Ik gehandicapt jongetje zei een keer "Kindje in je buik!?" Dan kan je echt wel janken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat mensen dat snel bij mij dachten ivm algehele zwaarte en niet alleen bij m'n buik
Dus gelukkig nooit die vraag gehad.
Welvaartsvet!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, zit hm ook in de verdere verhoudingen. Ik heb juist vooral vet bij mijn buik, rest niet zozeer.
Bier.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
wees blij, anders had je een biertje van mij gekregen... zo die hele wijnsmaak weg
Dat zou zo zonde zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
wees blij, anders had je een biertje van mij gekregen... zo die hele wijnsmaak weg
been there, got turned downquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
Net gebeld door een bedrijf: 10 januari op gesprek
Ze waren onder de indruk van mijn CVZeiden ze letterlijk aan de telefoon
* Spezza19 is happy
anders wel?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou zo zonde zijn.
Gelukkig drink ik geen bier dan
Redbull wodka!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag best iets anders hoor, wat heb je liever?
Ik lust eigenlijk alles wel zolang het gedestilleerd is.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag best iets anders hoor, wat heb je liever?
Dat drink ik niet meer sinds mijn 18e ofzo.quote:
Zonde is dat he.. na de anorexia ben ik heel stellig in dat ik wat ik eet, ook echt heel lekker moet vinden, anders kan ik het niet verantwoorden naar mezelfquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
nee viel wel mee hoor.,. maar ik zou er niet snel zelf heen gaan
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja moet ik daar volgende keer weer overheen
Gaat nooit lukken
Een hele poos geleden heb ik dat weer eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat drink ik niet meer sinds mijn 18e ofzo.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alles wel zolang het gedestilleerd is.
nope.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
Net gebeld door een bedrijf: 10 januari op gesprek
Ze waren onder de indruk van mijn CVZeiden ze letterlijk aan de telefoon
* Spezza19 is happy
wat ik niet lekker vind eet ik niet op, simpel. ik proef wel alles wat ik krijgquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zonde is dat he.. na de anorexia ben ik heel stellig in dat ik wat ik eet, ook echt heel lekker moet vinden, anders kan ik het niet verantwoorden naar mezelf
Ja, ik heb dat dus een keer gehad, ladderzat uit de stad, zo lam als een balletje naar bed, en alleen maar willen slapen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Een hele poos geleden heb ik dat weer eens geprobeerd.
Een avondje langIk werd zo hyper als de pest
Wat een teringbende.
quote:
Ja dat dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
wat ik niet lekker vind eet ik niet op, simpel. ik proef wel alles wat ik krijg
Ik ook wel. Tot ik een halfjaar terug van mijn baas een stuk gedroogd zebravlees kreeg uit Zuid Afrika ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
wat ik niet lekker vind eet ik niet op, simpel. ik proef wel alles wat ik krijg
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben het balen wel voorbij inmiddels, zeg maar gewoon depressief
en terecht, het is ook een goed begin om een gesprek mee in te gaan.quote:
Inderdaad. Of als je er misselijk van word, je boven de plee hangt om te spugen, maar je benen niet stil kan houden omdat je zo hyper bentquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat dus een keer gehad, ladderzat uit de stad, zo lam als een balletje naar bed, en alleen maar willen slapen.
En dan 2 uur wakker liggen door die kutredbull terwijl je kamer rondjes draait.
Daarom is uit eten gaan ook zo leuk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat om de gezelligheid en dat komt altijd wel goed.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee ik drink geen bier.
Wijn en Vodka.
Misschien over 5 maanden.
Vodka it is, wat in de fles achter blijft geven we dan aan MissBquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alles wel zolang het gedestilleerd is.
Deal.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Vodka it is, wat in de fles achter blijft geven we dan aan MissB
4 van de 8 man is ziek vandaag, da's wat minder, maar ik heb er iig wel zin in.quote:
Iets over blijvenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ja ik ben ook weleens in salou/lloret geweestquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef Sanchos het volgende:
Iemand ooit wel eens absinthe geprobeerd? gore meuk, en van een half glas voelt het alsof je 20 bier heb gedronken
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |