Ben ik blij dat het geen sollicitatiebrief is, hahahaquote:
Als ik met mijn ogen 15cm van m'n scherm afzit, kan ik het prima lezen.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ik met mijn ogen 15cm van m'n scherm afzit, kan ik het prima lezen.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:57 schreef Driepink het volgende:
hahaha ik ben dus de enige met een foto van sharr! want niemand steekt zijn/haar hand op behalve ik!
* Beach raises handquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 15:01 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
hoi driepink.wij zijn stoer BeachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sweet hoor! gaat in mijn foboquote:Op zondag 26 december 2010 21:30 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Resultaat na 2 markeerstiften die zo goed als leeg waren en de kat had geen zin om te poseren.![]()
Je komt net van race-lessen?quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Oeh ik zoek ook nog een vrijwilliger die ook zo'n leuke foto maakt met mijn naam! De leukste word m'n profielfoto in m'n fobo!
Lama komen!
18 posts en dan ditquote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Oeh ik zoek ook nog een vrijwilliger die ook zo'n leuke foto maakt met mijn naam! De leukste word m'n profielfoto in m'n fobo!
Lama komen!
quote:
Lekker zo vlak voor het eindquote:
* Swomp wil ook zijn hand op stekenquote:Op maandag 27 december 2010 16:51 schreef Driepink het volgende:
iedereen die er een van sharr heeft, steek je hand op!
* Driepink steekt zijn hand op
Gast, je moet eerst een eeuwigheid hebben geleefd voor enig respect op dit forum. Zeg maar 400.000 posts, tong80 heten en geregistreerd staan sinds 2000.quote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Lama komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |