Ik voel je pijn man, ik voel je pijn.quote:Op zondag 26 december 2010 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik bijt voor de 4de keer op mn lip deze week
quote:Op zondag 26 december 2010 13:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Damn, mijn moeder..
Ik zeg, ik kom zo beneden, kunnen we eten..
kom ik beneden.. heeft ze t al bijna op![]()
FLikker dan ook maar lekker in je graf..
Ik wil een kusje op mijn pain!quote:Op zondag 26 december 2010 13:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik voel je pijn man, ik voel je pijn.
quote:
Ghihi notenquote:Op zondag 26 december 2010 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
mijn kerstbrood bevat notuh.. lekkahhh!!
gisteren gedaan, was erg lekker, alleen die zooi die je er altijd van hebt...quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Symphonic het volgende:
Sorry Koen, ik heb ff een oude koe geslacht
quote:Op zondag 26 december 2010 14:06 schreef Symphonic het volgende:
Sorry Koen, ik heb ff een oude koe geslacht
Vaatwasser ftwquote:Op zondag 26 december 2010 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gisteren gedaan, was erg lekker, alleen die zooi die je er altijd van hebt...
Douw jij gewoon heel dat ding in de vaatwasserquote:
Ik heb zo'n grillplaat die is zo schoon en de rest knal ik in de vaatwasserquote:Op zondag 26 december 2010 14:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Douw jij gewoon heel dat ding in de vaatwasser?
quote:Op zondag 26 december 2010 14:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
?
Hij zei alleen maar dat hij wil dat het weer de 'oude' SC wordt..
Klopt, ik weet ook dat het goed bedoeld wasquote:Op zondag 26 december 2010 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]Ik vond het juist zo'n positieve post van Pisc
Ksnaphetffniet
Maar ik ben weg!
Gelukkig hebben wij dat dit jaar niet gedaan. Wij hebben zo'n plaat die niet in de vaatwasser kanquote:Op zondag 26 december 2010 14:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grillplaat die is zo schoon en de rest knal ik in de vaatwasser
Zie je PMquote:Op zondag 26 december 2010 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]Ik vond het juist zo'n positieve post van Pisc
Ksnaphetffniet
Maar ik ben weg!
onze vaatwasser is kaduukquote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dat dit jaar niet gedaan. Wij hebben zo'n plaat die niet in de vaatwasser kan.
Da's ook handigquote:
Die plaat gaat niet in de vaatwasser, maar die zet ik onder de kraan, er zit een gat in die het water weg laat lopen, en is binnen 2 minuten schoonquote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij dat dit jaar niet gedaan. Wij hebben zo'n plaat die niet in de vaatwasser kan.
Ah, maar dat is bij ons ook nietquote:Op zondag 26 december 2010 14:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Die plaat gaat niet in de vaatwasser, maar die zet ik onder de kraan, er zit een gat in die het water weg laat lopen, en is binnen 2 minuten schoon
Ik haat datquote:Op zondag 26 december 2010 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, maar dat is bij ons ook niet. Heel dat ding moet je schrobben en dat duurt een eeuwigheid.
Ja dat heb ik ook met zo'n combi ding, grill en steengrill en pannetjes eronder, die staat ook erg mooi in mijn kastquote:Op zondag 26 december 2010 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah, maar dat is bij ons ook niet. Heel dat ding moet je schrobben en dat duurt een eeuwigheid.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met zo'n combi ding, grill en steengrill en pannetjes eronder, die staat ook erg mooi in mijn kast
Ik denk dat jij je dan beter vast kunt houden dan wij.quote:Op zondag 26 december 2010 14:32 schreef Lutte het volgende:
We gaan naar oma, en ik had zo het vermoeden dat het wel gewaardeerd zou worden als ik er een beetje fatsoenlijk en -als enige meisje in de familie- meisjesachtig uitzag, dus ik heb een jurkje aan, me opgemaakt, en, houd je vast, hakken. Nu nog zorgen dat ik niet omval.
Popje tochquote:Op zondag 26 december 2010 14:32 schreef Lutte het volgende:
We gaan naar oma, en ik had zo het vermoeden dat het wel gewaardeerd zou worden als ik er een beetje fatsoenlijk en -als enige meisje in de familie- meisjesachtig uitzag, dus ik heb een jurkje aan, me opgemaakt, en, houd je vast, hakken. Nu nog zorgen dat ik niet omval.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:32 schreef Lutte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |