Ja ik ben daar ook juist voor inderdaad. Van die saaie lui zoals Koeman en Rutten e.d.quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch mooi dat er niet alleen grijze muizen in het trainersvak zitten.
Je zou ook kunnen zeggen dat het simpel kroegpraat is.quote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Je kunt hier echt een avondvullende compilatie van maken, zeldzaam goeie tv
Opmerkingen van Derksen tegen hem zijn wel geniaal.quote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef Ragboer het volgende:
Donder op met Ali B, nooi meer uitnodigen die gast!
quote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Snap hem na een half jaar nog steeds niet...
quote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Snap hem na een half jaar nog steeds niet...
ja idd.quote:Op maandag 27 december 2010 21:24 schreef Evertjan het volgende:
mooi om te zien wat voor een plezier Antonie Kamerling had bij VI oranje
Schitterend he die zelfspotquote:Op maandag 27 december 2010 21:26 schreef HenkieVdV het volgende:
"Je moet niet naar dat geleuter luisteren in van die praatprogramma's, hou je maar gewoon aan ons vast."
Ja echt, mooi en toch ook een beetje freaky.quote:Op maandag 27 december 2010 21:24 schreef Evertjan het volgende:
mooi om te zien wat voor een plezier Antonie Kamerling had bij VI oranje
Spijkerman ook niet.quote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef Jmsls het volgende:
Joling echt nooit uitnodigen alsjeblieft.
ze mogen van de VARA niet meer te vaak bij VI aanschuivenquote:Op maandag 27 december 2010 21:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Die dikke Jakshals zou veel leuker zijn bij hedendaagse V.I ipv Erik.
En Jeroen van Koningsbrugge komt zowat elke week op rtlquote:Op maandag 27 december 2010 21:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze mogen van de VARA niet meer te vaak bij VI aanschuiven
Dan had Johan meegedaan aan de polonaise...quote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Hebben jullie ook niet dat je zit te denken hoe de finale VI eruit had gezien als we gewonnen hadden?
Inderdaad schitterend programma...vooral de voetbal-inhoudelijke discussies spreken me bijzonder aan...quote:Op maandag 27 december 2010 21:36 schreef LWD-Godius het volgende:
Vorige week dacht ik nog wat er nou zo bijzonder was aan een compilatieuitzending maar nu ik er zo naar kijk kom ik niet bij van het lachen.
Ach over 3 weken is het er alweer.quote:Op maandag 27 december 2010 21:41 schreef alf89 het volgende:
Ik lig constant dubbel om dit programma! Wat jammer dat dit alweer de laatste is van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |