quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik vond Solid Harmonie altijd wel leuk
Ken je die niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na mijn tijd.Ik ben dan meer van New Kids on the block en take that.
De rest zijn slappe aftreksels.
Heb ik onder een steen gelegen als ik deze nu voor het eerst hoor?![]()
![]()
U ookquote:
Wij zijn gewoon stoerquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef Samzz het volgende:
Het was helemaal niet glad op de wegAanstellers bij de Connexxion.
Ben je nog geslaagd?quote:
Die kleding was toen ook in. Dan had je zo'n kort truitje op een legerbroek aan met van die plukjes voor in je haar.quote:
Jaquote:
Die broeken toen! Ik weet nog wel dat ik voor mijn verjaardag in die tijd een discofeestje gaf en mijn pa dreigde om met zo'n housebroek aan naar binnen te komen. The horror!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die broeken toen! Ik weet nog wel dat ik voor mijn verjaardag in die tijd een discofeestje gaf en mijn pa dreigde om met zo'n housebroek aan naar binnen te komen. The horror!
Top toch!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die broeken toen! Ik weet nog wel dat ik voor mijn verjaardag in die tijd een discofeestje gaf en mijn pa dreigde om met zo'n housebroek aan naar binnen te komen. The horror!
Oeh leuk, foto?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaEen bruin/grijs gemêleerd jurkje met een knal roze top met kanten randje eronder (die valt niet zo op, dus leuk). Verder nog een paar colbert-jasjes gezien die ik wil hebben, maar daar ga ik voor terug als het rustiger is.
Vaders soms ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
Op dancegebied zijn er trouwens ook veel foute juweeltjes.
Mijn pa heeft me vaak zat voor lul gezet vroeger en was er ook echt toe in staat, dat is het enge!quote:
Niet vergeten het vlees gelijkmatig te garen!quote:
Ik zal eens kijken, zo eerst eten. Anders morgen, dan doe ik het toch aan. 't Zit nu in de was.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa heeft me vaak zat voor lul gezet vroeger en was er ook echt toe in staat, dat is het enge!
De biefstuk is al in de vrouwquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet vergeten het vlees gelijkmatig te garen!
Nee, echt mijn pa flikte het om me voor lul te zetten bij vriendjes door de verkeerde naam te noemen, me te koppelen aan vakkenvullers als we boodschappen gingen doen, me achternazitten over het winkelcentrum met een karretje.quote:
Noemen ze dat tegenwoordig zo? Waar is de romantiek?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De biefstuk is al in de vrouw
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig zo? Waar is de romantiek?
Droogneukplaat.quote:
Romantiek met kerst? Wat ouderwets...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig zo? Waar is de romantiek?
Ik luisterde dat nummer een paar jaar geleden eens echt goed en kwam er toen pas achter dat het al die tijd alleen maar over blowen ging.quote:
Nou hier niet hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Romantiek met kerst? Wat ouderwets...
Ik luister zelden naar de tekstquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik luisterde dat nummer een paar jaar geleden eens echt goed en kwam er toen pas achter dat het al die tijd alleen maar over blowen ging.
Oh dat is zó smerigquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef xFriendx het volgende:
Zo aan de rijst met kipfilet en Hawaii-saus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
De beste rapper oooit.....................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ielquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef xFriendx het volgende:
Zo aan de rijst met kipfilet en Hawaii-saus
De kerstkalkoen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Cue_ het volgende:
Het is kerst en de kardinaal komt weer eens langs?
quote:
Schranzsequote:
quote:
Fijne avond Godtquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Godtje het volgende:
Fijne avond iedereen
Lekker veel drinken.
dingetje?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouKomt dingetje niet?
Iquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef vencodark het volgende:
Bah, ik moet nog cadeautjes inpakken voor morgen. Geen zin in.
Doe ik morgen welquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef vencodark het volgende:
Bah, ik moet nog cadeautjes inpakken voor morgen. Geen zin in.
Die heb ik nietquote:
De Kardinaal is ouderwetsch!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Romantiek met kerst? Wat ouderwets...
Ik wilde zijn naam niet noemen en wilde er niet gelijk een enge officiële naam aan geven.quote:
Die laatsten kunnen mij eigenlijk wel gestolen wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Kardinaal is ouderwetsch!
Kaarsjes en de liefde voor elkander en het kindeke Jezus en zijn crew!
In dat geval, goed opgelostquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde zijn naam niet noemen en wilde er niet gelijk een enge officiële naam aan geven.
Dat andere nummer van hun, I am not your Casanova!quote:
Reageer eens op mijn sms lieverd!quote:
*pakt telefoon*quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn sms lieverd!
Daar kon ik zo gauw het clipje niet van vinden. Daarbij vind ik deze clip fouter.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat andere nummer van hun, I am not your Casanova!![]()
![]()
quote:
En bedankt he, nu zit ie in mijn hoofdquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat andere nummer van hun, I am not your Casanova!![]()
![]()
Nog net niet. Ik ben echt totaal niet vergroeid met dat ding.quote:
Zie boven mijn verklaring.quote:
Ja, moet dat?quote:
Dat je het maar even weetquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie boven mijn verklaring.
Uiteraard is jouw linkje veel bekender.
Oh, die zongen ze bij Glee vd weekquote:
Ja! I really, really, really, really do objectquote:
*nog even vraagje via sms..... is de laatste hoor!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nog net niet. Ik ben echt totaal niet vergroeid met dat ding.
Ik heb zelfs al gereageerd!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*nog even vraagje via sms..... is de laatste hoor!*
Well you're so very overruled, missyquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! I really, really, really, really do object
En ik ook weer... de Facebook mail komt er strakjes aan!quote:
Dat bepaal jij nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:21 schreef STING het volgende:
[..]
Well you're so very overruled, missy
Mijn steun heb je hoorquote:
Dat denk ik ook bij het woord 'handcuffs'quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben echt verpest, ik zap langs iets wat 'Christmas in handcuffs' heet en denk meteen aan seks
Ik las dit:quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben echt verpest, ik zap langs iets wat 'Christmas in handcuffs' heet en denk meteen aan seks
En dacht hetzelfde.quote:ik zap langs iets wat 'Christmas in handcuffs' heet
Dat ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:24 schreef missbehavin het volgende:
Dat vind ik dus echt het meest afschuwelijke nummer ooit gemaakt.quote:
quote:
Singles kerstavonddiner?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:32 schreef Cue_ het volgende:
Zow, de rollade in de oven, kaarsjes aan en de muziek aan
Maar wel m'n meest lelijke kloffie aan
Ik hoop ook dat het snel maandag is, maar om hele andere redenen dan jijquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen kerstGelukkig is het maandag weer voorbij
Hoezo? Wat ga je maandag doen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het snel maandag is, maar om hele andere redenen dan jij
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik bevind me iig in goed, verpest gezelschap
quote:
Dan is je sekstransplantatie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het snel maandag is, maar om hele andere redenen dan jij
En jij bent tov.quote:
quote:
Daten met Samzzquote:
Jij bofkontquote:
3e kerstdag-kliekjes opwarmen?quote:
Haha nee, veel beter.quote:
Hoezo? Is het statusverschil zo groot?quote:
quote:
Barbie, ouwe luchtbeddentester!quote:
Nou ja, jou ken ik verder niet, maar samzzquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hoezo? Is het statusverschil zo groot?
Mooi is dat he, als je nooit blowt zo weer een keer iets opstekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha nee, veel beter.
Stoned. Na een half jointje. Is echt net een XTC-trip. Armin van Buuren keihard aan, heerlijk.
Ist bij jou ook zo mooi?
ik warm liever Samzz opquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
3e kerstdag-kliekjes opwarmen?
Nopequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha nee, veel beter.
Stoned. Na een half jointje. Is echt net een XTC-trip. Armin van Buuren keihard aan, heerlijk.
Ist bij jou ook zo mooi?
Geen strijkers dit Sylvester? Handjes er vast erafgeknald?quote:
quote:
2 machines met bijna alleen maar strijkgoedquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij wel niet te strijken dat je nog bezig bent?
Of hij is gewoon erg langzaamquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij wel niet te strijken dat je nog bezig bent?
Zo zeker! 3,5 week niet, en nu een half jointje met Amnesia Haze. Jummie. Het leven is mooi. Zit echt met een XTC-grijns te genieten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mooi is dat he, als je nooit blowt zo weer een keer iets opsteken.
Ja dat zat ik me ook al te bedenkenquote:
Vertel!quote:
Ik strijk m'n spul smorgens voordat ik het aantrek. Heerlijk. Scheelt een hoop ellende en rugklachtenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 machines met bijna alleen maar strijkgoed
Vraag haar maar om een beschrijvingquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, jou ken ik verder niet, maar samzz
Q!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef Q. het volgende:
Strijken, dat doe ik ook wel 1x per maand.
Nee, dan moet ik roddelen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vraag haar maar om een beschrijving![]()
Nopequote:
Neh, weten nog niet exact wat, maar dat nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
3e kerstdag-kliekjes opwarmen?
Luchtbeddentester?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barbie, ouwe luchtbeddentester!
Jij ook mate!![]()
Roddel ook maar naar mij door, dan mag hetquote:
ik weet tquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vraag haar maar om een beschrijving![]()
Oeh, trioquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Roddel ook maar naar mij door, dan mag het
En je hebt lekker warme kleding als je het aandoetquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik strijk m'n spul smorgens voordat ik het aantrek. Heerlijk. Scheelt een hoop ellende en rugklachten
quote:
symbolisch, Cue_...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:49 schreef Cue_ het volgende:
Mijn kaarsjes zijn opgebrand.. gezellig zo dat ze 1 voor 1 langzaam uitgaan
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die reclame hier!
Daten met volslanke mensen? Maatje meer?
Ja, ik drink ook volslanke melk zeker!
Dat ook nog eens!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
En je hebt lekker warme kleding als je het aandoet
*kijkt in het rond*quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
symbolisch, Cue_...
Welke man ligt eronder je?![]()
Dat zoek ik serieus uit. Altijd volle melk, volle margarine, volle yoghurt, volle kwark, regular cola etc...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die reclame hier!
Daten met volslanke mensen? Maatje meer?
Ja, ik drink ook volslanke melk zeker!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zoek ik serieus uit. Altijd volle melk, volle margarine, volle yoghurt, volle kwark, regular cola etc...
Freud zou trots op me zijn.
Da's jammer. Dus je spaart het kaarsvet op tot de Kamasutra in januari?quote:
Hehe. Ik heb het omgekeerde van anorexia.quote:
Ik koop dan wel nieuwequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef El_Matador het volgende:
Da's jammer. Dus je spaart het kaarsvet op tot de Kamasutra in januari?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb het omgekeerde van anorexia.
Ik eet altijd achter de pc.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit nu gewoon serieus te bedenken hoe ik dat ga doen als m'n eten klaar is. Voor de buis is ook zo stom en geniet je niet. Alleen een bord voor je neus met muziekje op de achtergrond vind ik te saai..
hoe doen jullie dat?
Maar ik heb rolladequote:
Ik heb mn eten al op.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik heb rollade![]()
dat kan ik niet zomaar even naar binnen werken zoals ik anders altijd doe
Alvast veel plezierquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn eten al op.Zo naar Rotterdam voor een feestje. Ik zit nu al aan het bier.
Een lekkere bak friet met volslanke mayo en curry!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zoek ik serieus uit. Altijd volle melk, volle margarine, volle yoghurt, volle kwark, regular cola etc...
Freud zou trots op me zijn.
Ik wilde aan het bier maar die rukkers hebben mijn stamsupermarkt om 1700 al gesloten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn eten al op.Zo naar Rotterdam voor een feestje. Ik zit nu al aan het bier.
Ik heb gelukkig een goede voorraad ingeslagen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde aan het bier maar die rukkers hebben mijn stamsupermarkt om 1700 al gesloten.
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb ongelooflijk veel zin om me te bezatten vanavond.
Dat was elke supermarkt zowatquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde aan het bier maar die rukkers hebben mijn stamsupermarkt om 1700 al gesloten.
Dronken ga ik vanavond wel worden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goede vraag, bij mij zal t toch bord + bank + laptop + tv worden ben ik bangquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit nu gewoon serieus te bedenken hoe ik dat ga doen als m'n eten klaar is. Voor de buis is ook zo stom en geniet je niet. Alleen een bord voor je neus met muziekje op de achtergrond vind ik te saai..
hoe doen jullie dat?
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een goede voorraad ingeslagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 kratjes HJquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel eenzaam Q.quote:
Hmm ja, bij mij ongeveer ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede vraag, bij mij zal t toch bord + bank + laptop + tv worden ben ik bang
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Mja, ik geloof ook niet dat er veel animo is om iets te gaan vanavond dus ik denk dat ik gewoon op tijd in m'n nest lig. Ben ik morgen iig goed fit om de boel eens flink te begaaienquote:
Bierquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Gaan we samen etenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
Ik heb gewoon ruim 6 flessen wijn ingekocht!Respect! Ik kom de kerst wel door, genoeg drank in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Begaaien?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, ik geloof ook niet dat er veel animo is om iets te gaan vanavond dus ik denk dat ik gewoon op tijd in m'n nest lig. Ben ik morgen iig goed fit om de boel eens flink te begaaien
Wij liggen lepeltje-mesje.quote:
Wat is er mis met je alleen lam zuipen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, ik geloof ook niet dat er veel animo is om iets te gaan vanavond dus ik denk dat ik gewoon op tijd in m'n nest lig. Ben ik morgen iig goed fit om de boel eens flink te begaaien
quote:
Ik heb alleen een sixpack gekochtquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja idd, zo singles-onwaardigquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er mis met je alleen lam zuipen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Daar wordt ik niet dronken vanquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een sixpack gekocht
Waar blijft die singles orgie dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, zo singles-onwaardig
Hehe, ben op dreef.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef El_Matador het volgende:
Allemaal aan de alcohol? Jongens toch! Waarom moet kerst nou over zuipen gaan?Ja, he bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, ben op dreef.
Dus, vertel es MissB... wordt dat mooie suikerklontje daar op jouw lepeltje nog wel regelmatig door een man bevochtigd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Die heb ik na het diner.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar blijft die singles orgie dan?
Oef, jij ziet er nog meer in dan ik. Vet. Ja, jij bent tov, minikloon.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wat een uitspraak, seks, drugs, alles zit erin...
Dat is niks aan johquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er mis met je alleen lam zuipen?
mag dat van yuki?quote:
er is een kantelpuntquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niks aan joh
Krijg je juist zin om wat te doen en dan doe je het voor je gevoel nog meer niet!
Heerlijk, zo FOK!ken met drank erbij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niks aan joh
Krijg je juist zin om wat te doen en dan doe je het voor je gevoel nog meer niet!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oef, jij ziet er nog meer in dan ik. Vet. Ja, jij bent tov, minikloon.![]()
Bij de een zit die wat lager dan bij de ander...quote:
Oh, moet ik toestemming vragen?quote:
De seks wel. De drugs nu pas. Wow.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde 'm niet eens zo? Oops
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij de een zit die wat lager dan bij de ander...
Ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb het omgekeerde van anorexia.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De seks wel. De drugs nu pas. Wow.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben zelfs extra gaan lunchen omdat ik altijd honger heb, en ben nog steeds dun
Ik eet ziek veel (half brood en 2 warme maaltijden per dag) en ben nog steeds afgevallen de afgelopen wekenquote:
Doe ik zo vaak. Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb wel eens een huisgenoot 's ochtend in z'n eentje zien feesten
quote:
You got a dirtier mind than me, minikloon.quote:
Heerlijk is dat. En heerlijk vette mensen pesten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben zelfs extra gaan lunchen omdat ik altijd honger heb, en ben nog steeds dun
quote:
Dat mag best wel vaker vermeld worden!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
You got a dirtier mind than me, minikloon.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
You got a dirtier mind than me, minikloon.
Haha, tov. Jij ook.quote:
+1 herkenbaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. En heerlijk vette mensen pesten.
*Ik neem er nog een hoor*
KFC, de snackbar, shoarma, pizza, spare ribs dat soort dingen staan vaak op het menu....quote:
Welja, ga die man nog aanmoedigen ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag best wel vaker vermeld worden!
Dat misschien wel, maar dan moet er wel wat te beleven zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk, zo FOK!ken met drank erbij.
Jij bent ook mager, als ik je fobo bekijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
godvergeten mager scharminkel
Ik uit mijn diepste respect aan modern hippie B.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag best wel vaker vermeld worden!
Mwhehequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. En heerlijk vette mensen pesten.
*Ik neem er nog een hoor*
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent ook mager, als ik je fobo bekijk
Jij tov.quote:
But it's XXX-mas, honey!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, ga die man nog aanmoedigen ook
Jij bent een eetprobleem?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
haha lekker ding, ik ben veel dingen, maar niet mager
Kijk, nog zo een.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef rival het volgende:
[..]
KFC, de snackbar, shoarma, pizza, spare ribs dat soort dingen staan vaak op het menu....
kwam ik maar eens aan
en dik al helemaal nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
haha lekker ding, ik ben veel dingen, maar niet mager
Jeweetsquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, tov. Jij ook.
Meer vrienden van mij![]()
quote:
waarom? lijkt me logisch hequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zoveel afgevallen?
quote:
Barb, als je echt een tov veestje wil, dan weet je wat je te doen staat he?quote:
quote:
quote:
Nou krijg ik alweer hongerquote:
Zodat je weer een rollade kan kweken?quote:
Ja! Dat! En ik zit al aan de ondergrens met een bmi van 19,5 ofzo...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef rival het volgende:
[..]
is heel lullig, als ik niet genoeg eet val ik af
Dank jequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ik ga zo Japans eten
Aanwezig zijn lijkt me redelijk essentieelquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb, als je echt een tov veestje wil, dan weet je wat je te doen staat he?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zodat je weer een rollade kan kweken?Dat sport ik er zo weer vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporten. Is echt lekker. Ga het meer doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef rival het volgende:
[..]
is heel lullig, als ik niet genoeg eet val ik af
29-01-2011 modern hippie Party, bij mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aanwezig zijn lijkt me redelijk essentieelWat, waar, wanneer?
JB!quote:
same here, dat is bij mijn zeker 6 jaar..quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik eet echt zo weinig frituur, heb sinds ik op mezelf woon ook nog geen enkele maal ook maar iets gefrituurd
In Aachen? Eens zien of ik dan vrij kan regelen, ik laat het je weten!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
29-01-2011 modern hippie Party, bij mij.
Ik heb er geen, maar vreet me altijd helemaal vol bij vrienden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik eet echt zo weinig frituur, heb sinds ik op mezelf woon ook nog geen enkele maal ook maar iets gefrituurd
6 jaar dat haal ik niet, zolang zit ik nog niet op mezelf.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
same here, dat is bij mijn zeker 6 jaar..
Tov man, jij hoort er echt bij!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Aachen? Eens zien of ik dan vrij kan regelen, ik laat het je weten!
Maar wel gewoon heel af en toe wat bij de frietboer gehaald hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
6 jaar dat haal ik niet, zolang zit ik nog niet op mezelf.
Maar wel netjes Cue
De batterijen zijn op?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:16 schreef Lips het volgende:
Nog maar 3 dagen en dan duurt het weer een jaar voor het kerst is
Ik woon veels te dicht bij verschillende frietboerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel gewoon heel af en toe wat bij de frietboer gehaald hoor
Mijn batterijtje is nooit opquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De batterijen zijn op?
Arme meid...
Ik hoor erbijquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tov man, jij hoort er echt bij!
Een soort miniDeep Green.
Haha, gaaf! Hippiemuziek, wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:14 schreef missbehavin het volgende:
Hier Mata, met het oog op jouw eerdere opmerking
pastizzi's? Wtf?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon veels te dicht bij verschillende frietboerenEn wat nog erger is, pastizzi's. Daarbij vergeleken is Mctroep sonjabakkeren
Zeker weten.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, gaaf! Hippiemuziek, wel.
Maar wel ouderwetse hippie.
chinees is ook gewoon te lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
pastizzi's? Wtf?
Ach friet vind ik niet echt meer lekker dus dat scheelt een hoopChinezen doe ik nog wel te vaak.
Chinezen is dan wel weer goed voor de lijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
pastizzi's? Wtf?
Ach friet vind ik niet echt meer lekker dus dat scheelt een hoopChinezen doe ik nog wel te vaak.
Maar die van je plastic Bang Bus wel...quote:
Vooral makkelijk om te halen na het sportenquote:
Ja echt geweldig!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Chinezen is dan wel weer goed voor de lijn
Oh ja, kloptquote:
Jammer dat het zo slecht voor je gezondheid isquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Chinezen is dan wel weer goed voor de lijn
Dat is zooi, varierend van kaas tot hamburger, in bladerdeegquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
pastizzi's? Wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |