Ik voel je pijn man, ik voel je pijn.quote:Op zondag 26 december 2010 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik bijt voor de 4de keer op mn lip deze week
quote:Op zondag 26 december 2010 13:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Damn, mijn moeder..
Ik zeg, ik kom zo beneden, kunnen we eten..
kom ik beneden.. heeft ze t al bijna op![]()
FLikker dan ook maar lekker in je graf..
Ik wil een kusje op mijn pain!quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik voel je pijn man, ik voel je pijn.
quote:
Ghihi notenquote:Op zondag 26 december 2010 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
mijn kerstbrood bevat notuh.. lekkahhh!!
gisteren gedaan, was erg lekker, alleen die zooi die je er altijd van hebt...quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Symphonic het volgende:
Sorry Koen, ik heb ff een oude koe geslacht
quote:Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Symphonic het volgende:
Sorry Koen, ik heb ff een oude koe geslacht
Vaatwasser ftwquote:Op zondag 26 december 2010 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gisteren gedaan, was erg lekker, alleen die zooi die je er altijd van hebt...
Douw jij gewoon heel dat ding in de vaatwasserquote:
Ik heb zo'n grillplaat die is zo schoon en de rest knal ik in de vaatwasserquote:Op zondag 26 december 2010 14:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Douw jij gewoon heel dat ding in de vaatwasser?
quote:Op zondag 26 december 2010 14:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
?
Hij zei alleen maar dat hij wil dat het weer de 'oude' SC wordt..
Klopt, ik weet ook dat het goed bedoeld wasquote:Op zondag 26 december 2010 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]Ik vond het juist zo'n positieve post van Pisc
Ksnaphetffniet
Maar ik ben weg!
Gelukkig hebben wij dat dit jaar niet gedaan. Wij hebben zo'n plaat die niet in de vaatwasser kanquote:Op zondag 26 december 2010 14:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grillplaat die is zo schoon en de rest knal ik in de vaatwasser
Zie je PMquote:Op zondag 26 december 2010 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]Ik vond het juist zo'n positieve post van Pisc
Ksnaphetffniet
Maar ik ben weg!
onze vaatwasser is kaduukquote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dat dit jaar niet gedaan. Wij hebben zo'n plaat die niet in de vaatwasser kan.
Da's ook handigquote:
Die plaat gaat niet in de vaatwasser, maar die zet ik onder de kraan, er zit een gat in die het water weg laat lopen, en is binnen 2 minuten schoonquote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dat dit jaar niet gedaan. Wij hebben zo'n plaat die niet in de vaatwasser kan.
Ah, maar dat is bij ons ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 14:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Die plaat gaat niet in de vaatwasser, maar die zet ik onder de kraan, er zit een gat in die het water weg laat lopen, en is binnen 2 minuten schoon
Ik haat datquote:Op zondag 26 december 2010 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, maar dat is bij ons ook niet. Heel dat ding moet je schrobben en dat duurt een eeuwigheid.
Ja dat heb ik ook met zo'n combi ding, grill en steengrill en pannetjes eronder, die staat ook erg mooi in mijn kastquote:Op zondag 26 december 2010 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, maar dat is bij ons ook niet. Heel dat ding moet je schrobben en dat duurt een eeuwigheid.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met zo'n combi ding, grill en steengrill en pannetjes eronder, die staat ook erg mooi in mijn kast
Ik denk dat jij je dan beter vast kunt houden dan wij.quote:Op zondag 26 december 2010 14:32 schreef Lutte het volgende:
We gaan naar oma, en ik had zo het vermoeden dat het wel gewaardeerd zou worden als ik er een beetje fatsoenlijk en -als enige meisje in de familie- meisjesachtig uitzag, dus ik heb een jurkje aan, me opgemaakt, en, houd je vast, hakken. Nu nog zorgen dat ik niet omval.
Popje tochquote:Op zondag 26 december 2010 14:32 schreef Lutte het volgende:
We gaan naar oma, en ik had zo het vermoeden dat het wel gewaardeerd zou worden als ik er een beetje fatsoenlijk en -als enige meisje in de familie- meisjesachtig uitzag, dus ik heb een jurkje aan, me opgemaakt, en, houd je vast, hakken. Nu nog zorgen dat ik niet omval.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:32 schreef Lutte het volgende:
Woohoo, klinkt goed. Veel plezier bij je oma Luttequote:Op zondag 26 december 2010 14:32 schreef Lutte het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 26 december 2010 14:35 schreef Lutte het volgende:
Zit ik daar dalijk tussen mijn neefjes (vier) en ons Ron, die het alleen maar over voetbal en Pokémon gaannhebben ofzo...
Maar we gaan, doeidoei!
quote:Op zondag 26 december 2010 14:32 schreef Lutte het volgende:
Succes en veel plezier Kallyquote:
Hoi Bennyquote:
Pics!quote:Op zondag 26 december 2010 14:32 schreef Lutte het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit de hele kerst al in mn chillkloffie..
Wat leuk Benquote:Op zondag 26 december 2010 14:56 schreef iBenny het volgende:
We hebben Guitar Hero(incl. drumstel en mic.) gekregen dus dat heb ik net met mijn broer zitten spelen.
En wij hebben onze ouders een reis naar Londen gegeven... dat wilden ze al een hele tijd en we vonden dat ze dat na dit jaar wel hadden verdiend, niet?
Liefffquote:Op zondag 26 december 2010 14:56 schreef iBenny het volgende:
We hebben Guitar Hero(incl. drumstel en mic.) gekregen dus dat heb ik net met mijn broer zitten spelen.
En wij hebben onze ouders een reis naar Londen gegeven... dat wilden ze al een hele tijd en we vonden dat ze dat na dit jaar wel hadden verdiend, niet?
Ben jij rijk?quote:Op zondag 26 december 2010 14:56 schreef iBenny het volgende:
die had ik ook aan naar de rechtbank, zat de hele tijd zo'n neger naar mn shirt te kijkenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 15:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
die had ik ook aan naar de rechtbank, zat de hele tijd zo'n neger naar mn shirt te kijken
Ghighighi fopjenquote:Op zondag 26 december 2010 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
! JIJ HEBT NIET ZO'N BURGERKUTTETRUTTESHIRT
ok.quote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef PatriQue89 het volgende:
I just came to say: Neem mij, neem mij.
Owwwwwzquote:Op zondag 26 december 2010 15:41 schreef PatriQue89 het volgende:
I just came to say: Neem mij, neem mij.
Lutte!quote:Op zondag 26 december 2010 15:49 schreef Lutte het volgende:
Ik ben alweer thuis!
Wat was dat vreselijk.
Wat jammer dat het niet leuk wasquote:Op zondag 26 december 2010 15:49 schreef Lutte het volgende:
Ik ben alweer thuis!
Wat was dat vreselijk.
Zevenhonderd keer dezelfde vragen, de jongens zaten in de keuken en daar paste ik niet bepaald tussen, en de 'volwassenen' zeurden allemaal over school enzo.quote:
Ohwquote:Op zondag 26 december 2010 15:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zevenhonderd keer dezelfde vragen, de jongens zaten in de keuken en daar paste ik niet bepaald tussen, en de 'volwassenen' zeurden allemaal over school enzo.
Je hebt daar nu last van?quote:Op zondag 26 december 2010 16:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Veteranenziekte
Je hebt een longontstekingquote:Op zondag 26 december 2010 16:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Veteranenziekte
Wij hebben een luchtbevochtigings machine zodat de vloer niet te droog wordt. Dan adem je die lucht in et voila.quote:
Ohw, das kut...quote:Op zondag 26 december 2010 16:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wij hebben een luchtbevochtigings machine zodat de vloer niet te droog wordt. Dan adem je die lucht in et voila.
Ik hoop snel.quote:Op zondag 26 december 2010 16:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zoiets tot het weer over is enzo?
Blijf van dr afquote:Op zondag 26 december 2010 16:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik hoop snel.Morgen LAN party, geen zin om ziek te zijn dan.
Ik ben trouwens in de buurt van Lutte.
quote:Op zondag 26 december 2010 16:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik hoop snel.Morgen LAN party, geen zin om ziek te zijn dan.
Ik ben trouwens in de buurt van Lutte.
Dat...quote:
Veel pret Stu... tot laterquote:Op zondag 26 december 2010 16:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er vandoor. Tot vanavond laat misschien
Thanks, jij ook een fijne avond kerelquote:
Ook al, join the clubquote:
Ja ben blij als dit kutjaar voorbij is.quote:
Perfecte samenvatting... opgelost, slotjequote:Op zondag 26 december 2010 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ben blij als dit kutjaar voorbij is.
Preciesquote:Op zondag 26 december 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Perfecte samenvatting... opgelost, slotje
Smakelijkquote:
Ik zat om 3 uur al aan de soepquote:
Wel toevallig dat mijn moeder en ik het allebei hebben als de luchtbevochtiger aanstaat, dat ik dezelfde symptonen heb en dat op internet staat dat zo'n luchtbevochtiger de oorzaak kan zijn.quote:Op zondag 26 december 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
Ik ga verder voedsel bereiden, o en Bart knap dat je thuisdoktert enzo en aan de hand daarvan je diagnose stelt, je hebt koorts en je kucht een beetje kan ook gewoon griep zijn dat heerst
op internet staat ook dat de koningin een reptillian is...quote:Op zondag 26 december 2010 17:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel toevallig dat mijn moeder en ik het allebei hebben als de luchtbevochtiger aanstaat, dat ik dezelfde symptonen heb en dat op internet staat dat zo'n luchtbevochtiger de oorzaak kan zijn.
Over jou.quote:
Neeee?quote:Op zondag 26 december 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
ik kom hier binnen zonder terug te lezen, maar ehh
[..]
op internet staat ook dat de koningin een reptillian is...
Ook als ie uitstaat heb ik last van jou.quote:Op zondag 26 december 2010 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bart heeft last van mij als de luchtbevochtiger aanslaat?
Ja, beetje vervelendquote:Op zondag 26 december 2010 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bart heeft last van mij als de luchtbevochtiger aanslaat?
quote:Op zondag 26 december 2010 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
als je moet zwabberen als de luchtbevochtiger aanslaat, moet je hem misschien een tandje lager zetten
Nee we gaan nou een stoommachine kopen, daar wordt het water eerst 100 graden.quote:Op zondag 26 december 2010 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
als je moet zwabberen als de luchtbevochtiger aanslaat, moet je hem misschien een tandje lager zetten
checkquote:Op zondag 26 december 2010 17:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee we gaan nou een stoommachine kopen, daar wordt het water eerst 100 graden.
whehehehequote:Op zondag 26 december 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
OMG gisteren stond er een stuk in de telegraaf, een man was geflitst omdat hij 1073 km reed
Na correctie 1003 (er gaan er maar 50 af uhm ???) Hij had een boete van 50.000.
OM zei volgens mij klopt er hier iets niet.......................![]()
![]()
![]()
quote:
Stomme mensen met raket autos.quote:Op zondag 26 december 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
OMG gisteren stond er een stuk in de telegraaf, een man was geflitst omdat hij 1073 km reed
Na correctie 1003 (er gaan er maar 50 af uhm ???) Hij had een boete van 50.000.
OM zei volgens mij klopt er hier iets niet.......................![]()
![]()
![]()
Ik wil ook zo'n auto.quote:
Het was een Jaguarquote:
quote:
Wie heb ik aan de lijn hallo hallo,...... ik moet weer verder etenquote:
Jij ookquote:
Waarom Kitty?quote:
2de kerstavond ...quote:
inderdaadquote:
Neeee, doe het niet!quote:Op zondag 26 december 2010 18:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
ik ga jou ook alleen laten
jah ik hoorde en las hetquote:Op zondag 26 december 2010 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neeee, doe het niet!
Er is trouwens een inbraakgolf in Tilburg!
Maar veel plezier.
quote:Op zondag 26 december 2010 19:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon.. van alles wat tegen zit.. word er moe van..
Ik ben nu bij mn opa en oma dus er wordt nu ingebroken.quote:Op zondag 26 december 2010 18:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neeee, doe het niet!
Er is trouwens een inbraakgolf in Tilburg!
Maar veel plezier.
Ik tik ze gewoon met deur en al naar buiten.quote:Op zondag 26 december 2010 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bijt je in ze vast, en laat nooit meer los!
Stoere vent!quote:Op zondag 26 december 2010 19:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik tik ze gewoon met deur en al naar buiten.
Mijn mama heeft een honkbalknuppel naast dr bedquote:Op zondag 26 december 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
Ik heb een massief houten trapspijl staan, sla zo een hersenpan in
Nou ja puur omdat ik alleen met 2 kinderen ben, maar voor hun vecht ik me dood.quote:Op zondag 26 december 2010 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn mama heeft een honkbalknuppel naast dr bed
En bedanktquote:
Ik dacht dat ik in GRTDOJW postte.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in GRTDOJW postte.
Omdat Benny/MaleDuck/Chocolate-chick/Symph/Koen/Bos in beide posten haal ik ze nogal eens door de war.
Ja jij ziet er niet uit als iemand om even ruzie mee te maken, hooliequote:Op zondag 26 december 2010 19:49 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb niks bij de deur staan, ook niet nodig hier. Als dat wel nodig is zijn er twee man van bijna 100 kilo in huis.
Ik heb ook nog nooit echt ruzie gehad, wel voor de grap enzoquote:Op zondag 26 december 2010 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jij ziet er niet uit als iemand om even ruzie mee te maken, hoolie
Ja is ookquote:Maar ik moet iets, ik ben geen partij, alhoewel iemand van 130 kilo heeft het een keer afgelegd tegen me
Er is bij mij weinig inbraak in het flat, dit was mijn ex vriend die dacht even mijn keel dicht te kunnen knijpen, totdat er iets over me heen kwam van NEE en toen kon hij me niet meer aanquote:Op zondag 26 december 2010 19:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit echt ruzie gehad, wel voor de grap enzo.
[..]
Ja is ook. Maar je woont ook in een heel ander deel van Nederland he
, hier zijn nagenoeg nooit inbraken.
Wtfoks. Rare kerelquote:Op zondag 26 december 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is bij mij weinig inbraak in het flat, dit was mijn ex vriend die dacht even mijn keel dicht te kunnen knijpen, totdat er iets over me heen kwam van NEE en toen kon hij me niet meer aan
quote:
Vriend van m'n zus komt net aan met een verlovingsringquote:Op zondag 26 december 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vandaar ex
Maar daar kom je altijd te laat achter
Leuk zo'n hartje na je vorige postquote:
Allebei intens gemeendquote:Op zondag 26 december 2010 19:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Leuk zo'n hartje na je vorige post.
![]()
quote:Op zondag 26 december 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vriend van m'n zus komt net aan met een verlovingsring![]()
. Denk dat zij er ook te laat achterkomt...
Whehehe jij hebt het allemaal meegemaakt dus dat mag welquote:Op zondag 26 december 2010 19:54 schreef Laysa het volgende:
Een zieke achterlijke mongol....en als ik hem voor mn auto krijg is het een dode mongol....en geloof me...ik ben geen moordzuchtig mens...maar er zijn uitzonderingen
Mja..quote:Op zondag 26 december 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Meen je niet, omg.
Ik hoop dat ze nog op tijd tot bezinning komt
Mja, dat zijn dé periodes voor dat soort mensen.quote:Ik hoop dat ze nog op tijd tot bezinning komt
Ach weet je ik zat nog in mijn scheidingsdip toen ik hem leerde kennen dus trok blijkbaar de verkeerde personen aan, hij had alleen niet in de gaten dat ik steeds meer mezelf werd en geen onzin meer duldde
Precies, maar what doesn't kill you only makes you strongerquote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja..
[..]
Mja, dat zijn dé periodes voor dat soort mensen.
Dat is zoquote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, maar what doesn't kill you only makes you stronger
heel erg lekker....iets van 9 gangenquote:
9 gangenquote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
heel erg lekker....iets van 9 gangenik zit proppievol....
Ben wel blij dat kerst weer voorbij is...lekker warm in ons eigen huis
gangen zullen iets kleiner zijn dan standaardquote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9 gangen. Hoe krijg je dat ooit op joh
Nou....ik heb me aardig geweerdquote:Op zondag 26 december 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9 gangen. Hoe krijg je dat ooit op joh
Was het leuk met de monstertjesquote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
Hoi Zwabbert
Wtf 9 gangen
Ik zit ook tot mijn huigje vol
quote:
ik moet niet meer aan eten denkenquote:Op zondag 26 december 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
Hoi Zwabbert
Wtf 9 gangen
Ik zit ook tot mijn huigje vol
Jaaaaaaaa, ze hebben zelf gebakken onder waakzaam oog van mij, zo lief, J wou al een nog niet gaar stukje kip etenquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, ze hebben zelf gebakken onder waakzaam oog van mij, zo lief, J wou al een nog niet gaar stukje kip eten
Maar ze hebben ongemerkt aardig zitten schransen
Ik ook even niet nu neequote:Op zondag 26 december 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet niet meer aan eten denken
Tofquote:Op zondag 26 december 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, ze hebben zelf gebakken onder waakzaam oog van mij, zo lief, J wou al een nog niet gaar stukje kip eten
Maar ze hebben ongemerkt aardig zitten schransen
Benny boyquote:
ik knal ook uit elkaarquote:Op zondag 26 december 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel gegeten met gourmetten
* Dekking zoektquote:
quote:
Damnquote:
Kloptquote:Op zondag 26 december 2010 20:13 schreef Zeroku het volgende:
Tijdens het eten heb ik een halve fles witte wijn opgedronken. Terwijl ik normaal amper wijn lust, maar bij het eten smaakt dat echt heel anders.
lekker hoor een witte wijn, inderdaad vooral bij het etenquote:Op zondag 26 december 2010 20:13 schreef Zeroku het volgende:
Tijdens het eten heb ik een halve fles witte wijn opgedronken. Terwijl ik normaal amper wijn lust, maar bij het eten smaakt dat echt heel anders.
Ligt eraan wat hij/zij van je wil.quote:Op zondag 26 december 2010 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Is 20 21 mailtjes van iemand ontvangen binnen 4 uur gezond?
A) Ja
B) Nee
Keiharde sex..quote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij/zij van je wil.
Ik las draaddoosquote:
quote:
ja ik ook welquote:Op zondag 26 december 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, en nu ben ik toe aan een stevige borrel..
Nee hahaquote:Op zondag 26 december 2010 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GRRRRRR HIER MET DIE WIJNNNN!!!
Moet ik ookquote:
Ja ik heb het aan hem gevraagdquote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dat niet een oude ava van Benny?
Dat klopt... die heb ik gister aan dr gegevenquote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dat niet een oude ava van Benny?
Inderdaad! lekker gedilft?quote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heey Patrique, lang niet gezien![]()
Ja dat moest van een paar mensenquote:
Je mag blijven heur.quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat moest van een paar mensen![]()
En ja toen bleef ik hangen en nu hang ik hier nog steeds
quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat moest van een paar mensen![]()
En ja toen bleef ik hangen en nu hang ik hier nog steeds
Wat let jequote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]Nog ff dan kunnen we de TAL SC en GRTDOJW net zo goed samenvoegen
hij kwam me al zo bekend voorquote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt... die heb ik gister aan dr gegeven
quote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje voor je toestemming
leuk dat je hier ook bentquote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij maakt mn dag weer goed
Yayquote:Op zondag 26 december 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij maakt mn dag weer goed
Picsquote:
Dat wordt uit de fles drinkenquote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik maak mijn fles Port open, flikkert godverdomme de kurk uit elkaar
Door een zeefje gieten?quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik maak mijn fles Port open, flikkert godverdomme de kurk uit elkaar
geen zeefje te vinden.quote:
proost kerelquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen zeefje te vinden.
Heb het nu door een theedoek in een maatbeker gegoten.
Dus die moet op, jammer zeg
Drinkze Symphquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen zeefje te vinden.
Heb het nu door een theedoek in een maatbeker gegoten.
Dus die moet op, jammer zeg
Die had ik idd ookquote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij kwam me al zo bekend voor
[ afbeelding ]
Gezien.quote:
Gelukkig welquote:Op zondag 26 december 2010 22:36 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Nou we hebben de kerst overleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |