JAAAAAAAAAAAA vet veel uren in en dat was ook nog ps3 versie volgens vele minder is dan de pc versie.quote:
Dankje, had m al voor de 360 maar ga m sowieso halen nu dan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:45 schreef Beardslasher het volgende:
2,49 voor Red Faction Guerilla
Red Faction en Red Faction 2 zijn elk 1,24
Jep, heb er zelf 30 voor betaald maar er nu alweer 10 uur inzitten. Verslavend rotspelquote:
Uc is wel een beetje een ramp met windows live. Had em bij de vorige sale gekocht en hoop aangekloot om uiteindelijk 1 keer een rondje met z'n allen te kunnen rijden. En toen lag het weer uit elkaar. Heel jammer. Omdat het spel juist in multiplay zo geniaal is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:23 schreef Catch_me het volgende:
Toch maar red faction guirillia en flatout UC gekocht, samen 4,40
Waar ergens? Ik kom nooit op de frontpage.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:37 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ja.
Op de fok games pagina staat elke dag een lijstje.
dat was ook mijn eerste optie hoor, de kopen kans had ik al erg klein ingeschaald, het is aantrekkelijk, maar (zeker gezien finaciele situatie nu) niet intressant genoeg..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef NietTeVolgen het volgende:
Gewoon aan je voorbij laten gaan mschol, just let it pass and wave at it.
Geen van beide, want geen multiplayerquote:Op zondag 26 december 2010 00:18 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zit te twijfelen tussen Torchlight en Deathspank, welke zouden jullie kiezen?
Neuh, nu ga ik even een amerikaan schoppnn om mij bfbc2 te giftenquote:Op zondag 26 december 2010 19:01 schreef gnilrednoz het volgende:
second chance op deals die al geweest zijn >_> boooriiiing
wijze les dus geleerd:quote:Op zondag 26 december 2010 19:23 schreef Rnnz het volgende:
Heb een lange tijd niet gegamed en heb eigenlijk nooit Steam gebruikt, tot dat ik een paar dagen terug Bad Company 2 wilde spelen. Heb het spel vandaag om 18:40 gekocht voor ¤29,99,-, niet wetende dat het veertig minuten later te koop is voor ¤13,60.
Ik voel me dus behoorlijk genaaid.Iets wat ik kan doen?
Demo niet geprobeerd?quote:Op maandag 27 december 2010 01:22 schreef wickedweirdo het volgende:
zonet ook Torchlight gekocht. Ben benieuwd!
Neuh, maar net begonnen met spelen. Best vermakelijk tot nu toe. Zit nu om te kloten in die mijnquote:
Get used to it.quote:Op maandag 27 december 2010 02:02 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Neuh, maar net begonnen met spelen. Best vermakelijk tot nu toe. Zit nu om te kloten in die mijn
Ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
ik zit nog aan serious sam te denken...
Kortings percentage blijft gelijk. Alleen op de laatste dag komen de meest verkochte games nog eens langs.quote:Op maandag 27 december 2010 20:34 schreef ry4life het volgende:
Is het nou zo dat er op de laatste de beste deals zijn, met de meeste korting![]()
Of was dat nou met iets anders
Ahh ok, dankje!quote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Kortings percentage blijft gelijk. Alleen op de laatste dag komen de meest verkochte games nog eens langs.
Zodra mn nieuwe pc klaar is wil ik het wel een xtje spelen samen met jequote:Op maandag 27 december 2010 16:19 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Borderlands speelt eigenlijk best lekker
Nog iemand die dit of eventueel L4D 1 of wat anders samen wil doen? (steamnaam infrawiz)
tijd terug al gekocht, ik vind het vooral erg jammer dat de DLC niet meer te kopen/te krijgen valt..quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef Teis91 het volgende:
Is hier al bekend dat Burnout gratis te verkrijgen is?
Gebruik deze proxy:
http://www.docoja.com/blue
Ga naar deze link:
http://www.hotukdeals.com/visit?m=15038&q=834553
En krijg Burnout: Paradise voor helemaal gratiesj
werk nie meer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:38 schreef Teis91 het volgende:
Is hier al bekend dat Burnout gratis te verkrijgen is?
Gebruik deze proxy:
http://www.docoja.com/blue
Ga naar deze link:
http://www.hotukdeals.com/visit?m=15038&q=834553
En krijg Burnout: Paradise voor helemaal gratiesj
Spel zelf is ook zeker leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:25 schreef Stroopwafels het volgende:
Mirrors edge gekocht, mede door de onwijs vette soundtrack!
Snap alleen niet dat mensen het op een pc kunnen spelen met toetsenbord en muis.quote:
tis eff de controls door hebben, daarna speelt het prima...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Snap alleen niet dat mensen het op een pc kunnen spelen met toetsenbord en muis.
Gewoon een xbox controller er op aansluiten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Snap alleen niet dat mensen het op een pc kunnen spelen met toetsenbord en muis.
Ik heb hem ook net gekocht. Doom had ik al. Voor de rest hoef ik niks van vandaag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef Silv het volgende:
Crysis complete pack maar eens kopen voor 5 euro.
Ik vind ze erg vermakelijk, maar ik kan me ook goed voorstellen dat anderen er geen zak aanvindenquote:
quote:In order to do that:
Enter http://www.gamersgate.com
make an account
purchase prey
and use the key to the right of "Activation" NOT the one below
een instance buy? ik denk dat je instant bedoelt.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef Ericjuh het volgende:
plant vs zombies is voor iedereen een instance buy!
ff vernieuwen, want het duurde even voordat ze ervoor kwamen.quote:wtf is this shit? geen offers meer? lomp zeg.
Oeps, te veel world of warcraft gespeeldquote:een instance buy? ik denk dat je instant bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |