Oeh, welke boeken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Weet ik
Ik heb boeken gewonnen, had je meegekregen?
Ik heb niet zoveel boeken als jij, maar ook wel aardig wat
Alleen staan ze nu op de studeerkamer, want ik vind het niet echt in mijn woonkamer passen, dus nog maar even op broeden
![]()
heeft de FEBO moorkoppenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Stuart het volgende:
Ik MOET me volgende week beter voelen want ik had allemaal wilde plannen met Febo en moorkoppen en shit
Nogal ja, het dubbele om precies te zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat een hoger alcohol percentage dan
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Stuart het volgende:
Ik MOET me volgende week beter voelen want ik had allemaal wilde plannen met Febo en moorkoppen en shit
quote:
Met de kerstverhalenwedstrijdquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Oeh, welke boeken?
Dat heb ik even gemist ja!
Is zo'n boekenwand geen goed idee?
Hahahaquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft de FEBO moorkoppen
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat kook jij als je bij ons slaap?
Wow, dat wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal ja, het dubbele om precies te zijn
A lot has changed since you've leftquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft de FEBO moorkoppen
Gezelligquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En anders kom ik ze wel brengen ja, smokkel ik ze het land uit met de boot
Veel plezierquote:
Tot later Trev en veel plezierquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:49 schreef Trevland het volgende:
Mijn zus en vriend zijn er dus ik ga maar eens lekker gezellig doen
Bis Later Lui![]()
Engelandvaardersquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En anders kom ik ze wel brengen ja, smokkel ik ze het land uit met de boot
Ga je mee?quote:
Maar daar zit helemaal geen slagroom op de bovenkant en dat is het lekkerstequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:50 schreef Pheno het volgende:
Moorkoppen
Deze: http://www.bosschebollen.nl/pages/start.php
Fijne dag Marijkequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu echt weg, fijne dag allemaal lieve mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |