jah maar dan kan ik me niet aangevenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we kunnen jou heul niet missen
okee tot later Symphquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de tafel maar eens dekken
Ik kom later vanavond nog wel even langs fietsen
Pas je op dat je niet valt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef Symphonic het volgende:
We houden het wel geheim oke?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar dan kan ik me niet aangeven
Lutte, Fipo Hunterquote:
succesquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef Symphonic het volgende:
okquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
We houden het wel geheim oke?
duitserquote:
Joah!! Ik had acht houtjes, Ron geen en mamaquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb je gewonnen met dat jokeren?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Krullen of geen krullen C_A is sowieso cute
Ron faaldequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah!! Ik had acht houtjes, Ron geen en mama
en papa zes.![]()
Ik PM je even met wie die aan het daten is, je gaat je kapot lachen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsof hij daar behoefte aan heeft
what the...quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik PM je even met wie die aan het daten is, je gaat je kapot lachen.
Hier heeft het al gesneeuwd..een klein beetje maar gelukkigquote:
waar leeft je familie dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
hier sneeuwt het al de hele tijd. Ik kom hier niet meer weg
amsterdamquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar leeft je familie dan?
Sneeuwt het daar?quote:
Tja Helft van de bevolking van ALmere komt oorspronkelkijk ook uit Amsterdam volgens mij.quote:
joahquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sneeuwt het daar?
Hier is het echt zo droog als de kont van sinterklaas
ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja Helft van de bevolking van ALmere komt oorspronkelkijk ook uit Amsterdam volgens mij.
Fijne kerst Myraelaquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
Hier sneeuwt het ook weer.en fijne kerst kleine tallertjes.
het zijn maar kleine vlokjesquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm raar, ik zit maar 20 km van je vandaan
Ik ben niet kleinquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
Hier sneeuwt het ook weer.en fijne kerst kleine tallertjes.
dankjewelquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
Wat zie je er leuk uit!!!!
Stiekem wel he. Maar ik voel me een grote jongen hier, tussen al die jonge jongens/mannen hierquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet klein nee
haha nou dat is mooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stiekem wel he. Maar ik voel me een grote jongen hier, tussen al die jonge jongens/mannen hier
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stiekem wel he. Maar ik voel me een grote jongen hier, tussen al die jonge jongens/mannen hier
Moet het wel een beetje ironisch opvatten he. Ookal ben ik pas 29 en komen er hier mensen die ouder zijn lIgt de gemiddelde leeftijd hier wel rond de 25. schat ikquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet het wel een beetje ironisch opvatten he. Ookal ben ik pas 29 en komen er hier mensen die ouder zijn lIgt de gemiddelde leeftijd hier wel rond de 25. schat ik
Ik haal het lekker naar beneden!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet het wel een beetje ironisch opvatten he. Ookal ben ik pas 29 en komen er hier mensen die ouder zijn lIgt de gemiddelde leeftijd hier wel rond de 25. schat ik
Natte meuk sneeuwquote:
Ja, behoorlijk. Maar Symph en Koen halen het wel weer omhoog. En Kally ook een beetje. Die 3 hadden makkelijk een van je ouders kunnen zijn.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Maar Symph en Koen halen het wel weer omhoog. En Kally ook een beetje. Die 3 hadden makkelijk een van je ouders kunnen zijn.
Sorry met alle respect, je bent gewoon midden/eind dertig, dwz dat je Lutte dan op je twintigste had kunnen krijgen. Had toch gekund?quote:
Ik wil Kally best als mama.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Maar Symph en Koen halen het wel weer omhoog. En Kally ook een beetje. Die 3 hadden makkelijk een van je ouders kunnen zijn.
Ja het was maar een grapjequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry met alle respect, je bent gewoon midden/eind dertig, dwz dat je Lutte dan op je twintigste had kunnen krijgen. Had toch gekund?
quote:
Had gekund. Maar met die standaarden van tegenwoordig had jij ook mijn pappie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry met alle respect, je bent gewoon midden/eind dertig, dwz dat je Lutte dan op je twintigste had kunnen krijgen. Had toch gekund?
Ik ook, maar ik weet niet of Kally mijn vader wil of andersom?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet niet of Kally mijn vader wil of andersom?
Dan was ik op mijn 14e vader en had ik iemand op mijn 13e bezwangerdquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had gekund. Maar met die standaarden van tegenwoordig had jij ook mijn pappie kunnen zijn.
ik wil ook cityville doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
Nou Simoon hoe was jou eerste kerstdag?
Zat me zo te vervelen dat ik de hele dag cityville heb zitten spelen
Nou ja het is niet normaal, maar het komt voor, weet je dat meisje nog in Engelandquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan was ik op mijn 14e vader en had ik iemand op mijn 13e bezwangerd
Ik ben een junkquote:
Als ik cityville wil doen blijft dat laad dingetje steken op 50quote:
Kun je wel met je ouders naar de kroeg!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan was ik op mijn 14e vader en had ik iemand op mijn 13e bezwangerd
Blub.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
Mijn maag is een aquarium door alle vis die ik heb gegeten
hoe oud zijn je ouders dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je wel met je ouders naar de kroeg!
Ik kan met mijn ouders naar de ouderengym of de bridge-avond. Ze mogen zelfs mee met het ouderenreisje van de wijk!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
Mijn maag is een aquarium door alle vis die ik heb gegeten
Boven de vijftig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe oud zijn je ouders dan?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
Nou PatriQue89 hoe was jou eerste kerstdag?
Zat me zo te vervelen dat ik de hele dag cityville heb zitten spelen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
Nou Patje hoe was jou eerste kerstdag?
Zat me zo te vervelen dat ik de hele dag niets heb gedaan
Die is twintig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha okee maar Ron was toch ook in de 20 ofzo?
Laat vader en moeder geworden danquote:
Mama was midden dertig toen ik geboren werd en papa veertig, maar mijn broer is dan wel weer vijf jaar ouder.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat vader en moeder geworden dan![]()
Hoewel ik ook neven en nichten heb die pas moeder werden toen ze eind dertig en zelfs begin 40 waren
ik heb alleen de moeite gedaan om een spijkerbroek aan te trekken maar meer ook nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik loop ook nog steeds in mn chill-kloffie.. Heb voor de sier maar wel even een paarse stropdas omgedaan
Okeequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama was midden dertig toen ik geboren werd en papa veertig, maar mijn broer is dan wel weer vijf jaar ouder.
Dus je zit topless achter de PCquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb alleen de moeite gedaan om een spijkerbroek aan te trekken maar meer ook niet
Met glittertjes?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik loop ook nog steeds in mn chill-kloffie.. Heb voor de sier maar wel even een paarse stropdas omgedaan
Okee, ik dacht alquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik heb mn klofshirt aan en mn spijkerbroek
Nee, ik geef meer om het koppie en de kont in mindere mate als je dat bedoelt, als iemand zelfs met de borsten te koop loopt, knap ik er eerder op af, dan dat ik het geil ga vinden.quote:
Dat bedoelde ik niet helemaal, maar bedankt dat je deze informatie met ons wilde delen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik geef meer om het koppie en de kont in mindere mate als je dat bedoelt, als iemand zelfs met de borsten te koop loopt, knap ik er eerder op af, dan dat ik het geil ga vinden.
Of bedoel je dat neit?
OKeeequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet helemaal, maar bedankt dat je deze informatie met ons wilde delen.
Gaat het nog sneeuwen wil je zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
Hier nog droog, maar begint wel bewolkt te worden
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gaat het nog sneeuwen wil je zeggen![]()
Ik zit nu bij pa, dadelijk gezellig wokken enzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Net bij opa en oma geweest. Nu even lekker een uurtje niks doen met CD'tje op
Jullie nog wat gedaan ?
jah, ligt hier nog maar 20 centimeter. Wel beetje weinig hequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gaat het nog sneeuwen wil je zeggen![]()
leuk zegquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu bij pa, dadelijk gezellig wokken enzo
Leuk !quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu bij pa, dadelijk gezellig wokken enzo
Leuke dingen gekregen??quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Leuk !ik ben gister bij mijn ouders geweest. lekker gourmetten en cadeautjes uitpakken.
Is mij teveel. Moet al naar de stad lopen vanavondquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ligt hier nog maar 20 centimeter. Wel beetje weinig he
quote:
quote:
De films Hunger, Bullet in the head, Rush Hour pakket. Cd's Silversun pickups Carnavas en Rise Against the sufferer & the witness.quote:
Okee leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De films Hunger, Bullet in the head, Rush Hour pakket. Cd's Silversun pickups Carnavas en Rise Against the sufferer & the witness.
Laatste CD is echt geniaal goed.
Goed, vandaag doe ik niks, en morgen zijn mijn boeffies er en komt mijn moeder eten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij ookhoe is het verder ?
Gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed, vandaag doe ik niks, en morgen zijn mijn boeffies er en komt mijn moeder eten.
Ik heb Donkey Kong voor de WII gekocht dus we zullen morgen wel voor de tv staan
het is best een leuk nummerquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom kan ik niet stoppen met luisteren naar Firework van Katy Perry..
Omdat vuurwerk in je bips.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom kan ik niet stoppen met luisteren naar Firework van Katy Perry..
Zo af en toe.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is best een leuk nummer
Thanksquote:
Ik ook, en toen was ik er dol op, dus heb hem ook voor mezelf gekochtquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gezellig
Donkey Kong ken ik ook nog van de super nintendogaan ze vast leuk vinden !
Hoi Kallyquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:24 schreef Kally het volgende:
Hey Stuart, hoe bevalt het thuis in Nederland?
ja er is geen reet op de tvquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
OMG Sissi
En Mary Poppins op een ander net, jeej het is kerst
Je was met het vliegtuig?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Kally
Ja, wel aardig al duurde het 4 dagen om in NL te komen met allerlei annuleringen en was ik de afgelopen 3 dagen meer ziek dan niet ziek
Echt he? Herhaling 2000 van Sissyquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja er is geen reet op de tv
Ja, 2x vanaf Heathrow geprobeerd en afgelopen maandag vanaf City Airport. Wat een bende was het op Heathrow zegquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Je was met het vliegtuig?
Hier ook ik loop met een of ander virus, net niet ziek maar wel lamlendig
Horeca he, die draaien net als de zorg het OV en de politie gewoon door.quote:
Waarom ben je dan niet met de boot gegaan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, 2x vanaf Heathrow geprobeerd en afgelopen maandag vanaf City Airport. Wat een bende was het op Heathrow zeg
Balen dat je je ook niet lekker voelt![]()
Ja, daar heb je gelijk in. Had geen idee over welke branche we spraken eigenlijk. Maar inderdaad, ziekenhuizen etc. Tsja, goed dat zulke mensen er zijn thoughquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Horeca he, die draaien net als de zorg het OV en de politie gewoon door.
Cheers!quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet met de boot gegaan?
Ach het gaat wel hoor, jij ook beterschap
Mijn moeder was verpleegkundige die moest ook meestal werken met de kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Had geen idee over welke branche we spraken eigenlijk. Maar inderdaad, ziekenhuizen etc. Tsja, goed dat zulke mensen er zijn though
Ja dat weet ik wel, maar je was nu ook 4 dagen bezigquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cheers!
Dat had ik ook gedaan als mijn 3e poging vanaf City niet zou lukken. Dan had ik vanaf Harwich de boot genomen. Maar goed, het duurt ruim 2 uur met de trein om vanaf Londen naar Harwich te komen en de boot duurt dan ook iets van 7 of 8 uur naar Hoek van Holland
Ik ben maar wat blij dat er zulke mensen zijn en warenquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn moeder was verpleegkundige die moest ook meestal werken met de kerst
Geen idee eigenlijk. Ben niet zo'n fan van de ferry eigenlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar je was nu ook 4 dagen bezig
En de hoovercraft
Of varen die al een tijdje niet meer?
Zo is datquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben maar wat blij dat er zulke mensen zijn en waren![]()
![]()
Ja Patje moest zijn vakantie New York ook afblazen, die had een tussenstop in Engelandquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ben niet zo'n fan van de ferry eigenlijk
Ja, flink balen van de ellende op de vliegvelden. Wat een beetje sneeuw al niet kan doen
Flink balen zegquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Patje moest zijn vakantie New York ook afblazen, die had een tussenstop in Engeland
Ja sneeuw en de wereld ligt op zijn kopquote:
Belachelijk gewoon. Het feit dat BA maar liefst 6 dagen zijn vluchten heeft geschrapt vanaf T5 is echt te idioot voor woordenquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sneeuw en de wereld ligt op zijn kop
Ja maar we zijn wel voorbereid op terroristische aanslagenquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon. Het feit dat BA maar liefst 6 dagen zijn vluchten heeft geschrapt vanaf T5 is echt te idioot voor woorden
Ja, dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar we zijn wel voorbereid op terroristische aanslagen
Maar goed ik ga eens even mijn maaltijd op een bord kwakken
Tot laters
Smakelijk Kallyquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar we zijn wel voorbereid op terroristische aanslagen
Maar goed ik ga eens even mijn maaltijd op een bord kwakken
Tot laters
Jij ook smakelijk Stuartquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook proberen iets te eten. Tot vanavond misschien of tot morgen
MARY POPPINS!quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
OMG Sissi
En Mary Poppins op een ander net, jeej het is kerst
quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, de kerstdagen.
One down, one to go.
doe je goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb vandaag gewoon 4 mensen geknipt, ik werk ook door
het is jammer dat erik weggaat...maar wel tof dat symph benny gaat helpenquote:
ik ben in ieder geval wel blij dat Erik ESF blijft doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is jammer dat erik weggaat...maar wel tof dat symph benny gaat helpen
Moest je dat er anders ook nog bij doen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben in ieder geval wel blij dat Erik ESF blijft doen
Whehehe nee hoor, ik vind ESf wel leuk, maar dat forum is niet mijn dingquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moest je dat er anders ook nog bij doen?
Ik ben wel jouw ding he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe nee hoor, ik vind ESf wel leuk, maar dat forum is niet mijn ding
haha okee dan, jij modereert best wel veel toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe nee hoor, ik vind ESf wel leuk, maar dat forum is niet mijn ding
gefeliciteerdquote:
ik hoop dat het je lukt C_Aquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Jammer dat ze nog steeds niet in mij geloven om ook mod te worden
Ik had eindelijk goede hoop! Zeker omdat ik zo gestreden hebt voor dit forum ( aanvraag gedaan samen met Benny )
Symph veel succes.
Die foto heb ik al lang opgeslagen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]je wilt naar Benny gluren?
owja daar dacht ik even niet aanquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die foto heb ik al lang opgeslagen.
Over al die jaren misschien wel het 15equote:Op zaterdag 25 december 2010 19:16 schreef Lutte het volgende:
Ooh, leuk Symph! Is dit dan het vijfde forum dat je doet? Jubileum!!
dus je doet toch wel drukke foraquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over al die jaren misschien wel het 15e
Nu doe ik GC, V&A en TAL.
En c_a: ik had het jou ook van harte gegund, meer dan wie dan ook
Ja, KLB ben ik mee gestopt, dat waren tropenmaanden en dat was wel ff genoegquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus je doet toch wel drukke fora
Ja ik kon me inderdaad herinneren dat je KLB deedquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, KLB ben ik mee gestopt, dat waren tropenmaanden en dat was wel ff genoeg
dat hoop ik ook, nogmaals als ik het iemand gun is het Mirandaquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Ja c_a'tje, ik zag laatst zo dat je al heel lang user bent, en dat topic over TAL kwam van jouw hand, en ik kan me niet voorstellen dat je iets hebt gedaan waardoor ze je niet als mod willen... Ik hoop dat jouw tijd toch nog ooit gaat komen, want ik weer zeker dat je het kunt.
haha okequote:Op zaterdag 25 december 2010 19:29 schreef Lutte het volgende:
Wie van de drie is echt een sneu programma. Vast fantastisch in de prehistorie maar nee. /twitter
mja vroeger was het nog leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:29 schreef Lutte het volgende:
Wie van de drie is echt een sneu programma. Vast fantastisch in de prehistorie maar nee. /twitter
Klotetwitterquote:
Heb het gisteren ook gekeken... Toen ze daarboven stonden wist ik van allebei al wie van de drie het was.quote:
Mee eens, kan er nu weer niet op, ik drukte F5 en toen kwam dat weer van overbelastquote:
jah, ik kijk de laatste tijd gewoon geen tv meer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb het gisteren ook gekeken... Toen ze daarboven stonden wist ik van allebei al wie van de drie het was.
Maar nu is het één ronde en dan afgelopen, vroeger blijkbaar met meerdere rondes, lijkt me veel leuker.
Ik heb ooit een keer gedroomd dat ik wist hoe Twitter werktequote:Op zaterdag 25 december 2010 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
Twitter.... nog nooit gebruikt.
Over hypte shit
ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer gedroomd dat ik wist hoe Twitter werkte
De deceptie toen het me weer niet lukte toen ik wakker was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Ja c_a'tje, ik zag laatst zo dat je al heel lang user bent, en dat topic over TAL kwam van jouw hand, en ik kan me niet voorstellen dat je iets hebt gedaan waardoor ze je niet als mod willen... Ik hoop dat jouw tijd toch nog ooit gaat komen, want ik weer zeker dat je het kunt.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
droom je serieus over twitter?Ik droom serieus over FOK!. En FOK!kers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Das een grapje hè?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Ik zal morgen mijn laatste bericht plaatsen op fok
Gelijk ook namens Kally !
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Stop je dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik droom serieus over FOK!. En FOK!kers .:')
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Twitter is tof.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer gedroomd dat ik wist hoe Twitter werkte
De deceptie toen het me weer niet lukte toen ik wakker was
Ik ook wel eems. als is de laatste keer wel langgeleden.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik droom serieus over FOK!. En FOK!kers.![]()
ik vannacht nogquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook wel eems. als is de laatste keer wel langgeleden.
quote:
Haha, FOK! en mijn leven zijn voort te veel verstrengeld om dat te kunnen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
Ik droom niet over FOK, zodra laptop dicht gaat is FOK over
Huum... Doe er eens een nachtje over slapen.quote:
ooh wat balen zegquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
GRRRRR
met een enorm leuke jongen aan het chatten, uit delfzijl ook, 22.. wil ie 40+er.. omdat die liever zijn..
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
GRRRRR
met een enorm leuke jongen aan het chatten, uit delfzijl ook, 22.. wil ie 40+er.. omdat die liever zijn..
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
het zou al eerder, maar het was even blijven liggen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus! Ook heel leuk dat ze het nu bekend maken, ipv na de kerst
Veel sterkte ermee C_Aquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus! Ook heel leuk dat ze het nu bekend maken, ipv na de kerst
Ik wil alleen talquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Doe er eens een nachtje over slapen.
Als jullie allebei weggaan worden wij allemaal gestraft omdat een paar mensen er enorm naast zitten door jouw kwaliteiten niet te zien.
En wie weet hebben ze wel andere plannen met je in het verschiet ofzo...
Nogmaals, sterkte ermee en ik vind het jammer dat je ermee stoptquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er geen nachtje over slapen, ik heb tegen Kally en iBenny gezegd. Als Erik ooit weggaat dan zou ik graag mod willen worden. Dat heb ik aangegeven bij remlof. En als het me nou weer niet lukt dan stop ik ermee
Benny heeft heel de tijd goede hoop gehad voor mij. Maar helaas
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nogmaals, sterkte ermee en ik vind het jammer dat je ermee stopt
ik ben niet eens gevraagd, gewoon aangewezenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:54 schreef Lutte het volgende:
Tja, c_a... Misschien heb je wel gelijk. Helemaal stoppen met posten is misschien wat enthousiast, maar ik snap wel dat je goed kwaad bent. Ik gun het Symph van harte, begrijp me niet verkeerd, maar als ik me in jouw situatie verplaats, dan zou ik het er ook even helemaal mee gehad hebben.
*Knuffel voor c_a!*
Edit: ik hoop alleen dat Symph zich er niet rot of schuldig om gaat voelen. Hij zal ook gevraagd zijn, en hij houdt van Taletenjachten, dus... Dat was ik nog even vergeten.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:00 schreef Kally het volgende:
Oke opgelost slotje, ik blijf en Miran doet ff rustig aan
Ik wil rust, dat wil ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
pfft, ik zal nog is terug komen,
gelijk willen kally en C_A weg
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
pfft, ik zal nog is terug komen,
gelijk willen kally en C_A weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
pfftquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jouw schuldal de hele dag mijn schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:
zie, alweer een grap verpestquote:
Nee jij bent goed in door het slotje posten en TT veranderenquote:
ja, en dat met 1ste kerstdagquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt het wel zwaar he
O ja, dat ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij bent goed in door het slotje posten en TT veranderen
jaja, en dan dadelijk gebeurt er weer iets en krijg ik weer de schuld zekerquote:
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Doet een carice van houten:
HOUD HET DAN NOOIT OP
welke?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord!
Dat zit er dik in, maar voorlopig leef ik met je meequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja, en dan dadelijk gebeurt er weer iets en krijg ik weer de schuld zeker
pfftquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, maar voorlopig leef ik met je mee
ben de rest van het jaar wel stilquote:
Dat is nog maar 6 dagenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben de rest van het jaar wel stil
o, wacht, dan ook maar volgend jaarquote:
Doei Erik, succes en wel langswippen af en toe hequote:Op zaterdag 25 december 2010 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah eindelijk de MED met de modwissel. Fijne kerst mensen, ik ben er weer weg van.
zo lang kunnen we je heul niet missenquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o, wacht, dan ook maar volgend jaar
Ik kan het niet vinden!!! Alsjeblieft, geef nogmaals antwoord voor dit zielige meisje!quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Allang beantwoord, lees maar terug!
quote:
`quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden!!! Alsjeblieft, geef nogmaals antwoord voor dit zielige meisje!
Oké, dankje. Kan ik vannacht ook weer rustig slapen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Ok.. ik zei:
Ik heb de opleiding gedaan, ja
gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oké, dankje. Kan ik vannacht ook weer rustig slapen.
Ik ben te boeken via Kally..quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mooi zo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is wel ver rijden... ik reken per kilometer 25 cent..quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maaahaaam, ik wil dat Patriekjen mijn haar doet knippen.
Alles voorbij Pieterburen is ver voor jouquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is wel ver rijden... ik reken per kilometer 25 cent..
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is wel ver rijden... ik reken per kilometer 25 cent..
Nah, valt best mee.. ik en de treinquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles voorbij Pieterburen is ver voor jou
What?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk wel weer naar de kapper. En dè zuuk ik nie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |