DE OP IS HIER TE VINDENquote:Op woensdag 22 december 2010 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
MAAR HET BETEKENT NOG STEEDS DAT IK EEN ERECTIE KRIJG TERWIJL IK NAAR EEN MAN KIJK!!!
Your lossquote:
Vanavond: naar de klotequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:06 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Maarre nog wilde kerstplannen heeren en damesch?
Ja, hoe is het met jouw vriendin en je gebrek aan aandacht? Of zijn we te vroeg in het topic om dat te bespreken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef Gamer_V het volgende:
en daarom: nooit een verhaal vertellen aan het einde van een topic
Ze kon geen verbetering beloven en ik heb het uitgemaaktquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met jouw vriendin en je gebrek aan aandacht? Of zijn we te vroeg in het topic om dat te bespreken?
Compensatiedrang!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Compensatiedrang!haha neuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Earth en Life
.. En misschien straks nog The Pacific
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Kloontje FLodder is terug!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:06 schreef Flodder450 het volgende:
Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar iedereen
gelijk heb jequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ze kon geen verbetering beloven en ik heb het uitgemaakt
Vervelend voor je, maar waarschijnlijk de beste stap... Tijd voor een vriendin die wel tijd voor je wil maken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:57 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ze kon geen verbetering beloven en ik heb het uitgemaakt
Met hoed, niet te vergeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hey Koei is een toyboy niet wat voor jou?
Nee, doe mij maar een toyguy!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hey Koei is een toyboy niet wat voor jou?
Daar verbaas ik mij al jaren over (kijk het om de zoveel jaar als ik toevallig tv kijk)quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:41 schreef koei het volgende:
Ik zit trouwens vol verbazing naar All you need is love te kijken... Hoe komen al die mensen aan een vriend of vriendin uit zo'n ver land? En als je al een vriend of vriendin hebt die zo ver weg woont, dan spaar je toch gewoon al je geld om daarheen te kunnen (of andersom) als je zo graag bij elkaar wilt zijn... Zeker aangezien ze zo te zien allemaal rijke ouders hebben (je ontmoet zo'n buitenlands iemand natuurlijk ook niet in de supermarkt hier ofzo). Ik begrijp dit echt niet... Zeker niet van die relaties met Afrikanen en Aziaten, dat is zo'n andere cultuur dan hier, dat moet gewoon wel botsen...
Valt bij sommigen best mee hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ze kunnen natuurlijk niet 123 weg hè, werk en die dingen moeten ook gefixed worden. En sommige relaties kunnen er misschien tegen
.
Wel zeer tof van SR
quote:
Ja, maar als een zender dat kan fixen (en ik betwijfel of ze dat daadwerkelijk voor je fixen, dat zal ook lang niet altijd het geval zijn) dan kun je dat zelf ook fixen. Gewoon luiheid dus! Als geld het probleem is dan zorg je wel dat je drie banen neemt om maar zo snel mogelijk daarheen te kunnen. Tuurlijk is het makkelijker als alles voor je geregeld wordt, maar als je echt van iemand houdt dan steek je die moeite er graag zelf in!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ze kunnen natuurlijk niet 123 weg hè, werk en die dingen moeten ook gefixed worden. En sommige relaties kunnen er misschien tegen
.
Wel zeer tof van SR
vakantie, stage, werk, internet, etcquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:41 schreef koei het volgende:
Ik zit trouwens vol verbazing naar All you need is love te kijken... Hoe komen al die mensen aan een vriend of vriendin uit zo'n ver land?
Visa zijn over het algemeen beperkt qua tijdsduurquote:En als je al een vriend of vriendin hebt die zo ver weg woont, dan spaar je toch gewoon al je geld om daarheen te kunnen (of andersom) als je zo graag bij elkaar wilt zijn...
euh vooroordeel?quote:Zeker aangezien ze zo te zien allemaal rijke ouders hebben (je ontmoet zo'n buitenlands iemand natuurlijk ook niet in de supermarkt hier ofzo). Ik begrijp dit echt niet... Zeker niet van die relaties met Afrikanen en Aziaten, dat is zo'n andere cultuur dan hier, dat moet gewoon wel botsen...
Dat heeft dan ook meer met de sterkte van een relatie te makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Valt bij sommigen best mee hoor.
Oud collega van mij had een ingeving in het weekend, de week erna zat hij in china bij zijn vriendin.
Hij had een vaste baan, flink salaris toch voor de liefde gekozen.
ja, maar ik ben vooral voorstander van een hoed bij een pak ( Mad Men-stijl). Losse hoeden vind ik vaak erg leuk staan, maar maakt een man niet aantrekkelijk ofzo...quote:
ik heb, geen hoedquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:07 schreef koei het volgende:
[..]
ja, maar ik ben vooral voorstander van een hoed bij een pak ( Mad Men-stijl). Losse hoeden vind ik vaak erg leuk staan, maar maakt een man niet aantrekkelijk ofzo...
En daarom kun je ze steeds opnieuw aanvragen! Je hoeft ook niet continu bij elkaar te zijn, maar als je graag met kerst samen wil zijn dan regel je dat toch gewoon? Volgens mij hoef je maar verplicht een paar dagen een land uit te zijn om een nieuw visum te kunnen krijgen, al zal dat ook wel per land verschillen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:06 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
vakantie, stage, werk, internet, etc
[..]
Visa zijn over het algemeen beperkt qua tijdsduur
Ik ben groot fan van grenzeloos verliefd en daar zie je zulk soort dingen ook altijd botsen. Vaak zelfs zo erg dat de relatie eigenlijk al gedoemd is. Bij Australiërs, Amerikanen, Canadezen en Europeanen is die cultuurshock, ook met familie van de partner, veel kleiner. Zeker aziaten en Afrikanen zijn vaak ook zwaar gelovig.quote:[..]
euh vooroordeel?heb je geen asielzoekerscentrum in de buurt?
ehm, een hoed is onaantrekkelijk staat niet gelijk aan geen goed is aantrekkelijkquote:
Ik heb geen maatpak maar wel een pak dat me goed staatquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:12 schreef koei het volgende:
[..]
ehm, een hoed is onaantrekkelijk staat niet gelijk aan geen goed is aantrekkelijkPlus dat jij geen mooi maatpak hebt!
Maar als je iemand in Australië hebt wonen dan is dat ook voor rijke mensen een erg dure grapquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:11 schreef koei het volgende:
[..]
En daarom kun je ze steeds opnieuw aanvragen! Je hoeft ook niet continu bij elkaar te zijn, maar als je graag met kerst samen wil zijn dan regel je dat toch gewoon? Volgens mij hoef je maar verplicht een paar dagen een land uit te zijn om een nieuw visum te kunnen krijgen, al zal dat ook wel per land verschillen.
[..]
Ik ben groot fan van grenzeloos verliefd en daar zie je zulk soort dingen ook altijd botsen. Vaak zelfs zo erg dat de relatie eigenlijk al gedoemd is. Bij Australiërs, Amerikanen, Canadezen en Europeanen is die cultuurshock, ook met familie van de partner, veel kleiner. Zeker aziaten en Afrikanen zijn vaak ook zwaar gelovig.
Ttuurlijk is dat een dure grap, maar prima te doen als je er rekening mee houdt. Overigens denk ik dat je je vergist over Grenzeloos verliefd. Dat programma is erg populair onder vrouwen die erbij wegzwijmelen, terwijl met name mannen kijken voor het leedvermaak. Maar dat zijn er dus een stuk minder. Net 5 is gewoon een pure vrouwenzender!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Maar als je iemand in Australië hebt wonen dan is dat ook voor rijke mensen een erg dure grapEn bij all you need is love gaat het om het moment, niet om de relatie natuurlijk. Volgens mij is dat bij grenzeloos verliefd ook voornamelijk leedvermaak de drijfveer is
Klopt, al vind ik het prachtig om te zien hoe zo'n kansloos wijf, want dat zijn het koei, totaal niet op 'r plek is in van die bananenrepubliekjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ttuurlijk is dat een dure grap, maar prima te doen als je er rekening mee houdt. Overigens denk ik dat je je vergist over Grenzeloos verliefd. Dat programma is erg populair onder vrouwen die erbij wegzwijmelen, terwijl met name mannen kijken voor het leedvermaak. Maar dat zijn er dus een stuk minder. Net 5 is gewoon een pure vrouwenzender!
Stomquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering! Wat ziet Earth er focking goed uit! Nu snap ik waarom iedereen hier zo over te spreken was
.
Al zal er iemand hier dadelijk wel iets te zeiken hebben
quote:
Dat is hier ook, alleen dan bij de kinderboerderijquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:38 schreef Frankii het volgende:
ijspegelpartij aan de boerderij van opa!
nice!
[ afbeelding ]
Was het weer eens tijd voor je hobby, kids watchingquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is hier ook, alleen dan bij de kinderboerderij
Zat er al op te wachtenquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Was het weer eens tijd voor je hobby, kids watching
jong, ik voel je gewoon aan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zat er al op te wachten.. en er was ook maar 1 iemand waar van ik verwacht had dat ie de opmerking zou maken
Nou maar verder met de southpark marathon
gast! Big lebowski op rtl 7!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zat er al op te wachten.. en er was ook maar 1 iemand waar van ik verwacht had dat ie de opmerking zou maken
Nou maar verder met de southpark marathon
Gelukkig zie ik dat programma alleen met vrouwen die ook vooral kijken voor het leedvermaakquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ttuurlijk is dat een dure grap, maar prima te doen als je er rekening mee houdt. Overigens denk ik dat je je vergist over Grenzeloos verliefd. Dat programma is erg populair onder vrouwen die erbij wegzwijmelen, terwijl met name mannen kijken voor het leedvermaak. Maar dat zijn er dus een stuk minder. Net 5 is gewoon een pure vrouwenzender!
Waarom zou je een totempaal voor mij op willen richten?quote:Op zondag 26 december 2010 02:47 schreef badboynova het volgende:
godnodeju nog steeds geen totempaal voor een vaste SC member opgericht.
GT5 is worth itquote:Op zondag 26 december 2010 00:31 schreef badboynova het volgende:
xbox360al 2 games op de schijf gezet.
p3nog steeds bezig met gt5, nog 20 minuten ( zie ik al een tijdje 40%)
1:00 update.
mijn testament word eerder uitgevoerd, dan ik gt5 kan spelen.
Hmm volgens mij heb ik die nog nooit gezien. En films kijken bij een commerciële zender is baggerquote:
Stuk beter dan mijn 4870quote:Op zondag 26 december 2010 11:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien toch maar voor deze gaan :
[TK] XFX ATI 4870 1GB
Nja normaal heb ik altijd nvidia, dus dit word dan de eerste ATIquote:Op zondag 26 december 2010 11:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Stuk beter dan mijn 4870Die van mij is al overclocked geweest enzo en heeft 0 garantie meer...
jaquote:
Ik game regelmatig wel eens op de pc hoorquote:
Beetje tegenstrijdig deze regelquote:Op zondag 26 december 2010 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik game regelmatig wel eens op de pc hoor
Ahh oke dacht alleen op je 360quote:Op zondag 26 december 2010 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik game regelmatig wel eens op de pc hoor
gewoon weer voor nvidia gaan, de gtx460 is een geweldige bang for buck kaart dat zelfs amd dat heeft toe gegeven.quote:Op zondag 26 december 2010 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja normaal heb ik altijd nvidia, dus dit word dan de eerste ATI
Beterschap gewenstquote:
moet je niet zoveel zuipenquote:
QFTquote:
Daar wordt men niet verkouden van geloof ik.quote:
ik ookquote:
Alweer? Het gaat niet goed met je weerstand zo.quote:
Gelukkig welquote:Op maandag 27 december 2010 09:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeeeee gekke leute! Iedereen heeft de kerst overleefd?
krijg je wel een rode neus vanquote:Op maandag 27 december 2010 09:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wordt men niet verkouden van geloof ik.
lekker man! Eind februari ben ik aan de beurt!quote:Op maandag 27 december 2010 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig welVandaag nog een dagje hektiek en daarna vertrek ik heeeerlijk naar Egypte
Zeker, nu een week om bij te komen.quote:Op maandag 27 december 2010 09:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeeeee gekke leute! Iedereen heeft de kerst overleefd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |