Mijn oma had alleen maar commentaar op alles en iedereenquote:Op maandag 27 december 2010 15:14 schreef JJH het volgende:
Allemaal geen leuke kerst?
Gisteravond was wel leuk. Verder ook weinig spannend gedaan.
gister met vrienden op stap geweest, alleen mn jas gejatquote:Op maandag 27 december 2010 15:14 schreef JJH het volgende:
Allemaal geen leuke kerst?
Gisteravond was wel leuk. Verder ook weinig spannend gedaan.
Da's ook niet leuk van oma...quote:Op maandag 27 december 2010 15:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn oma had alleen maar commentaar op alles en iedereen
Geen bekeuring gehad voor geen licht? Dat is dan weer positief.quote:Op maandag 27 december 2010 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister met vrienden op stap geweest, alleen mn jas gejat
Gelukkig haal ik voor ik de kroeg binnenloop mn zakken leeg. dus alleen mn lampjes van de fiets zaten er nog in
Nee het was verschrikkelijkquote:Op maandag 27 december 2010 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's ook niet leuk van oma...
[..]
Geen bekeuring gehad voor geen licht? Dat is dan weer positief.
Kwalität.quote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
Dat topic
charlie sheen is niet dood en vingers.
Yeeh!quote:Op maandag 27 december 2010 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan krijg je een kaartje van me
Die is de 20ste jarig?quote:Op maandag 27 december 2010 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan ben je 1 dag later jarig dan een vriend van me
had een andere jas mee genomenquote:
Wat is er vandaag danquote:Op maandag 27 december 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
Lieve Benny, een hele dikke kus en knuffel van mijIk had gister al aan je gedacht voor vandaag.
Dankjewelquote:Op maandag 27 december 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
Lieve Benny, een hele dikke kus en knuffel van mijIk had gister al aan je gedacht voor vandaag.
Kusjesdag met Bennyquote:
Kerstvakantie he.quote:Op maandag 27 december 2010 15:53 schreef Rauzer het volgende:
Wel grappig dat Erik sinds hij gestopt is met TAL modden bijna npnstop hier aanwezig is!
Nee eigenlijk niet meerquote:Op maandag 27 december 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Benny heb je nog contact eik met Wiepwiep via de Twittert, komt ze nog eens TALlen?
Dankjewelquote:Op maandag 27 december 2010 16:01 schreef JJH het volgende:
Ik weet niet wat er is, maar alsnog een dikke knuffel voor Benny....O+
Crazy-Mquote:
Ja, was gezellig met veel visitequote:
Gister buiten rooster en planning om nog gewerkt, en door lastige klanten en file was ik te laat in Steenwijk.quote:Op maandag 27 december 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ja, was gezellig met veel visite
Jij ook?
Jij ook dankjewelquote:Op maandag 27 december 2010 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het ook niet maar van mij ook!
quote:
Leuk, was het een geslaagd concert?quote:Op maandag 27 december 2010 16:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister buiten rooster en planning om nog gewerkt, en door lastige klanten en file was ik te laat in Steenwijk.
Kerstavond ben ik naar het Kerstconcert van Miss Montreal in Hedon geweest, en 1e kerstdag heb ik ook gewerkt.
Ik zit te denken wat er met jouw icoontje is, maar ik kan er niet op komenquote:
Het zwerft hier rond in deze SCquote:Op maandag 27 december 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te denken wat er met jouw icoontje is, maar ik kan er niet op komen
Ik had 'm vroegerquote:Op maandag 27 december 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te denken wat er met jouw icoontje is, maar ik kan er niet op komen
Nee, dat doe je nietquote:Op maandag 27 december 2010 16:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga al naar mijn hoekje
*troosten doet*quote:Op maandag 27 december 2010 16:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar...Maar, je maakt me aan het huilen
Ohhhhh is dat hetquote:
Ik vond van wel. Ze was wat ziekjes ( de rest van de band was al ziek geweest ) en ze stond na 2 nummers te huilen op het podium omdat ze echt haar best wilde doen, maar het niet echt ging. Nadat de hele zaal haar aanmoedigde is ze met een snik in haar stem weer begonnen, ik heb er verder weinig van gemerkt. Ik vond het gaaf.quote:Op maandag 27 december 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Leuk, was het een geslaagd concert?
Awquote:Op maandag 27 december 2010 16:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar...Maar, je maakt me aan het huilen
Wat tof, klinkt als sfeervolquote:Op maandag 27 december 2010 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Ze was wat ziekjes ( de rest van de band was al ziek geweest ) en ze stond na 2 nummers te huilen op het podium omdat ze echt haar best wilde doen, maar het niet echt ging. Nadat de hele zaal haar aanmoedigde is ze met een snik in haar stem weer begonnen, ik heb er verder weinig van gemerkt. Ik vond het gaaf.
Ze had een serie, begin van de week stond ze al in Utrecht. Anders hadden we waarschijnlijk daar gegaan. (M'n zus woont daar in de buurt)quote:Op maandag 27 december 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat tof, klinkt als sfeervol, en leuk dat je er van hebt genoten.
Leuk zo op kerstavond een kerstconcert
Wuut hoezo?quote:Op maandag 27 december 2010 16:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent echt een tof mannetje
Gridsersquote:Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef Gridlok het volgende:
Blij toe dat die rotzooi weer weg is.
Gridlokquote:Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef Gridlok het volgende:
Blij toe dat die rotzooi weer weg is.
Als jullie achter elkaar zie posten denk ik nu dat Benny met zichzelf aan het praten isquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jullie achter elkaar zie posten denk ik nu dat Benny met zichzelf aan het praten is
quote:Op maandag 27 december 2010 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jullie achter elkaar zie posten denk ik nu dat Benny met zichzelf aan het praten is
Dat doe ik sowieso wel eensquote:Op maandag 27 december 2010 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We all doquote:
jep, soms doe ik dat en vragen de mensen om me heen tegen wie ik praatquote:
tjah, echt stom iets wat je niet direct nodig hebt maar savonds pas zietquote:
Choco wijfquote:
Nietes... je bent aan het FOK!ken. Ik zie hetquote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef Lutte het volgende:
Ik ben aan het tafeltennissen op de Wii.
Gutagut, wat heb ik pret.
morgen nieuwe tv kopen ?quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef Lutte het volgende:
Ik doe het serieus tegelijk. Heb de controller in mijn andere hand.quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nietes... je bent aan het FOK!ken. Ik zie het
quote:Op maandag 27 december 2010 16:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe het serieus tegelijk. Heb de controller in mijn andere hand.
Zit dat in het sportspack?quote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef Lutte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tafeltennisen met Luttequote:Op maandag 27 december 2010 16:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry Gridsch, ik dacht dat je die foto's wel kon waarderenquote:
Succes Lutquote:Op maandag 27 december 2010 16:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stuur je nu een pikante terugquote:Op maandag 27 december 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry Gridsch, ik dacht dat je die foto's wel kon waarderen
quote:Op maandag 27 december 2010 16:35 schreef JJH het volgende:
En waarom zo treurig Lutte?Haha, waar denk je aan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewoon niet zo'n zin om te WII'en.
Joaaah!quote:Op maandag 27 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte, heeft je oma of familie nog iets over je meisjes outfit gezegd gister?![]()
je zag er ook wel echt cute uitquote:Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaaah!Ze waren helemaal enthousiast. Als ze maar niet denken dat ik dat iedere keer ga doen.
Ik dacht eerder ook al een niet zo blije reactie van je te lezen, maar dat kan ik mis hebben.quote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, waar denk je aan dan?
Ik heb gewoon niet zo'n zin om te WII'en.
Wat tofquote:Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaaah!Ze waren helemaal enthousiast. Als ze maar niet denken dat ik dat iedere keer ga doen.
Omdat ouders.quote:Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht eerder ook al een niet zo blije reactie van je te lezen, maar dat kan ik mis hebben.
En waar wii je dan als je geen zin heb?
quote:Op maandag 27 december 2010 16:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ouders.Die denken dat ik het leuk vind om de wereld te redden als kat ofzo.
Overdag is zie een alledaags schoolmeisje, maar 's avonds metamorfoost zij in een..... .... ... kat. [/jambers]quote:Op maandag 27 december 2010 16:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ouders.Die denken dat ik het leuk vind om de wereld te redden als kat ofzo.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Overdag is zie een alledaags schoolmeisje, maar 's avonds metamorfoost zij in een..... .... ... kat. [/jambers]
Ik probeer me er een beeld bij voor te stellenquote:Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef Lutte het volgende:
Ik ben nog steeds aan het pingpongen... En ik win nog ook.
Vast heel charmant.quote:Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeer me er een beeld bij voor te stellen
Jup. Sardientjes vangen en de wereld redden van de boze wolf Ivleth.quote:Op maandag 27 december 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Overdag is zie een alledaags schoolmeisje, maar 's avonds metamorfoost zij in een..... .... ... kat. [/jambers]
hoe heet dat spelquote:Op maandag 27 december 2010 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. Sardientjes vangen en de wereld redden van de boze wolf Ivleth.
Daar gaat het al fout, ik heb een hele collectie emmerfoto's en mutsfoto's geprintscreened.quote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik was paint al aan het opstarten om het te tekenen omdat ik niet had geprintscreened
Ik ben bangquote:Op maandag 27 december 2010 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar gaat het al fout, ik heb een hele collectie emmerfoto's en mutsfoto's geprintscreened.
En paint vooral rustig verder.
Hou je vast.. Catz.quote:Op maandag 27 december 2010 16:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Hoe heet dat kattenspel dan?
*boze blik naar PatriQue doet*quote:Op maandag 27 december 2010 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Patriekjen had die naar mij doorgesluisd toen ie wist dat ik Benny leuk vond, gna.
quote:
Zijn die er dan?quote:Op maandag 27 december 2010 16:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, liever dat dan andere foto's
Dan moet ik eerst een WII kopenquote:Op maandag 27 december 2010 17:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel voor je meenemen hoor
Ok.quote:Op maandag 27 december 2010 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een WII kopen![]()
Ik FOK! alleen jwz
quote:Op maandag 27 december 2010 17:04 schreef Lutte het volgende:
Ik ben net op de kop op de bank gaan liggen en toen heb ik trampoline gesprongen op de WII. Gewoon voor het verrassingselement.
Ik ben net op de kop op de bank gaan liggen en toen heb ik trampoline gesprongen op de WII. Gewoon voor het verrassingelement.
Ik ben net op de kop op de bank gaan liggen en toen heb ik trampoline gesprongen op de WII. Gewoon voor het verrassingelement.
Die grap is al gemaakt.quote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je ouders, dat je opeens ging trampoline springen op de WII ?
quote:
CrazyMquote:
Gatverquote:Op maandag 27 december 2010 17:39 schreef iBenny het volgende:
Is het gek als ik zeg dat ik zin in een potje olvarit heb?
ligt eraan welke smaak, banaan/appel enzo is wel lekker...maar die groentesquote:
Nja, dat dusquote:Op maandag 27 december 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ligt eraan welke smaak, banaan/appel enzo is wel lekker...maar die groentes
quote:Op maandag 27 december 2010 17:39 schreef iBenny het volgende:
Is het gek als ik zeg dat ik zin in een potje olvarit heb?
nasi/spanazi uit een potje.quote:Op maandag 27 december 2010 17:43 schreef iBenny het volgende:
Ouders die oprecht verbaast zijn als hun kind hun potje nasi/spinazi niet opeten
Spi-naziquote:Op maandag 27 december 2010 17:45 schreef JJH het volgende:
Whehe, Benny, jij maakte dezelfde spelfout als ik.
Ja.quote:Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef iBenny het volgende:
TAL SC is in december een soort van 10 kleine negertjes-film. De een na de ander verdwijnt
quote:Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef iBenny het volgende:
TAL SC is in december een soort van 10 kleine negertjes-film. De een na de ander verdwijnt
Ja, ik flikker net met m'n fietsquote:Op maandag 27 december 2010 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zeg dat wel, gelukkig ligt hier nog maar een centimeter of 5
aawh, kusje op je pijn?quote:Op maandag 27 december 2010 18:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik flikker net met m'n fiets.
quote:
aawh, voorzichtig mee doen danquote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Volgens mij is echt heel m'n been blauw
.
Komt goedquote:Op maandag 27 december 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh, voorzichtig mee doen dan
quote:Op maandag 27 december 2010 18:07 schreef iBenny het volgende:
OMGOMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
?quote:Op maandag 27 december 2010 18:07 schreef iBenny het volgende:
OMGOMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
Que pasa?quote:Op maandag 27 december 2010 18:07 schreef iBenny het volgende:
OMGOMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
OMG
je moet de zeep ook niet in je oog smeren ....quote:
Had dat gezegd vóór ik ging douchen.quote:Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je moet de zeep ook niet in je oog smeren ....
Wat zij zegt.quote:Op maandag 27 december 2010 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij zeggen resoluut,
Zelfs in een tijd van pijn
weet dat door dit dispuut
wij voor het leven zusters zijn
ik riep nog, maar jij was zo hard aan het zingen onder de douche ...quote:Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had dat gezegd vóór ik ging douchen.
nu eerst een Jupilerquote:
Jupilerquote:
13 euro per flesjequote:
quote:
Even kijekn of er vandaag post is geweest voor me. Nog niet gedaanquote:Op maandag 27 december 2010 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Bos, hedde ge me kaartje al gehad?
Ik ben er wel weer overheen, nog anderhalf jaar en dan ben ik weg.quote:Op maandag 27 december 2010 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vond het zo sneu voor je vanmiddag
op je 16e ga je weg?quote:Op maandag 27 december 2010 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er wel weer overheen, nog anderhalf jaar en dan ben ik weg.
En nu ben ik weer helemaal blij maar dat weet je wel.
Er zijn er zat die dan op kamers gaan hoor.quote:
Doe ikquote:Op maandag 27 december 2010 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, apart.. als je hem morgen nog niet hebt wil je dan ff melden, stuur ik een nieuwe
Maar, is in 2 verschillende SC-s hetzelfde gesprek voeren, niet een beetje dubbel?quote:Op maandag 27 december 2010 19:17 schreef Bos81 het volgende:
Lutte en Chocolaatje is dat niet erg lastig in 2 verschillende SC-s verschillende gesprekken met elkaar hebben ?
mwa valt wel meequote:Op maandag 27 december 2010 19:17 schreef Bos81 het volgende:
Lutte en Chocolaatje is dat niet erg lastig in 2 verschillende SC-s verschillende gesprekken met elkaar hebben ?
Je wil niet weten hoe vaak ik in een van de twee post terwijl ik denk dat ik in de andere zit.quote:Op maandag 27 december 2010 19:17 schreef Bos81 het volgende:
Dat wel, maar ik zou het verwarrend vinden en zo.quote:Op maandag 27 december 2010 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, is in 2 verschillende SC-s hetzelfde gesprek voeren, niet een beetje dubbel?
Okee, ja dat heb ik ok wel eens, zit vaak in 2 of 3 sc's zelf Soms zelfs in 4..quote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik in een van de twee post terwijl ik denk dat ik in de andere zit.
Dan ben ik al 17!quote:
Ja het is wel goed kijken waar je zit en soms vergis je je wel maar meestal valt het wel meequote:Op maandag 27 december 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja dat heb ik ok wel eens, zit vaak in 2 of 3 sc's zelf Soms zelfs in 4..
Het zijn twee verschillende gesprekken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, is in 2 verschillende SC-s hetzelfde gesprek voeren, niet een beetje dubbel?
Mag ik dan bij je wonen? ik verveel me hier een beetje heel ergquote:Op maandag 27 december 2010 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ben ik al 17!
En dan ga ik studeren, als het even kan in Nijmegen, met veel avondcolleges enzo... Dan ga ik op kamers.
Je komt naar nijmegen?quote:Op maandag 27 december 2010 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan ben ik al 17!
En dan ga ik studeren, als het even kan in Nijmegen, met veel avondcolleges enzo... Dan ga ik op kamers.
Neen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:19 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens ik heb er wel 1 gehad zonder afzender. Kan die van jou zijn. Eentje van Hallmark?
Twee is wel de max voor mij... Drie lukt gewoon niet. En ik vind de mensen hier en in GRTDOJW gewoon leuk dus.quote:Op maandag 27 december 2010 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja dat heb ik ok wel eens, zit vaak in 2 of 3 sc's zelf Soms zelfs in 4..
Jij wel!quote:Op maandag 27 december 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik dan bij je wonen? ik verveel me hier een beetje heel erg
Twee tabblaadjes voor 2 verschillende sc's. Werkt prima.quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Twee is wel de max voor mij... Drie lukt gewoon niet. En ik vind de mensen hier en in GRTDOJW gewoon leuk dus.
Maar ik zie dan bijvoorbeeld Bos81 of Koen66 staan als degene die als laatste gepost heeft, en dan denk ik dat ik in TAL zit.
Ja, maar bos vroeg of 2 verschillende gesprekken niet verwarrend was.. waarop mijn vraag/opmerking was dat 2 dezelfde gesprekken in 2 sc-s niet dubbel wasquote:Op maandag 27 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zijn twee verschillende gesprekken.
Alleen is de internet traag jwt.quote:Op maandag 27 december 2010 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Twee tabblaadjes voor 2 verschillende sc's. Werkt prima.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen is de internet traag jwt.
De intarwebz is hier rap zat.quote:Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen is de internet traag jwt.
Oke succes met gamenquote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef JJH het volgende:
Ik ga dat rappe internet gebruiken om online te gamen.
Hoinquote:
Beter dan gisterenquote:
PatriQue, komt er ook vuurwerk uit jouw tietjes?quote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Cuz baby joe aareee faaiierrewuurkk.. let joor kolors bursstt!!
Ik wou dat ik een beetje vuurwerk uberhaupt in mijn leven had..quote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
PatriQue, komt er ook vuurwerk uit jouw tietjes?
Tralalalala!quote:Op maandag 27 december 2010 17:53 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
. Heeft ze een ander leuk forum gevonden ofzo
!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |