quote:
moe van al dat kerst gehang. zal blij zijn als het januari is en ik weer aan het werk kanquote:
dank, krijg je als je er ff niet zo vaak meer bentquote:
Afteltopicquote:
Fix'd.quote:
Misschien is 2011 beter dan 2010quote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan kunnen we WEER opnieuw beginnen
En de ballonnen?quote:Op zondag 26 december 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan ben je 1 dag te laat met je sterretjes
quote:Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en jij je maar afvragen waarom iedereen zijn vuurwerk een dag te vroeg afsteekt buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 26 december 2010 22:52 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
truste gozertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
[ afbeelding ]
slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
[ afbeelding ]
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., truste
.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Doe maar niet neequote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
ik zal maar niet vragen waar C_A is......
Mag gerust, een antwoord zal je denk ik niet krijgen van d'rquote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
ik zal maar niet vragen waar C_A is......
Zeroquote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mag gerust, een antwoord zal je denk ik niet krijgen van d'r
Watquote:
Ik kan 'm wel antwoord geven, maar dat is zo onbeleefdquote:
gevaarlijk subject Thomasquote:Op zondag 26 december 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik heb echt weer een rel gemist of zo, er missen aardig wat mensen
je hebt gelijkquote:Op zondag 26 december 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel antwoord geven, maar dat is zo onbeleefd!
December....quote:Op zondag 26 december 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
Zullen hendig wel weer terugkomen, zo niet jammer dan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
Hmhm, en de reden dat amerika 2 atoombommen op japan heeft gegooid is januariquote:
Klopt...quote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, en de reden dat amerika 2 atoombommen op japan heeft gegooid is januari
nee, appelquote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, en de reden dat amerika 2 atoombommen op japan heeft gegooid is januari
Voor jou is deze gratis. De volgende gaat knaken kosten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje voor je opbeurende post
Maar....Maar...waarom?quote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor jou is deze gratis. De volgende gaat knaken kosten.
Hoe moet ik anders mijn huur betalenquote:
in Natura?quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders mijn huur betalen.
quote:
Ja.quote:
wat schattigquote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Die ben ik toen ik verloor met darten.
Ja, pest me maar hoor dat ik niet goed ben met dartpijlenquote:
Nee ik vind die foto echt schattigquote:Op zondag 26 december 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, pest me maar hoor dat ik niet goed ben met dartpijlen.
Kan gebeurenquote:Op zondag 26 december 2010 23:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik vind die foto echt schattig
Heb jij geen foto met een beker op je hoofdquote:
Haha nee sorry,quote:Op zondag 26 december 2010 23:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb jij geen foto met een beker op je hoofd.
Doe je wel CC'tje.quote:Op zondag 26 december 2010 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha nee sorry,
Ik sta sowieso nooit zo leuk op foto's
ik ook niet, daarom ben ik ze maar gaan maken, dan sta je er nooit zelf opquote:Op zondag 26 december 2010 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha nee sorry,
Heul welquote:Op zondag 26 december 2010 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha nee sorry,
ook een goeiequote:Op zondag 26 december 2010 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook niet, daarom ben ik ze maar gaan maken, dan sta je er nooit zelf op
Over smaak valt niet te twistenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha nee sorry,
Daarom, je staat er wel leuk op. AFGELOPEN MET DIE DISCUSSIE.quote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ook een goeie
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Ja baasquote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daarom, je staat er wel leuk op. AFGELOPEN MET DIE DISCUSSIE.
Hup, beker op je hoofd en je hebt een artistieke plaat die je veel geld oplevert.quote:
Ik doe het later welquote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hup, beker op je hoofd en je hebt een artistieke plaat die je veel geld oplevert.
Yayquote:
quote:
Omdat jij op de foto met een bekerquote:Op zondag 26 december 2010 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar wat is er yay aan
oke danquote:Op zondag 26 december 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat jij op de foto met een beker
Ik verwacht het een dezer dagenquote:
Primaquote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja komt goed
Ik stuur het alleen wel naar je PM
voel je je nu speciaal?quote:Op zondag 26 december 2010 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prima. Niemand hoeft dat te zien, behalve ik
Tuurlijkquote:
Ikzelfquote:Op zondag 26 december 2010 23:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wie anders heeft een foto van jou met een beker
quote:Op zondag 26 december 2010 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry![]()
Kusje op je verdriet
Groeit je E-penis nu een stukje?quote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef Zeroku het volgende:
Een E-kusje EN een foto met een beker. Dat kan helemaal niemand mij nadoen.
Hij is bijna net zo groot als m'n spatiebalkquote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Groeit je E-penis nu een stukje?
Zo groot heb ik ze nog nooit gezienquote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo groot als m'n spatiebalk!
Nietquote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo groot heb ik ze nog nooit gezien
Jij bent een beetje boel baasquote:Op zondag 26 december 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet? Nu ben ik wel een klein beetje baas togh?
Ohquote:Op zondag 26 december 2010 23:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent een beetje boel baas![]()
Ik heb ze echt nog nooit zo gezien
Ik ook, met een emmer.quote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb nog wel een epische foto van benny!
Nee, zerokutjequote:Op zondag 26 december 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Is Patriques amour de TAL eigenlijk nog uitgekomen? Was het toch Symph, die grote geile beer?
Haha kut.quote:
Nog nietquote:
Jouw timing was inderdaad beterquote:
Je bent wel vroeg met kerstliedjes!quote:Op maandag 27 december 2010 00:01 schreef Koen66 het volgende:
I'm dreaming of a white christmassssss
Lekker vroeg, heb je nog iets aan je dagquote:
Ben om 13.00 vrij, dus jaquote:Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker vroeg, heb je nog iets aan je dag
Welterusten kerel
Dat is wel relaxed inderdaad. Nou, fijne dag morgen dan maarquote:
quote:
Welterusten Koenquote:Op maandag 27 december 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
en dat ga ik ook doen
naar bed
alhoewel ik lig er al op
dus laptop uitzetten en ogen dicht is genoeg
Eigenlijk goedenacht, maar dat klinkt dan weer alsof je gaat slapenquote:Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, ik moet nog naar bed
Ah zo, mogge!quote:Op maandag 27 december 2010 01:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk goedenacht, maar dat klinkt dan weer alsof je gaat slapen
Ohwquote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets aan gedaan, bij gebrek aan familie
Meen je dat nou serieus Benny? Gezellig maken zonder dat iemand daarbij isquote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Ook niet voor jezelf gezellig gemaakt?
Ik bedoel een cadeautje voor jezelf kopen ofzo. Gewoon lekker dagje voor jezelf.quote:Op maandag 27 december 2010 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus Benny? Gezellig maken zonder dat iemand daarbij is
Misschien is dat wel mijn mankement, maar ik kan dat niet
gelukkig niet, ja in het huis van mijn lief, dat moet donderdag leeg opgeleverd wordenquote:Op maandag 27 december 2010 01:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken het...
Heb je vakantie of moet je werken morgen?
Lastig hoor. Anders dan met alcohol blijft alleen toch maar alleen vind ikzelfquote:Op maandag 27 december 2010 01:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel een cadeautje voor jezelf kopen ofzo. Gewoon lekker dagje voor jezelf.
Daar was je met kerst idd mee bezig.quote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig niet, ja in het huis van mijn lief, dat moet donderdag leeg opgeleverd worden
uitgaan kan ook...quote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lastig hoor. Anders dan met alcohol blijft alleen toch maar alleen vind ikzelf
en dus ook geen verplichtingen.quote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets aan gedaan, bij gebrek aan familie
Ja, de kroeg is de enige plek waar ik alleen eventueel naartoe zou gaan maar zelfs dat is niet ideaal. Alleen is toch maar alleen en het is dan moeilijk om het 'gezellig' te hebben imhoquote:
we wonen nu samen en haar huurwoning moet leeg, als in echt helemaal leegquote:Op maandag 27 december 2010 01:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar was je met kerst idd mee bezig.
Ik heb het vast gemist ofzo, maar hoezo? Nieuw huis, samenwonen deze jullie toch al?
Ohw, ik dacht dat dat al zo was...quote:Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we wonen nu samen en haar huurwoning moet leeg, als in echt helemaal leeg
Nja, zijn genoeg manier om het gezellig te maken toch?quote:Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, de kroeg is de enige plek waar ik alleen eventueel naartoe zou gaan maar zelfs dat is niet ideaal. Alleen is toch maar alleen en het is dan moeilijk om het 'gezellig' te hebben imho
Ja, gisteravond gezellig wezen zuipen met een maat van mequote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Ook niet voor jezelf gezellig gemaakt?
Doe je goedquote:Op maandag 27 december 2010 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gisteravond gezellig wezen zuipen met een maat van me
Vertel er een paarquote:Op maandag 27 december 2010 01:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, zijn genoeg manier om het gezellig te maken toch?
Leukquote:Op maandag 27 december 2010 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gisteravond gezellig wezen zuipen met een maat van me
Trustenquote:Op maandag 27 december 2010 01:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal
slaap lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 01:44 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal
ff gelezen... netjes symphquote:Op maandag 27 december 2010 01:38 schreef Symphonic het volgende:
Maar goed op tweede kerstdag toch nog het ultieme kerstgevoel
hulp gevraagd ivm. gedwongen verhuizing
...dat is symphquote:Op maandag 27 december 2010 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja zo iemand gun ik het gewoon....
Ik snap het topic nietquote:Op maandag 27 december 2010 02:06 schreef Symphonic het volgende:
Ow god ik zit zo te lachen dat ik gewoon koorts heb
charlie sheen dood?
Je kan het bericht veranderen door de link te veranderen, zo ver was ik... maar voor de rest snap ik er niet zoveel vanquote:Op maandag 27 december 2010 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lees het nou eens door
En kijk ook eens naar die URL's
en voor de rest zijn het blauwen die ff los gaanquote:Op maandag 27 december 2010 02:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan het bericht veranderen door de link te veranderen, zo ver was ik... maar voor de rest snap ik er niet zoveel vanKomt vast door het tijdstip
zat een scheur inquote:
quote:
Joa, vakantie hequote:
Ja superquote:
Mijn vakantie is vandaag pas begonnenquote:Op maandag 27 december 2010 12:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja superhoewel de vakantie veel te snel gaat
Nog wat leuks gedaan?
Jij woont ook in het verre zuiden?quote:Op maandag 27 december 2010 12:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn vakantie is vandaag pas begonnen.
Neuh, straks denk ik ff naar vrienden en dan leren.
Uhuh, Brabantquote:Op maandag 27 december 2010 12:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij woont ook in het verre zuiden?
Ik had vorige week vakantie en deze week
haha succes met leren
aaawh lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 12:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh, Brabant. Ik hoeft 17 januari pas weer 2 hertentamens te doen
.
Thanks. Heb gelukkig nog ff
.
Misschien een optie om te verhuizen?quote:Op maandag 27 december 2010 12:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aaawh lekker
gelukkig wel ja
Ik kom steeds meer mensen tegen die in Brabant wonen
Haha ik zat er serieus aan te denken, maar ik vind het nog wel leuk in Noord-Hollandquote:Op maandag 27 december 2010 12:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien een optie om te verhuizen?
Gewoon doen. De Randstadquote:Op maandag 27 december 2010 12:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha ik zat er serieus aan te denken, maar ik vind het nog wel leuk in Noord-Holland
Anders mag je wel op mijn luchtbed liggen hoorquote:Op maandag 27 december 2010 12:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik kijk wel op m'n 18e
Haha gezelligquote:Op maandag 27 december 2010 12:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Anders mag je wel op mijn luchtbed liggen hoor.
Zo ben ikquote:
Neequote:Op maandag 27 december 2010 12:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha mooizo
Is je luchtbed niet lek ofzo?
LUTTEquote:
Speurtocht naar het matras?quote:Op maandag 27 december 2010 12:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neeen anders heb ik nog wel een verdwaald matras ergens
.
Neuh, ik heb vertrouwen in mijn luchtbedquote:Op maandag 27 december 2010 12:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
LUTTE![]()
[..]
Speurtocht naar het matras?
Okee dan vertrouw ik daar ook maar opquote:Op maandag 27 december 2010 12:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neuh, ik heb vertrouwen in mijn luchtbed.
Afgesprokenquote:Op maandag 27 december 2010 12:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee dan vertrouw ik daar ook maar op
Ja ik neem mijn beker mee maar ik heb er geen met zo'n leuk gezichtjequote:Op maandag 27 december 2010 13:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Afgesproken. Neem je zelf je beker mee
?
We hebben ook nog wel vingerverfquote:Op maandag 27 december 2010 13:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik neem mijn beker mee maar ik heb er geen met zo'n leuk gezichtje
Jaaquote:
quote:
quote:
quote:
Ja, schattig. Een ezel, met vleugelsquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 13:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, schattig. Een ezel, met vleugels
Mijn nieuwe profielfotoquote:
Oke, succes Bennyquote:
aawh wat een mooie profielfoto!quote:Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn nieuwe profielfoto. R&R = Back
.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke, succes Benny
[..]
aawh wat een mooie profielfoto!
Respect!![]()
Krijg ik nu terug?
geenprobleem :$;$quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 13:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een schat
Ja en ik wil HAARquote:
Laat ze maar praten dit dat. Je weet wie je echt vrienden zijn.quote:
Stiekem zijn ze dat ookquote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laat ze maar praten dit dat. Je weet wie je echt vrienden zijn.
quote:
quote:
Hoiquote:
Prima, hebben vanmorgen de kerstzooi afgetuigdquote:
hmmm, vliegen morgenochtend vroeg naar NL. Hoop dat we thuis kunnen komen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
De straat hier is spekglad. Het heeft gedooit en nu is het weer aan het vriezen.
Beetje laat maar pc flipte, Kusjes terug Zeroquote:Op maandag 27 december 2010 13:59 schreef Zeroku het volgende:
Goed, even douchen en weg.
KUSJES CHOCO.
Ohw, ik dacht dat je nog in NL wasquote:Op maandag 27 december 2010 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm, vliegen morgenochtend vroeg naar NL. Hoop dat we thuis kunnen komen.
Succes met je terugreis danquote:Op maandag 27 december 2010 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm, vliegen morgenochtend vroeg naar NL. Hoop dat we thuis kunnen komen.
nee, ben al weer 3 weken in Frankrijk.quote:Op maandag 27 december 2010 14:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je nog in NL was
Das pas over een weekquote:Op maandag 27 december 2010 14:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Succes met je terugreis dan
ooow nou fijne vakantie dan nogquote:Op maandag 27 december 2010 14:18 schreef crv het volgende:
[..]
nee, ben al weer 3 weken in Frankrijk.
[..]
Das pas over een weekdit is de heenreis
quote:Op maandag 27 december 2010 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ooow nou fijne vakantie dan nog
Okee, wel leuk, succes met de huisverkoop danquote:Op maandag 27 december 2010 14:21 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je.
Komen oud en nieuw in NL vieren. Bij onze buren daar.
Ik ben verplicht naar NL te komen van hun kids.
Voor jouw info, wij zijn half geemigreerd, ik woon al in Frankrijk en mijn vrouw nog half in NL (vanwege huisverkoop)
Oke alvast een gelukkig nieuwjaar en tot laterquote:Op maandag 27 december 2010 14:27 schreef crv het volgende:
nou, wij gaan Basel nog even onveilig maken
Prettige middag nog, weet niet wanneer ik weer online kan komen. wellicht wordt het pas weer volgend jaar![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doe veilig de komende dagen
En zoals we hier zeggen : Ein guten Rutsch ins Neue Jahr [ afbeelding ]
Lekker ding hequote:Op maandag 27 december 2010 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hai jouw FoBo verraste me in de positieve zin van het woord.
Kom ik zo lelijk over dan, voordat je mijn foto's zagquote:Op maandag 27 december 2010 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
ja nogalquote:Op maandag 27 december 2010 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een jaar of twintig ouder was.quote:Op maandag 27 december 2010 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom ik zo lelijk over dan, voordat je mijn foto's zag?
Working on it... hij is echt te cute!!quote:Op maandag 27 december 2010 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je die jongen gehosselt ?
waarom word ik nieuwsgierigquote:Op maandag 27 december 2010 15:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Working on it... hij is echt te cute!!
Dankjequote:Op maandag 27 december 2010 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom word ik nieuwsgierig
Haha succes Patje
quote:Op maandag 27 december 2010 15:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een jaar of twintig ouder was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |