stad
Ben ook nog nooit door de tunnel gegaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best eens gaaf zijn denk ik, London. Moet ik daar wel een slaapplek hebbenEn dan met de trein door de kanaaltunnel heen en terug
Vervelend thoughquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben depri, maar weet niet waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |