Lijkt me wel het beste.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef angerb0y het volgende:
maarja, iemand enig idee wat ik moet zeggen als ik moet voorkomen? gewoon de waarheid?
hmm ja maar ik deed het niet vaak om de 2 weekenden af en toe een snuif of een pilletje en ik haalde nooit zelf coke tot die vrijdag.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Lijkt me wel het beste.![]()
Misschien is het ook een idee om hulp te zoeken / accepteren, het is namelijk niet echt normaal om door drugsgebruik op de IC te belanden.
Je bent veel te jong om je leven te verpesten door coke.
Succes en sterkte!
nee er staat in het rapport dat ik toestemming had gegeven om ze naar binne te laten gaan, en toen vonden ze die zooi in mijn kamer. maar ik kan het me niet meer herrineren want alles wat ik weet is dat ik naar de ambulance toe rende en zo snel mogenlijk geholpen wou worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom, welke reden dus, heeft de politie een huiszoeking gedaan dan? Liep je met die nepwapens rond te zwaaien dan?
Je bent minderjarig en woont nog thuis neem ik aan? Wisten je ouders van die nepwapens?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef angerb0y het volgende:
[..]
nee er staat in het rapport dat ik toestemming had gegeven om ze naar binne te laten gaan, en toen vonden ze die zooi in mijn kamer. maar ik kan het me niet meer herrineren want alles wat ik weet is dat ik naar de ambulance toe rende en zo snel mogenlijk geholpen wou worden.
ja dat wel, ik verzamel al jaren messen, bb guns, zwaarden etcquote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent minderjarig en woont nog thuis neem ik aan? Wisten je ouders van die nepwapens?
Nou, ik heb er niet voor geleerd maar het zal allemaal wel los lopen denk ik zo. Je bent minderjarig en hebt niets met die "wapens" gedaan blijkbaar. Als je met zo'n ding op straat loopt is het een ander verhaal. Afstand doen ervan en stoppen met verzamelen van die meuk. Misschien krijg je een boete en wellicht een of ander HALT achtig projectje en dat is het dan wel verwacht ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef angerb0y het volgende:
[..]
ja dat wel, ik verzamel al jaren messen, bb guns, zwaarden etc
ik hoop het, want na al dit wil ik me focussen op mijn gezondheid en school. mn ouders zijn er ook absurt van geschrokken. ik wil zoiets als dit nooit meer meemaken.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou, ik heb er niet voor geleerd maar het zal allemaal wel los lopen denk ik zo. Je bent minderjarig en hebt niets met die "wapens" gedaan blijkbaar. Als je met zo'n ding op straat loopt is het een ander verhaal. Afstand doen ervan en stoppen met verzamelen van die meuk. Misschien een boete, een of ander HALT projectje en dat is het dan wel verwacht ik.
ok bedanktquote:Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Niet. Dat heb ik zojuist gedaan voor je.
of mischien komt het ook omdat ik me nog erg drukmaak en vaak nadenk over de gebeurtenissen en gevolgenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef angerb0y het volgende:
waar ik echt bang voor ben is dat ik mischien blijvende hartschade kan hebben?
het ziekenhuis had wel hartfilmpjes gemaakt en dat was allemaal goed, maar ik voel nog steeds steken en tintelingen af en toe. of komt dat gewoonweg omdat al die zooi nog in mijn bloedcirculatie zit?
Jongen je was bijna dood, tuurlijk ben je niet de volgende dag helemaal beter, dat gaat alleen in films zo. In de normale wereld heb je alleen al met een litteken pas na een jaar dat het littekenweefsel is vervangen door normaal weefsel (littekenweefsel is een soort van noodlijmoplossing van je lichaam). Dingen als posttraumatische dystrofie, als dat beter wordt, kunnen gewoon een jaar of 5 duren voordat alle pijnsymptomen weg zijn. Zelfs met iets simpels als gordelroos kun je nog makkelijk een jaar pijn- en jeuksymptomen houden!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef angerb0y het volgende:
waar ik echt bang voor ben is dat ik mischien blijvende hartschade kan hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |