Zo gaat dat met de Kerst ben ik bangquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Is hier nog iemand? FOK! is uitgestorven
kutkerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo gaat dat met de Kerst ben ik bang
Heb je gewoon een hekel aan Kerst of heb je dit jaar niets te doen met Kerstquote:
Ik heb nooit wat te doen met kerstquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je gewoon een hekel aan Kerst of heb je dit jaar niets te doen met Kerst
Ook niet eten bij en/of met familie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat te doen met kerst
Een beetje aandacht is er toch ook welquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Mensen die FOK! verwaarlozen voor een sociaal leven.Foute prioriteiten.
Neequote:Op zaterdag 25 december 2010 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook niet eten bij en/of met familie?
Fair enough. Nou ja, hoop in ieder geval dat je iets lekkers eet en dat het toch gezellig is. Al is het dan maar een moment van de dagquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neevorig jaar kwam mijn oma bij ons eten, dit jaar alleen met mijn ouders.. maarja totdat we gaan eten heb ik toch geen bal te doen..
tot later of morgen!quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat proberen iets te eten. Wellicht tot later of tot morgen
Verveel jij je ook al?quote:
ik ben lekker alleen thuisquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:22 schreef summer2bird het volgende:
De visite zit beneden met ouders en zusje te klooien met ballonnen, ben maar ff weg gegaan
Jouw postgeschiedenisquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
Is hier nog iemand? FOK! is uitgestorven
Daar kijk je toch niet vrijwillig naarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |