ik nu ik lees dat jij het storend vind, dus nu 2 respectquote:Op maandag 27 december 2010 15:07 schreef Proletariaat het volgende:
Wie heeft dit topic respect gegeven
niet storend hoorquote:Op maandag 27 december 2010 15:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik nu ik lees dat jij het storend vind, dus nu 2 respect
Dat betekent dat je ook wat terugkrijgt.quote:Op maandag 27 december 2010 15:04 schreef sharr het volgende:
[..]
oh ik lees nogal snel over dingen heen,
komt eraan
Ik ben 8 jaar ouderquote:Op maandag 27 december 2010 15:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ai, een Hye Beach..
Friend zone M8t...
en dat moet ik kunnen ruiken?quote:
ja, maar genoeg over friendszonesquote:Op maandag 27 december 2010 15:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
en dat moet ik kunnen ruiken?
het zit je toch een beetje dwars?quote:
Nergens eigenlijk, ik denk er niet echt over naquote:Op maandag 27 december 2010 15:17 schreef Driepink het volgende:
ik zei het toch sharr, iedereen wilt er een
btw beach, waar haal jij inspiratie vandaan voor fotos ?
quote:Op maandag 27 december 2010 15:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het zit je toch een beetje dwars?
ik heb nog geen eens een foto gemaakt en ik zeg het alquote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mensen die een foto van zichzelf maken en vervolgens zeggen dat ze er oh zo slecht op staan.
Het moest gewoon gezegd worden.
Shit daar ging mijn smoesquote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mensen die een foto van zichzelf maken en vervolgens zeggen dat ze er oh zo slecht op staan.
Het moest gewoon gezegd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |