Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kwartetspammer. Kwartetten is zo 2007quote:
Sorry. Je kunt wel merken dat ik er dus 3 jaar tussenuit ben geweestquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kwartetspammer. Kwartetten is zo 2007
Ja, hij heeft die op mijn slaapkamer ook zelf gebouwdquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, klinkt goed jaTof hoor
En ik las het van de boekenkast/tv meubel, pappies
Hmmmz, misschien moet ik het gewoon proberen al eet ik nietsquote:
nou welquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, hij heeft die op mijn slaapkamer ook zelf gebouwd
Wat, Bier?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, misschien moet ik het gewoon proberen al eet ik niets
Zou wel heel dom zijn als ik dat ga proberenquote:
Ik heb echt achterlijk veel boekenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik wil misschien m'n boeken ook wel weer in de woonkamer
Eens over nadenken
Klinkt heel verstandigquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, misschien moet ik het gewoon proberen al eet ik niets
Ja, ga meteen een kratje pakkenquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb echt achterlijk veel boeken
En ik vind boeken gezellig staan
Weet ik tochquote:
quote:
Ja, gewoon uit de flesquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik toch
Anders ga je meteen aan de whiskey?
Oeh, welke boeken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Weet ik
Ik heb boeken gewonnen, had je meegekregen?
Ik heb niet zoveel boeken als jij, maar ook wel aardig wat
Alleen staan ze nu op de studeerkamer, want ik vind het niet echt in mijn woonkamer passen, dus nog maar even op broeden
![]()
heeft de FEBO moorkoppenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Stuart het volgende:
Ik MOET me volgende week beter voelen want ik had allemaal wilde plannen met Febo en moorkoppen en shit
Nogal ja, het dubbele om precies te zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat een hoger alcohol percentage dan
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Stuart het volgende:
Ik MOET me volgende week beter voelen want ik had allemaal wilde plannen met Febo en moorkoppen en shit
quote:
Met de kerstverhalenwedstrijdquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, welke boeken?
Dat heb ik even gemist ja!
Is zo'n boekenwand geen goed idee?
Hahahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft de FEBO moorkoppen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat kook jij als je bij ons slaap?
Wow, dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal ja, het dubbele om precies te zijn
A lot has changed since you've leftquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft de FEBO moorkoppen
Gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En anders kom ik ze wel brengen ja, smokkel ik ze het land uit met de boot
Veel plezierquote:
Tot later Trev en veel plezierquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:49 schreef Trevland het volgende:
Mijn zus en vriend zijn er dus ik ga maar eens lekker gezellig doen
Bis Later Lui![]()
Engelandvaardersquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En anders kom ik ze wel brengen ja, smokkel ik ze het land uit met de boot
Ga je mee?quote:
Maar daar zit helemaal geen slagroom op de bovenkant en dat is het lekkerstequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:50 schreef Pheno het volgende:
Moorkoppen
Deze: http://www.bosschebollen.nl/pages/start.php
Fijne dag Marijkequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu echt weg, fijne dag allemaal lieve mensen
Nee, daar zit een bak slagroom in de bol. Muchos better dan die moorkoppenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar daar zit helemaal geen slagroom op de bovenkant en dat is het lekkerste
Oh, nou ja, ik ben niet lief, maar toch veel plezier.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu echt weg, fijne dag allemaal lieve mensen
Maar in moorkoppen zit toch ook een berg slagroom aan de binnenkantquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar zit een bak slagroom in de bol. Muchos better dan die moorkoppenEn jan de Groot is the place to be voor die dingen
Weer beter Stu?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar in moorkoppen zit toch ook een berg slagroom aan de binnenkant![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, not quite. Misselijk maar niet meer ziek geweest (touch wood)quote:
Dan zijn moorkoppen beterderderquote:
Oke, gelukkig gaat het alweer wat beterquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, not quite. Misselijk maar niet meer ziek geweest (touch wood)
STquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wilde al zeggen, wat gaan jullie ineens hard, maar Stu is er weer![]()
![]()
![]()
Viel mij ook al opquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wilde al zeggen, wat gaan jullie ineens hard, maar Stu is er weer![]()
![]()
![]()
Heb natuurlijk nog iets in te halenquote:
Maar niet lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog steeds niet lekker dus?quote:
Ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar niet lekkerWie is hier nu de bakker, jij of ik?
Ben jij een bakkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt maar ook niet meer ziek geweest maar eten/drinken is 'uitdagend' zeg maarquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog steeds niet lekker dus?
Ik eigenlijk ook...quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb natuurlijk nog iets in te halen
Ik ben proeverquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik miste je wel hoor, gisterquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:59 schreef Stuart het volgende:
Niet echt maar ook niet meer ziek geweest maar eten/drinken is 'uitdagend' zeg maar
Dan wordt mijn postkwaliteit nog minderquote:
Ik had er ook echt bij willen zijn. In April ga ik naar Spanje en of ik voor die tijd een weekend in NL kom weet ik nog niet. Moet even kijken. Tussendoor zou wel kunnen maar dan moet ik een hotel boeken ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik miste je wel hoor, gister
Welnee joh, daar let niemand opquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wordt mijn postkwaliteit nog minder
Dat was ook mijn idee maar de afgelopen 2 dagen voelde ik me er te belazerd voorquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zal trouwens wel meer posten nu het vakantie (!!!![]()
![]()
) is
Spanjequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef Stuart het volgende:
Ik had er ook echt bij willen zijn. In April ga ik naar Spanje en of ik voor die tijd een weekend in NL kom weet ik nog niet. Moet even kijken. Tussendoor zou wel kunnen maar dan moet ik een hotel boeken ofzo
Ehm, tussen maart en juli/augustusquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Spanje![]()
Zijn je ouders tussen nu en april weg dan?
Gewoon die baan in Amsterdam nemen dusquote:
Ken Tim niet vrees ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:04 schreef TheFamousMan het volgende:
wil iemand nog z'n naam op een tekening voor Tim Elzinga?
wie is Tim Elzinga?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Haha, ik zit dat topic ook al de hele tijd te volgenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Veel plezier dan maar RNquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
Kerstmis bij opa en oma [ afbeelding ]
Doei
wie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Die baan is denk ik al weg. Jouw ouders zijn ook 4/5 maanden per jaar wegquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon die baan in Amsterdam nemen dus![]()
(mijn ouders doen trouwens datzelfde kunstje)
veel plezier trevquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:49 schreef Trevland het volgende:
Mijn zus en vriend zijn er dus ik ga maar eens lekker gezellig doen
Bis Later Lui![]()
Aan gezelligheid komt een eindquote:
Nou moe.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:05 schreef Stuart het volgende:
Die baan is denk ik al weg. Jouw ouders zijn ook 4/5 maanden per jaar weg
Snel alweer. Veel plezier dan maar Nijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan gezelligheid komt een eind
Nu ga ik echt, doei mensen
Woohoo, coolquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe.
Ja, 5/6 maanden zelfs.
Maar dan staat het huis er toch nog wel?
Doegquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zitten ze in Frankrijk..
Nou dan
ik ookquote:
Fijne dag Phenoquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:09 schreef Pheno het volgende:
Mooi, weer een puzzelstukje gevonden in het spel. Die lastige krengen ook
Ik ga eens pleitos, FOK!moe, dus ga eens naar buiten en andere dingen doen.
Veel plezier nog.
Die weten niet beter johquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:09 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb opeens ontzettende medelijden met de ouders van een oude kennis van me
Op wat emails van hem af en toe na ben ik van 'm af... als ouder zit je er de rest van je leven aan vast
Ze hebben ook nog 3 "normale" kinderen, ik denk dat ze wél beter wetenquote:
Ja, spuitje gevenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog 3 "normale" kinderen, ik denk dat ze wél beter wetenMaar hoe kom je er weer vanaf he
![]()
Dus, meet bij jou in maart/april?quote:
Whahahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus, meet bij jou in maart/april?
have fun, verplicht of daadwerkelijk gezellig?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zo ook weg trouwens, familiediner
Hoop dat het gezellig zal zijn Flashquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zo ook weg trouwens, familiediner
Who caresquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:11 schreef Pheno het volgende:
En weer mislukt. Joh, doe eens normaal. Hoe oud ben je?
quote:
Nee, want als dat mislukt heeft ie weer iets om zielig over te doenquote:
Veel plezier buitenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:09 schreef Pheno het volgende:
Mooi, weer een puzzelstukje gevonden in het spel. Die lastige krengen ook
Ik ga eens pleitos, FOK!moe, dus ga eens naar buiten en andere dingen doen.
Veel plezier nog.
Was een raar figuur om zoiets te zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Nee, want als dat mislukt heeft ie weer iets om zielig over te doen
Hij mailde me laatst dat ie een ernstig ongeluk heeft gehad en daardoor hersenletsel heeft opgelopen...
Hoorde ik later van een vriend van hem dat ie met de fiets tegen een stilstaande auto is aangereden en daarbij zijn pols had gekneusd en een lichte hersenschudding heeft opgelopen...
Hihihiquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Op een treinensite gaan ze nu zitten puzzelen van welke bordjes mijn kerstwens gemaakt is![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Nee, want als dat mislukt heeft ie weer iets om zielig over te doen
Hij mailde me laatst dat ie een ernstig ongeluk heeft gehad en daardoor hersenletsel heeft opgelopen...
Hoorde ik later van een vriend van hem dat ie met de fiets tegen een stilstaande auto is aangereden en daarbij zijn pols had gekneusd en een lichte hersenschudding heeft opgelopen...
veel plezier!quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
trouwens, jeuj voor de kat![]()
![]()
en jullie
![]()
![]()
![]()
hoe is het nu met hem/ haar?
Pheno ging toch ook weg?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:15 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even iets anders doen. Hoeft Pheno zich ook niet zo over me op te winden
Oh, wat heerlijk, sneeuwquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:21 schreef DaMart het volgende:
Voor de verandering is het weer eens gaan sneeuwen hier.
Nou, dat tikt weer lekker aanquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:25 schreef DaMart het volgende:
Er is vandaag toch zeker wel een millimeter of 2 gevallen al.
Het maakt de ijslaag beter begaanbaar, dat wel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat tikt weer lekker aan
Volgens de buienradar stelt het niet echt veel voor daarquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:21 schreef DaMart het volgende:
Voor de verandering is het weer eens gaan sneeuwen hier.
Op straat schaatsen lijkt me anders best leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het maakt de ijslaag beter begaanbaar, dat wel.
Veel plezier Flashquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga afsluiten en de baan op![]()
Ranzig vet zwelgdiner allemaal![]()
Dat geldt niet voor iedereen maar soitquote:
Ik eet soep met broodjes vandaagquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga afsluiten en de baan op![]()
Ranzig vet zwelgdiner allemaal![]()
Hij is zelf al weg hoorquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:33 schreef Stuart het volgende:
Dat geldt niet voor iedereen maar soit
Waarom komen ze dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:34 schreef summer2bird het volgende:
Fuck, bezoek komt al over half uurtje.Ik mag die mensen niet.
Ik woon bij mijn ouders en het is mijn moeders zus, mijn tante dus.quote:
Is hij zo stom dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:39 schreef summer2bird het volgende:
Ik woon bij mijn ouders en het is mijn moeders zus, mijn tante dus.
Nu mag ik haar wel maar die man van haar dus echt niet.
Hoe gaat het met de ziekenboeg?quote:
Ik zal er niets meer over zeggenquote:
Thanks voor je leuke SMS-je LL. Geen idee hoe je dat deed maar het zag er erg tof uit op mijn telefoon. Merry Christmasquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
het dooit hier
weliswaar niet zo hard, maar toch, het dooit
Koen is idd niet lekker, heeft verhoging en is vanmiddag hangend bij mij op schoot in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de ziekenboeg?
Hebben jullie wel lekker gelunchd met oom Dennis?
Okeequote:
En dat vind je niet prettigquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
het dooit hier
weliswaar niet zo hard, maar toch, het dooit
Het is een boerenpummel die denkt dat hij overal gelijk in heeft, zijn kinderen noemt hij meestal sukkels en zijn vrouw ziet hij al helemaal niet staan.quote:
Ik kreeg em ook weer van iemand andersquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks voor je leuke SMS-je LL. Geen idee hoe je dat deed maar het zag er erg tof uit op mijn telefoon. Merry Christmas![]()
Getsiequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is idd niet lekker, heeft verhoging en is vanmiddag hangend bij mij op schoot in slaap gevallen.
Ik ben zelf gister ook beroerd geworden... Maar nu gaat het wel weer gelukkig.
Lunch bij ome D. Was lekker en gezellig.
Nu onderweg naar huis
Oh, heel gezellig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef summer2bird het volgende:
Het is een boerenpummel die denkt dat hij overal gelijk in heeft, zijn kinderen noemt hij meestal sukkels en zijn vrouw ziet hij al helemaal niet staan.
Hij is een beetje een grote onhandige hond.
Geen commentaarquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee![]()
Waarom zijn zoveel mensen met kerst altijd extra snel geïrriteerd?
Wel wat beter dan de afgelopen 2 dagen maar blijf misselijk helaasquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kreeg em ook weer van iemand anders
Hoe is het met je? Voel je je al wat beter?
het heerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Getsie![]()
Ik was net ook ineens heel misselijk en rillerig
Klinkt erg vervelendquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Getsie![]()
Ik was net ook ineens heel misselijk en rillerig
heb je moeten overgeven of dat niet...?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel wat beter dan de afgelopen 2 dagen maar blijf misselijk helaas
Veel plezier en jij ook fijne dagen Pienquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:53 schreef Pien85 het volgende:
Zo, opweg naar de schoonouders dan maarFijne dagen nog
Ehm, ja een keer of 5quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je moeten overgeven of dat niet...?
Enge mensen hier er wordt op het IJsselmeer geschaatst
is dat niet beetje erg dun?quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oorlogswinter is echt een goeie filmquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk even kijken of er nog goede films op tv komen vanavond.
Dus ik zie Oorlogswinter en denk oh, die wil ik wel zien![]()
Zegt er hier eentje naast me: oeh, oeh, The Santa Clause 2 en 3 komen op tv vanavond![]()
![]()
Schoorlquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:53 schreef Pien85 het volgende:
Zo, opweg naar de schoonouders dan maarFijne dagen nog
Heb Oorlogswinter niet gezien. Geen idee of ik die andere 2 films heb gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk even kijken of er nog goede films op tv komen vanavond.
Dus ik zie Oorlogswinter en denk oh, die wil ik wel zien![]()
Zegt er hier eentje naast me: oeh, oeh, The Santa Clause 2 en 3 komen op tv vanavond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
blegh overgevenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ja een keer of 5
Wow, ik wist niet, dat het zo hard al had gevroren. Lijkt me ook wel een eng idee op zo'n groot water
Waar is hier? Ben blij dat we hier (Hoofddorp) geen nieuwe sneeuw hebbenquote:
mag je houden van mequote:
Ja, werd er ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blegh overgeven
Ik heb 3 jaar terug nog op het ijsselmeer gestaan, kan niet schaatsen.
Nu bijna thuis... Tot later
rotterdamquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar is hier? Ben blij dat we hier (Hoofddorp) geen nieuwe sneeuw hebben
Met Tim Allen...quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb Oorlogswinter niet gezien. Geen idee of ik die andere 2 films heb gezien eigenlijk
Ooh, niet eens zo gek ver weg dusquote:
Home Improvementquote:
Ja, diequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:00 schreef Stuart het volgende:
Home Improvement
Dan heb ik er in ieder geval 1 van gezien
Succes. Is volgens mij nog best lastig namelijkquote:
quote:
Hoi Ferrariquote:
Jij ook Stuartquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Ferrari
Ach, wat zal ik zeggen
Merry Christmas
omdat ik me helemaal niet lekker voelquote:
Kusjequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ik me helemaal niet lekker voel
Oh dear, dat is waardeloos zeg. Hoop niet dat je hetzelfde krijgt als mijquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ik me helemaal niet lekker voel
Ik hoop het ook niet, want ik kan helemaal niet ziek zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:13 schreef Stuart het volgende:
Oh dear, dat is waardeloos zeg. Hoop niet dat je hetzelfde krijgt als mij
Sterkte in ieder geval love
Wij deden half Sinterklaas, en hij zal morgen wel weer cadeautjes krijgen van zijn 'andere' opa en oma. Die kan je namelijk 300.000 keer vertellen dat dat niet de bedoeling is, maar dat helpt toch niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft Thijs al cadeaus gehad?
Of doen jullie alleen sinterklaas?
Jij ook een fijne kerst
Toch snap ik dat wel hoor, dat opa en oma daar niet naar luisterenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij deden half Sinterklaas, en hij zal morgen wel weer cadeautjes krijgen van zijn 'andere' opa en oma. Die kan je namelijk 300.000 keer vertellen dat dat niet de bedoeling is, maar dat helpt toch niet.
Ik zou het ergens ook wel kunnen begrijpen, maar met deze opa en oma is chronisch iets misquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:22 schreef Stuart het volgende:
Toch snap ik dat wel hoor, dat opa en oma daar niet naar luisteren
Ohquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou het ergens ook wel kunnen begrijpen, maar met deze opa en oma is chronisch iets mis![]()
Dus dit is irritatie 5.678.092
Bosquote:
Hmhm. Gelukkig zijn mijn ouders wel leukquote:
Nee, dichtgelaten. Misschien dadelijk bij het eten, maar ligt er ook aan wat mijn vader wil. Ga zo;n grote fles zeker niet in mijn eentje opdrinken.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh
[..]
Bos
De HJ al geopend of dicht gelaten
Hahaha, ja gelukkig maar danquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Gelukkig zijn mijn ouders wel leuk
Dat begrijp ik wel. Nou ja, even afwachten maar. Hoop in ieder geval dat je een leuke avond zult hebben en goed zult eten samen met je vaderquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dichtgelaten. Misschien dadelijk bij het eten, maar ligt er ook aan wat mijn vader wil. Ga zo;n grote fles zeker niet in mijn eentje opdrinken.
Dat is dan wel prettig.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Gelukkig zijn mijn ouders wel leuk
Komt wel goed, Stuquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Nou ja, even afwachten maar. Hoop in ieder geval dat je een leuke avond zult hebben en goed zult eten samen met je vader
Ik hoop ook dat de sneeuw wegblijft GFquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat ze teringtyfus krijgen met die hoerige kutsneeuw
Ben je al op de helft van de parkeerplaats?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat ze teringtyfus krijgen met die hoerige kutsneeuw
quote:
niet voor kerstquote:
Ja, dat is dan wel een stuk ingewikkelderquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:29 schreef Bos81 het volgende:
Dat is dan wel prettig.
Gelukkig kan ik de laatste tijd wel goed met mijn vader overweg, dat was 2 jaar geleden toen ik net het huis uit was wel anders. Kwam ook mede doordat ik kort daarna depressief werd en toen al psychisch wat problemen had.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je al op de helft van de parkeerplaats?
ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat de sneeuw wegblijft GF
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe 'makkelijk' het terugvliegen is over een weekquote:
Oeh, als je hier strandt dan doen we alsnog een Stu is gestrand-meetquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe 'makkelijk' het terugvliegen is over een week
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, als je hier strandt dan doen we alsnog een Stu is gestrand-meet
Hahahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, als je hier strandt dan doen we alsnog een Stu is gestrand-meet
Hoop dat je er wat van opknapt lovequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga even douchen hoor, ik zit hier helemaal te rillen en te bibberen![]()
fijne avond vast, liefjes![]()
jij ook een fijne avond schatjequote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
jij ook fijne dagen fellaliquote:
Hoe laat kunnen we aanschuiven?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Zo alles staat klaar voor de gourmet
Klinkt goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Pa gaat ook zo de wokspullen van boven naar beneden halenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
heb je nog niet genoeg van me gegetenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we aanschuiven?![]()
.
oeh dat heb ik nog nooit gedaan...maar lijkt me ook erg lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pa gaat ook zo de wokspullen van boven naar beneden halen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we aanschuiven?![]()
.
Hey ouwe slet... fijne dagen *smak*quote:
Het viel te proberenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je nog niet genoeg van me gegeten![]()
dankjewel geile dingquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey ouwe slet... fijne dagen *smak*
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het viel te proberen.
Maar goed, ik ga zo eens mijn kip bakken, aardappelen in de oven gooien en doperwten opwarmen.
Ik heb vorige week al gegourmet trouwensquote:
Dat is wel handig jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige week al gegourmet trouwens.
Nu even de bestanden van laptop en pc synchroniseren, zodat ik de pc straks uit kan zetten en lekker op de bank kan hangen voor de tv met de laptop bij de hand.
Zo gaat dat met de Kerst ben ik bangquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Is hier nog iemand? FOK! is uitgestorven
kutkerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo gaat dat met de Kerst ben ik bang
Heb je gewoon een hekel aan Kerst of heb je dit jaar niets te doen met Kerstquote:
Ik heb nooit wat te doen met kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je gewoon een hekel aan Kerst of heb je dit jaar niets te doen met Kerst
Ook niet eten bij en/of met familie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat te doen met kerst
Een beetje aandacht is er toch ook welquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Mensen die FOK! verwaarlozen voor een sociaal leven.Foute prioriteiten.
Neequote:Op zaterdag 25 december 2010 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook niet eten bij en/of met familie?
Fair enough. Nou ja, hoop in ieder geval dat je iets lekkers eet en dat het toch gezellig is. Al is het dan maar een moment van de dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neevorig jaar kwam mijn oma bij ons eten, dit jaar alleen met mijn ouders.. maarja totdat we gaan eten heb ik toch geen bal te doen..
tot later of morgen!quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat proberen iets te eten. Wellicht tot later of tot morgen
Verveel jij je ook al?quote:
ik ben lekker alleen thuisquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:22 schreef summer2bird het volgende:
De visite zit beneden met ouders en zusje te klooien met ballonnen, ben maar ff weg gegaan
Jouw postgeschiedenisquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Is hier nog iemand? FOK! is uitgestorven
Daar kijk je toch niet vrijwillig naarquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kijk je toch niet vrijwillig naar?
Die kan ik elk moment wel kijken, ik heb de DVDquote:Kom je samen met mij oorlogswinter kijken?
LLquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:18 schreef Ladylike het volgende:
Even de maag tot rust laten komen voor de ijstaart
Kerstdiner was heerlijk
- kippenragout
- Rosbief
- Zuurvlees
- Krieltjes
- Aardappelkroketjes
- Boontjes
- Sla
Van alles flink wat gehad
moest stoppen omdat ik gewoon niet meer kon
Kerst is lekkah
Merry X-mas iedereen
GFquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft wok ook nog voorgelezen na het eten?
[..]
symquote:
DOet ie dadelijk als ik ga slapen, Uit Pinkeltjequote:Op zaterdag 25 december 2010 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Gisteren gegourmet (schrijf je dat zo? ik ben lui nu..quote:
babequote:Op zaterdag 25 december 2010 19:18 schreef Ladylike het volgende:
Kerstdiner was heerlijk
- kippenragout
- Rosbief
- Zuurvlees
- Krieltjes
- Aardappelkroketjes
- Boontjes
- Sla
Kerst is lekkah
Merry X-mas iedereen
Muppiequote:
mja dat geloof ik directquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Muppie
moest nog aan je denken, maastricht is mooi nu
Jij ook fijne kerstdagenquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:18 schreef Ladylike het volgende:
Kerstdiner was heerlijk
- kippenragout
- Rosbief
- Zuurvlees
- Krieltjes
- Aardappelkroketjes
- Boontjes
- Sla
Kerst is lekkah
Merry X-mas iedereen
5 van de 71 pagina's vol met SRquote:
Symquote:
Doe de bekenden (en onbekenden mag ook wel) de groetjes en geef nic een zoenquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat geloof ik direct
maar heb het nogal druk de laatste tijd
heb enorm veel meegemaakt vertel het je nog wel een keer
Het is voor mij iig al geslaagd.quote:
Ja wel tofquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
5 van de 71 pagina's vol met SR
lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Vruchtenwijn met jus
Die 11 % begin ik te voelen
komt goedquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sym![]()
[..]
Doe de bekenden (en onbekenden mag ook wel) de groetjes en geef nic een zoen
[..]
je weet me te vinden
[..]
Het is voor mij iig al geslaagd.
Alleen eens kijken wat we morgen gaan doen
Drink ik eigenlijk alleen met kerst en oud op nieuwquote:
GF zei het me toen ik daar wasquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt goed
ik heb wel zon toffe verjaardag gehad
heb een rollator gekregen
whehehe mja dat was het zekerquote:Op zaterdag 25 december 2010 19:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF zei het me toen ik daar was
fijn dat het tof was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |