quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Ach ja. Op internet is het een stoere jongen, maar eigenlijk is het, zoals de meeste trollende FOK!kers, een met puisten bedekte nerd die aandacht tekort komt. Het is niet voor niets dat z'n ouders hem op z'n achttiende nog achter z'n Xbox uit moeten halen.
Man, ik ben er net een uur uit, stoma ligt waarschijnlijk ook nog te slapenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
maarre, gelukkig nieuwjaar alvast mijn medegamersik stuur dit nu alvast omdat ik ergens halverwege de middag waarschijnlijk al te dronken ben om iets te sturen
Ik ken serieus maar weinig mensen die zo hardcore zijn als jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:30 schreef vulva-kobold. het volgende:
maarre, gelukkig nieuwjaar alvast mijn medegamersik stuur dit nu alvast omdat ik ergens halverwege de middag waarschijnlijk al te dronken ben om iets te sturen
Hoe wist je datquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Man, ik ben er net een uur uit, stoma ligt waarschijnlijk ook nog te slapen
Ach ja, gelukkig nieuw jaar menschen!
Oja..quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Omdat jij rond 7 er nog niet in lag toch?
oke tot danquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:22 schreef PierreTT het volgende:
Alvast gelukkig nieuwjaar allemaal, ik zie jullie 2 januari weer!
Hetzelfde mensen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:16 schreef KoningStoma het volgende:
De beste wensen. Groetjes van Koos leveloos
kan best dat het een mooi oud en nieuw was, was het voor mij ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:00 schreef vulva-kobold. het volgende:
jullie kunnen me nu een opschepper gaan noemen en over weet ik t wat voor in t echt dingetjes, maar ik heb gisteren de mooiste oud en nieuw van m'n leven gehad
en als jullie dat echt geloven dat ik zo ben, dan moet je de 29ste maar even goed kijken
29ste zouden we toch meeten? of is het nu toch van de baan?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan best dat het een mooi oud en nieuw was, was het voor mij ook.
en welke 29ste moeten we waar naar kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |