ja ik ben ook weleens in salou/lloret geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef Sanchos het volgende:
Iemand ooit wel eens absinthe geprobeerd? gore meuk, en van een half glas voelt het alsof je 20 bier heb gedronken
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Vodka it is, wat in de fles achter blijft geven we dan aan MissB
Mooi zo!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
4 van de 8 man is ziek vandaag, da's wat minder, maar ik heb er iig wel zin in.
We hebben hier een hele goede Australiėr.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Een collega van mij die had laatst een stukje kangeroe op, vond ie best lekker. Maar hij begon het zielig te vinden.. dat ie een stukje skippy op had zeg maar
Uit eten? Wanneer?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom is uit eten gaan ook zo leuk.
Mij lijkt het erg lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben hier een hele goede Australiėr.![]()
Weer tijd geleden dat ik er was.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
weetje wat... geef ik iedereen vodka en dan krijg jij een glaasje water.... wat jij wilt hoor
Mijn moeder komt uit mallorca, daar drinken ze het gewoon bij de lunch :S alsof het water is...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik ben ook weleens in salou/lloret geweest
2de kerstdag! Met leuke mensen!quote:
die ganzenlever gisteren was ook niet mijn ding, maar dat weet ik nu welquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook wel. Tot ik een halfjaar terug van mijn baas een stuk gedroogd zebravlees kreeg uit Zuid Afrika ofzo.
Ja dat zijn dingen die ik niet eens proefquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
die ganzenlever gisteren was ook niet mijn ding, maar dat weet ik nu wel
oh gezellig!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iets over blijven![]()
Ben nog tot half 5 door gegaan na het eten.
Toen mijn vader eens vrolijk aan een bordje kalfshersenen begon en mij een hapje wilde laten proeven, heb ik het toch niet gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het ook hoor.
Ik eet tegenwoordig bijna alles![]()
Gewoon proberen in elk geval
ik bied je net een fles wodka aan waar maar 2 glazen uit geschonken zijn, ik dacht daarmee wel iets goeds te doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe es lief tegen mij, ik heb al zo'n kutdag!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik bied je net een fles wodka aan waar maar 2 glazen uit geschonken zijn, ik dacht daarmee wel iets goeds te doen
ja of 's ochtends... om goed wakker te worden....quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:59 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit mallorca, daar drinken ze het gewoon bij de lunch :S alsof het water is...
ik wist het ook wel stiekem, maar ik moet het toch echt eerst geprobeerd hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zijn dingen die ik niet eens proef
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
een goed begin is het de halve werk fles!
ja en nee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:06 schreef Sanchos het volgende:
ooit wel eens struisvogel geprobeerd? of ossentong?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:06 schreef Sanchos het volgende:
ooit wel eens struisvogel geprobeerd? of ossentong?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, struisvogel is lekker
quote:
Vast wel toch!quote:
Ik ook. Weer kerstdiner dus weer wijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
moet je lekker zelf weten, ik doe het wel
ik verjaardag van mensen die uit Amsterdam Noord komen, Heineken dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Weer kerstdiner dus weer wijn.
Amsterdam Noord? Noem je Purmerend tegenwoordig zo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik verjaardag van mensen die uit Amsterdam Noord komen, Heineken dus
heinekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik verjaardag van mensen die uit Amsterdam Noord komen, Heineken dus
We hadden gisteren Grolsch op onze kerstborrel op de zaak. Dat heb ik even vakkundig door de plee gespoeld. We gaan de vijand niet rijker maken.quote:
Als ze nog ff doorgaan met die Weidevenne zitten we straks tegen elkaar aan dusjahquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam Noord? Noem je Purmerend tegenwoordig zo?
Daarom is noord ook geen Amsterdam. Dan gaat Noord Purmerend heten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze nog ff doorgaan met die Weidevenne zitten we straks tegen elkaar aan dusjah
Én bavariaquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
zolang het bier geen Dommelsch of Oranjeboom is dan ben ik al snel tevreden
je durft wel he nu HW hier niet isquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom is noord ook geen Amsterdam. Dan gaat Noord Purmerend heten.
ik heb deze week ook nog wat beugels achterover gegoten, tijdens new kids turbo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hadden gisteren Grolsch op onze kerstborrel op de zaak. Dat heb ik even vakkundig door de plee gespoeld. We gaan de vijand niet rijker maken.
Dacht dat ie daar woondequote:Op vrijdag 24 december 2010 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft HW ook weinig met noord.
Grolsch, Heineken en Amstel verschillen dan ook zo bijzonder veel van elkaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb deze week ook nog wat beugels achterover gegoten, tijdens new kids turbo.
grolsch is wel lekker, heineken vind ik echt niet te zuipen, evenals amstel. amstel is zo mogelijk nog smeriger.
Niet om het al te serieus te maken maar je kan met weinig beperkingen drinken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb deze week ook nog wat beugels achterover gegoten, tijdens new kids turbo.
grolsch is wel lekker, heineken vind ik echt niet te zuipen, evenals amstel. amstel is zo mogelijk nog smeriger.
hmmm, scherpquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zou die als geen ander weten dat het niks is.
comazuipen is beter van niet. meestal hou ik ongeveer een 45mins tot een uur per flesje aan, en nooit meer dan 5, waarbij 5 nog een uitzondering is, meestal minder.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet om het al te serieus te maken maar je kan met weinig beperkingen drinken?
klopt, maar ik vind heineken niet zo. lust het wel want je kunt het letterlijk overal krijgen, maar liever niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
Grolsch, Heineken en Amstel verschillen dan ook zo bijzonder veel van elkaar
Ok.:)quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:27 schreef dawg het volgende:
[..]
comazuipen is beter van niet. meestal hou ik ongeveer een 45mins tot een uur per flesje aan, en nooit meer dan 5, waarbij 5 nog een uitzondering is, meestal minder.
Grolsch is behoorlijk wat bitterder dan die andere twee.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:25 schreef rival het volgende:
Grolsch, Heineken en Amstel verschillen dan ook zo bijzonder veel van elkaar
gelukkig welquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:28 schreef dawg het volgende:
want je kunt het letterlijk overal krijgen
ja, geheelonthouding past ook niet zo bij mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok.:)
Gelukkig welt och dat het kan? Lijkt mij in elk geval maar dat kan ook aan mij liggen.
Scheelt geldquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, geheelonthouding past ook niet zo bij mij.
en ik kan niks hebben dus na 3 flesjes merk ik het al goed, ook wel een voordeel
Lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, geheelonthouding past ook niet zo bij mij.
en ik kan niks hebben dus na 3 flesjes merk ik het al goed, ook wel een voordeel
nee, maar mn meds worden in lever afgebroken evenals alcohol, dus is extra slecht voor lever en kan elkaar dwars gaan zitten. gewoon verstandig zijn zeg maarquote:
nee want 2 shotjes is al meer alcohol dan 3 a 4 pilsjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker goedkoop.![]()
Kan je beter aan de vodka gaan dan bespaar je nog meer.
Het zou in theorie niet uit moeten maken toch? Sterkere drankjes zijn kleinere glaasjes dus percentueel krijg je net zoveel binnen....quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:32 schreef dawg het volgende:
[..]
nee want 2 shotjes is al meer alcohol dan 3 a 4 pilsjes
1 eenheid alcohol is 1 eenheid alcohol toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:32 schreef dawg het volgende:
[..]
nee want 2 shotjes is al meer alcohol dan 3 a 4 pilsjes
meer alcohol wat ineens wordt opgenomen, met bier gaat het geleidelijker.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou in theorie niet uit moeten maken toch? Sterkere drankjes zijn kleinere glaasjes dus percentueel krijg je net zoveel binnen....
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
verstandig van je inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar mn meds worden in lever afgebroken evenals alcohol, dus is extra slecht voor lever en kan elkaar dwars gaan zitten. gewoon verstandig zijn zeg maar
en soms jammer. nooit eens je helemaal van de kaart zuipen als je eens gefrustreerd bent, of iets wilt vieren of whatever.quote:
Als ik me van de kaart zuip voel ik me die dag erop toch niet prettig, is dat een troost?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
en soms jammer. nooit eens je helemaal van de kaart zuipen als je eens gefrustreerd bent, of iets wilt vieren of whatever.
je begrijpt wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik me van de kaart zuip voel ik me die dag erop toch niet prettig, is dat een troost?
daar denk ik dus ook altijd aan als ik het jammer vind dat ik niet mag zuipenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik me van de kaart zuip voel ik me die dag erop toch niet prettig, is dat een troost?
klopt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
je begrijpt wel wat ik bedoel
katers![]()
Godtje ik zeg dit niet vaak genoeg!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet!
Dat heb ik al lang.![]()
Ik zou nog wel even kunnen slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Godtje ik zeg dit niet vaak genoeg!Die draaide ze ook in de kroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan wel deze
die vinnik leuk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die draaide ze ook in de kroeg![]()
En dan wel deze
fijne feestdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:48 schreef Sanchos het volgende:
Ik ga jullie fijne kerstdagen en fijn weekend wensen! Maandag ben ik denk ik weer aanspreekbaar
en..? ik zei het nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Thuis -> Enschede -> Schede -> Vrouwelijk voortplantingsorgaan -> kut.
die vind ik ook leuk, net zo makkelijk dus!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook maar die van lily Allen ook
Ik ben dan ook een heel makkelijk type
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |