DE OP IS HIER TE VINDENquote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
MAAR HET BETEKENT NOG STEEDS DAT IK EEN ERECTIE KRIJG TERWIJL IK NAAR EEN MAN KIJK!!!
Your lossquote:
Vanavond: naar de klotequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:06 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Maarre nog wilde kerstplannen heeren en damesch?
Ja, hoe is het met jouw vriendin en je gebrek aan aandacht? Of zijn we te vroeg in het topic om dat te bespreken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef Gamer_V het volgende:
en daarom: nooit een verhaal vertellen aan het einde van een topic
Ze kon geen verbetering beloven en ik heb het uitgemaaktquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met jouw vriendin en je gebrek aan aandacht? Of zijn we te vroeg in het topic om dat te bespreken?
Compensatiedrang!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Compensatiedrang!haha neuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Earth en Life
.. En misschien straks nog The Pacific
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Kloontje FLodder is terug!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:06 schreef Flodder450 het volgende:
Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar iedereen
gelijk heb jequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ze kon geen verbetering beloven en ik heb het uitgemaakt
Vervelend voor je, maar waarschijnlijk de beste stap... Tijd voor een vriendin die wel tijd voor je wil maken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ze kon geen verbetering beloven en ik heb het uitgemaakt
Met hoed, niet te vergeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hey Koei is een toyboy niet wat voor jou?
Nee, doe mij maar een toyguy!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hey Koei is een toyboy niet wat voor jou?
Daar verbaas ik mij al jaren over (kijk het om de zoveel jaar als ik toevallig tv kijk)quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:41 schreef koei het volgende:
Ik zit trouwens vol verbazing naar All you need is love te kijken... Hoe komen al die mensen aan een vriend of vriendin uit zo'n ver land? En als je al een vriend of vriendin hebt die zo ver weg woont, dan spaar je toch gewoon al je geld om daarheen te kunnen (of andersom) als je zo graag bij elkaar wilt zijn... Zeker aangezien ze zo te zien allemaal rijke ouders hebben (je ontmoet zo'n buitenlands iemand natuurlijk ook niet in de supermarkt hier ofzo). Ik begrijp dit echt niet... Zeker niet van die relaties met Afrikanen en Aziaten, dat is zo'n andere cultuur dan hier, dat moet gewoon wel botsen...
Valt bij sommigen best mee hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ze kunnen natuurlijk niet 123 weg hè, werk en die dingen moeten ook gefixed worden. En sommige relaties kunnen er misschien tegen
.
Wel zeer tof van SR
quote:
Ja, maar als een zender dat kan fixen (en ik betwijfel of ze dat daadwerkelijk voor je fixen, dat zal ook lang niet altijd het geval zijn) dan kun je dat zelf ook fixen. Gewoon luiheid dus! Als geld het probleem is dan zorg je wel dat je drie banen neemt om maar zo snel mogelijk daarheen te kunnen. Tuurlijk is het makkelijker als alles voor je geregeld wordt, maar als je echt van iemand houdt dan steek je die moeite er graag zelf in!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ze kunnen natuurlijk niet 123 weg hè, werk en die dingen moeten ook gefixed worden. En sommige relaties kunnen er misschien tegen
.
Wel zeer tof van SR
vakantie, stage, werk, internet, etcquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:41 schreef koei het volgende:
Ik zit trouwens vol verbazing naar All you need is love te kijken... Hoe komen al die mensen aan een vriend of vriendin uit zo'n ver land?
Visa zijn over het algemeen beperkt qua tijdsduurquote:En als je al een vriend of vriendin hebt die zo ver weg woont, dan spaar je toch gewoon al je geld om daarheen te kunnen (of andersom) als je zo graag bij elkaar wilt zijn...
euh vooroordeel?quote:Zeker aangezien ze zo te zien allemaal rijke ouders hebben (je ontmoet zo'n buitenlands iemand natuurlijk ook niet in de supermarkt hier ofzo). Ik begrijp dit echt niet... Zeker niet van die relaties met Afrikanen en Aziaten, dat is zo'n andere cultuur dan hier, dat moet gewoon wel botsen...
Dat heeft dan ook meer met de sterkte van een relatie te makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Valt bij sommigen best mee hoor.
Oud collega van mij had een ingeving in het weekend, de week erna zat hij in china bij zijn vriendin.
Hij had een vaste baan, flink salaris toch voor de liefde gekozen.
ja, maar ik ben vooral voorstander van een hoed bij een pak ( Mad Men-stijl). Losse hoeden vind ik vaak erg leuk staan, maar maakt een man niet aantrekkelijk ofzo...quote:
ik heb, geen hoedquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:07 schreef koei het volgende:
[..]
ja, maar ik ben vooral voorstander van een hoed bij een pak ( Mad Men-stijl). Losse hoeden vind ik vaak erg leuk staan, maar maakt een man niet aantrekkelijk ofzo...
En daarom kun je ze steeds opnieuw aanvragen! Je hoeft ook niet continu bij elkaar te zijn, maar als je graag met kerst samen wil zijn dan regel je dat toch gewoon? Volgens mij hoef je maar verplicht een paar dagen een land uit te zijn om een nieuw visum te kunnen krijgen, al zal dat ook wel per land verschillen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:06 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
vakantie, stage, werk, internet, etc
[..]
Visa zijn over het algemeen beperkt qua tijdsduur
Ik ben groot fan van grenzeloos verliefd en daar zie je zulk soort dingen ook altijd botsen. Vaak zelfs zo erg dat de relatie eigenlijk al gedoemd is. Bij Australiërs, Amerikanen, Canadezen en Europeanen is die cultuurshock, ook met familie van de partner, veel kleiner. Zeker aziaten en Afrikanen zijn vaak ook zwaar gelovig.quote:[..]
euh vooroordeel?heb je geen asielzoekerscentrum in de buurt?
ehm, een hoed is onaantrekkelijk staat niet gelijk aan geen goed is aantrekkelijkquote:
Ik heb geen maatpak maar wel een pak dat me goed staatquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:12 schreef koei het volgende:
[..]
ehm, een hoed is onaantrekkelijk staat niet gelijk aan geen goed is aantrekkelijkPlus dat jij geen mooi maatpak hebt!
Maar als je iemand in Australië hebt wonen dan is dat ook voor rijke mensen een erg dure grapquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:11 schreef koei het volgende:
[..]
En daarom kun je ze steeds opnieuw aanvragen! Je hoeft ook niet continu bij elkaar te zijn, maar als je graag met kerst samen wil zijn dan regel je dat toch gewoon? Volgens mij hoef je maar verplicht een paar dagen een land uit te zijn om een nieuw visum te kunnen krijgen, al zal dat ook wel per land verschillen.
[..]
Ik ben groot fan van grenzeloos verliefd en daar zie je zulk soort dingen ook altijd botsen. Vaak zelfs zo erg dat de relatie eigenlijk al gedoemd is. Bij Australiërs, Amerikanen, Canadezen en Europeanen is die cultuurshock, ook met familie van de partner, veel kleiner. Zeker aziaten en Afrikanen zijn vaak ook zwaar gelovig.
Ttuurlijk is dat een dure grap, maar prima te doen als je er rekening mee houdt. Overigens denk ik dat je je vergist over Grenzeloos verliefd. Dat programma is erg populair onder vrouwen die erbij wegzwijmelen, terwijl met name mannen kijken voor het leedvermaak. Maar dat zijn er dus een stuk minder. Net 5 is gewoon een pure vrouwenzender!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Maar als je iemand in Australië hebt wonen dan is dat ook voor rijke mensen een erg dure grapEn bij all you need is love gaat het om het moment, niet om de relatie natuurlijk. Volgens mij is dat bij grenzeloos verliefd ook voornamelijk leedvermaak de drijfveer is
Klopt, al vind ik het prachtig om te zien hoe zo'n kansloos wijf, want dat zijn het koei, totaal niet op 'r plek is in van die bananenrepubliekjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ttuurlijk is dat een dure grap, maar prima te doen als je er rekening mee houdt. Overigens denk ik dat je je vergist over Grenzeloos verliefd. Dat programma is erg populair onder vrouwen die erbij wegzwijmelen, terwijl met name mannen kijken voor het leedvermaak. Maar dat zijn er dus een stuk minder. Net 5 is gewoon een pure vrouwenzender!
Stomquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering! Wat ziet Earth er focking goed uit! Nu snap ik waarom iedereen hier zo over te spreken was
.
Al zal er iemand hier dadelijk wel iets te zeiken hebben
quote:
Dat is hier ook, alleen dan bij de kinderboerderijquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:38 schreef Frankii het volgende:
ijspegelpartij aan de boerderij van opa!
nice!
[ afbeelding ]
Was het weer eens tijd voor je hobby, kids watchingquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is hier ook, alleen dan bij de kinderboerderij
Zat er al op te wachtenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Was het weer eens tijd voor je hobby, kids watching
jong, ik voel je gewoon aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zat er al op te wachten.. en er was ook maar 1 iemand waar van ik verwacht had dat ie de opmerking zou maken
Nou maar verder met de southpark marathon
gast! Big lebowski op rtl 7!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zat er al op te wachten.. en er was ook maar 1 iemand waar van ik verwacht had dat ie de opmerking zou maken
Nou maar verder met de southpark marathon
Gelukkig zie ik dat programma alleen met vrouwen die ook vooral kijken voor het leedvermaakquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ttuurlijk is dat een dure grap, maar prima te doen als je er rekening mee houdt. Overigens denk ik dat je je vergist over Grenzeloos verliefd. Dat programma is erg populair onder vrouwen die erbij wegzwijmelen, terwijl met name mannen kijken voor het leedvermaak. Maar dat zijn er dus een stuk minder. Net 5 is gewoon een pure vrouwenzender!
Waarom zou je een totempaal voor mij op willen richten?quote:Op zondag 26 december 2010 02:47 schreef badboynova het volgende:
godnodeju nog steeds geen totempaal voor een vaste SC member opgericht.
GT5 is worth itquote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef badboynova het volgende:
xbox360al 2 games op de schijf gezet.
p3nog steeds bezig met gt5, nog 20 minuten ( zie ik al een tijdje 40%)
1:00 update.
mijn testament word eerder uitgevoerd, dan ik gt5 kan spelen.
Hmm volgens mij heb ik die nog nooit gezien. En films kijken bij een commerciële zender is baggerquote:
Stuk beter dan mijn 4870quote:Op zondag 26 december 2010 11:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien toch maar voor deze gaan :
[TK] XFX ATI 4870 1GB
Nja normaal heb ik altijd nvidia, dus dit word dan de eerste ATIquote:Op zondag 26 december 2010 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Stuk beter dan mijn 4870Die van mij is al overclocked geweest enzo en heeft 0 garantie meer...
jaquote:
Ik game regelmatig wel eens op de pc hoorquote:
Beetje tegenstrijdig deze regelquote:Op zondag 26 december 2010 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik game regelmatig wel eens op de pc hoor
Ahh oke dacht alleen op je 360quote:Op zondag 26 december 2010 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik game regelmatig wel eens op de pc hoor
gewoon weer voor nvidia gaan, de gtx460 is een geweldige bang for buck kaart dat zelfs amd dat heeft toe gegeven.quote:Op zondag 26 december 2010 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja normaal heb ik altijd nvidia, dus dit word dan de eerste ATI
Beterschap gewenstquote:
moet je niet zoveel zuipenquote:
QFTquote:
Daar wordt men niet verkouden van geloof ik.quote:
ik ookquote:
Alweer? Het gaat niet goed met je weerstand zo.quote:
Gelukkig welquote:Op maandag 27 december 2010 09:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeeeee gekke leute! Iedereen heeft de kerst overleefd?
krijg je wel een rode neus vanquote:Op maandag 27 december 2010 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wordt men niet verkouden van geloof ik.
lekker man! Eind februari ben ik aan de beurt!quote:Op maandag 27 december 2010 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig welVandaag nog een dagje hektiek en daarna vertrek ik heeeerlijk naar Egypte
Zeker, nu een week om bij te komen.quote:Op maandag 27 december 2010 09:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeeeee gekke leute! Iedereen heeft de kerst overleefd?
Baas!quote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Altijd fijn weer op het werk komen na een paar dagen ziek zijn. Ja laat maar liggen, want Nick komt maandag wel
. Krijg je dan te voren van een collega, dat ie het zo maar moest doen
.
Verder vandaag iemand inwerken op mijn vrije dag, geen probleem opzich, hebben ze meteen een vervanger als ik hier vertrek
Dat jij het überhaupt nog kan opbrengen om naar je werkgever te gaan... laat staan werken.quote:Op maandag 27 december 2010 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Altijd fijn weer op het werk komen na een paar dagen ziek zijn. Ja laat maar liggen, want Nick komt maandag wel
. Krijg je dan te voren van een collega, dat ie het zo maar moest doen
.
Verder vandaag iemand inwerken op mijn vrije dag, geen probleem opzich, hebben ze meteen een vervanger als ik hier vertrek
Sarcasme?quote:Op maandag 27 december 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat jij het überhaupt nog kan opbrengen om naar je werkgever te gaan... laat staan werken.
Respect hoor!
Nice, ook naar Egypte?quote:Op maandag 27 december 2010 11:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
lekker man! Eind februari ben ik aan de beurt!
Nee, helemaal niet sarcastisch. Ik had allang een dikke "Fuck you" opgehangen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sarcasme?
Nja ik kan niet van de 1 op andere dag zeggen dikke lul en ben weg. Moet wel beetje netjes achter laten. Al zal ik wel blij zijn als ik weg ben hier
.
Voel mij nog steeds niet lekker en nog redelijk wat last van. Ach 20ste naar het ziekenhuis
Yep! 11 dagen duiken en snorkelen!quote:
Same here. Op een afdeling waar normaal 200 man zitten, zitten we nu met zn 4enquote:Op maandag 27 december 2010 16:00 schreef Gamer_V het volgende:
Volgens mij heb ik een vrije dag gemist, er zijn maarliefst twee mensen op kantoor
Nja, het idee heb ik ook wel gehad, maar zo ben ik niet opgevoed. Al ben ik wel bezig met ander werkquote:Op maandag 27 december 2010 14:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet sarcastisch. Ik had allang een dikke "Fuck you" opgehangen.
Als ze al zo met je omgaan als toen je ziek was en dan ook nog dit soort dingen, ik had me ziek gemeld en de rest de tyfus gewenst. (Misschien ook niet, maar toch...)
Ik heb zelfs een kerstpakket gehad van mijn nieuwe baan waar ik 1 februari pas beginquote:Op maandag 27 december 2010 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja, het idee heb ik ook wel gehad, maar zo ben ik niet opgevoed. Al ben ik wel bezig met ander werk
Wel met kerstpakket gehad, een vuurkorf vol met eten en drank en een gourmet set. Dat is dan wel weer netjes, al moet ik er zelf naar vragen
In dat geval zou ik het nooit gehad hebben, want ik vraag niet naar mijn kerstpakket. Graag of helemaal niet.quote:Op maandag 27 december 2010 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja, het idee heb ik ook wel gehad, maar zo ben ik niet opgevoed. Al ben ik wel bezig met ander werk
Wel met kerstpakket gehad, een vuurkorf vol met eten en drank en een gourmet set. Dat is dan wel weer netjes, al moet ik er zelf naar vragen
Nja ik ben ook niet van het vragen er na, maar zag collega ook al met zijn kerstpakket bezig zijn en dacht ja ik wacht wel ff. Dan maar wat brutaler worden, ondanks dat ik er niks van moet hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
In dat geval zou ik het nooit gehad hebben, want ik vraag niet naar mijn kerstpakket. Graag of helemaal niet.
Zo ben ik al een keer niet naar een personeelsfeest geweest. Ze hadden mij niet gevraagd en rond die tijd was ook mijn contract afgelopen, die wel verlengd werd. Maar dat wist ik toen nog niet
For Real?quote:Op maandag 27 december 2010 19:48 schreef Flodder450 het volgende:
Ik de CREATOR PUPPETMASTER zit achter de 1:1 WTC Replica op minecraft
deze dus:
Kon het eigenlijk erger zijn dan wat je nu hebt?quote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Operatie vandaag is goed gegaan, kuitbeen is behoorlijk aan gort maar zit nu weer aan elkaar. Enkelbanden zijn nog steeds grof gescheurd, maar kunnen niet gehecht worden, daarom hebben ze mijn kuitbeen aan mijn scheenbeen geschroefd.
Sterkte en beterschapquote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Operatie vandaag is goed gegaan, kuitbeen is behoorlijk aan gort maar zit nu weer aan elkaar. Enkelbanden zijn nog steeds grof gescheurd, maar kunnen niet gehecht worden, daarom hebben ze mijn kuitbeen aan mijn scheenbeen geschroefd.
euh ja ongetwijfeld, op de rontgen-afdeling lag een man naast me waarvan zijn onderbenen vandaar geamputeerd warenquote:Op maandag 27 december 2010 21:39 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kon het eigenlijk erger zijn dan wat je nu hebt?
volgens mij heb ik een heel interesant verhaal gemist.quote:Op maandag 27 december 2010 22:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
euh ja ongetwijfeld, op de rontgen-afdeling lag een man naast me waarvan zijn onderbenen vandaar geamputeerd waren
maar ik had een vrij veel voorkomende enkelbreuk, alleen jammer was dat het kuitbeen niet netjes gebroken bleek te zijn, maar dat het een puzzeltje was
Beterschap man!quote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ow man, sneeuwballen gooien zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 21:19 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Je kan ook enkel een introductieduik doen. Die dingen zijn veel goedkoper dan een echte duik (duren ook een stuk korterquote:Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef Rossdale het volgende:
AwesomeIk ga nu 8 daagjes en alleen snorkelen denk ik. Ik vind de vakantie te kort om ook nog te leren duiken namelijk
2 jaar geleden ook al in Hurghada geweest en toen was het snorkelen ook al prachtig
Fijne vakantie en veel plezier!quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:09 schreef Rossdale het volgende:
Ja egypte is echt fantastisch. Snorkelen heb ik ook al eerder gedaan en dat beviel toen ook erg goedhet koraal bij Hurghada is bijzonder mooi.
Goed, ondertussen al aardig in de buurt van schiphol. Tot snel skatjes
quote:
quote:
Oh have fun poppedeintje!quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:09 schreef Rossdale het volgende:
Ja egypte is echt fantastisch. Snorkelen heb ik ook al eerder gedaan en dat beviel toen ook erg goedhet koraal bij Hurghada is bijzonder mooi.
Goed, ondertussen al aardig in de buurt van schiphol. Tot snel skatjes
Egypte is de enige bestemming binnen 5 uur vliegen waar je in de winter zongarantie hebt... dus ik vind niet dat egypte het nieuwe turkije aan het worden is, want daar vriest het nu gewoon...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:33 schreef koei het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens dat Egypte het nieuwe Turkije aan het worden isEn Turkije was al het nieuwe Spanje... Maar goed, Egypte is dan ook een erg tof vakantieland! Is mn tofste zomervakantie tot nu toe geweest denk ik.
Lekker makkelijk iddquote:
Poit is gewoon een luie donder!quote:
Wat doet iedereen toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef Frankii het volgende:
Bluh, ben echt extreem verkouden. Krijg geen hap eten door m'n keel en alles in mn kop zit dicht. Zo maar eens wat vloeibaar voedsel halen dat wel naar binnen wil.
QFT!quote:
Pff, hou op schei uit.. Had zaterdag een gruwelijk nasty kater maar was daar in de avond redelijk van hersteld. Zondagmiddag zat ik bij m'n ouders en uit het niets spoot het er aan alle kanten uit. Heerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat doet iedereen toch?
Normaal gesproken ben ik altijd de eerste met griepjes, verkoudheden en dergelijke, maar ik schijn dit jaar redelijk goed doorgekomen te zijn.
Beterschap natuurlijk!
Ieuwwwwww....quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:51 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT!
[..]
Pff, hou op schei uit.. Had zaterdag een gruwelijk nasty kater maar was daar in de avond redelijk van hersteld. Zondagmiddag zat ik bij m'n ouders en uit het niets spoot het er aan alle kanten uit. Heerlijk
Ben blij dat ik nu weer iets kan doen..
Dat had je vrijdag tegen me moeten zeggenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ieuwwwwww....
Je moet wat minder zuipen mijn jong...
Maar nu was je lekker rustig zaterdagquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat had je vrijdag tegen me moeten zeggen
morgen of donderdagquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar nu was je lekker rustig zaterdag
Wanneer gaat de eendenborst en pompoenrisotto nu gegeten worden?
Lekker hoor, hoe die man van mij die pompoenrisotto laatst gemaakt hadquote:
ieuwquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lekker hoor, hoe die man van mij die pompoenrisotto laatst gemaakt hadhet orgasme onder de risotto's!
Die van mij is al weer 2 weken geledenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat doet iedereen toch?
Normaal gesproken ben ik altijd de eerste met griepjes, verkoudheden en dergelijke, maar ik schijn dit jaar redelijk goed doorgekomen te zijn.
Beterschap natuurlijk!
Ik ben nooit ziekquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat doet iedereen toch?
Beterschap natuurlijk!
Sinds ik klaar ben met mijn studie ben ik juist zieker geworden. Ik moet nu ook gezonder eten van mijn vriendin. Volgens mij kan mijn lichaam niet tegen al die vitaminen. Hij heeft juist 6 jaar op studentenvoedsel geleefdquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef GameBabe het volgende:
Sinds mijn studie klaar is ben ik een stuk fitter, stress is niet goed voor een mensch...
Maar is dat omdat je fulltime bent gaan werken (en dus minder kunt uitslapen etc)quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:51 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Sinds ik klaar ben met mijn studie ben ik juist zieker geworden. Ik moet nu ook gezonder eten van mijn vriendin. Volgens mij kan mijn lichaam niet tegen al die vitaminen. Hij heeft juist 6 jaar op studentenvoedsel geleefd
Geniet ervan, en post een paar foto'squote:Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Mn haar is blond, mn lederhosen strak en de beentjes bloot! Gaat n mooie avond worden!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geniet ervan, en post een paar foto's
Heb alleen character import gedaan, nja en een paar mensen voor de crew gevonden en toen ben ik gekaptquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
4 Gamekings bazen hebben hun TOP 10 2010 bekend gemaakt.
Mass Effect 2 gaat nu aan de leiding! Bruut spel was dat
awww jammer Nickiequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb alleen character import gedaan, nja en een paar mensen voor de crew gevonden en toen ben ik gekapt
Shut up Nielsje! Waarom jammer eigenlijkquote:
Het is het einde van het jaar, dan doen we rustiger aan.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef Frankii het volgende:
Heren en dames, typ eens door. We moeten van deze TT af. Als je nu Franki googelt staat dit topic op 4 ofzo![]()
Ow, nou... euh, ik zit even in de Top2000 topics...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef Frankii het volgende:
Heren en dames, typ eens door. We moeten van deze TT af. Als je nu Franki googelt staat dit topic op 4 ofzo![]()
Dat had ik in mijn stoutste dromen niet durven dromenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef Frankii het volgende:
Bij mij heeft het juist een omgekeerd effect. Zo rustig dat ik bijna klaar ben met werkenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:14 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen indeedLekker rustig hier op kantoor, kun je lekker hard werken!
Ik ga zo ff vragen of ik morgen en vrijdag nog vrij kan hebben dan is vandaag m'n laaste dagquote:Op woensdag 29 december 2010 09:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm, mag weer in de productie gaan helpen, ondanks dat ik al heb aangeven hier geen trek in te hebben, krijg je een preek dat het niks met willen te maken heeft maar gewoon moet.
Donderdag of vrijdag regel ik mijn ontslag, mocht ik geen werk vinden kan ik dat nog wel opvangen met spaargeld
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant welquote:Op woensdag 29 december 2010 12:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga zo ff vragen of ik morgen en vrijdag nog vrij kan hebben dan is vandaag m'n laaste dag
Anders zou ik nog 2 dagen moetenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant welomdat je dan dus écht weer nieuwe baan moet zoeken....
Lederhosen waren grote hit trouwens gisteren, al schrik ik wel iedere keer als ik mn haar zie
Ik heb vrijdag als vrije dag ingevuld net, alleen leiding gevende is er pas weer morgen, dus zou ik te laat zijn met invullenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga zo ff vragen of ik morgen en vrijdag nog vrij kan hebben dan is vandaag m'n laaste dag
Moet wel lukken! Ik zal vandaag ff lekker gaan spammenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit topic moet wel dicht voor nieuwjaar toch?! Dan kunnen we 1 januari vers beginnen
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:54 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen Shadowbroker dlc spelen of anders beginnen aan Alpha Protocol
AP heeft toch een SPanky Seal of Approval?
Ik vind het alleen zo jammer dat dat shield zo mega snel weer hersteld bij de tegenstanders.quote:
iets met waardeloos zonder foto'squote:Op woensdag 29 december 2010 12:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant welomdat je dan dus écht weer nieuwe baan moet zoeken....
Lederhosen waren grote hit trouwens gisteren, al schrik ik wel iedere keer als ik mn haar zie
Ik heb zelf nog geen foto's, het is wachten op mn matti's!quote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef GameBabe het volgende:
[..]
iets met waardeloos zonder foto's
Hoe fout!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen foto's, het is wachten op mn matti's!
Edit: eerste is binnen, ik sta rechts (voor de mensen die mij nog niet in het echt kennen)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Edit: eerste is binnen, ik sta rechts (voor de mensen die mij nog niet in het echt kennen)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef Kn0x het volgende:
En waarom ga je in hartje winter verkleed als een tiroler over straat?
Omdat het kanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef Kn0x het volgende:
En waarom ga je in hartje winter verkleed als een tiroler over straat?
Bierbuikquote:Op woensdag 29 december 2010 14:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjonge Frankii, echt lekker doorposten doe je zelf ook niet hè?quote:
Daarvoor zou het toch een kakkerlak moeten zijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef Frankii het volgende:
En ik spot net een muis op mijn studentenkamer,
hoe studentikoos wil je het hebben
quote:
De remake wel, de SNES versie en Arcade versie ownen de pan uit!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een knakespel dat Turtles in Time
QFTquote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef Poit het volgende:
[..]
De remake wel, de SNES versie en Arcade versie ownen de pan uit!
Serieus, flikker die gare 360 het raam uit en koop een snes met die game!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
Die ken ik helaas niet Poit
Maar ik vind dit haast niet te doen bij sommige van die knake eindbazen
Neen beste Poit want morgen ga ik de ME 2 DLC spelen en die IS VET dus ik heb die 360 nog wel nodig!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus, flikker die gare 360 het raam uit en koop een snes met die game!
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neen beste Poit want morgen ga ik de ME 2 DLC spelen en die IS VET dus ik heb die 360 nog wel nodig!
SNES ooit wel gehad en is vet maar Turtles helaas nooit gedaan!
Dat wordt echt een bazenversiequote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga ME2 denk wel halen voor de ps3
Duidelijkquote:
Hij is echt GRUWELIJKquote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga ME2 denk wel halen voor de ps3
Dude, waarom heb je trouwens die gruwelijke user icon?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is echt GRUWELIJK![]()
Maar niet zo vet als KoTORv
Om te klotequote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, waarom heb je trouwens die gruwelijke user icon?
Die kerel is een grotere bedreiging voor de gamesindustrie dan Jack Thompson
Ik dacht dat je gewoon de kou niet aan kon en (tijdelijk) terug was naar surinameeeequote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef badboynova het volgende:
nog steeds enkel mobiel online, nu wel een scorpion schijf met win 7 erop( nu de rest van de progs en een goeie backup maken,omdat de laatste backup niet te redden was).
Plants vs Zombiesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef Nebo het volgende:
Ik heb net even Mass Effect besteld bij Eplaza voor 12 euri en Plants vs. Zombies voor 4 euri van Steam geplukt. Budgetgaming
Heb even de demo gedaan! Dat soort Tower Defense achtige games vind ik erg leuk maar alleen als ik zelf kan bepalen waneer de waves komenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Plants vs Zombies![]()
Blijft een grappig spelletje
Geniaal topicquote:ik heb nog steeds niks gehoord, had gister wel een vechtpartij waarbij een oudeman zijn kleinzoon ging helpen en me met een soort hark op mn hoofd sloeg waardoor ik behoorlijk hevig ging bloeden. dus was weer in aanraking met ambulance gekomen
Ook dat ding is te afzichtelijk voor worden maar deze spant de kroonquote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Om te klote
Maar ik ga toch maar weer terug naar mien ouwe morgen...,!
qftquote:
didn't workquote:
Jij hebt serieus de grootste ballenzuigende baan die er bestaat, volgens mijquote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah geen vrije dag morgen, want ik heb geen dagen meer. Nee want die hebben ze afgepakt toen ik ziek was
. Vanmiddag langs creyfs iig
Damn kerel, laat in godsnaam niet zo over je heen lopen!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah geen vrije dag morgen, want ik heb geen dagen meer. Nee want die hebben ze afgepakt toen ik ziek was
je mag ziektedagen, behalve bij langdurige ziekte, niet van een werknemers vrije dagen halen wettelijk gezienquote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hij is nog veels te braaf. Was ik eerder ook. Elke keer als ik gebeld werd van "kun je voor mij werken, dan werk ik wel als jij een keer niet kunt" zei ik ja en werkte ik braaf voor diegene.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn kerel, laat in godsnaam niet zo over je heen lopen!
Zo herkenbaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij is nog veels te braaf. Was ik eerder ook. Elke keer als ik gebeld werd van "kun je voor mij werken, dan werk ik wel als jij een keer niet kunt" zei ik ja en werkte ik braaf voor diegene.
Maar zo gauw ik dan een keer niet kon, konden zij ook niet. Dus maakte ik gigantische overuren die nooit gecompenseerd zijn. Dan leer je het snel af.
Wat moet ik dan? Ik heb geen poot om op te staan, hun bepalen dat ze 4 dagen van me afpakken, kon er niks tegen inbrengen ondanks dat ik het er niet mee eens wasquote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Damn kerel, laat in godsnaam niet zo over je heen lopen!
Uhm, ik was 4 dagen ziek en die dagen waren mijn eigen dagen, dus gewoon 4 vrije dagen. Omdat ze hier niet geloven dat ik ziek was :/quote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je mag ziektedagen, behalve bij langdurige ziekte, niet van een werknemers vrije dagen halen wettelijk gezienVolgens mij mag dat hooguit bij de eerste of eerste twee dagen.
Misschien is het dat wel, nja loop de afgelopen dagen iemand in te werken en moet daarnaast in productie helpen, en ze weten dat ik een probleem met een arm heb, maar daar kijken ze niet naarquote:Op donderdag 30 december 2010 12:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij is nog veels te braaf. Was ik eerder ook. Elke keer als ik gebeld werd van "kun je voor mij werken, dan werk ik wel als jij een keer niet kunt" zei ik ja en werkte ik braaf voor diegene.
Maar zo gauw ik dan een keer niet kon, konden zij ook niet. Dus maakte ik gigantische overuren die nooit gecompenseerd zijn. Dan leer je het snel af.
dat mag dus niet, als ze het niet geloofden dan hadden ze een arbodienst op je af moeten sturen. Ik denk dat ze gewoon verzaakt hebben je ziek te melden bij het UWV of dat ze je wel ziek gemeld hebben bij het UWV en in de kosten willen snijden door je vrije dagen af te nemen. Bel voor de grap het UWV eens om na te gaan of je in die periode wel ziek gemeld bent door je werkgeverquote:Op donderdag 30 december 2010 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm, ik was 4 dagen ziek en die dagen waren mijn eigen dagen, dus gewoon 4 vrije dagen. Omdat ze hier niet geloven dat ik ziek was :/
Nog bedankt voor het kaartjequote:Op donderdag 30 december 2010 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.
Ik 'werk' nu thuis. Moest eigenlijk vandaag werken maar had totaal niets op de agenda staan. Gisteren maar even de baas gevraagd of ik dan thuis mocht blijven met werkgsm en laptop aan voor het geval dat ze me nog ergens voor zochten. Dat mocht... Ik heb om 12 uur een telefoontje gehad van 2 minuten en that's it.
Ben wel ziekjes... blegh. Alweer...
Als Nick dan dak- , baan- en geldloos over straat moet zwerven, op zoek naar een sprankje hoop in een koud en zielloos bestaan, bied jij hem dan onderdak?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ze de vinger geven en ontslag nemen.
Problem Solved.
Hij weet me te vindenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als Nick dan dak- , baan- en geldloos over straat moet zwerven, op zoek naar een sprankje hoop in een koud en zielloos bestaan, bied jij hem dan onderdak?
Arbo is geweest, maar aangezien ik boven in bed lag, heb ik de deurbel niet gehoordquote:Op donderdag 30 december 2010 12:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
dat mag dus niet, als ze het niet geloofden dan hadden ze een arbodienst op je af moeten sturen. Ik denk dat ze gewoon verzaakt hebben je ziek te melden bij het UWV of dat ze je wel ziek gemeld hebben bij het UWV en in de kosten willen snijden door je vrije dagen af te nemen. Bel voor de grap het UWV eens om na te gaan of je in die periode wel ziek gemeld bent door je werkgever
Om welk bedrijf gaat het eigenlijk?
Dan nog baas.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is iig geen McDonald's hoor!
Zoooo, wat heeft die er dan lang over gedaan zeg!!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het kaartjeHij was gisteren aangekomen
En Hansje ook bedankt![]()
Volgend jaar beterquote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zoooo, wat heeft die er dan lang over gedaan zeg!!
Maar geen dank hoor.
Que?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef AQuila360 het volgende:
wtf is die 3d tv van Samsung goedkoop :S
Zie hem steeds voor 800 - 900 euro in die krantjes staan enzoquote:
Zo'n controller is niet veel maar het is een stuk beter dan wat je had inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
Weg met Kotick en terug met mijn DAY 1 UI
Bedankt Poit! Ik weet dat het moeilijk is om dat te zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo'n controller is niet veel maar het is een stuk beter dan wat je had inderdaad
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt Poit! Ik weet dat het moeilijk is om dat te zeggen
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef SuperFruitig het volgende:
de slingers aan de waaaaaaand, het feestje is voorbij.
WHAT TIME IS IT?!?!?!
kwart over party-time!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Fallen het volgende:
Waarom is het topic nog niet dicht? Wordt er zo hard gewerkt?
Mwa dat viel toch wel mee?!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:50 schreef koei het volgende:
Rossdale is op vakantie, dus is Kuukske er ook niet en dat hakt er wel in qua postaantallen
quote:
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Fallen het volgende:
Waarom is het topic nog niet dicht? Wordt er zo hard gewerkt?
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:37 schreef Kn0x het volgende:
Hier wel hoor. Naja, vandaag even niet. Heb gister 10 uur gewerkt en hoorde dat ik vandaag dus maar 2 uur minder moet werken. 3 uur naar huis toe
Damn, het valt op hè?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:50 schreef koei het volgende:
Rossdale is op vakantie, dus is Kuukske er ook niet en dat hakt er wel in qua postaantallen
Men hoopt dat het straattuig daarmee hun hand eraf knalt en zodoende niet meer lastig is om middernacht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:00 schreef Kuukske het volgende:
Wat is precies het nut van siervuurwerk afsteken om 10 uur 's morgens?
dat is alleen tof om af te steken met heel veel plakband er omheen en als het ff kan dat het niet wegschiet en gewoon alleen heel hard knaltquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:00 schreef Kuukske het volgende:
Wat is precies het nut van siervuurwerk afsteken om 10 uur 's morgens?
jij bent toch ook jong geweest?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef Kuukske het volgende:
Als het nou ook nog tokkies waren, maar het zijn van die kinderen, die er de andere 364 dagen van het jaar schattig en onschuldig door de straat struinen.
moah gaat alweer stukken beter dan begin deze week. Dinsdag kon ik echt helemaal niets meer en nu kan ik mezelf alweer redelijk redden. Pijnstillers ga ik ook afbouwen vanaf vandaagquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je mobiliteit op dit moment Suikertje?
Ja, ik ben nog steeds jongquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
jij bent toch ook jong geweest?
Oh dat is mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
moah gaat alweer stukken beter dan begin deze week. Dinsdag kon ik echt helemaal niets meer en nu kan ik mezelf alweer redelijk redden. Pijnstillers ga ik ook afbouwen vanaf vandaag
maar geen puber meerquote:
jij bent ook nooit jongetje geweestquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik had nooit veel met vuurwerk eigenlijk.
Meisjes ftw!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
jij bent ook nooit jongetje geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |