Daar ging ik naar school. 5 jaar.quote:
Noem eens een straat danquote:
Nee, ik woon in Mierlo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Noem eens een straat danBrandevoort zeker?
Venomsnake heeft die voor mij gemacht volgens mir.quote:
Ja redelijk als ik het zelf mag zeggen, nu alleen haartjes gemilitimeterd en kon niet goed met die ava dus dit past het bestequote:Op vrijdag 24 december 2010 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuk eigenlijk wel, zo'n ava. Lijkt ie op jou?
Ah. Ja das niet zover, maar dernaast.. toch zeker een kwartier fietsen, kom er ongeveer elk weekendquote:
I think I like it.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Venomsnake heeft die voor mij gemacht volgens mir.
Waar/hoe gemaakt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja redelijk als ik het zelf mag zeggen, nu alleen haartjes gemilitimeterd en kon niet goed met die ava dus dit past het beste
Ah nice. Ik hoef niet zo heel vaak op 't hout te zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ah. Ja das niet zover, maar dernaast.. toch zeker een kwartier fietsen, kom er ongeveer elk weekend
Das helliemundquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
just one more nigthquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef ValHallen het volgende:
Jezus man, op deze muziek kom je toch geen depressie teboven?
Brandevoortquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mjaquote:
Mierlo Hout ook, slimpiequote:
Helmond met 5 stationsquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Brandevoort. Station Brandevoort
![]()
.
Brandevoort is prima, dat station is nutteloos als hellquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Brandevoort. Station Brandevoort
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |