het is nu voor iedereen, credits zijn al aan tim gegeven in de OP, jouwe komt er niet bij, het is een selectie.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:01 schreef AdvancedPower het volgende:
Mijn foto ook in de OP a.u.b?
De foto's in de op zijn niet allemaal voor Tim. Alleen foto's voor Tim in de OP. Want hij heeft het topic bedacht
quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Geen foto, wel een leuke tekening voor mijn favoriete mod!
[ afbeelding ]
ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:35 schreef Beach het volgende:
Ik wil ook nog wel een leuke maken zo. Wie iwl?
jij staat er ook bijquote:
wat mooi wel. waar heb ik die scheur aan verdiend dan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hier voor Dromenvangertje, omdat ze zoveel tijd heeft gestoken in anderen.
windows apple topic mag achterwege blijven dit was het mooiste -naast mn pik- wat ik in de buurt kon vinden ik moet nu snel weg vandaar dat het niet zo bijzonder is.
[ afbeelding ]
EN VOOR DIE USER MET DIE KIP HEB IK NOG WEL WAT. TOT VANAVOND
ik hoop niet het mooiste wat je hebtquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hier voor Dromenvangertje, omdat ze zoveel tijd heeft gestoken in anderen.
windows apple topic mag achterwege blijven dit was het mooiste -naast mn pik- wat ik in de buurt kon vinden ik moet nu snel weg vandaar dat het niet zo bijzonder is.
[ afbeelding ]
EN VOOR DIE USER MET DIE KIP HEB IK NOG WEL WAT. TOT VANAVOND
je moet ze verkleinen met paintquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:44 schreef tim-elzinga het volgende:
help somige fotos zijn te groot ofzo
omgquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:04 schreef Monopoly het volgende:
Geen foto, wel een leuke tekening voor mijn favoriete mod!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:08 schreef tim-elzinga het volgende:
hey sabine ik heb nog een foto uit je fotoboek ge pakt oke kijk maar
lief vanjequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:08 schreef tim-elzinga het volgende:
hey sabine ik heb nog een foto uit je fotoboek ge pakt oke kijk maar
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:11 schreef tim-elzinga het volgende:
nog ge zegt tegen mijn moeder die vond het ook leuk
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:11 schreef tim-elzinga het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:35 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
1 kankahhhaap voor je topic
omg, ik hoop toch dat dit een troll isquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:11 schreef tim-elzinga het volgende:
Ja, maar er moeten dan wel tieten bijquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:15 schreef Dhaha het volgende:
wie wil er nog met mn kat op de foto? je hebt 5 minuten
ikkk!quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:15 schreef Dhaha het volgende:
wie wil er nog met mn kat op de foto? je hebt 5 minuten
+tieten:quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar er moeten dan wel tieten bij
te laat maar vooruit:quote:
morgen ik beloof het jouquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
DHAHA IK WIL OOK 1 MET JOUW KAT
trouwens. wat een foto van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
nu ook namens mijn hond!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:04 schreef Dhaha het volgende:
[..]
nog graag gedaan heh namens mijn kat
Hij is een ekte baas !quote:
Eigenlijk zou hij ook een topic kunnen vullen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dottey op 25-12-2010 23:27:56 (de edit van kai) ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Duitse Herders moeten ook gewoon Kai heten om hun bazenstatus te behoudenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij ook een topic kunnen vullen!
Epic Kai
prima.. maar het is een mechelsequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Duitse Herders moeten ook gewoon Kai heten om hun bazenstatus te behouden
Oh dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
prima.. maar het is een mechelse
en hierna verwacht jij nog een foto voor jou?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
en hierna verwacht jij nog een foto voor jou?
oke zal het beter proberen >.>quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
en hierna verwacht jij nog een foto voor jou?
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:51 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
en... en...ik...ik... pro...
zal wel aan mij liggen... maar I do not get thisquote:
geen dumpert bezoeker?quote:Op zondag 26 december 2010 00:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen... maar I do not get this
maar als je er een voor ons wilt maken..ga je gang!quote:Op zondag 26 december 2010 00:08 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
aw oké dan is het ook niet het waard om het te posten.
hehe misschien maar eerst een filmpje pakkenquote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
maar als je er een voor ons wilt maken..ga je gang!![]()
IKquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:35 schreef Beach het volgende:
Ik wil ook nog wel een leuke maken zo. Wie iwl?
quote:Op zondag 26 december 2010 00:09 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
hehe misschien maar eerst een filmpje pakken'Despicable Me'
Dhaha.quote:Op zondag 26 december 2010 01:02 schreef Lindstrøm. het volgende:
hmm wie was die user met die kip? ben net terug was reuze plezant ne vloamse mariekes bewerkt ne
Ik wel. Wat is je plan.quote:Op zondag 26 december 2010 01:04 schreef Zwappel het volgende:
Wie is geinteresseerd in mijn huilie motoriek kunsten?
wat ga je maken?quote:Op zondag 26 december 2010 01:04 schreef Zwappel het volgende:
ikkenquote:Op zondag 26 december 2010 01:02 schreef Lindstrøm. het volgende:
hmm wie was die user met die kip? ben net terug was reuze plezant ne vloamse mariekes bewerkt ne
Ik blijf niet bezigquote:Op zondag 26 december 2010 17:11 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil er nog ééntje van Beach! Waarop ik niet geassocieerd word met die baggeruser
Oké Beachiequote:Op zondag 26 december 2010 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik blijf niet bezigJe hebt er al eentje, ookal staat die tekst er op.
Nee ik heb geen zin meerquote:Op zondag 26 december 2010 17:12 schreef Longcat. het volgende:
Ewa beach je boy longcat maak is even een picca voor mij
Ik wil er wel ééntje terug!quote:Op zondag 26 december 2010 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]:D:D:D:::D::D:D:::D::D::D;:D
Bart! zie ik hier staanquote:Op zondag 26 december 2010 17:51 schreef .Neovo. het volgende:
ok wie heeft dit topic gerespecteerd op hyves?
* .Neovo.doet nieuwe tekening maken
quote:Op zondag 26 december 2010 17:12 schreef Longcat. het volgende:
Ewa beach je boy longcat maak is even een picca voor mij
Goede post.quote:
Resultaat na 2 markeerstiften die zo goed als leeg waren en de kat had geen zin om te poseren.quote:Op zondag 26 december 2010 01:04 schreef Zwappel het volgende:
Van jou wel, als jij en je zusjes er ook op staan!quote:
Dat moet ik overleggen als ze allebei thuis zijnquote:Op zondag 26 december 2010 21:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Van jou wel, als jij en je zusjes er ook op staan!
Dottey krijg je niet!quote:Op zondag 26 december 2010 21:30 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Resultaat na 2 markeerstiften die zo goed als leeg waren en de kat had geen zin om te poseren.![]()
[ afbeelding ]
Kan er meer doen op aanvraag
Okquote:Op zondag 26 december 2010 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat moet ik overleggen als ze allebei thuis zijn
quote:Op zondag 26 december 2010 21:30 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Resultaat na 2 markeerstiften die zo goed als leeg waren en de kat had geen zin om te poseren.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan er meer doen op aanvraag
alstu:quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef Boefje. het volgende:
Ik wil ook eentje van iemand![]()
Wel een leuke
quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef Boefje. het volgende:
Ik wil ook eentje van iemand![]()
Wel een leuke
kreeg ik er nog 1 ik was de man van de kipquote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik heb er nog een voor Dromenvangertje omdat ze zich altijd uit de naad werkt voor anderen![]()
Druk geweest het weekend dus je snapt mijn inspiratie wel voor deze moeie zondagavond, morgen weer werken dus vergeef me.
Alsjeblieft![]()
[ afbeelding ]
Hoezo heb ik een wijvenhandschrift?quote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik heb er nog een voor Dromenvangertje omdat ze zich altijd uit de naad werkt voor anderen![]()
Druk geweest het weekend dus je snapt mijn inspiratie wel voor deze moeie zondagavond, morgen weer werken dus vergeef me.
Alsjeblieft![]()
[ afbeelding ]
Mooie abstracte schets.quote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Alsjeblieft![]()
[ afbeelding ]
oh was jij die van die kipquote:Op zondag 26 december 2010 22:54 schreef Dhaha het volgende:
[..]
kreeg ik er nog 1 ik was de man van de kip
quote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoezo heb ik een wijvenhandschrift?
Jij komt ook in aanmerking voor die prijs.
Is dat nou een Lissajous-figuur met een penis?quote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef Lindstrøm. het volgende:
Alsjeblieft![]()
[ afbeelding ]
Hoe kon je dat nu vergeten, die kip was briljant!quote:
dank dankquote:Op maandag 27 december 2010 13:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Beach is de enige baas hier, das overduidelijk
als ik me verveel maar ik er éénquote:Op maandag 27 december 2010 14:01 schreef Driepink het volgende:
en ik en ik en ik!
ik wil er een van sharr
jawel als mijn pepsels op zijn maak ik 'mquote:Op maandag 27 december 2010 14:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar jij verveelt je niet zo snel
YESSSSSquote:Op maandag 27 december 2010 14:09 schreef sharr het volgende:
[..]
jawel als mijn pepsels op zijn maak ik 'm
niemand wilt herkend worden.. duhhquote:
heeft denk ik iets te maken met hun zelfbeeldquote:
Capuchons are going to take over the worldquote:
Dat kan ook nogquote:Op maandag 27 december 2010 14:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
heeft denk ik iets te maken met hun zelfbeeld
nee ik wil gewoon niet met mn kop op internetquote:Op maandag 27 december 2010 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Capuchons are going to take over the world
Lol ik verwijder direct mn foboquote:Op maandag 27 december 2010 14:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
YESSSSS
[..]
niemand wilt herkend worden.. duhh
Dat begrijp ik ook nog wel hequote:Op maandag 27 december 2010 14:13 schreef Dhaha het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon niet met mn kop op internet
Dat is niet eens zo erg, maar in ONZ......quote:Op maandag 27 december 2010 14:13 schreef Dhaha het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon niet met mn kop op internet
Pepselsquote:Op maandag 27 december 2010 14:18 schreef Driepink het volgende:
sharrrrrrr zijn je pepsels bijna op ?
Welke smaak?quote:Op maandag 27 december 2010 14:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de hele zak leegeet
wtf zijn pepsels?quote:
Zoute stokjes, maar dan van Bolletjequote:
och, die droge dingenquote:
quote:
Dus pak je er wat te drinken bijquote:Op maandag 27 december 2010 14:26 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
die dingen zijn lekker:9~
alleen van dat zout krijg je dorst
Juist jaquote:
Helemaal niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij wel hèquote:Op maandag 27 december 2010 15:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
* Driepink krijgt als het goed is zometeen de foto
quote:Op maandag 27 december 2010 15:01 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
hoi driepink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik nu ik lees dat jij het storend vind, dus nu 2 respectquote:Op maandag 27 december 2010 15:07 schreef Proletariaat het volgende:
Wie heeft dit topic respect gegeven
niet storend hoorquote:Op maandag 27 december 2010 15:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik nu ik lees dat jij het storend vind, dus nu 2 respect
Dat betekent dat je ook wat terugkrijgt.quote:Op maandag 27 december 2010 15:04 schreef sharr het volgende:
[..]
oh ik lees nogal snel over dingen heen,
komt eraan
Ik ben 8 jaar ouderquote:Op maandag 27 december 2010 15:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ai, een Hye Beach..
Friend zone M8t...
en dat moet ik kunnen ruiken?quote:
ja, maar genoeg over friendszonesquote:Op maandag 27 december 2010 15:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
en dat moet ik kunnen ruiken?
het zit je toch een beetje dwars?quote:
Nergens eigenlijk, ik denk er niet echt over naquote:Op maandag 27 december 2010 15:17 schreef Driepink het volgende:
ik zei het toch sharr, iedereen wilt er een
btw beach, waar haal jij inspiratie vandaan voor fotos ?
quote:Op maandag 27 december 2010 15:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het zit je toch een beetje dwars?
ik heb nog geen eens een foto gemaakt en ik zeg het alquote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mensen die een foto van zichzelf maken en vervolgens zeggen dat ze er oh zo slecht op staan.
Het moest gewoon gezegd worden.
Shit daar ging mijn smoesquote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mensen die een foto van zichzelf maken en vervolgens zeggen dat ze er oh zo slecht op staan.
quote:Op maandag 27 december 2010 15:21 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Ekte hyvesvrienden
oke serieus nou heb ik geen zin meer
Zei ik dat?quote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 27 december 2010 15:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Ik dacht dat ik het alleen maar dacht
prievjuuw knopquote:Op maandag 27 december 2010 15:22 schreef Dhaha het volgende:
![]()
dit is een test om te kijken wat : 7 betekent
hihi ik kreeg lekker eenquote:Op maandag 27 december 2010 15:22 schreef Dhaha het volgende:
![]()
dit is een test om te kijken wat : 7 betekent
doen ze sws wel, ookal is het een verschrikkelijk lelijke heksquote:Op maandag 27 december 2010 15:23 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoorMenig Hyves-figuur doet precies hetzelfde.
En dan hopen ze dat mensen alsnog aardige dingen over de foto posten.
Oke, ik vind het zelf ook altijd kut als mensen dat doen,quote:Op maandag 27 december 2010 15:23 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoorMenig Hyves-figuur doet precies hetzelfde.
En dan hopen ze dat mensen alsnog aardige dingen over de foto posten.
quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, ik vind het zelf ook altijd kut als mensen dat doen,
maar het gaat vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, ik vind het zelf ook altijd kut als mensen dat doen,
maar het gaat vanzelfRuzie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ja omdat ik mezelf de hele tijd zat af te kraken zonder dat ik dat eigen besefte, en ineens werd iedereen uit m'n omgeving die het hoorde heel pissedquote:
Les 1. Niemand in je omgeving laten weten dat je op Fok! zitquote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja omdat ik mezelf de hele tijd zat af te kraken zonder dat ik dat eigen besefte, en ineens werd iedereen uit m'n omgeving die het hoorde heel pissed
He?quote:Op maandag 27 december 2010 15:29 schreef Editeur het volgende:
[..]
Les 1. Niemand in je omgeving laten weten dat je op Fok! zit
Ben ik blij dat het geen sollicitatiebrief is, hahahaquote:
Als ik met mijn ogen 15cm van m'n scherm afzit, kan ik het prima lezen.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik met mijn ogen 15cm van m'n scherm afzit, kan ik het prima lezen.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef Driepink het volgende:
hahaha ik ben dus de enige met een foto van sharr! want niemand steekt zijn/haar hand op behalve ik!
* Beach raises handquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 15:01 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
hoi driepink.wij zijn stoer BeachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sweet hoor! gaat in mijn foboquote:Op zondag 26 december 2010 21:30 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Je komt net van race-lessen?quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Oeh ik zoek ook nog een vrijwilliger die ook zo'n leuke foto maakt met mijn naam! De leukste word m'n profielfoto in m'n fobo!
Lama komen!
18 posts en dan ditquote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Oeh ik zoek ook nog een vrijwilliger die ook zo'n leuke foto maakt met mijn naam! De leukste word m'n profielfoto in m'n fobo!
Lama komen!
quote:
Lekker zo vlak voor het eindquote:
* Swomp wil ook zijn hand op stekenquote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef Driepink het volgende:
iedereen die er een van sharr heeft, steek je hand op!
* Driepink steekt zijn hand op
Gast, je moet eerst een eeuwigheid hebben geleefd voor enig respect op dit forum. Zeg maar 400.000 posts, tong80 heten en geregistreerd staan sinds 2000.quote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Lama komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |