In the momentquote:
oeh linkje? ik ben hem alweer kwijtquote:Op maandag 27 december 2010 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kom niet verder dan lvl 5 bij dat spel met die plaatsen
't Haagjequote:Op maandag 27 december 2010 00:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
In the moment![]()
Nee, ik leef in HelmondDe plaats met een onterecht slechte reputatie
Ah ja wat is daar eigenlijk mee?quote:Op maandag 27 december 2010 00:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
In the moment![]()
Nou slechter dan waar ik woon kan niet. Ik woon aan de grens van de Bijlmer.quote:Op maandag 27 december 2010 00:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
In the moment![]()
Een en al Turk. En de Nederlander die er al woont loopt rond met een trainingsbroek en een te klein petje.quote:Op maandag 27 december 2010 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah ja wat is daar eigenlijk mee?
Ik was ook superblij dat ik mij was op dat moment! Mên wat was dat gaaf, ik was er nog weken vol van.quote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Sorry dat ik vloek (Kerst is voorbij, het mag weer) maar ik heb daar youtube filmpjes van gezien en ik ben zo ongelofelijk pestpokkes jaloers op die mensen (lees: jou). Wat had me dat ontzettend gaaf geleken.
Schande dat ik ze nog steeds niet live gezien heb.
Was een goed plan, jammer dat het groene als openbare ruimte niet werkte.quote:Op maandag 27 december 2010 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou slechter dan waar ik woon kan niet. Ik woon aan de grens van de Bijlmer.
quote:Op maandag 27 december 2010 00:25 schreef Cee het volgende:
En dan denk ik aan het 3fm topic. Want daar brandt nog licht.
Zeker een optie. Hopelijk krijg ik iemand mee (is wel zo gezellig) en lukt het om kaartjes te scoren. En dan ben ik erbij.quote:Op maandag 27 december 2010 00:26 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik was ook superblij dat ik mij was op dat moment! Mên wat was dat gaaf, ik was er nog weken vol van.
Pinkpopje volgend jaar is trouwens niet zo moeilijk toch, dus best een optie om ze es live mee te maken?
quote:Op maandag 27 december 2010 00:25 schreef Cee het volgende:
En dan denk ik aan het 3fm topic. Want daar brandt nog licht.
quote:Op maandag 27 december 2010 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je moet dr gewoon nog ff aan wennen schat. Als je onze gekkigheden kent, ga je van ons houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helmond ja........ er zijn wel écht rare Helmonders hoor!quote:Op maandag 27 december 2010 00:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
In the moment![]()
Maargoed, er zijn ook écht rare Eindhovenaren![]()
Koop eerst kaarten? Kan je altijd nog verkopen. Ik wil misschien wel een dagje naar PP maar meot even zien.quote:Op maandag 27 december 2010 00:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker een optie. Hopelijk krijg ik iemand mee (is wel zo gezellig) en lukt het om kaartjes te scoren. En dan ben ik erbij.
dat vooroordeel dus. 't Haagje is wat minder maar dat zijn 3 straten, voor de rest zijn et vaak gewoon leuke mensen en een top stadquote:Op maandag 27 december 2010 00:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een en al Turk. En de Nederlander die er al woont loopt rond met een trainingsbroek en een te klein petje.
/vooroordeel
Wat oh ja ik vind het niet verschrikkelijk ofzo. Het is echt heel gezellig. Maar achhh whatever.quote:Op maandag 27 december 2010 00:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je moet dr gewoon nog ff aan wennen schat. Als je onze gekkigheden kent, ga je van ons houden
Ik wil net zeggenquote:Op maandag 27 december 2010 00:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je moet dr gewoon nog ff aan wennen schat. Als je onze gekkigheden kent, ga je van ons houden
[..]
Helmond ja........ er zijn wel écht rare Helmonders hoor!
Maargoed, er zijn ook écht rare Eindhovenaren
Ik weet hetquote:Op maandag 27 december 2010 00:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat vooroordeel dus. 't Haagje is wat minder maar dat zijn 3 straten, voor de rest zijn et vaak gewoon leuke mensen en een top stad
Ik vind de mensen echt chill in Eindhoven.quote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik wil net zeggenAls ik op zaterdagavond door de stad loop voel ik me in Helmond toch drie keer veiliger dan in Eindhoven, stelletje hipster-josties daar
quote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Collega van me komt ook uit Eindhoven en ook net uit elkaar met dr vriend.
Ik dacht al, kunnen we mooi samen huisje zoeken in Eindhoven... wil ze Helmond niet uit
In de stad enzo valt het ook nog wel mee. Maar Edisonstraat enzo zou ik echt niet graag doorheen fietsenquote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind de mensen echt chill in Eindhoven.Heb me daar nog nooit onveilig gevoeld.
Dat is vlakbij mij.quote:Op maandag 27 december 2010 00:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de stad enzo valt het ook nog wel mee. Maar Edisonstraat enzo zou ik echt niet graag doorheen fietsen.
Waar ergens woon jij danquote:
tis ook niet echt onveilig in de letterlijke zin, maar die reactie van mensen op Stratum als je ze een keer verkeerd aankijktquote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind de mensen echt chill in Eindhoven.Heb me daar nog nooit onveilig gevoeld.
kom je toch gezellig hier wonen, ik leg wel een trainingspak klaar hoorquote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Collega van me komt ook uit Eindhoven edit: Helmond! en ook net uit elkaar met dr vriend.
Ik dacht al, kunnen we mooi samen huisje zoeken in Eindhoven... wil ze Helmond niet uit
Da's aardig dichtbij iddquote:Op maandag 27 december 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sterker nog, daar ben ik maandagnacht nog doorheen gelopen!
[..]
Vlakbij de Barrierweg.
haha, genoeg Coldplay haters hier ook hoor, ze zijn er alleen even nietquote:Op maandag 27 december 2010 00:32 schreef ValHallen het volgende:
Coldplay. Ik durf het bijna niet te zeggen hier maar ik vind ze zooo overschat.
quote:Op maandag 27 december 2010 00:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doeien jij ook spaghettivreter
STRP was awesome.quote:Op maandag 27 december 2010 00:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tis ook niet echt onveilig in de letterlijke zin, maar die reactie van mensen op Stratum als je ze een keer verkeerd aankijktals je in de buurt van Altstad of STRP komt word et al leuker
Ik heb gewoond aan de andere kant van de Boschdijk, vlakbij de Edisonstraat idd.quote:Op maandag 27 december 2010 00:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de stad enzo valt het ook nog wel mee. Maar Edisonstraat enzo zou ik echt niet graag doorheen fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |