Gast, je hebt ook wat geleerd hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Thuis -> Enschede -> Schede -> Vrouwelijk voortplantingsorgaan -> kut.
Ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, je hebt ook wat geleerd hoor
Die grap is al zo oud als de weg naar rome.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, je hebt ook wat geleerd hoor
weet ik, maar hij vroeg het vanmiddag aan mij omdat die het niet snaptequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die grap is al zo oud als de weg naar rome.
Hihi je zeik neuken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die grap is al zo oud als de weg naar rome.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi je zeik neuken!![]()
Want Rome > Italië > Italianen > wijn drinken > neuken
Mooi voorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Zwangere vrouwen zijn niet dik?
Dikke koeien, dat zijn het! ALLEMAAL!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:08 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Zwangere vrouwen zijn niet dik?
"You can say what you want but I won't change my mind about you"quote:
Indd. wel grotere uiers.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dikke koeien, dat zijn het! ALLEMAAL!
Ik hou van Texas. Heerlijke meeblèrmuziek ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
"You can say what you want but I won't change my mind about you"
quote:
Hoeveel bekende bands zijn er naar staten vernoemd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou van Texas. Heerlijke meeblèrmuziek ook.
Dan hoor ik liever Kansas dan Texasquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel bekende bands zijn er naar staten vernoemd.
We hebben nu Texas en ik noem Kansas
Kansas, die hadden dat ene nummer met dust ofzo, dat was mooi.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel bekende bands zijn er naar staten vernoemd.
We hebben nu Texas en ik noem Kansas
Dust in the windquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kansas, die hadden dat ene nummer met dust ofzo, dat was mooi.
I clooooooose myyyyyyyyyyyy eeyyeeeyyeeeeeeees..quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
I clooooooose myyyyyyyyyyyy eeyyeeeyyeeeeeeees..
Zo begon het geloof ik.
Ik zing altijd mee met muziek. Als beetman thuis is hou ik het bij fluiten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat is pas fijn meezingen
Als je bij meeeeeeeee weggaaaaaaaaat, mag ik daaaaaaaan met je meeeeeeeee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef vencodark het volgende:
Ik heb al de hele dag Acda en De Munnik opstaan. Zingt ook zo lekker mee.
Kluts!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zing altijd mee met muziek. Als beetman thuis is hou ik het bij fluiten.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kluts!
technohttp://soundcloud.com/jef(...)te-gortig-18-05-2009
Dat wil ik beetman niet aandoen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ligt er een beetje aan wie er bij is, maar vaak zing ik gewoon, vals, door
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wil ik beetman niet aandoen.
Met singstar was ik altijd heel goed, maar alleen met liedjes door mannen of vrouwen met lage stemmen.
Flikker op met je twitter postsquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Flikker op met je twitter posts
Haha, nah ja, je kan maar ergens goed in zijn toch.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wil ik beetman niet aandoen.
Met singstar was ik altijd heel goed, maar alleen met liedjes door mannen of vrouwen met lage stemmen.
Oh, daar heb ik best schijt aan. Je kan het ook opnemen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Singstar durf ik dan weer niet zo snel
Ik durf überhaupt niet te zingen. Een paar weken terug nog karaoke gedaan in een kroeg (waar ik gelukkig niemand ken en waarschijnlijk de komende jaren niet meer kom) en dat was wel zo'n drama dat ik me zelfs met die sloot alcohol die ik op had nog schaamdequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Singstar durf ik dan weer niet zo snel
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik best schijt aan. Je kan het ook opnemen.
Zo heb ik me echt doodgelachen om een totaal verkrachtte versie van Say a little prayer en Livin' on a prayer door mij en mijn huisgenootje toen.
Tof nummer, lekkere chick.quote:
Beetje jammer alleen altijd van die neptattoo die afgeeft op de bank van de auto.quote:
Dat was in het begin jammer, nu geeft dat de clip alleen maar meerwaarde. Zoiets als een zeldzame misdrukquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen altijd van die neptattoo die afgeeft op de bank van de auto.
Idd, het is juist wel grappig ook. Het is gewoon een tof nummer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was in het begin jammer, nu geeft dat de clip alleen maar meerwaarde. Zoiets als een zeldzame misdruk
Never noticed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen altijd van die neptattoo die afgeeft op de bank van de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |