Heb het net aan het vrouwtje laten horen maar zoals ik gister al zei een wereld bekend lied dat men over het algemeen in het buitenland niet kent.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:15 schreef Clan het volgende:
Dan nog liever dit liedje![]()
Speciaal voor Sine Pari zijn vrouw
Maar we deden niet aan scalperen, dat waren toch echt de indianen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wij bedonderden ze nog door ze dronken te voeren en met kraaltjes te zwaaien, iets anders dan een compleet volk uit moorden en de vriendelijke stammen opschepen met besmette dekens..
Ja men moet een beetje langzamer schrijven aub. want ik kan niet zo snel lezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
die SC gaat echt snel, sorry, maar er gaan er bijna 2 per dag doorheen.
Nu dus welquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb het net aan het vrouwtje laten horen maar zoals ik gister al zei een wereld bekend lied dat men over het algemeen in het buitenland niet kent.
SC staat voor "Slow Chat"quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef Clan het volgende:
Beetje domme vraag, maar waar staat SC eigenlijk voor, ik kopieer ook maar dat begin stuk!
Slow Chatquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef Clan het volgende:
Beetje domme vraag, maar waar staat SC eigenlijk voor, ik kopieer ook maar dat begin stuk!
Nou het is zo, je gaat ff voor een rokertje naar buiten, zit je opeens 2 pagina's verderquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja men moet een beetje langzamer schrijven aub. want ik kan niet zo snel lezen
Vrij over genomen uit een brief van een hillbilly die zijn moeder schrijf, "I wrote the letter slowly as I know that you can't read that fast"quote:
Er zijn nog mensen die in het vorige topic zittenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou het is zo, je gaat ff voor een rokertje naar buiten, zit je opeens 2 pagina's verder
Opbouwen toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef sp3c het volgende:
hey de VOC mentaliteit was terug zag ik
tegenwoordig noemen we dat 'landen bevrijden'
schrijf het in je boekje
Dat was Radar uit MASH toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vrij over genomen uit een brief van een hillbilly die zijn moeder schrijf, "I wrote the letter slowly as I know that you can't read that fast"
Ik weet helemaal niet wat de tekst van het nummer is, ik werd vroeger gek van de frequentie dat het nummer op de radio werd gedraaid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vrij over genomen uit een brief van een hillbilly die zijn moeder schrijf, "I wrote the letter slowly as I know that you can't read that fast"
Het gaat er hier anders aardig wild aan toe.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef EllaN het volgende:
Moet er niet wild kerstavond gevierd worden in plaats van gefok?
Kerstdag is hier in Nederland twee dagen, morgen komt de kroost langs, vanavond nog rust in de tent.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef EllaN het volgende:
Moet er niet wild kerstavond gevierd worden in plaats van gefok?
Dus over een paar uur krijgen we van jou kant allemaal scheldkannonades dat we geen cadeautjes hebben?quote:
eveneens.quote:
Hier duurt die flauwe kul gelukkig maar een dag langquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Kerstdag is hier in Nederland twee dagen, morgen komt de kroost langs, vanavond nog rust in de tent.
Dan heb je geluk, ik moet de komende 4 dagen elke dag een verjaardag vieren, godverdomme 2 dagen kerst en dan gelijk oud en nieuw erachter aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hier duurt die flauwe kul gelukkig maar een dag lang
Ik vind dat Vlaanderen en Belgisch Limburg en Zuid Brabant eens bevrijd mogen worden, de 'invasie' van die Walloniërs moet eens een halt worden toegeroepen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:25 schreef sp3c het volgende:
nee opbouwen hoeft niet meer dat heeft NOVA verpest
het is landen bevrijden, de rest doorkrassen aub
Ik heb er zo mijn redenen voor.quote:
In de omringende landen hier ook, behalve Nederland heeft een 2e kerstdag, nooit echt begrepen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hier duurt die flauwe kul gelukkig maar een dag lang
okquote:
Alle seizoenen zijn verkrijgbaar bij Bol of de FSR.quote:
Ik dacht dat het niet anders was in Belgieen en Duitsland en dat is dus echt omringende landenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef Clan het volgende:
[..]
In de omringende landen hier ook, behalve Nederland heeft een 2e kerstdag, nooit echt begrepen.
Ik mag het niet zeggen, maar ik download alles tegenwoordig, dvd kwaliteit en soms nog eerder binnen dan de winkel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle seizoenen zijn verkrijgbaar bij Bol of de FSR.
Thee met bier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef EllaN het volgende:
Ik heb groene thee met mint. Any takers?
neuh ik doe niet aan scheldkannonadesquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Dus over een paar uur krijgen we van jou kant allemaal scheldkannonades dat we geen cadeautjes hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Hebben ze wel, maar dan is gewoon alles weer open, hier is het echt nog een zondagquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:35 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet anders was in Belgieen en Duitsland en dat is dus echt omringende landen
iedereenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen, maar ik download alles tegenwoordig, dvd kwaliteit en soms nog eerder binnen dan de winkel.
Zo snel mijn sex-change gelukt is drink ik een bakje slappe pis met je EllaNquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef EllaN het volgende:
Ik heb groene thee met mint. Any takers?
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:38 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zo snel mijn sex-change gelukt is drink ik een bakje slappe pis met je EllaN
Bah, dvd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen
maar sommige dingen wil je wel op DVD hebben vind ik
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja lekker, wat heb je aan te bieden
Nee doen we maar niet, zou in het Guinness book of records komen te staan als lelijkste wijf ooit.quote:
beeldschermen van asusquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:39 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Bah, dvd.
Het gaat allemaal om blu-ray nu.
Volgend jaar maar eens kijken of ik een 24" 3D scherm kan kopen voor op het bureau van Asus.
yupquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vind dat Vlaanderen en Belgisch Limburg en Zuid Brabant eens bevrijd mogen worden, de 'invasie' van die Walloniërs moet eens een halt worden toegeroepen.
Dat is waar, maar de la's puilen uit van de dvd's, maar idd, muziek ed wil ik graag voor het geluid op dvd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen
maar sommige dingen wil je wel op DVD hebben vind ik
ik heb geen blu ray speler dus dat is wat lastig kijken hequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:39 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Bah, dvd.
Het gaat allemaal om blu-ray nu.
Volgend jaar maar eens kijken of ik een 24" 3D scherm kan kopen voor op het bureau van Asus.
Zie jij maar eens een 3D scherm te vinden voor onder de 500 dat nog een redelijk formaat is.quote:
ga ik zo doen, eerst ff etenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zie jij maar eens een 3D scherm te vinden voor onder de 500 dat nog een redelijk formaat is.
Een paar maanden wachten, dan liggen ze voor een spotprijs bij de mediamarkt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zie jij maar eens een 3D scherm te vinden voor onder de 500 dat nog een redelijk formaat is.
Zijn 3D schermen al op de markt? Moet je daar een 'brilletje' bij hebben, of hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg verzekeringen met dekking voor brillen. Kost je dus meestal geen drol.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:46 schreef Vronsky het volgende:
Glasses free word de toekomst.. maar dan ben je echt duizenden euro's kwijt als dat nu op de markt zou komen.
Bleach, bleach!! Pour bleach in my ears, I don't wanna hear this.quote:
uhu, heb je een bril voor nodig.. zit vaak bij de 3D-bluray speler, maar er is dus nogal veel concurrentie en de brillen werken niet universeel met elke spelerquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:47 schreef Clan het volgende:
[..]
Zijn 3D schermen al op de markt? Moet je daar een 'brilletje' bij hebben, of hoe werkt dat?
lolwut?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bleach, bleach!! Pour bleach in my ears, I don't wanna hear this.
Ik wacht nog wel een jaartje met aankoop.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef Vronsky het volgende:
[..]
uhu, heb je een bril voor nodig.. zit vaak bij de 3D-bluray speler, maar er is dus nogal veel concurrentie en de brillen werken niet universeel met elke speler, en sommige films worden ALLEEN met een bepaalde speler verkocht
Focking geil!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Vronsky het volgende:
[..]
lolwut?
Overigens, dat wijf heeft een fucking slecht gebit
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef EllaN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ackers_computer.html
Voor mensen die even niets te doen hebben.
Ja of het al eens heeft gezienquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:58 schreef Rave_NL het volgende:
Sine die een filmpje van 20 minuten in 2 minuten kan zien!}
Dat is geen hacken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Ik had trouwens wat meer gehack verwacht, profielen op gaydatesites zetten, pizza's bestellen op zijn adres, bankrekening plunderen, online dood verklaren, etc etc
quote:Dear Mum & Dad,
I am well. Hope youse are too. Tell me big brothers Doug and Phil that the Army is better than workin' on the farm - tell them to get in bloody quick smart before the jobs are all gone! I wuz a bit slow in settling down at first, because ya don't hafta get outta bed until 6am. But I like sleeping in now, cuz all yagotta do before brekky is make ya bed and shine ya boots and clean ya uniform. No bloody cows to milk, no calves to feed, no feed to stack - nothin'!! Ya haz gotta shave though, but its not so bad, coz there's lotsa hot water and even a light to see what ya doing! At brekky ya get cereal, fruit and eggs but there's no kangaroo steaks or possum stew like wot Mum makes. You don't get fed again until noon, and by that time all the city boys are buggered because we've been on a 'route march' - geez its only just like walking to the windmill in the back paddock!!
This one will kill me brothers Doug and Phil with laughter. I keep getting medals for shootin' - dunno why. The bullseye is as big as a bloody possum's bum and it don't move and its not firing back at ya like the Johnsons did when our big scrubber bull got into their prize cows before the Ekka last year! All ya gotta do is make yourself comfortable and hit the target - its a piece of piss!! You don't even load your own cartridges - they comes in little boxes and ya don't have to steady yourself against the rollbar of the roo shooting truck when you reload!
Sometimes ya gotta wrestle with the city boys and I gotta be real careful coz they break easy - it's not like fighting with Doug and Phil and Jack and Boori and Steve and Muzza all at once like we do at home after the muster. Turns out I'm not a bad boxer either and it looks like I'm the best the platoon's got, and I've only been beaten by this one bloke from the Engineers - he's 6 foot 5 and 15 stone and three pick handles across the shoulders and as ya know I'm only 5 foot 7 and eight stone wringin' wet, but I fought him till the other blokes carried me off to the boozer.
I can't complain about the Army - tell the boys to get in quick before word gets around how bloody good it is.
Your loving daughter,
Laura xx
quote:
Sneller lezen en schrijvenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:13 schreef Vortix het volgende:
Doe 's niet zo snel ouwehoeren allemaal.
Lekker dingetje, maar wat een totaal gay lied zeg. Teiltjequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jaja dans is gay en alles, maar in dezelfde sfeer een beetje:
Ik vind het!
Heerlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Lekker dingetje, maar wat een totaal gay lied zeg. Teiltje
Erg leuk, dat hij even alles weet te achterhalen en zo zijn computer terug weet te krijgen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef EllaN het volgende:
Hier staan nog meer. Staan leuke tussen!quote:The difference between Infantry, Cavalry and Artillery.
HAPPINESS IS . . .
Infantry: A good rifle
Cavalry: A big tank
Artillery: A loud boom
UPON HEARING FIREWORKS
Infantry: Cool, just like a live fire exercise
Cavalry: Not loud enough
Artillery: Fireworks? What fireworks?
OTHER TRADES
Infantry: Waste of rations
Cavalry: Waste of rations
Artillery: Waste of rations
IDEA OF FUN
Infantry: Not having to "pepper-pot" an entire grid square before the objective
Cavalry: Racing across a grid square on "full stab"
Artillery: Leveling a grid square
FAVOURITE SONG
Infantry: "Ballad of the Green Beret"
Cavalry: "Purple Haze"
Artillery: Anything, just play it LOUD!
BIGGEST LUXURY IN THE FIELD
Infantry: Engineers blowing trenches for them with C4
Cavalry: Grunts to dig their trenches for them
Artillery: Cable
A LONG ROUTE MARCH WITH FULL KIT
Infantry: 20 clicks
Cavalry: From the hangars to the tank
Artillery: What's a route march?
OFFICERS
Infantry: Are morons and should stay away from the trenchlines
Cavalry: Are morons and should stay out of the vehicles
Artillery: Are morons and should stay away from the gun lines
FAVORITE MODE OF TRANSPORTATION
Infantry: Anything but walking
Cavalry: Tanks. Tanks. Tanks. TankstankstankstanksTANKS!
Artillery: Don't you have to move around to require transport?
BIGGEST GRIPE IN THE FIELD
Infantry: The weather
Cavalry: Coffee maker in tank not working
Artillery: Only having basic cable
BREAKFAST IN THE FIELD
Infantry: I don't care what it is, just so long as I can sit down to eat it
Cavalry: Hot coffee and rum with a beer chaser
Artillery: Eggs over easy, crispy bacon, sausages, toast and Tim Horton's coffee
WHAT THEY CALL THEMSELVES
Infantry: Death Techs
Cavalry: Cavalry
Artillery: 10 Mile Snipers
Canadezenquote:and Tim Horton's coffee
Gezellige kerst Sine Pariquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Mensen allemaal een gelukkig Kerstfeest toegewenst, ga hier gezelligheid vieren,
Fijne kerst, sine!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Mensen allemaal een gelukkig Kerstfeest toegewenst, ga hier gezelligheid vieren,
Is die vent niet van prototype this? Een flauw programma op discovery channel dat probeert mee te liften op het succes van mythbusters.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef EllaN het volgende:
ja en het lijkt in de verste verte niet op mythbusters, niet dat het leuk is overigensquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef demspec het volgende:
[..]
Is die vent niet van prototype this? Een flauw programma op discovery channel dat probeert mee te liften op het succes van mythbusters.
Misschien, maar Zoz Brooks is wel een geniequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef demspec het volgende:
[..]
Is die vent niet van prototype this? Een flauw programma op discovery channel dat probeert mee te liften op het succes van mythbusters.
De nederlandse voice-over hielp ook niet echt mee in het kijkplezier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:30 schreef jankaas020 het volgende:
Prototype this vond ik als concept wel potentie hebben, alleen zijn die gasten een beetje wereldvreemd dus viel het al snel in het water..
Ook goedenavond Esses.quote:
Smash-labs was godverdomme achterlijk, alleen die vrouw was de redding.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef demspec het volgende:
[..]
De nederlandse voice-over hielp ook niet echt mee in het kijkplezier.
Edit: Kan trouwens ook zijn dat ik in de war ben met smash-labs. Dat is namelijk wel echt kut.
smash-labs was ook een beetje... naief...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:40 schreef demspec het volgende:
[..]
De nederlandse voice-over hielp ook niet echt mee in het kijkplezier.
Edit: Kan trouwens ook zijn dat ik in de war ben met smash-labs. Dat is namelijk wel echt kut.
Daar zat ik net aan te denken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
smash-labs was ook een beetje... naief...![]()
Die chick was wel lekker, though.
Mee eens, zij ziet er wel leuk uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:56 schreef Remco026 het volgende:
Deze vond ik wel erg mooi
Why Facebook is banned on the North Pole
[ afbeelding ]
Ahoewah!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:24 schreef Rave_NL het volgende:
Een compagnie van de landmacht was aan het ochtendsporten toen ze een marinier zielsalleen stram in de houding op de top van een heuvel zagen staan.
De commandant was benieuwd wat hij daar deed dus stuurde hij een soldaat naar hem toe om het te vragen.
Toen de soldaat bijna boven was begon de marinier opeens wild te speren naar het bosperceeltje achter de heuvel.
De soldaat keek verbaast achterom maar de commandant wenkte hem door te gaan. Eenmaal in de bosjes kwam er een doodsgil uit de bosjes en even later stond de marinier weer stram in de houding bovenop de berg.
De commandant wou weten waar dissoneert was gebleven dus stuurde hij een geweergroep naar boven.
De geweergroep was bijna boven, de marinier begon weer te speren, zij erachteraan en wat gegil en gekletter later stond de marinier weer stram in de houding.
De commandant werd nu pissig en stuurde een heel peleton erachteraan.
Ook nu speerde de marinier weer weg, en dit keer hoorde de commandant complete bomen omvallen maar even later stond de marinier weer in de houding.
De commandant vond het nou mooi geweest en stuurde de rest van de compagnie achter hem aan.
Hijzelf bleef net buiten het perceel staan en hoorde nu de ene na de andere gesmoorde doodskreet, tot hij zijn opvolgend commandant de bosjes uit zag kruipen.
"Hoe kan het zo zijn dat 1 vent de hele compagnie uit heeft geschakeld", schreeuwde de cc naar zijn occ.
De occ: "Vlucht, vlucht! Het is een valstrik! Ze zijn met z'n tweeën!"
De finale van SR is op tv! Dan ga toch niet naar Robert kijken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef Maitje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik all you need is love aan het kijken ben....
Zo te lezen hebben jullie het hier wel gezellig
Hier staat 'Serious request' aan. Schreeuwerige muziek en mensen in Eindhoven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef Maitje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik all you need is love aan het kijken ben....
Zo te lezen hebben jullie het hier wel gezellig
Dat staat hier dus ook op. Niet mijn dingquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De finale van SR is op tv! Dan ga toch niet naar Robert kijken?
Hier heeft iemand dat ook aangezet en terwijl ik nog fanatiek zit te f5-en is iedereen gevlucht en staat die zooi nog steeds aan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat staat hier dus ook op. Niet mijn ding
Hoppa! 7.1 miljoen zonder hulp van de regering.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat staat hier dus ook op. Niet mijn ding
Idd, zitten het hier nu te kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoppa! 7.1 miljoen zonder hulp van de regering.
Ik had vantevoren al vernomen dat het kabinet dat bedrag zou verdubbelen. Als ik wil doneren doe ik dat zelf wel, maar ik verwacht niet dat de regering daar nog eens mijn belastinggeld voor gebruikt als 'prestige' naar de kiezer toe. Dat Serious request heeft aangetoond dat ze zelf ook wel enorme bedragen, met dank aan de mensen, binnen haalt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoppa! 7.1 miljoen zonder hulp van de regering.
Maitje, Lotuss en ER. Niet vergeten: 19 december 2011 1730 uur Leiden CS.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, zitten het hier nu te kijken
Wat een lame-ass filmpje...quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:01 schreef Clan het volgende:
Hebben ze een kaart, zijn ze nog de weg kwijt, en dat doet KMS, mijn God!
Een goed marketings bureau doet wonderen. En de bekendheid van 3FM natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef Maitje het volgende:
Wel net even de finale van SR zitten kijken! Knap hoor....
Het enige wat me een beetje steekt is dat men hier wel aan kan geven, maar bijv. Niet aan de voedselbank of andere hulpinstantie in NL.
Owja en ode aan sander en ramon! "Tik em aan ouwe"
Eerlijk toegegeven, die reclamefilmpjes van Defensie zijn echt niet meer om aan te zien. Dan liever die oude reclames van 'Hey men, hey meid', daar zat nog wat 'pit' in.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:18 schreef Clan het volgende:
[..]
Eerlijk toegegeven, die reclamefilmpjes van Defensie zijn echt niet meer om aan te zien. Dan liever die oude reclames van 'Hey men, hey meid', daar zat nog wat 'pit' in.
Nou, Lotusss en ik en hopelijk Maitje ook zullen er bij zijn!! Het is wel erg leuk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maitje, Lotuss en ER. Niet vergeten: 19 december 2011 1730 uur Leiden CS.
8 persoonswagen, dus meer een 'limousine'quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:25 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Jupp das waar
@clan
Woehaha, ik zag de foto nog maar voor de helft en ik dacht dat je aan het bbqen was![]()
.
Maar nu ziet ik dat je bij een "wagen" staat
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, Lotusss en ik en hopelijk Maitje ook zullen er bij zijn!! Het is wel erg leuk!
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef Clan het volgende:
Wie weet of dit 'mooie exemplaar' standaard op 'Oirschot' staat? Dit was namelijk mijn oude lesvoertuig op de PIROC.
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Dat dus, die kutboom staat scheef, allemaal naalden op de grond en de katten hebben er een prima speelobject van gemaakt...quote:
Mooi, dan houden ze dat tenminste in ere, ik herkende de nummerplaat, ik had 3 tot mijn beschikking, en dit was er één van. Even een korte hereniging, na 30 jaarquote:
Gooi die boom dan naar buiten, mooi vuurtje, gratis warmte, de kinderen een 'spannende avond' en morgen geen sneeuw ruimen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus, die kutboom staat scheef, allemaal naalden op de grond en de katten hebben er een prima speelobject van gemaakt...
Maar gelukkig is er bier.
Bier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus, die kutboom staat scheef, allemaal naalden op de grond en de katten hebben er een prima speelobject van gemaakt...
Maar gelukkig is er bier.
Sneeuw ruimen is hier toch al niet aan de orde, er ligt gewoon niets.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Gooi die boom dan naar buiten, mooi vuurtje, gratis warmte, de kinderen een 'spannende avond' en morgen geen sneeuw ruimen.
Ürquell uit Pilzen, het 'echte pilsener?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Bier.![]()
Zit nu wat Pilsener te drinken uit Tsjechië.
Wees blij, het ligt hier een halve meter voor de deur, wegen zo glad als wat, en ik heb geen winterbanden, dus met 25 km/u over die wegen gaan. Zelfs de snelweg is een hel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sneeuw ruimen is hier toch al niet aan de orde, er ligt gewoon niets.
Is meer Hop smaak, daar houd ik zeer van, ik koop over de grens altijd Ürquell, is de laatste jaren mijn bier geworden.quote:
Had ik vorig jaar, toen lag er in het noorden van het land meer als 40 cm sneeuw.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Wees blij, het ligt hier een halve meter voor de deur, wegen zo glad als wat, en ik heb geen winterbanden, dus met 25 km/u over die wegen gaan. Zelfs de snelweg is een hel.
Waarom ligt er dit jaar geen sneeuw, geen koude lucht gebied gehad, neerslag?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar, toen lag er in het noorden van het land meer als 40 cm sneeuw.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, Lotusss en ik en hopelijk Maitje ook zullen er bij zijn!! Het is wel erg leuk!
quote:
Als je dan toch voor Tsjechisch bier gaat, neem dan Gambrinus. Dat is pas lekker bier!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Ürquell uit Pilzen, het 'echte pilsener?
Het is koud genoeg, maar het neerslaggebied zal nu het zuiden uitgekozen hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Waarom ligt er dit jaar geen sneeuw, geen koude lucht gebied gehad, neerslag?
Maar heeft het ook een hop smaak? Lekker is een term die generaliserend werkt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:24 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Als je dan toch voor Tsjechisch bier gaat, neem dan Gambrinus. Dat is pas lekker bier!
Ik zie het, er ligt niets, beetje suikerpoeder, meer niet. De wegen ook zo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is koud genoeg, maar het neerslaggebied zal nu het zuiden uitgekozen hebben.
Vorig jaar en nu... De atmosfeer staat op ontploffen #386 West down! East to go!
Yup. Maar het is goed voor het ijs!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:35 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zie het, er ligt niets, beetje suikerpoeder, meer niet. De wegen ook zo?
Elfstedentocht? Zou natuurlijk mooi zijn, maar Henk Angenent moet natuurlijk wel meedoen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup. Maar het is goed voor het ijs!
Je bent zelf niet meegegaan naar de kerk?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:38 schreef jankaas020 het volgende:
Zo, het eten is klaar, nu ff een peukie en wachte op m'n ouwelui!
Don't do it!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:58 schreef Vronsky het volgende:
Pffft.. heb elcht neigning om weer te beginnen met roken
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:04 schreef Pumatje het volgende:
Die KUT sneeuw.... Kut vorst
vriest hier zo lekker, dat ik per abuis de hele klink van mijn golf 2 deur heb afgetrokken
Ja waarom doe je het dan nu wel?quote:Op zaterdag 25 december 2010 04:11 schreef Bouke-p het volgende:
Moguh!
Vanuit Kabul City wens ik iedereen een prettige kerstal moet ik eerlijk zeggen dat ik totaal niet het gevoel heb dat het kerst is. maar meestal sta ik ook niet om 0630 op met kerst
Thanks!quote:Op zaterdag 25 december 2010 07:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja waarom doe je het dan nu wel?![]()
Wens je ook een hele fijne Kerst toe, en dank je voor je dienst.
[ afbeelding ]
Bij die Thai kun je goed eten!quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:09 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Thanks!
De baas heeft bepaald..... en ik als korporaal moet gewoon dienen, aldus de kapitein.
En sommige jongens van ons hadden werkzaamheden, dus is iedereen gewoon normale tijd begonnen. Nu ben ik wel off duty, we hebben allemaal de middag vrij en vanavond eten bij de thai(zit hier allemaal @het vliegveld)
Prettige kerst toegewenst vanuit koud Nederlandquote:Op zaterdag 25 december 2010 04:11 schreef Bouke-p het volgende:
Moguh!
Vanuit Kabul City wens ik iedereen een prettige kerstal moet ik eerlijk zeggen dat ik totaal niet het gevoel heb dat het kerst is. maar meestal sta ik ook niet om 0630 op met kerst
Ik denk niet dat het kabinet Rutte voor de bezuinigingen verantwoordelijk kan zijn, dat zijn altijd de voorgangersquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik baal dr nog steeds van dat ik ondanks mn positieve keuring niet op mag komen.
Bedankt Rutte.
Klinkt als ervaringquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:44 schreef Sine_Pari het volgende:
Air Force Intelligence is a contradiction
Nou, nog net morgenquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:51 schreef Maitje het volgende:
Goeiemorgen!
Fijne kerstdagen allemaal
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:44 schreef Sine_Pari het volgende:
Air Force Intelligence is a contradiction
Jup staat voor het gebouw van 42BLJquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef Clan het volgende:
Wie weet of dit 'mooie exemplaar' standaard op 'Oirschot' staat? Dit was namelijk mijn oude lesvoertuig op de PIROC.
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Zit er eigenlijk nog een Echos/PMT daar?quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:09 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Thanks!
De baas heeft bepaald..... en ik als korporaal moet gewoon dienen, aldus de kapitein.
En sommige jongens van ons hadden werkzaamheden, dus is iedereen gewoon normale tijd begonnen. Nu ben ik wel off duty, we hebben allemaal de middag vrij en vanavond eten bij de thai(zit hier allemaal @het vliegveld)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Mogguh Maitje jij ook een prettige Kerst
Danku heren..quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Nou, nog net morgen![]()
Ook fijne kerst toegewenst
Doorreis, heenweg maar een dag gezeten, op de terugweg een week vast gezeten op Kaia ivm de sneeuw... Dus een week lang lamballen, op bed liggen en luxe eten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:54 schreef Bouke-p het volgende:
Klinkt als ervaring![]()
Heb je ook op kaia gezeten of alleen doorreis?
Ik ga vanavond roti eten. Maar dat is niet echt vaag.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:11 schreef Maitje het volgende:
Danku heren..
Hier nog even wachten tot moeders thuis is en dan gezamelijk lunchen om daarna de cadeautjes uit te pakken..![]()
Gaat iemand nog vage dingen eten ofzo deze kerstdagen?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Rave_NL het volgende:
Op Eindhoven Airport staat een klein jongetje voor de spiegel van de toiletruimte als plots een soldaat van de luchtmobiele brigade binnenkomt in zijn DT. "Wow, bent u een soldaat?", roept het jongetje uit.
"Jazeker, sterker nog, ik ben van de luchtmobiele brigade! Zou jij misschien mijn baret op willen zetten?"
"O, als dat toch zou mogen!" zei het kleine jongetje, en deed de baret op en bekeek zichzelf in de spiegel.
Terwijl hij in de spiegel keek hoorde hij de deur opengaan en alsof de zon opkwam kwam er een man binnenlopen. Maar dit was niet zo maar een man..
Overdonderd door deze verschijning kon het jongetje niets anders doen dan nederig naar beneden kijken, naar de perfect gepoetste schoenen die glimmen als een hondenlul in de maneschijn. Daarna langzaam omhoog naar de bloedstreep op de donkerblauwe broek, langzaam door naar de brede kast vol grootkruisen en vaardigheidsspelden, langzaam via de twee torretjes op zijn revers, tot hij uitkwam bij de afgetrainde bloedkop met een grote witte pet met een rode streep en goud anker.
Het kleine jongetje wou wat uitbrengen maar merkte dat hij niets kon uitbrengen, tot hij al zijn moed bij elkaar raapte en vroeg: "Excuseer mij meneer, bent u een echte marinier?"
Met een krachtige stem zei de man: "Ja kleine man, ik ben een marinier, en jij wilt vast mijn schoenen poetsen!"
Het kleine menneke begon te glimlachen en zei: "Oh nee meneer, ik ben geen pleun, ik heb alleen maar zijn baret op.."
Bahahahaha.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:44 schreef Rave_NL het volgende:
Op Eindhoven Airport staat een klein jongetje voor de spiegel van de toiletruimte als plots een soldaat van de luchtmobiele brigade binnenkomt in zijn DT. "Wow, bent u een soldaat?", roept het jongetje uit.
"Jazeker, sterker nog, ik ben van de luchtmobiele brigade! Zou jij misschien mijn baret op willen zetten?"
"O, als dat toch zou mogen!" zei het kleine jongetje, en deed de baret op en bekeek zichzelf in de spiegel.
Terwijl hij in de spiegel keek hoorde hij de deur opengaan en alsof de zon opkwam kwam er een man binnenlopen. Maar dit was niet zo maar een man..
Overdonderd door deze verschijning kon het jongetje niets anders doen dan nederig naar beneden kijken, naar de perfect gepoetste schoenen die glimmen als een hondenlul in de maneschijn. Daarna langzaam omhoog naar de bloedstreep op de donkerblauwe broek, langzaam door naar de brede kast vol grootkruisen en vaardigheidsspelden, langzaam via de twee torretjes op zijn revers, tot hij uitkwam bij de afgetrainde bloedkop met een grote witte pet met een rode streep en goud anker.
Het kleine jongetje wou wat uitbrengen maar merkte dat hij niets kon uitbrengen, tot hij al zijn moed bij elkaar raapte en vroeg: "Excuseer mij meneer, bent u een echte marinier?"
Met een krachtige stem zei de man: "Ja kleine man, ik ben een marinier, en jij wilt vast mijn schoenen poetsen!"
Het kleine menneke begon te glimlachen en zei: "Oh nee meneer, ik ben geen pleun, ik heb alleen maar zijn baret op.."
Redskin zijn de apache's toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
Gehoord van een oud 316sq vlieger:
Red skin 1: Tower, Red skin 1 request landing
Tower: Roger, say fuelstate
Red skin 1: fuelstate
Tower: say again
Red skin 1: again
Waarop de verkeersleider de verbinding verbreekt en na een half uur koffie drinken weer eens aan Red skin 1 vraagt of die nu wel normaal kan doen.
Nu wel. Daarvoor was het een NF5/F16 squadron die dat callsign gebruikte.quote:
Niks vagers dan normaalquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gaat iemand nog vage dingen eten ofzo deze kerstdagen?
Nope, alleen Holland House. Das mijn verantwoordelijkheeid(kwa inkopen en administratie) verder zijn er een aantal sleutels in omloop en kan iedereen die zin heeft een film kijken of de tv aanzetten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk nog een Echos/PMT daar?
ik ben nu op een aantal kampen geweest en t eten is overal t zelfde eigenlijk. En op bed liggen? in die transitie tenten of harde infra?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doorreis, heenweg maar een dag gezeten, op de terugweg een week vast gezeten op Kaia ivm de sneeuw... Dus een week lang lamballen, op bed liggen en luxe eten.
Waar Bemoei je er mee joh?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:53 schreef jankaas020 het volgende:
Mogge!![]()
Eenieder nog een zalig kerstfeest!
peuken al terug? en hoe doet je ssd het?quote:
stik in je kerststol, yank! (prettige kerst, hequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Waar Bemoei je er mee joh?![]()
Jij ook een prettige Kerst
Nee, dat komt vanavond wel. En de ssd 'draait' als een zonnetje, alleen zitten er al 4 hdd's bij mij in, dus ik moest een nieuwe kabel gebruiken voor stroom, en nu kan de kast niet meer dicht..quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:00 schreef m.k het volgende:
[..]
peuken al terug? en hoe doet je ssd het?
solderen! en dan sleeven! en dan foto'squote:Op zaterdag 25 december 2010 15:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
stik in je kerststol, yank! (prettige kerst, he)
[..]
Nee, dat komt vanavond wel. En de ssd 'draait' als een zonnetje, alleen zitten er al 4 hdd's bij mij in, dus ik moest een nieuwe kabel gebruiken voor stroom, en nu kan de kast niet meer dicht..
Daar heb ik het geduld niet voor..quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:09 schreef m.k het volgende:
[..]
solderen! en dan sleeven! en dan foto's
ik ook niet ik laat het door mijn broer doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:18 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Daar heb ik het geduld niet voor..
Beter dan niksquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:21 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Nope, alleen Holland House. Das mijn verantwoordelijkheeid(kwa inkopen en administratie) verder zijn er een aantal sleutels in omloop en kan iedereen die zin heeft een film kijken of de tv aanzetten.
We zitten dr ook vaak met zn allen(alle 13)
'tis nu weer een kabelrotzooi in m'n kast, en ik vind hem iets te weinig ruimte hebben.. Ik hoop voor of na de komende westreis wat tijd te hebben om er wat aan te doen. Ik wil ook m'n basis waterkoel setje inruilen voor een 360 rad, pomp, res. andere koeler op m'n cpu en m'n 5870 meenemen in de loop.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:20 schreef m.k het volgende:
[..]
ik ook niet ik laat het door mijn broer doen![]()
die kast van jou is wel mooi trouwens, lekker simpel en makkelijk
edit: sneeuw![]()
als je nog hulp nodig bent mbt info kan je altijd vragenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:31 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
'tis nu weer een kabelrotzooi in m'n kast, en ik vind hem iets te weinig ruimte hebben.. Ik hoop voor of na de komende westreis wat tijd te hebben om er wat aan te doen. Ik wil ook m'n basis waterkoel setje inruilen voor een 360 rad, pomp, res. andere koeler op m'n cpu en m'n 5870 meenemen in de loop.
Ik kwam van TK en heb daar toen nog redelijk lang van blikken moeten leven, pas in de laatste maand ofzo kregen we die magnetron maaltijden... Dus het eten op Kaia was in mijn ogen bijzonder luxe te noemen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:23 schreef Bouke-p het volgende:
ik ben nu op een aantal kampen geweest en t eten is overal t zelfde eigenlijk. En op bed liggen? in die transitie tenten of harde infra?
Als je er niks aan vind draai je de knop toch om.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:55 schreef m.k het volgende:
jesus wat is die top 2000 toch weer saai en voorspelbaar
dan nog erger ik mij er aan, maar mijn moeder vind het leukquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je er niks aan vind draai je de knop toch om.
Dan vind ik het waarschijnlijk ook leuk want gok maar zo dat we van dezelfde generatie zijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:00 schreef m.k het volgende:
[..]
dan nog erger ik mij er aan, maar mijn moeder vind het leuk
jij vind coldplay,U2, andre hazes, en de andere standaard bands leuk?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dan vind ik het waarschijnlijk ook leuk want gok maar zo dat we van dezelfde generatie zijn
Vind je het gek? Dat is al 10 jaar lang steeds hetzelfde riedeltje...quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:55 schreef m.k het volgende:
jesus wat is die top 2000 toch weer saai en voorspelbaar
Ach ik hou van verschillende muziek, zolang het maar geen house is, want dat heeft geen moer met muziek te maken. En dat de top altijd (bijna) hetzelfde is is natuurlijk voorspelbaar. Er zijn maar een paar nummers ook werkelijk echt top. En als Elvis Presley maar in de top 10 voorkomt kan je zeggen dat het nog klopt ook. Maar dan aub wel de orginele versies.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:06 schreef m.k het volgende:
[..]
jij vind coldplay,U2, andre hazes, en de andere standaard bands leuk?
en het is ook altijd hetzelfde aan de top, dat is toch saai?
Want?quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:14 schreef Sine_Pari het volgende:
zolang het maar geen house is, want dat heeft geen moer met muziek te maken.
heb je de lijst bekeken? de helft van de nummers is gloed nieuw. en het probleem is dat over het algemeen de mensen die andre hazes, nick en simon en de elvis remix van een remix luisteren ook geitreseerd zijn in stemmen. en over het algemeen de mensen met een wat meer uitgesproken/andere muziek smaak niet.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ach ik hou van verschillende muziek, zolang het maar geen house is, want dat heeft geen moer met muziek te maken. En dat de top altijd (bijna) hetzelfde is is natuurlijk voorspelbaar. Er zijn maar een paar nummers ook werkelijk echt top. En als Elvis Presley maar in de top 10 voorkomt kan je zeggen dat het nog klopt ook. Maar dan aub wel de orginele versies.
Je kan er enkel maar als een Parkinson zieke rand debiel op bewegen en hebt ecstasy nodig om het mooi te vindenquote:
Jankaas, we zijn drugsverslaafdenquote:
De muziek is vaak leuk, de manier waarop de presentatoren geilen op hun o zo legendarische lijst is tenenkrommend.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dan vind ik het waarschijnlijk ook leuk want gok maar zo dat we van dezelfde generatie zijn
Dan snap ik dat t eten goed is ja! Dat was dan ook nog kaia south? Maar alls in en rondom kabul is goed hoor. ik kom af en toe op HQ, das pas luxe.... maar wat wil je met een hele berg generaals en kolonels.quote:Ik kwam van TK en heb daar toen nog redelijk lang van blikken moeten leven, pas in de laatste maand ofzo kregen we die magnetron maaltijden... Dus het eten op Kaia was in mijn ogen bijzonder luxe te noemen.
En ja zat in harde infra, waren de prefabs van de luchtmacht die daar gezeten heeft.
Zit je bij de Marine dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:48 schreef Bouke-p het volgende:
@Erasmo
We hebben sinds vorige week een frituurpan! je weet niet hoeveel moeite dat kost hierzo! En we waren via via via ook al bezig voor bitterballen en das vandaag gelukt!
Had ook via de echos in KAF gekunt, maar die teringlijers vragen voor een doosje van 12 frikandellen iets meer dan 30 euro.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten... We werden daar gedumpt in de veronderstelling dat we de volgende dag de KDC-10 zouden pakken naar Nederland. Eea pakte alleen iets anders uit.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:48 schreef Bouke-p het volgende:
Dan snap ik dat t eten goed is ja! Dat was dan ook nog kaia south?
Die Thai daar heb ik ook goed gegeten!quote:Maar alls in en rondom kabul is goed hoor. ik kom af en toe op HQ, das pas luxe.... maar wat wil je met een hele berg generaals en kolonels.
De thai was trouwens prima
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:13 schreef AchJa het volgende:
Twee mariniers zitten in een vliegtuig, een zit bij het raam, de ander heeft de middenstoel.
Net voordat ze vertrekken komt er een pleun binnen rennen en gaat naast de mariniers bij het gangpad zitten. Het eerste wat die pleun doet is zijn kisten uittrappen en maakt het zich gemakkelijk. Na een tijdje zegt de marinier die bij het raam zit: Ik heb wel zin in een cola en kijkt de pleun aan, de pleun niet te beroerd en zegt: Ik haal er wel ff 1 voor je
Pleun weg, marinier niet te beroerd en spuugt een flinke groene klodder in zijn kist. Enfin, die pleun komt terug en geeft die marinier zijn cola, collega marinier zegt: Eigenlijk heb ik ook wel zin in cola Jaja, ik ga al. De marinier pakt zijn andere kist en spuugt daar een flinke groene klodder in.
De pleun komt terug en ze genieten van de rest van de vlucht. Vlak voor de landing trekt de pleun zijn kisten weer aan en merkt meteen wat er gebeurd is.
Hij zegt: Jongens, hoe lang moet dit nog doorgaan? Al dat onderlinge gekibbel, afzeiken, gespuug in kisten en pissen in cola?
/fixedquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:39 schreef AchJa het volgende: If it is a Marine Corps aircraft, it's Thursday afternoon and only 120 minutes untill happy hour.
Sinds wanneer is dat te verprutsen dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:44 schreef Lotusss het volgende:
Ow, en mijn Beef Wellington is perfect gelukt!![]()
Alles is te verprutsen... ik vind het alleen zo jammer als je 45 euro voor een stuk superkwaliteit ossehaas hebt neergeteldquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat te verprutsen dan?
Dan had je ook bijna een kilo liggen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alles is te verprutsen... ik vind het alleen zo jammer als je 45 euro voor een stuk superkwaliteit ossehaas hebt neergeteld
* jankaas020 toch wel!quote:
Yup! ruim 800 gram!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan had je ook bijna een kilo liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |