Faaltrollquote:Op maandag 27 december 2010 11:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand man?
Waarom lees ik dat je moeder is overleden
Ik dacht al man.. Ik schrokquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FaaltrollBen nu onderweg naar schiphol voor 8 heerlijke dagen Egypte
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
En je hebt wel degelijk root acces man.
Dan moet je even je contract met KPN opzoeken van toen ze dat ding hebben geplaatst. Daar staat een username en password op van de admin account in je modem. Daarop moet je vervolgens inloggen, en dan kun je aan de slag in je modem, poorten opengooien enzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier verder daarmee omdat het een beetje offtopic is in het BO topic
Ik kan wel heel basisch port forwarden, maar iets als de xbox gewoon helemaal open zetten nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan moet je even je contract met KPN opzoeken van toen ze dat ding hebben geplaatst. Daar staat een username en password op van de admin account in je modem. Daarop moet je vervolgens inloggen, en dan kun je aan de slag in je modem, poorten opengooien enzo
Waarom kun je hem niet openzetten dan? UPnP aanstaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik kan wel heel basisch port forwarden, maar iets als de xbox gewoon helemaal open zetten nietDat contract zal ook wel ergens onder een gigantische stapel papier en mappen liggen
Waarom haal je die kabel er dan uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:57 schreef Fsmxi het volgende:
Jawel, maar elke keer als de kabel eruit gaat om wat voor reden dan ook, of als ik er een andere in doe (Dus dat ik beneden zit ipv mijn kamer) flipt hij gewoon, en is een reset het enige dat helpt
Ik check dat ip, en dat fluctueert tussen 2 waardes meestal (.70 en .74) Verder haal ik hem er niet zozeer uit, maar valt hij eruit met stofzuigen enzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom haal je die kabel er dan uit
KPN Experiabox update zichzelf namelijk, waardoor die IP's eens in de zoveel tijd gereset en opnieuw toegewezen worden, waardoor je IP dus om de zoveel tijd veranderd.
En als je je kabel er om de haverklap uittrekt en dat ding blijft resetten, krijg je telkens een ander IP adres aan je xbox toegewezen.
Dat updaten is niet vaak, eens in de 2/3 maanden ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik check dat ip, en dat fluctueert tussen 2 waardes meestal (.70 en .74) Verder haal ik hem er niet zozeer uit, maar valt hij eruit met stofzuigen enzoDat dingetje waarmee hij zich vastpint is eraf
En ik mag hopen dat hij (soms) niet 4 keer in 2 dagen moet updaten
Nu het vakantie is, is het wel lastig ja. Maar als dat voorbij is speel ik misschien 1 keer doordeweeks en in het weekend, dus dat is niet echt de moeite waardquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat updaten is niet vaak, eens in de 2/3 maanden ofzo.
Koop een nieuwe kabel man, zo werkt het natuurlijk niet
kom een keer langs delft, krijg je gratis van zulke kabels mee, nee maar serieus, die dingen kosten geen drol, zo weinig, dat iedereen er bij ons een krijgt zodat we in de collegezalen met 10 mb/s kunnen downloadenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:08 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nu het vakantie is, is het wel lastig ja. Maar als dat voorbij is speel ik misschien 1 keer doordeweeks en in het weekend, dus dat is niet echt de moeite waard
Hoe vet is datquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
kom een keer langs delft, krijg je gratis van zulke kabels mee, nee maar serieus, die dingen kosten geen drol, zo weinig, dat iedereen er bij ons een krijgt zodat we in de collegezalen met 10 mb/s kunnen downloaden
fucking chill, onder elke collegebank zit zo'n aansluitingquote:
Nicequote:Op dinsdag 28 december 2010 15:02 schreef KoningStoma het volgende:
Nieuwe controller..
Ik was vergeten dat die dingen een structuur hadden.. En dat er van die puntjes op de sticks zitten
Hahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:04 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet er nog mee spelen. Ik weet niet of ik nu nog kan spelen nu mijn handen zo geprikkeld worden. Er gaat een wereld voor me open.
TYEAH!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:23 schreef Parvus het volgende:
Je bent vies daarom help ik je om zeep.
Je weet MC Skills in da house
quote:Op woensdag 29 december 2010 08:23 schreef Parvus het volgende:
Je bent vies daarom help ik je om zeep.
Je weet MC Skills in da house
10 minuten?quote:
je bent dus gisteren om 4 uur 's middags opgestaan?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef KoningStoma het volgende:
meer dan 25 uur![]()
Ik kan nu iig niet meer snel boos worden merk ik
Moet toch kunnen in de vakantie?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je bent dus gisteren om 4 uur 's middags opgestaan?
Dan nu op "normale" tijd heengaan, jeweetz :pquote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
Ja. Maar ik wil nu wel even m'n ritme normaal hebben
Trouwens.. Gister was het al om 1 uur.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:28 schreef S0nic het volgende:
Gasten HELP HELP![]()
Ik zat net te gamen en ik werd neergeschoten () dus ik bekijk de killcam is het een of andere hacker en ik zag ik hem in een lijst bladeren met de namen van de spelers in de lobby en hij selecteerde mij en opeens kreeg ik iets van : completing challenges 40/60...50/60 enz. Ik wtf, dus ik peer hem snel. Ben ik opeens 70 en heb ik alle wapens en perks enzo
![]()
Wtf moet ik nou doen? Straks denken ze dat ik een hacker ben en wordt ik gebanned dit is echt klote![]()
Ik was trouwens 42
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef S0nic het volgende:
Gast, hou je facking bek gewoon als je niet weet waar je over praat, ik verzin dit niet.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:28 schreef S0nic het volgende:
Gasten HELP HELP![]()
Ik zat net te gamen en ik werd neergeschoten () dus ik bekijk de killcam is het een of andere hacker en ik zag ik hem in een lijst bladeren met de namen van de spelers in de lobby en hij selecteerde mij en opeens kreeg ik iets van : completing challenges 40/60...50/60 enz. Ik wtf, dus ik peer hem snel. Ben ik opeens 70 en heb ik alle wapens en perks enzo
![]()
Wtf moet ik nou doen? Straks denken ze dat ik een hacker ben en wordt ik gebanned dit is echt klote![]()
Ik was trouwens 42
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |