Heb ff wat bijgeslapenquote:
Doet een mens goedquote:
Vorige was volquote:Op donderdag 24 november 2011 09:54 schreef Eenskijken het volgende:
Was toch al een topic over? Nouja, ik verwacht weer genoeg mooie acties, arme portemonnee
ff mijn ma porren straks en dan die dual pack voor mij en mijn broertje kopenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:52 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die is hier nu ook aan het downloaden.
Wel een OK game, je merkt echt dat het gerushed en niet afgewerkt is.quote:
kan je het met een xbox gamepad spelen? zo niet heb ik niet zo veel zin om het te kopenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel een OK game, je merkt echt dat het gerushed en niet afgewerkt is.
Een racegame om even wat rond te touren of races te doen.
Online gedeelte heeft helaas nooit echt stabiel gewerkt
Ik gebruik mijn x360 controllerquote:Op donderdag 24 november 2011 12:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kan je het met een xbox gamepad spelen? zo niet heb ik niet zo veel zin om het te kopen
Niet te vroeg concluderen, vanaf 19.00 nieuwe sloot aan gamesquote:Op donderdag 24 november 2011 13:53 schreef fwokker het volgende:
Ik koop niks vandaagVolgens mij ben ik eindelijk bij het punt dat ik alle games die ik echt wil al heb
of niet kan spelen tot ik een nieuwe pc heb
![]()
BF 3 is niet op Steam, dus die zal niet in de aanbieding gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:18 schreef RickoKun het volgende:
Heb vandaag trouwens (niet bij steam) BF 3 gekocht.
Zul je zoals altijd weer zien dat ie om 19:00 uur ineens voor nog goedkoper beschikbaar is op steam. Net zoals ik vorig jaar had met Battlefield bad company 2
(wat ik me niet kan voorstellen want 36 euro, PC)
Ik heb hem in de zomer gekocht, vind hem helemaal te gek!!quote:
Misschien als je het op je wishlist plaatst?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:49 schreef Sisko het volgende:
Is er niet ergens een mogelijkheid om mails te krijgen als een specifieke game afgepriijsd is bij steam. Ik wil de DLC van CIV5 nog eens halen, maar niet voor de volle prijs. Laatste keer was in spetember, maar toen was ik net een paar dagen te laat toen ik daar achter kwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |