Ga maar eens goed praten met je ouders in plaats van al je aandacht aan fok te bestedenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
ik ga nu beginnen, ik hou jullie up to date over mijn toestand
mijn pa en ma zijn tussendoor steeds de volgende gang aan het koken dus kan bestquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga maar eens goed praten met je ouders in plaats van al je aandacht aan fok te besteden
Is het eens een witte kerst in Nederland, zit ik in Londen waar het koud en niet zo heel erg wit isquote:Op zondag 26 december 2010 09:01 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb het kerstdiner overleefd, en ben gisteravond door de sneeuw van Apeldoorn naar Tilburg gereden, en dat ook nog eens overleefd! Godsakker wat een sneeuw op de snelweg
Ga shoppen dan ofzo!quote:Op zondag 26 december 2010 12:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is het eens een witte kerst in Nederland, zit ik in Londen waar het koud en niet zo heel erg wit is
http://www.dumpert.nl/med(...)p_deense_school.htmlquote:Op zondag 26 december 2010 15:43 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1268751/ecedcfee/steyr_aug.html
is weer eens anders dan black ops
maar ik maakte vroeger ook van die krengen, bijna alles is ook wel te vinden, zelfs barrett .50's die door hout heen schietenquote:Op zondag 26 december 2010 15:43 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1268751/ecedcfee/steyr_aug.html
is weer eens anders dan black ops
Moet werken manquote:Op maandag 27 december 2010 06:47 schreef Bozz187 het volgende:
godverdomme jij bent vroeg wakker
ook morgen btw
dat is wel een chill nummertjequote:Op maandag 27 december 2010 06:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://torrentz.eu/4ddcd25583d81e24b994cef93632443f462587a7
zo kan iedereen genieten van alle harde muziek die ik luister.
je weet 50cent maar dan wel gangster
bobbanz begon daar over...quote:Op maandag 27 december 2010 11:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand man?
Waarom lees ik dat je moeder is overleden
Topic uit 2002quote:Op maandag 27 december 2010 14:59 schreef Parvus het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Zat die leuke (matige) grap weer eens te checken. Kijk eens wie de 9e post in dat geweldige topic heeft. Onze eigen Doopstahhhhhhhhhhh
Ik heb een paar films gekeken en toen kreeg ik migraine dus lukte het niet om te slapen en toen ging het over en toen kon ik wel slapen dat was het.quote:
Omdat ik het niet hebquote:Op maandag 27 december 2010 23:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel gewoon Reach. Waarom speelt niemand dat meer?
Omdat het gaylo isquote:Op maandag 27 december 2010 23:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel gewoon Reach. Waarom speelt niemand dat meer?
dit.quote:
Faaltrollquote:Op maandag 27 december 2010 11:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand man?
Waarom lees ik dat je moeder is overleden
Ik dacht al man.. Ik schrokquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FaaltrollBen nu onderweg naar schiphol voor 8 heerlijke dagen Egypte
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
En je hebt wel degelijk root acces man.
Dan moet je even je contract met KPN opzoeken van toen ze dat ding hebben geplaatst. Daar staat een username en password op van de admin account in je modem. Daarop moet je vervolgens inloggen, en dan kun je aan de slag in je modem, poorten opengooien enzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier verder daarmee omdat het een beetje offtopic is in het BO topic
Ik kan wel heel basisch port forwarden, maar iets als de xbox gewoon helemaal open zetten nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan moet je even je contract met KPN opzoeken van toen ze dat ding hebben geplaatst. Daar staat een username en password op van de admin account in je modem. Daarop moet je vervolgens inloggen, en dan kun je aan de slag in je modem, poorten opengooien enzo
Waarom kun je hem niet openzetten dan? UPnP aanstaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik kan wel heel basisch port forwarden, maar iets als de xbox gewoon helemaal open zetten nietDat contract zal ook wel ergens onder een gigantische stapel papier en mappen liggen
Waarom haal je die kabel er dan uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:57 schreef Fsmxi het volgende:
Jawel, maar elke keer als de kabel eruit gaat om wat voor reden dan ook, of als ik er een andere in doe (Dus dat ik beneden zit ipv mijn kamer) flipt hij gewoon, en is een reset het enige dat helpt
Ik check dat ip, en dat fluctueert tussen 2 waardes meestal (.70 en .74) Verder haal ik hem er niet zozeer uit, maar valt hij eruit met stofzuigen enzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom haal je die kabel er dan uit
KPN Experiabox update zichzelf namelijk, waardoor die IP's eens in de zoveel tijd gereset en opnieuw toegewezen worden, waardoor je IP dus om de zoveel tijd veranderd.
En als je je kabel er om de haverklap uittrekt en dat ding blijft resetten, krijg je telkens een ander IP adres aan je xbox toegewezen.
Dat updaten is niet vaak, eens in de 2/3 maanden ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik check dat ip, en dat fluctueert tussen 2 waardes meestal (.70 en .74) Verder haal ik hem er niet zozeer uit, maar valt hij eruit met stofzuigen enzoDat dingetje waarmee hij zich vastpint is eraf
En ik mag hopen dat hij (soms) niet 4 keer in 2 dagen moet updaten
Nu het vakantie is, is het wel lastig ja. Maar als dat voorbij is speel ik misschien 1 keer doordeweeks en in het weekend, dus dat is niet echt de moeite waardquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat updaten is niet vaak, eens in de 2/3 maanden ofzo.
Koop een nieuwe kabel man, zo werkt het natuurlijk niet
kom een keer langs delft, krijg je gratis van zulke kabels mee, nee maar serieus, die dingen kosten geen drol, zo weinig, dat iedereen er bij ons een krijgt zodat we in de collegezalen met 10 mb/s kunnen downloadenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nu het vakantie is, is het wel lastig ja. Maar als dat voorbij is speel ik misschien 1 keer doordeweeks en in het weekend, dus dat is niet echt de moeite waard
Hoe vet is datquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
kom een keer langs delft, krijg je gratis van zulke kabels mee, nee maar serieus, die dingen kosten geen drol, zo weinig, dat iedereen er bij ons een krijgt zodat we in de collegezalen met 10 mb/s kunnen downloaden
fucking chill, onder elke collegebank zit zo'n aansluitingquote:
Nicequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:02 schreef KoningStoma het volgende:
Nieuwe controller..
Ik was vergeten dat die dingen een structuur hadden.. En dat er van die puntjes op de sticks zitten
Hahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet er nog mee spelen. Ik weet niet of ik nu nog kan spelen nu mijn handen zo geprikkeld worden. Er gaat een wereld voor me open.
TYEAH!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:23 schreef Parvus het volgende:
Je bent vies daarom help ik je om zeep.
Je weet MC Skills in da house
quote:Op woensdag 29 december 2010 08:23 schreef Parvus het volgende:
Je bent vies daarom help ik je om zeep.
Je weet MC Skills in da house
10 minuten?quote:
je bent dus gisteren om 4 uur 's middags opgestaan?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef KoningStoma het volgende:
meer dan 25 uur![]()
Ik kan nu iig niet meer snel boos worden merk ik
Moet toch kunnen in de vakantie?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je bent dus gisteren om 4 uur 's middags opgestaan?
Dan nu op "normale" tijd heengaan, jeweetz :pquote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Maar ik wil nu wel even m'n ritme normaal hebben
Trouwens.. Gister was het al om 1 uur.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:28 schreef S0nic het volgende:
Gasten HELP HELP![]()
Ik zat net te gamen en ik werd neergeschoten () dus ik bekijk de killcam is het een of andere hacker en ik zag ik hem in een lijst bladeren met de namen van de spelers in de lobby en hij selecteerde mij en opeens kreeg ik iets van : completing challenges 40/60...50/60 enz. Ik wtf, dus ik peer hem snel. Ben ik opeens 70 en heb ik alle wapens en perks enzo
![]()
Wtf moet ik nou doen? Straks denken ze dat ik een hacker ben en wordt ik gebanned dit is echt klote![]()
Ik was trouwens 42
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef S0nic het volgende:
Gast, hou je facking bek gewoon als je niet weet waar je over praat, ik verzin dit niet.
Gasten HELP HELP![]()
Ik zat net te gamen en ik werd neergeschoten () dus ik bekijk de killcam is het een of andere hacker en ik zag ik hem in een lijst bladeren met de namen van de spelers in de lobby en hij selecteerde mij en opeens kreeg ik iets van : completing challenges 40/60...50/60 enz. Ik wtf, dus ik peer hem snel. Ben ik opeens 70 en heb ik alle wapens en perks enzo
![]()
Wtf moet ik nou doen? Straks denken ze dat ik een hacker ben en wordt ik gebanned dit is echt klote![]()
Ik was trouwens 42
Gasten HELP HELP![]()
![]()
Ik was trouwens 42
Gasten HELP HELP![]()
![]()
Ik was trouwens 42
Gasten HELP HELP![]()
![]()
Ik was trouwens 42
Gasten HELP HELP![]()
![]()
Ik was trouwens 42
Sorry man, maar;quote:Op woensdag 29 december 2010 20:43 schreef S0nic het volgende:
Ongelofelijk, ik meen dit gewoon serieus. Denken jullie nou echt dat ik dit hier ga verzinnen zodat ik aandacht van een paar autisten krijg hier omg. Dat jullie nou niks meer geloven door dit forum en de wereld door een rare fok bril zien.
Ik ben gewoon zwaar gefrusteerd nu ja.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:43 schreef S0nic het volgende:
Ongelofelijk, ik meen dit gewoon serieus. Denken jullie nou echt dat ik dit hier ga verzinnen zodat ik aandacht van een paar autisten krijg hier omg. Dat jullie nou niks meer geloven door dit forum en de wereld door een rare fok bril zien.
hahahaha jij bent maagdquote:
Dankjewel man, beste 10 minuten van de dagquote:Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef S0nic het volgende:
Ik ben hier weg. Ik wou gewoon hulp vragen. Hopelijk hebben jullie even een paar minuten plezier gehad met spotten , zoek toch een leven man
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef S0nic het volgende:
Ik ben hier weg. Ik wou gewoon hulp vragen. Hopelijk hebben jullie even een paar minuten plezier gehad met spotten , zoek toch een leven man
nee, maar wij welquote:Op donderdag 30 december 2010 00:01 schreef S0nic het volgende:
*zucht*
Geloof gewoon lekker wat je wil, maar ik ben niet aan het trollen.
maar vooruit, het is nu wel klaarquote:Op woensdag 29 december 2010 20:28 schreef S0nic het volgende:
Gasten HELP HELP![]()
![]()
Ik was trouwens 42
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:02 schreef vulva-kobold. het volgende:
kankerscheerwondik bloed als een rund
wat, zie ik nou je moeder daar in die kamer?quote:
Dan wordt het tijd dat je naar een opticien gaatquote:Op donderdag 30 december 2010 17:57 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wat, zie ik nou je moeder daar in die kamer?
oh snap homie.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je naar een opticien gaat
die muur daarachter lijkt toch erg veel op het gezicht van z'n moederquote:Op donderdag 30 december 2010 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je naar een opticien gaat
Jij bent echt respectloos manquote:Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
die muur daarachter lijkt toch erg veel op het gezicht van z'n moeder
wat loop je nou te trollen vent, ik maak een opmerking en wordt meteen door hem de grond in geboord en je noemt mij respectloos? dat ik nog op je getroll inga ookquote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent echt respectloos manEn onorigineel ook
Ja, altijd die slechte, puberale en vooral respectloze moedergrappen, daar heb ik het overquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wat loop je nou te trollen vent, ik maak een opmerking en wordt meteen door hem de grond in geboord en je noemt mij respectloos? dat ik nog op je getroll inga ook
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Ach ja. Op internet is het een stoere jongen, maar eigenlijk is het, zoals de meeste trollende FOK!kers, een met puisten bedekte nerd die aandacht tekort komt. Het is niet voor niets dat z'n ouders hem op z'n achttiende nog achter z'n Xbox uit moeten halen.
Ach ja. Op internet is het een stoere jongen, maar eigenlijk is het, zoals de meeste trollende FOK!kers, een met puisten bedekte nerd die aandacht tekort komt. Het is niet voor niets dat z'n ouders hem op z'n achttiende nog achter z'n Xbox uit moeten halen.
oh zo, nou normaal heb ik ook wel betere comebacks hoor, maar ik wist gewoon niks bij dat plaatjequote:Op donderdag 30 december 2010 19:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, altijd die slechte, puberale en vooral respectloze moedergrappen, daar heb ik het over
Dit is verder geen getroll hoor, ik meen het gewoon. Met dat soort opmerkingen moet je gewoon oppassen, wij kunnen het van je hebben, maar er zijn ook mensen die er gelijk op los slaan als je een moedergrap maakt hoor
Man, ik ben er net een uur uit, stoma ligt waarschijnlijk ook nog te slapenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
maarre, gelukkig nieuwjaar alvast mijn medegamersik stuur dit nu alvast omdat ik ergens halverwege de middag waarschijnlijk al te dronken ben om iets te sturen
Ik ken serieus maar weinig mensen die zo hardcore zijn als jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
maarre, gelukkig nieuwjaar alvast mijn medegamersik stuur dit nu alvast omdat ik ergens halverwege de middag waarschijnlijk al te dronken ben om iets te sturen
Hoe wist je datquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Man, ik ben er net een uur uit, stoma ligt waarschijnlijk ook nog te slapen
Ach ja, gelukkig nieuw jaar menschen!
Oja..quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Omdat jij rond 7 er nog niet in lag toch?
oke tot danquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:22 schreef PierreTT het volgende:
Alvast gelukkig nieuwjaar allemaal, ik zie jullie 2 januari weer!
Hetzelfde mensen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:16 schreef KoningStoma het volgende:
De beste wensen. Groetjes van Koos leveloos
kan best dat het een mooi oud en nieuw was, was het voor mij ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef vulva-kobold. het volgende:
jullie kunnen me nu een opschepper gaan noemen en over weet ik t wat voor in t echt dingetjes, maar ik heb gisteren de mooiste oud en nieuw van m'n leven gehad
en als jullie dat echt geloven dat ik zo ben, dan moet je de 29ste maar even goed kijken
29ste zouden we toch meeten? of is het nu toch van de baan?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan best dat het een mooi oud en nieuw was, was het voor mij ook.
en welke 29ste moeten we waar naar kijken?
Ik ben daar sowieso niet bij, ik zit bij de afscheidsparty van mijn ouders danquote:Op zondag 2 januari 2011 14:33 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
29ste zouden we toch meeten? of is het nu toch van de baan?
alsof dat belangrijker is dan een game-meetquote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben daar sowieso niet bij, ik zit bij de afscheidsparty van mijn ouders dan
Exactlyquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 07:41 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb zowaar mijn ritme kunnen hervatten.
ik wilde net iets in deze trant gaan posten, ik moet nu weken aan een stuk alleen maar lerenquote:
Precies. Elke dag uitslapen en dat tot eind januari is zeker geen pretjequote:
Waar hang jij uit man? Is je Xdoos kapoet ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Elke dag uitslapen en dat tot eind januari is zeker geen pretje
Haha ben inderdaad al even niet meer online geweest! Even geen zin in BO, veel Forza en RDR gespeeldquote:Op maandag 3 januari 2011 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar hang jij uit man? Is je Xdoos kapoet ofzo?
Oke chillquote:Op maandag 3 januari 2011 11:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha ben inderdaad al even niet meer online geweest! Even geen zin in BO, veel Forza en RDR gespeeldlater deze week kom ik er weer bij! Jij aan het werk btw?
Nooit gezien, zal eens kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke chillIk heb dit weekend ook helemaal niet gespeeld, alleen maar Bleach gekeken
Zwaar verslavend
Jup, het gewone leven is weer begonnen man
Is een anime serie, normaal hou ik er niet zo van, maar dit is wel echt verslavendquote:Op maandag 3 januari 2011 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nooit gezien, zal eens kijkenik heb echt geen reet te doen tot eind januari, geniaal
tot hoe laat werk je trouwens?
Nee, allen op zondagquote:Op maandag 3 januari 2011 12:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is een anime serie, normaal hou ik er niet zo van, maar dit is wel echt verslavend
Vandaag tot 5, jij ook aan het werk dan?
Ga je weer richting Apeldoorn? Vanmiddag wordt hem helaas nietquote:Op maandag 3 januari 2011 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, allen op zondagmaar ik rij vanmiddag toch langs Arnhem, dacht ff een bakkie erin schuiven...
Ja heel even langs bij mijn ouders, daarna richting Utrecht.. Jaarwisseling was richting het absurde, maar wel extreem goed hahaquote:Op maandag 3 januari 2011 12:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga je weer richting Apeldoorn? Vanmiddag wordt hem helaas niet
Goede jaarwisseling gehad by the way?
Chillquote:Op maandag 3 januari 2011 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja heel even langs bij mijn ouders, daarna richting Utrecht.. Jaarwisseling was richting het absurde, maar wel extreem goed hahaBij jou?
Hier hetzelfdequote:Op maandag 3 januari 2011 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Chill
Hier ook, was echt superGoede sfeer, lekkere drank, veel bekenden. Een avond die ik niet snel vergeet
Wowquote:Op maandag 3 januari 2011 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier hetzelfdeInclusief winkelwagens in de fik
Parv/Ido/aSequote:Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef Parvus het volgende:
Ga ff naar een slowchat topic ofzo![]()
Oh wacht.. Hoi Pierre Hoi Michiel
Hoi Sanderquote:Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef Parvus het volgende:
Ga ff naar een slowchat topic ofzo![]()
Oh wacht.. Hoi Pierre Hoi Michiel
Fuck, ik moest even lachenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Parvus het volgende:
[SC][#60] Modern Warfare 2 : met moeilijk veel vleesch in mijn onderbroek![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Parvus het volgende:
![]()
Ik ookquote:
wtf ventquote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Parvus het volgende:
![]()
Klopt, maar wij zijn in tegenstelling tot dat tuig geen tokkies en beschikken nog over een normale portie intelligentie.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wtf vent
winkelwagens in de fik is wel een beetje lafin veen doen ze dat heel anders elk jaar, met auto's
Troost mij dan!!1!11!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:01 schreef PierreTT het volgende:
Ik keek net op mijn rekening, en ik ben absurd arm geworden. Troost mij hier
och, ik durf toch wel te stellen dat er met oud en nieuw mensen na een paar uur redelijk hersenloos zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar wij zijn in tegenstelling tot dat tuig geen tokkies en beschikken nog over een normale portie intelligentie.
Dit kan ik beamen, Pierre is een uiterst nette jongemanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar wij zijn in tegenstelling tot dat tuig geen tokkies en beschikken nog over een normale portie intelligentie.
Ik koop een kratje bier voor je, will that make you happy?quote:
Dank je, ik was toch even aan het huilenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
pierre, kut voor je, met dat geldzo goed?
wel bavaria kopen danquote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen, Pierre is een uiterst nette jongeman
[..]
Ik koop een kratje bier voor je, will that make you happy?
Ja, die van mij is net opquote:Op maandag 3 januari 2011 16:12 schreef Michhas het volgende:
Ik koop een kratje bier voor je, will that make you happy?
R & R !!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ey Du$h!, heb je o0k de Hyv3s danG?
Ach arme. En dan overweeg ik nog een nieuwe tablet/smartphone/e-reader achig iets ding te kopen. Ik kan het geld beter gewoon overmaken naar jou!quote:
ga heineken drinken dan, bocht dat het isquote:
niet doen man, echte bazen hebben alleen een mobiel waarmee je kunt bellen en smsen en een laptop voor school (en om te fokkenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ach arme. En dan overweeg ik nog een nieuwe tablet/smartphone/e-reader achig iets ding te kopen. Ik kan het geld beter gewoon overmaken naar jou!
Voor die spullen niet, die heb ik allemaal alquote:Op maandag 3 januari 2011 18:21 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ach arme. En dan overweeg ik nog een nieuwe tablet/smartphone/e-reader achig iets ding te kopen. Ik kan het geld beter gewoon overmaken naar jou!
Fok (quote:Op maandag 3 januari 2011 18:32 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
niet doen man, echte bazen hebben alleen een mobiel waarmee je kunt bellen en smsen en een laptop voor school (en om te fokken)
ga series kijken, maar niet bleach, zoals michhasquote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Fok () jou, ik trein nog 5 uur per dag. Ik heb in principe wel genoeg geld om een abonnement te onderhouden, maar kamers niet. Aangezien een vaste baan krijgen mij ook nog niet echt is gelukt en ouders ook niet heel veel bij kunnen dragen, is dit een prima manier om 4-5 uur per dag te vullen
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ga series kijken, maar niet bleach, zoals michhasga dan heel DBZ opnieuw kijken
future trunks en vegeta
bleach
Niet dat jouw mening mij iets boeit, maargoedquote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ga series kijken, maar niet bleach, zoals michhasga dan heel DBZ opnieuw kijken
future trunks en vegeta
bleach
I know en dat is ook hoe het moet zijn, zodra je je iets van mensen aan gaat trekken op fora ben je mijns inziens verkeerd bezigquote:Op maandag 3 januari 2011 19:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet dat jouw mening mij iets boeit, maargoed
Bleach en DBZ zijn de enige anime series die ik vet vind, thats all
Dat neem je terugquote:Op maandag 3 januari 2011 19:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
I know en dat is ook hoe het moet zijn, zodra je je iets van mensen aan gaat trekken op fora ben je mijns inziens verkeerd bezig
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Stervenshoerentering buren, stop met het slopen van de muur!
8 uur, ja 8 uur!!!!! vanmorgen bellen ze aan: "Waarschijnlijk hoort U wat herrie vandaag meneer, sorry!" Godverdomme 4 uur later zijn ze nog niet klaar met die drilboor aaaarrrgggghhhquote:
Om 8 uur zat ik reeds in den busquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
8 uur, ja 8 uur!!!!! vanmorgen bellen ze aan: "Waarschijnlijk hoort U wat herrie vandaag meneer, sorry!" Godverdomme 4 uur later zijn ze nog niet klaar met die drilboor aaaarrrgggghhh
Ik niet, want ik ben tot eind januari vrij. Vakantie. En ik snap dat als ik rust wil, dat ik maar op het platteland moet gaan wonen maar dat is niet mogelijkquote:
Voor 600 eurie de maand hebben wij vast nog wel een schuur voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ben tot eind januari vrij. Vakantie. En ik snap dat als ik rust wil, dat ik maar op het platteland moet gaan wonen maar dat is niet mogelijk
En dan elke dag 3,5 uur met het OV om in Tilburg te komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Voor 600 eurie de maand hebben wij vast nog wel een schuur voor je
quote:
Hoe zouden jullie "intermediate between" vertalen naar het Nederlands in dit zinsverband?quote:[..] to intermediate between those with financial resources and those with productive and innovative uses for those resources
ik stap om 7.00-7.15 lekker in de auto of op de motor.quote:
Wat een hunkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik stap om 7.00-7.15 lekker in de auto of op de motor.
en als ik met de motor ga dan zoef ik ook nog eens heerlijk tussen de file door met een lekker muziekje op.
maar dan wel op de beat van round round van far*east movementquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind dat we met de FOK! gang ook zo dope shizzle moeten maken aight jeweetz toch xx?
en anders is dit ook wel iets, maar moet wel een clip maken met heul veul lekkere wijven er in. oh en als het kan mister als mookerklootzak op scooter wheelie allez!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef SoldMayor het volgende:
nou deze beat is anders ook wel hard jeweetsz
ipv van Young Money heten we dan Young FOK! killa's!!
Ben benieuwd, even kijken of mijn management het hier ook mee eens isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef SoldMayor het volgende:
Wait brotahs ik zal eens een dope tekstje maken jeweetz
jotorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik stap om 7.00-7.15 lekker in de auto of op de motor.
en als ik met de motor ga dan zoef ik ook nog eens heerlijk tussen de file door met een lekker muziekje op.
Hoe was het?quote:Op woensdag 5 januari 2011 06:04 schreef Rossdale het volgende:
Si senor! Zit nu in de trein vanaf schiphol nach hause
Wat doe jij zo vroeg op FOK! ?
wtf is this shitquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
jotorga ik oit nog eens halen. is fucking mooi maar nu ga ik slapen want ben echt n aar de tering
god erdomme zwaar verneukt dit -_-
nice, nice. waar heb je gedoken? bij hurghada?quote:Op woensdag 5 januari 2011 06:16 schreef Rossdale het volgende:
Ja erg nice, behoorlijk warm en tof kunnen duiken!
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef dreamzk het volgende:
Rossdalleeeee, ik heb je volgespamd met invites toen je weg was
Yeah, bij Hurghada iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:18 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wtf is this shit
[..]
nice, nice. waar heb je gedoken? bij hurghada?
Rossdale,mijn held,mijn alles,je bent teruggekomen omdat je ons zo miste!quote:
Moet er niet aan denken, 13 uur!?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Fsmxi het volgende:
Boh man, 13 uur geslapen. Hoofdpijn is iig wel weg nu
Dit. En dan word ik fucking moe juistquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Michhas het volgende:
Als ik te lang slaap krijg ik juist koppijn
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit. En dan word ik fucking moe juist
Inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja
Dan word je superlaat wakker met knallende koppijn, overal spierpijn. Hele dag superslaperig en dan wil je 's avonds gaan slapen en ben je nog 3 uur klaarwakker
Nee laat mij maar lekker wat eerder opstaan
Wie hem ook dichtgooit, dit wordt de titel van het nieuwe topic!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:58 schreef SoldMayor het volgende:
Lil Sold ft. P double T, The Bozz & MC Michhas..
Ik ook, 6 uurtjes is ruim voldoende voor mij, dan functioneer ik het bestquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
InderdaadIk slaap uberhaupt vrij weinig, dat scheelt wel moet ik zeggen
Precies, heerlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook, 6 uurtjes is ruim voldoende voor mij, dan functioneer ik het best
Ik was echt beroerd en had rond 9 uur iets van, "vooruit, dan maar slapen". Alarmklok niet aan dan natuurlijk. Word je eindelijk wakker, kijk je hoe laat het is...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, 13 uur!?
Als ik te lang slaap krijg ik juist koppijn
Prima toch? Niks mis met een keer goed uitslapenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:42 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik was echt beroerd en had rond 9 uur iets van, "vooruit, dan maar slapen". Alarmklok niet aan dan natuurlijk. Word je eindelijk wakker, kijk je hoe laat het is...
10:15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
piri piriquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rossdale,mijn held,mijn alles,je bent teruggekomen omdat je ons zo miste!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Michhas het volgende:
2 katten zitten in een boom.
De eigenaar van de katten besluit de brandweer te bellen, om de katten te laten redden.
Dan komt de brandweer.
De katten worden gered.
Goeie
Niet gelukt blijkbaar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
heb godverdomme de hele dag liggen sterven in bed
Helaas niet 100% geluktquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
heb godverdomme de hele dag liggen sterven in bed
wat ben je toch ontzettend aardig en vooral grappigquote:
dre en snoop doggquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
GUESS WHOS BACK MAWFUCKASSSS!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |