ga series kijken, maar niet bleach, zoals michhasquote:Op maandag 3 januari 2011 18:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Fok () jou, ik trein nog 5 uur per dag. Ik heb in principe wel genoeg geld om een abonnement te onderhouden, maar kamers niet. Aangezien een vaste baan krijgen mij ook nog niet echt is gelukt en ouders ook niet heel veel bij kunnen dragen, is dit een prima manier om 4-5 uur per dag te vullen
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ga series kijken, maar niet bleach, zoals michhasga dan heel DBZ opnieuw kijken
future trunks en vegeta
bleach
Niet dat jouw mening mij iets boeit, maargoedquote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ga series kijken, maar niet bleach, zoals michhasga dan heel DBZ opnieuw kijken
future trunks en vegeta
bleach
I know en dat is ook hoe het moet zijn, zodra je je iets van mensen aan gaat trekken op fora ben je mijns inziens verkeerd bezigquote:Op maandag 3 januari 2011 19:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet dat jouw mening mij iets boeit, maargoed
Bleach en DBZ zijn de enige anime series die ik vet vind, thats all
Dat neem je terugquote:Op maandag 3 januari 2011 19:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
I know en dat is ook hoe het moet zijn, zodra je je iets van mensen aan gaat trekken op fora ben je mijns inziens verkeerd bezig
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:26 schreef PierreTT het volgende:
Stervenshoerentering buren, stop met het slopen van de muur!
8 uur, ja 8 uur!!!!! vanmorgen bellen ze aan: "Waarschijnlijk hoort U wat herrie vandaag meneer, sorry!" Godverdomme 4 uur later zijn ze nog niet klaar met die drilboor aaaarrrgggghhhquote:
Om 8 uur zat ik reeds in den busquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
8 uur, ja 8 uur!!!!! vanmorgen bellen ze aan: "Waarschijnlijk hoort U wat herrie vandaag meneer, sorry!" Godverdomme 4 uur later zijn ze nog niet klaar met die drilboor aaaarrrgggghhh
Ik niet, want ik ben tot eind januari vrij. Vakantie. En ik snap dat als ik rust wil, dat ik maar op het platteland moet gaan wonen maar dat is niet mogelijkquote:
Voor 600 eurie de maand hebben wij vast nog wel een schuur voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ben tot eind januari vrij. Vakantie. En ik snap dat als ik rust wil, dat ik maar op het platteland moet gaan wonen maar dat is niet mogelijk
En dan elke dag 3,5 uur met het OV om in Tilburg te komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Voor 600 eurie de maand hebben wij vast nog wel een schuur voor je
quote:
Hoe zouden jullie "intermediate between" vertalen naar het Nederlands in dit zinsverband?quote:[..] to intermediate between those with financial resources and those with productive and innovative uses for those resources
ik stap om 7.00-7.15 lekker in de auto of op de motor.quote:
Wat een hunkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik stap om 7.00-7.15 lekker in de auto of op de motor.
en als ik met de motor ga dan zoef ik ook nog eens heerlijk tussen de file door met een lekker muziekje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |