maar dan wel op de beat van round round van far*east movementquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind dat we met de FOK! gang ook zo dope shizzle moeten maken aight jeweetz toch xx?
en anders is dit ook wel iets, maar moet wel een clip maken met heul veul lekkere wijven er in. oh en als het kan mister als mookerklootzak op scooter wheelie allez!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:55 schreef SoldMayor het volgende:
nou deze beat is anders ook wel hard jeweetsz
ipv van Young Money heten we dan Young FOK! killa's!!
Ben benieuwd, even kijken of mijn management het hier ook mee eens isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef SoldMayor het volgende:
Wait brotahs ik zal eens een dope tekstje maken jeweetz
jotorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik stap om 7.00-7.15 lekker in de auto of op de motor.
en als ik met de motor ga dan zoef ik ook nog eens heerlijk tussen de file door met een lekker muziekje op.
Hoe was het?quote:Op woensdag 5 januari 2011 06:04 schreef Rossdale het volgende:
Si senor! Zit nu in de trein vanaf schiphol nach hause
Wat doe jij zo vroeg op FOK! ?
wtf is this shitquote:Op woensdag 5 januari 2011 02:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
jotorga ik oit nog eens halen. is fucking mooi maar nu ga ik slapen want ben echt n aar de tering
god erdomme zwaar verneukt dit -_-
nice, nice. waar heb je gedoken? bij hurghada?quote:Op woensdag 5 januari 2011 06:16 schreef Rossdale het volgende:
Ja erg nice, behoorlijk warm en tof kunnen duiken!
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:12 schreef dreamzk het volgende:
Rossdalleeeee, ik heb je volgespamd met invites toen je weg was
Yeah, bij Hurghada iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:18 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wtf is this shit
[..]
nice, nice. waar heb je gedoken? bij hurghada?
Rossdale,mijn held,mijn alles,je bent teruggekomen omdat je ons zo miste!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |