Mijn oma had alleen maar commentaar op alles en iedereenquote:Op maandag 27 december 2010 15:14 schreef JJH het volgende:
Allemaal geen leuke kerst?
Gisteravond was wel leuk. Verder ook weinig spannend gedaan.
gister met vrienden op stap geweest, alleen mn jas gejatquote:Op maandag 27 december 2010 15:14 schreef JJH het volgende:
Allemaal geen leuke kerst?
Gisteravond was wel leuk. Verder ook weinig spannend gedaan.
Da's ook niet leuk van oma...quote:Op maandag 27 december 2010 15:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn oma had alleen maar commentaar op alles en iedereen
Geen bekeuring gehad voor geen licht? Dat is dan weer positief.quote:Op maandag 27 december 2010 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister met vrienden op stap geweest, alleen mn jas gejat
Gelukkig haal ik voor ik de kroeg binnenloop mn zakken leeg. dus alleen mn lampjes van de fiets zaten er nog in
Nee het was verschrikkelijkquote:Op maandag 27 december 2010 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's ook niet leuk van oma...
[..]
Geen bekeuring gehad voor geen licht? Dat is dan weer positief.
Kwalität.quote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
Dat topic
charlie sheen is niet dood en vingers.
Yeeh!quote:Op maandag 27 december 2010 15:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan krijg je een kaartje van me
Die is de 20ste jarig?quote:Op maandag 27 december 2010 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan ben je 1 dag later jarig dan een vriend van me
had een andere jas mee genomenquote:
Wat is er vandaag danquote:Op maandag 27 december 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
Lieve Benny, een hele dikke kus en knuffel van mijIk had gister al aan je gedacht voor vandaag.
Dankjewelquote:Op maandag 27 december 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
Lieve Benny, een hele dikke kus en knuffel van mijIk had gister al aan je gedacht voor vandaag.
Kusjesdag met Bennyquote:
Kerstvakantie he.quote:Op maandag 27 december 2010 15:53 schreef Rauzer het volgende:
Wel grappig dat Erik sinds hij gestopt is met TAL modden bijna npnstop hier aanwezig is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |