JAAAAAAAAAAAA vet veel uren in en dat was ook nog ps3 versie volgens vele minder is dan de pc versie.quote:
Dankje, had m al voor de 360 maar ga m sowieso halen nu dan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:45 schreef Beardslasher het volgende:
2,49 voor Red Faction Guerilla
Red Faction en Red Faction 2 zijn elk 1,24
Jep, heb er zelf 30 voor betaald maar er nu alweer 10 uur inzitten. Verslavend rotspelquote:
Uc is wel een beetje een ramp met windows live. Had em bij de vorige sale gekocht en hoop aangekloot om uiteindelijk 1 keer een rondje met z'n allen te kunnen rijden. En toen lag het weer uit elkaar. Heel jammer. Omdat het spel juist in multiplay zo geniaal is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:23 schreef Catch_me het volgende:
Toch maar red faction guirillia en flatout UC gekocht, samen 4,40
Waar ergens? Ik kom nooit op de frontpage.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:37 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ja.
Op de fok games pagina staat elke dag een lijstje.
dat was ook mijn eerste optie hoor, de kopen kans had ik al erg klein ingeschaald, het is aantrekkelijk, maar (zeker gezien finaciele situatie nu) niet intressant genoeg..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef NietTeVolgen het volgende:
Gewoon aan je voorbij laten gaan mschol, just let it pass and wave at it.
Geen van beide, want geen multiplayerquote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zit te twijfelen tussen Torchlight en Deathspank, welke zouden jullie kiezen?
Neuh, nu ga ik even een amerikaan schoppnn om mij bfbc2 te giftenquote:Op zondag 26 december 2010 19:01 schreef gnilrednoz het volgende:
second chance op deals die al geweest zijn >_> boooriiiing
wijze les dus geleerd:quote:Op zondag 26 december 2010 19:23 schreef Rnnz het volgende:
Heb een lange tijd niet gegamed en heb eigenlijk nooit Steam gebruikt, tot dat ik een paar dagen terug Bad Company 2 wilde spelen. Heb het spel vandaag om 18:40 gekocht voor ¤29,99,-, niet wetende dat het veertig minuten later te koop is voor ¤13,60.
Ik voel me dus behoorlijk genaaid.Iets wat ik kan doen?
Demo niet geprobeerd?quote:Op maandag 27 december 2010 01:22 schreef wickedweirdo het volgende:
zonet ook Torchlight gekocht. Ben benieuwd!
Neuh, maar net begonnen met spelen. Best vermakelijk tot nu toe. Zit nu om te kloten in die mijnquote:
Get used to it.quote:Op maandag 27 december 2010 02:02 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Neuh, maar net begonnen met spelen. Best vermakelijk tot nu toe. Zit nu om te kloten in die mijn
Ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
ik zit nog aan serious sam te denken...
Kortings percentage blijft gelijk. Alleen op de laatste dag komen de meest verkochte games nog eens langs.quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef ry4life het volgende:
Is het nou zo dat er op de laatste de beste deals zijn, met de meeste korting![]()
Of was dat nou met iets anders
Ahh ok, dankje!quote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Kortings percentage blijft gelijk. Alleen op de laatste dag komen de meest verkochte games nog eens langs.
Zodra mn nieuwe pc klaar is wil ik het wel een xtje spelen samen met jequote:Op maandag 27 december 2010 16:19 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Borderlands speelt eigenlijk best lekker
Nog iemand die dit of eventueel L4D 1 of wat anders samen wil doen? (steamnaam infrawiz)
tijd terug al gekocht, ik vind het vooral erg jammer dat de DLC niet meer te kopen/te krijgen valt..quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef Teis91 het volgende:
Is hier al bekend dat Burnout gratis te verkrijgen is?
Gebruik deze proxy:
http://www.docoja.com/blue
Ga naar deze link:
http://www.hotukdeals.com/visit?m=15038&q=834553
En krijg Burnout: Paradise voor helemaal gratiesj
werk nie meer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef Teis91 het volgende:
Is hier al bekend dat Burnout gratis te verkrijgen is?
Gebruik deze proxy:
http://www.docoja.com/blue
Ga naar deze link:
http://www.hotukdeals.com/visit?m=15038&q=834553
En krijg Burnout: Paradise voor helemaal gratiesj
Spel zelf is ook zeker leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:25 schreef Stroopwafels het volgende:
Mirrors edge gekocht, mede door de onwijs vette soundtrack!
Snap alleen niet dat mensen het op een pc kunnen spelen met toetsenbord en muis.quote:
tis eff de controls door hebben, daarna speelt het prima...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Snap alleen niet dat mensen het op een pc kunnen spelen met toetsenbord en muis.
Gewoon een xbox controller er op aansluiten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Snap alleen niet dat mensen het op een pc kunnen spelen met toetsenbord en muis.
Ik heb hem ook net gekocht. Doom had ik al. Voor de rest hoef ik niks van vandaag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef Silv het volgende:
Crysis complete pack maar eens kopen voor 5 euro.
Ik vind ze erg vermakelijk, maar ik kan me ook goed voorstellen dat anderen er geen zak aanvindenquote:
quote:In order to do that:
Enter http://www.gamersgate.com
make an account
purchase prey
and use the key to the right of "Activation" NOT the one below
een instance buy? ik denk dat je instant bedoelt.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Ericjuh het volgende:
plant vs zombies is voor iedereen een instance buy!
ff vernieuwen, want het duurde even voordat ze ervoor kwamen.quote:wtf is this shit? geen offers meer? lomp zeg.
Oeps, te veel world of warcraft gespeeldquote:een instance buy? ik denk dat je instant bedoelt.
Ja. Als je van horror genre houdt..zeker.quote:
hehequote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ff vernieuwen, want het duurde even voordat ze ervoor kwamen.
[..]
Oeps, te veel world of warcraft gespeeld
Je krijgt het voordeel van de twijfel, gekocht.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef Eclaire84 het volgende:
Mensen die Dead Space trouwens niet hebben...HALEN die game.
En voordat je em speelt de animatiefilm Dead Space Downfall kijken.
dead space vond ik helemaal te gek, maar het hele adventure idee twijfel ik nog een beetje overquote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ja. Als je van horror genre houdt..zeker.
Game sleept je echt mee...zoek anders wat "let's play Amnesia" op youtube
Nice.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel, gekocht.
Qua aktie is idd minder...maar wat betreft horror is het een graadje erger.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Dulk het volgende:
[..]
dead space vond ik helemaal te gek, maar het hele adventure idee twijfel ik nog een beetje over
dat is die animatie hé? die was erg gaaf!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Nice.Downfall ook al binnen?
Afschuwlijke besturing. Port is obvious. Demo draaide niet lekker.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef Dulk het volgende:
[..]
dat is die animatie hé? die was erg gaaf!
Ik had het ooit gedownload om uit te proberen maar snapte der niks van, is er geen goede tutorial op internet die jij misschien destijds gebruikt heb?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe tof HOI3 is, serieus dat is echt elke cent waard.
Geef ff een beetje een uitleg van hoe t werkt andersquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe tof HOI3 is, serieus dat is echt elke cent waard.
Uhh allereerst de tutorial doen, en de manual downloaden en lezen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik had het ooit gedownload om uit te proberen maar snapte der niks van, is er geen goede tutorial op internet die jij misschien destijds gebruikt heb?
Nee serieus niet. Het is een soort risk, maar echt verslavend.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik denk dat ie het sarcastisch bedoeld. Toch Beach?![]()
Pff. Ik denk dat de Total War games redelijk in de buurt komen, afgezien van de gevechten dan.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Geef ff een beetje een uitleg van hoe t werkt anders
Moet je een soort land selecteren of heb macht over een heel groot deel van de wereld?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Uhh allereerst de tutorial doen, en de manual downloaden en lezen.
En alles oefenen. Het heeft me veel tijd gekost om alles door te krijgen.
[..]
Nee serieus niet. Het is een soort risk, maar echt verslavend.
[..]
Pff. Ik denk dat de Total War games redelijk in de buurt komen, afgezien van de gevechten dan.
Een land kiezen. Dus bijv. Duitsland en dan wanneer je kan Polen veroveren.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Moet je een soort land selecteren of heb macht over een heel groot deel van de wereld?
Oke lijkt mij wel lachen, veel landen te kiezen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Een land kiezen. Dus bijv. Duitsland en dan wanneer je kan Polen veroveren.
Elk land wat bestond in 1936.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:45 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Oke lijkt mij wel lachen, veel landen te kiezen?
https://www.mediaoffer.nl/pc/637quote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef Berend. het volgende:
RUSE blijft nog steeds duur, mediaoffer is net zo duur.
Zijn er dan serieus nog mensen die die games niet hebben?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef SillyWalks het volgende:
Left 4 Dead 2 voor 5 euro (als je deel 1 hebt)
Plus GTA 4 met de 2 episodes.
Leuk hoor!
Ik ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef Marco001 het volgende:
zit te twijfelen over NFS Hot Pursuit...
Voelt het als de "oude" series aan?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef Eclaire84 het volgende:
Zn geld niet waard. Mooie graphics, maar dan houdt het ook op.
Nu niet meerquote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Zijn er dan serieus nog mensen die die games niet hebben?
Beetje veel moeite voor ¤1,12 he?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef gnilrednoz het volgende:
Hey mensenIk zit eraan te denken om het volgende spel te kopen:
http://store.steampowered.com/app/39800/
Als nou nog 3 mensen dat spel willen kunnen we de kosten delen, dan betaal ik wel en wie dan ook wil moet me pm'en dan geef ik mn rekeningnr. en moet je overmaken onder vermelding van je steam e-mail adres. zodra ik het geld dan binnen heb gift ik hemen ja ik ben betrouwbaar, if not mag je het hele forum onderspammen om me geband te krijgen
maar ik heb geld zat dus om nou iemand voor 3 nog wat te naaien
niet echt nodig
Klopt, alleen dat spel lijkt me leuker in co-op, en als ik dan niemand ken die het speelt...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje veel moeite voor ¤1,12 he?.
Mwah, ik heb al L4D1 en 2 en Killing Floor.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef gnilrednoz het volgende:
Hey mensenIk zit eraan te denken om het volgende spel te kopen:
http://store.steampowered.com/app/39800/
Als nou nog 3 mensen dat spel willen kunnen we de kosten delen, dan betaal ik wel en wie dan ook wil moet me pm'en dan geef ik mn rekeningnr. en moet je overmaken onder vermelding van je steam e-mail adres. zodra ik het geld dan binnen heb gift ik hemen ja ik ben betrouwbaar, if not mag je het hele forum onderspammen om me geband te krijgen
maar ik heb geld zat dus om nou iemand voor 3 nog wat te naaien
niet echt nodig
Draait bij mij nét niet soepel genoeg met alles max. Maar dat mag de pret niet drukkenquote:
Het had me wel verbaasd als het spel niet lekker draaide op mijn huidige bakquote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Draait bij mij nét niet soepel genoeg met alles max. Maar dat mag de pret niet drukken.
al?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hurray, Left 4 dead 2 gekocht.
gelukkig nog maar 3 dagen met aanbiedingen te gaan :x. Zit nu al op 5 spellen
je hebt PMquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:48 schreef xminator het volgende:
Kan iemand met L4d1 mij l4d2 giften? Ik maak wel 5 euro over dan
Ik koop normaal 2 spellen in een jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:06 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
al?vind ik reuze meevallen eerlijk gezegd
lijkt een beetje op dead nation voor de ps3 als ik het zo ziequote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje veel moeite voor ¤1,12 he?.
Dan wacht ik wel totdat die budget voor de PS3 of 360 uitkomt...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:18 schreef CantFazeMe het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1651378
NFS:HP toch maar niet gekocht. Twijfelde al. Maar ofcourse, het is een slechte port wederom.
Haha niet echt wat ik bedoelde, maar zou leuk zijn. Nee, ik bedoelde meer zo van allemaal goede titelsquote:
Dat is volgens mij aan t einde vd week pas weer, dus de 2e (precies de laatste dag vd offers ook, dus klopt wel lijkt mequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:24 schreef bjorntju het volgende:
Ik hoop niet dat het zoals een tijdje geleden z'n ''best off'' wordt met de beste aanbiedingen. Ik wil liever wat nieuwe gamesDie van gisteren/vandaag vond ik niets speciaals of dan net te duur. Ik hoop dat er straks wat interessants komt
Werkt wel ok...kan echter nog steeds niet tippen aan Medieval IIquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:12 schreef s0ul1991 het volgende:
Is Emprie Total War nog steeds zo buggy ? Of zit het nu wel goed ?
red alert 1 (gratis te downloaden volgens mij) + 2 zijn tof, 3 is minder, maar gezien het prijsje is het wel leuk zou ik zo denkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:42 schreef Beardslasher het volgende:
Is Red Alert een beetje een vette game?
ik ben blij dat het bijna afgelopen is, ik heb iets van 10 games gekocht afgelopen weken en normaal koop ik 2 a 3 spellen per jaarquote:
ik ken het ja, heb al wel redelijk wat uitgegevenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:46 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik ben blij dat het bijna afgelopen is, ik heb iets van 10 games gekocht afgelopen weken en normaal koop ik 2 a 3 spellen per jaar
Zit de maker van Call of Duty wel op Steam?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef CrazyAces het volgende:
Zijn CoD 1/2 etc. al langsgekomen? [heb het begin een beetje gemist]. Anders morgen bij de beste deals misschien?
Hmm... ik wil eigenlijk CoD2 nog een keer in huis halen (nooit gespeeld... mijn PC draait dat beter dan deel 4... en voor 2,50 ofzo...quote:Op zondag 2 januari 2011 01:01 schreef Beach het volgende:
Cod4 en MW2 zijn al langsgekomen in de daily's.
Ik ook, samen met AAAAAAaaaaaaaaAAaaaaaaaaaaaaaah (etc)quote:Op zondag 2 januari 2011 00:25 schreef SillyWalks het volgende:
De eerste 2 Company of Heroes gekocht
ruse: 33 @ steam met korting, en 13 bij een UK zaakquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef BurnaBoy het volgende:
Settlers 7 lijkt me opzich wel leuk voor 28 euro. Alleen is 28 nog veelAls je ziet dat ie op budget gaming al in de 22 zit.
Valt reuze mee,quote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Er zit helaas zelfs met de DLC niet veel "game" in Mafia 2
quote:
Ik heb ook niets gekocht omdat er niets tussen zatquote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zowat de hele shop is langs gekomen, wat wil je nog meer
Nee, daar gaat het niet om. De sales zijn nog te hoog. Alle gekozen games had juist 75% off moeten zijn. En niet 40%, 50% etc.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zowat de hele shop is langs gekomen, wat wil je nog meer
Jij kan weer een jaar vooruit, volgend jaar met sale maar weer nieuwe lading kopen?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef Kw4Kje het volgende:
Zat voor mij genoeg bij:
Rush
Section 8
Empire Total War
Napoleon Total War
Mafia II
Flight Control HD
Medal of Honor
Supreme Commander 2
Half Life: Episode 2
SimCity 4 Deluxe
Crysis
Crysis Warhead
Dead Space
Dude, wees blij dat er korting isquote:Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. De sales zijn nog te hoog. Alle gekozen games had juist 75% off moeten zijn. En niet 40%, 50% etc.
Ik zal hier maar niet op reageren. Je lijkt op een ééndagsvlieger hier.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:48 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Dude, wees blij dat er korting is!
iets met een gegeven paard enzo....quote:Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. De sales zijn nog te hoog. Alle gekozen games had juist 75% off moeten zijn. En niet 40%, 50% etc.
mafia demo voelde erg als gta 4 in een gangster jasje, dus maar niet gekocht...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Er zit helaas zelfs met de DLC niet veel "game" in Mafia 2
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mag wel gezegt worden dat het dit jaar best karig wasquote:Op zondag 2 januari 2011 20:48 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Dude, wees blij dat er korting is!
Wat een kromme vergelijking. Ik vind 30 euro duur en daarmee basta. Ik heb genoeg leuke games gekocht tijdens deze christmasdeals. Met christmasdeals moet je ook gewoon groot uitpakken, en dat is bij sommige games niet zo. Het enigste waar ik veel geld aan gespendeerd heb is Witcher 2, puur om de developers te ondersteunen. Kan ik van andere bepaalde ports niet van zeggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]de duurste games waren 35¤, dat is toch helemaal niets joh. Als je het er niet voorover hebt koop je het niet, ga niet zitten zeuren dat een korting nog niet goedkoop genoeg is.
Ik ga toch ook niet naar een Audi dealer om daar te gaan whinen dat de autos te duur zijn.
Seriously
Ik heb het niet over alle sales he. Puur die in mijn ogen eigenlijk slecht zijn afgeprijsd.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
iets met een gegeven paard enzo....
dat je sommige deals niet wilt kopen vanwege de prijs, oke, maar het grootste deel was gewoon ernorm goed geprijsd (zoals ieder jaar)
Solique had er ook zoveel geloof ikquote:Op maandag 3 januari 2011 03:16 schreef BurnaBoy het volgende:
now owns Just Cause 2, Just Cause 2: Tuk Tuk Boom Boom DLC, Just Cause 2: Chevalier Ice Breaker DLC, Just Cause 2: Chaos Parachute DLC, Just Cause 2: Bull's Eye Rifle DLC, Just Cause 2: Chevalier Classic DLC, Just Cause 2: Rico's Signature Gun DLC, Just Cause 2: Agency Hovercraft DLC, Just Cause 2: Monster Truck DLC, Just Cause 2: Black Market Boom Pack DLC, Just Cause 2: Black Market Aerial Pack DLC.
Jullie mogen niet raden![]()
Het is dat ze in de aanbieding waren, ik had er anders geen 40 cent per stuk voor betaald.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:16 schreef BurnaBoy het volgende:
now owns Just Cause 2, Just Cause 2: Tuk Tuk Boom Boom DLC, Just Cause 2: Chevalier Ice Breaker DLC, Just Cause 2: Chaos Parachute DLC, Just Cause 2: Bull's Eye Rifle DLC, Just Cause 2: Chevalier Classic DLC, Just Cause 2: Rico's Signature Gun DLC, Just Cause 2: Agency Hovercraft DLC, Just Cause 2: Monster Truck DLC, Just Cause 2: Black Market Boom Pack DLC, Just Cause 2: Black Market Aerial Pack DLC.
Jullie mogen niet raden![]()
Nee ik ook niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het is dat ze in de aanbieding waren, ik had er anders geen 40 cent per stuk voor betaald.
Hehe Nee het grappige is dat dit alleen just cause is.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Solique had er ook zoveel geloof ik.
Nee, had er nog meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:58 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Solique had er ook zoveel geloof ik.
Dit is het Holiday Sale-topic, zoals de TT zegt.quote:
Overlord 2 is het waard! Super vette RPG met toffe avontuurelementen erin. Je stuurt je eigen kleine legertje aan om zeehondjes dood te knuppelen enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik zit te denken over overlord 2. Deel 1 was heel leuk om te doen.
Maar 2.25 is weer 2.25 en heb net bf3 ook gekocht en vraag me af of ik het spel veel ga spelen.
als jij vanavond gewoon 1 biertje minder drinkt dan heb jij het bedrag er al bijna uit...quote:Maar 2.25 is weer 2.25 en heb net bf3 ook gekocht en vraag me af of ik het spel veel ga spelen.
BF3 komt vast nog wel een keer en Batman: AC is gewoon te bestellen op Steam? Release is alleen uitgesteldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Komt BF3 nog op Steam? En hoe zit het met de nieuwe Batman??
Ik drink het komende halfjaar al geen alcoholhoudend meer dus zo werkt het ook niet meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
als jij vanavond gewoon 1 biertje minder drinkt dan heb jij het bedrag er al bijna uit...
Als ze origin eruitslopen maar dat zie ik nog niet gebeuren dus waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Komt BF3 nog op Steam? En hoe zit het met de nieuwe Batman??
Wordt een beetje moe van altijd maar die "mijn mening is de waarheid" praatjes als het gaat om hoe duur games zouden moeten zijn. Kom dan in ieder geval met valide argumenten (dus niet "ik vind")quote:Op zondag 2 januari 2011 22:06 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelijking. Ik vind 30 euro duur en daarmee basta. Ik heb genoeg leuke games gekocht tijdens deze christmasdeals. Met christmasdeals moet je ook gewoon groot uitpakken, en dat is bij sommige games niet zo. Het enigste waar ik veel geld aan gespendeerd heb is Witcher 2, puur om de developers te ondersteunen. Kan ik van andere bepaalde ports niet van zeggen.
Dus ik wacht dan vrolijk af tot volgend jaar die ik u te duur vond en koop ze dan wel op budget.
Laten we verdere discussies maar achterwege laten.
Een colaatje minder dan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik drink het komende halfjaar al geen alcoholhoudend meer dus zo werkt het ook niet meer
Je quote een post uit januari. Het is mijn mening, of je het nou leuk vind of niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wordt een beetje moe van altijd maar die "mijn mening is de waarheid" praatjes als het gaat om hoe duur games zouden moeten zijn. Kom dan in ieder geval met valide argumenten (dus niet "ik vind")
Iets kan nooit te duur zijn, iemand kan alleen iets te duur vinden met als gevolg dat de persoon opzoek gaat naar alternatieven. Dat is het hele idee van een vrije markt.
wel als er voor product X geen alternatief isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wordt een beetje moe van altijd maar die "mijn mening is de waarheid" praatjes als het gaat om hoe duur games zouden moeten zijn. Kom dan in ieder geval met valide argumenten (dus niet "ik vind")
Iets kan nooit te duur zijn, iemand kan alleen iets te duur vinden met als gevolg dat de persoon opzoek gaat naar alternatieven. Dat is het hele idee van een vrije markt.
Er is altijd het alternatief om het product niet te kopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
wel als er voor product X geen alternatief is
dat is geen echt/reeel alternatiefquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Er is altijd het alternatief om het product niet te kopen
Omdat iemand nodig vond in het Holiday sale topic te gaan posten terwijl die al een paar maanden achter de rug isquote:
Yeah, vind het echt een leuke tower defense zelf meeschieten-game! Er is volgens mij ook een demo van, dus probeer het vooral uit!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef ElmarO het volgende:
Orks Must Die! ziet er wel geinig uit, is het dat ook?Voor de rest heb ik de meest interessante spellen in deze dagaanbieding al.
Elke dag tot en met 27 november nieuwe aanbiedingen geloof ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:24 schreef PieterBas het volgende:
Duke Nukem Forever en Mass Effect 2 aangeschaft. Toch maar wat vaker Steam checken
geweldige oldskool shooterquote:Op donderdag 24 november 2011 00:51 schreef Tijntje83 het volgende:
Is DNF nou leuk (als hersenloze shooter)? Hij is erg goedkoop nu.
met helaas een paar dingen overgenomen van hedendaagse shooters (2 wapens max bij de hand hebben? wtf?)quote:
Die is nog niet in de dagaanbieding! STOUT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |