Moet er niet aan denken, 13 uur!?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:32 schreef Fsmxi het volgende:
Boh man, 13 uur geslapen. Hoofdpijn is iig wel weg nu
Dit. En dan word ik fucking moe juistquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Michhas het volgende:
Als ik te lang slaap krijg ik juist koppijn
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit. En dan word ik fucking moe juist
Inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja
Dan word je superlaat wakker met knallende koppijn, overal spierpijn. Hele dag superslaperig en dan wil je 's avonds gaan slapen en ben je nog 3 uur klaarwakker
Nee laat mij maar lekker wat eerder opstaan
Wie hem ook dichtgooit, dit wordt de titel van het nieuwe topic!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:58 schreef SoldMayor het volgende:
Lil Sold ft. P double T, The Bozz & MC Michhas..
Ik ook, 6 uurtjes is ruim voldoende voor mij, dan functioneer ik het bestquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
InderdaadIk slaap uberhaupt vrij weinig, dat scheelt wel moet ik zeggen
Precies, heerlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook, 6 uurtjes is ruim voldoende voor mij, dan functioneer ik het best
Ik was echt beroerd en had rond 9 uur iets van, "vooruit, dan maar slapen". Alarmklok niet aan dan natuurlijk. Word je eindelijk wakker, kijk je hoe laat het is...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, 13 uur!?
Als ik te lang slaap krijg ik juist koppijn
Prima toch? Niks mis met een keer goed uitslapenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:42 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik was echt beroerd en had rond 9 uur iets van, "vooruit, dan maar slapen". Alarmklok niet aan dan natuurlijk. Word je eindelijk wakker, kijk je hoe laat het is...
10:15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
piri piriquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rossdale,mijn held,mijn alles,je bent teruggekomen omdat je ons zo miste!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Michhas het volgende:
2 katten zitten in een boom.
De eigenaar van de katten besluit de brandweer te bellen, om de katten te laten redden.
Dan komt de brandweer.
De katten worden gered.
Goeie
Niet gelukt blijkbaar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
heb godverdomme de hele dag liggen sterven in bed
Helaas niet 100% geluktquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef vulva-kobold. het volgende:
heb godverdomme de hele dag liggen sterven in bed
wat ben je toch ontzettend aardig en vooral grappigquote:
dre en snoop doggquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
GUESS WHOS BACK MAWFUCKASSSS!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |