jah maar dan kan ik me niet aangevenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we kunnen jou heul niet missen
okee tot later Symphquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de tafel maar eens dekken
Ik kom later vanavond nog wel even langs fietsen
Pas je op dat je niet valt?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef Symphonic het volgende:
We houden het wel geheim oke?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar dan kan ik me niet aangeven
Lutte, Fipo Hunterquote:
succesquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef Symphonic het volgende:
okquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
We houden het wel geheim oke?
duitserquote:
Joah!! Ik had acht houtjes, Ron geen en mamaquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb je gewonnen met dat jokeren?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Krullen of geen krullen C_A is sowieso cute
Ron faaldequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah!! Ik had acht houtjes, Ron geen en mama
en papa zes.![]()
Ik PM je even met wie die aan het daten is, je gaat je kapot lachen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsof hij daar behoefte aan heeft
what the...quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik PM je even met wie die aan het daten is, je gaat je kapot lachen.
Hier heeft het al gesneeuwd..een klein beetje maar gelukkigquote:
waar leeft je familie dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
hier sneeuwt het al de hele tijd. Ik kom hier niet meer weg
amsterdamquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar leeft je familie dan?
Sneeuwt het daar?quote:
Tja Helft van de bevolking van ALmere komt oorspronkelkijk ook uit Amsterdam volgens mij.quote:
joahquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sneeuwt het daar?
Hier is het echt zo droog als de kont van sinterklaas
ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja Helft van de bevolking van ALmere komt oorspronkelkijk ook uit Amsterdam volgens mij.
Fijne kerst Myraelaquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
Hier sneeuwt het ook weer.en fijne kerst kleine tallertjes.
het zijn maar kleine vlokjesquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm raar, ik zit maar 20 km van je vandaan
Ik ben niet kleinquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
Hier sneeuwt het ook weer.en fijne kerst kleine tallertjes.
dankjewelquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
Wat zie je er leuk uit!!!!
Stiekem wel he. Maar ik voel me een grote jongen hier, tussen al die jonge jongens/mannen hierquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet klein nee
haha nou dat is mooiquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stiekem wel he. Maar ik voel me een grote jongen hier, tussen al die jonge jongens/mannen hier
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stiekem wel he. Maar ik voel me een grote jongen hier, tussen al die jonge jongens/mannen hier
Moet het wel een beetje ironisch opvatten he. Ookal ben ik pas 29 en komen er hier mensen die ouder zijn lIgt de gemiddelde leeftijd hier wel rond de 25. schat ikquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet het wel een beetje ironisch opvatten he. Ookal ben ik pas 29 en komen er hier mensen die ouder zijn lIgt de gemiddelde leeftijd hier wel rond de 25. schat ik
Ik haal het lekker naar beneden!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet het wel een beetje ironisch opvatten he. Ookal ben ik pas 29 en komen er hier mensen die ouder zijn lIgt de gemiddelde leeftijd hier wel rond de 25. schat ik
Natte meuk sneeuwquote:
Ja, behoorlijk. Maar Symph en Koen halen het wel weer omhoog. En Kally ook een beetje. Die 3 hadden makkelijk een van je ouders kunnen zijn.quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Maar Symph en Koen halen het wel weer omhoog. En Kally ook een beetje. Die 3 hadden makkelijk een van je ouders kunnen zijn.
Sorry met alle respect, je bent gewoon midden/eind dertig, dwz dat je Lutte dan op je twintigste had kunnen krijgen. Had toch gekund?quote:
Ik wil Kally best als mama.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Maar Symph en Koen halen het wel weer omhoog. En Kally ook een beetje. Die 3 hadden makkelijk een van je ouders kunnen zijn.
Ja het was maar een grapjequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry met alle respect, je bent gewoon midden/eind dertig, dwz dat je Lutte dan op je twintigste had kunnen krijgen. Had toch gekund?
quote:
Had gekund. Maar met die standaarden van tegenwoordig had jij ook mijn pappie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry met alle respect, je bent gewoon midden/eind dertig, dwz dat je Lutte dan op je twintigste had kunnen krijgen. Had toch gekund?
Ik ook, maar ik weet niet of Kally mijn vader wil of andersom?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet niet of Kally mijn vader wil of andersom?
Dan was ik op mijn 14e vader en had ik iemand op mijn 13e bezwangerdquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had gekund. Maar met die standaarden van tegenwoordig had jij ook mijn pappie kunnen zijn.
ik wil ook cityville doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
Nou Simoon hoe was jou eerste kerstdag?
Zat me zo te vervelen dat ik de hele dag cityville heb zitten spelen
Nou ja het is niet normaal, maar het komt voor, weet je dat meisje nog in Engelandquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan was ik op mijn 14e vader en had ik iemand op mijn 13e bezwangerd
Ik ben een junkquote:
Als ik cityville wil doen blijft dat laad dingetje steken op 50quote:
Kun je wel met je ouders naar de kroeg!quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan was ik op mijn 14e vader en had ik iemand op mijn 13e bezwangerd
Blub.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
Mijn maag is een aquarium door alle vis die ik heb gegeten
hoe oud zijn je ouders dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je wel met je ouders naar de kroeg!
Ik kan met mijn ouders naar de ouderengym of de bridge-avond. Ze mogen zelfs mee met het ouderenreisje van de wijk!
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
Mijn maag is een aquarium door alle vis die ik heb gegeten
Boven de vijftig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe oud zijn je ouders dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |