quote:Op maandag 27 december 2010 15:21 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Ekte hyvesvrienden
oke serieus nou heb ik geen zin meer
Zei ik dat?quote:Op maandag 27 december 2010 15:19 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mensen die een foto van zichzelf maken en vervolgens zeggen dat ze er oh zo slecht op staan.
Het moest gewoon gezegd worden.
Je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 27 december 2010 15:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Ik dacht dat ik het alleen maar dacht
prievjuuw knopquote:Op maandag 27 december 2010 15:22 schreef Dhaha het volgende:
![]()
dit is een test om te kijken wat : 7 betekent
hihi ik kreeg lekker eenquote:Op maandag 27 december 2010 15:22 schreef Dhaha het volgende:
![]()
dit is een test om te kijken wat : 7 betekent
doen ze sws wel, ookal is het een verschrikkelijk lelijke heksquote:Op maandag 27 december 2010 15:23 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoorMenig Hyves-figuur doet precies hetzelfde.
En dan hopen ze dat mensen alsnog aardige dingen over de foto posten.
Oke, ik vind het zelf ook altijd kut als mensen dat doen,quote:Op maandag 27 december 2010 15:23 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoorMenig Hyves-figuur doet precies hetzelfde.
En dan hopen ze dat mensen alsnog aardige dingen over de foto posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, ik vind het zelf ook altijd kut als mensen dat doen,
maar het gaat vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
quote:Op maandag 27 december 2010 15:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, ik vind het zelf ook altijd kut als mensen dat doen,
maar het gaat vanzelfRuzie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ja omdat ik mezelf de hele tijd zat af te kraken zonder dat ik dat eigen besefte, en ineens werd iedereen uit m'n omgeving die het hoorde heel pissedquote:
Les 1. Niemand in je omgeving laten weten dat je op Fok! zitquote:Op maandag 27 december 2010 15:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja omdat ik mezelf de hele tijd zat af te kraken zonder dat ik dat eigen besefte, en ineens werd iedereen uit m'n omgeving die het hoorde heel pissed
He?quote:Op maandag 27 december 2010 15:29 schreef Editeur het volgende:
[..]
Les 1. Niemand in je omgeving laten weten dat je op Fok! zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |