Soms. Maar niet vaak.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dus heel verlegen met een stel lieve blozende wangetjes?
Je doet het dus wel vooral met mannen? Of ook met die oude dametjes? Bij ons is die cirquit alleen met oude vrouwtjes namelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef STING het volgende:
Het is dan de bedoeling dat je die 30 sec dan ook heel intensief doet; dat je het gevoel hebt dat die 30 seconden heel lang duren.
Dus meer gefocust op training van spierkracht en minder op training van spierconditie.
Ach, rond deze tijd van het jaar zou het niet de eerste keer zijn.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef vencodark het volgende:
Het zou overigens heel knap zijn als ik echt zwanger zou zijn.
Voor mij wel!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, rond deze tijd van het jaar zou het niet de eerste keer zijn.....
Dan mag je weleens stoppen met drinken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
Ow god.. dan ben ik mijn hele leven al zwanger
Rond de 20-30, mannen & vrouwen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je doet het dus wel vooral met mannen? Of ook met die oude dametjes? Bij ons is die cirquit alleen met oude vrouwtjes namelijk.
want?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef vencodark het volgende:
Het zou overigens heel knap zijn als ik echt zwanger zou zijn.
als je nog maar 8 kilo te zwaar bent valt dat wel mee toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
Ow god.. dan ben ik mijn hele leven al zwanger
Waarom zouden oude vrouwtjes ook gaan sporten. Die huid wordt echt niet meer strak!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Rond de 20-30, mannen & vrouwen.
Oude vrouwtjes zouden de boel alleen maar flink ophouden
Te zwaar is te zwaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als je nog maar 8 kilo te zwaar bent valt dat wel mee toch?
Uhu.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
life doesn't make you, you make your life! en dat soort dingen
Vanochtend bij mij ook, dames van ergens begin 30, fanatiek bezig, goed figuur, das best sexyquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:40 schreef STING het volgende:
[..]
Rond de 20-30, mannen & vrouwen.
Oude vrouwtjes zouden de boel alleen maar flink ophouden
Lekker? Lekker?quote:
Erg genoeg is dat idd zo. En ik merk ook dat het best oplucht soms om er over te praten omdat je dan je gedachten hardop zegt en ze dan vaak anders zijn. Eerder loste ik altijd alles in mijn eentje op zegmaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
en toch zijn dat soort simpele zinnetjes soms voldoende voor een bepaalde situatie
jij zat in een ander restaurant dan ik, duidelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker? Lekker?
Mijn god! Zalig! Heerlijk! Fantastisch! Geweldig! Fabelachtig!
Ik kan niet stoppen om er over te praten. Het was echt perfect.
Van het concert des levens, heeft niemand een programquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
en toch zijn dat soort simpele zinnetjes soms voldoende voor een bepaalde situatie
Wat heb je gegeten dan?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker? Lekker?
Mijn god! Zalig! Heerlijk! Fantastisch! Geweldig! Fabelachtig!
Ik kan niet stoppen om er over te praten. Het was echt perfect.
Ik had altijd het idee dat je daar niks aan had, met een ander erover praten. dat moet je zelf oplossen..... maar inderdaad, niet dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Erg genoeg is dat idd zo. En ik merk ook dat het best oplucht soms om er over te praten omdat je dan je gedachten hardop zegt en ze dan vaak anders zijn. Eerder loste ik altijd alles in mijn eentje op zegmaar.
Zo slecht gegeten ja?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
jij zat in een ander restaurant dan ik, duidelijk
Tasting menu dus te veel om op te noemen en te onthouden. Het staat niet in die vorm op de kaart ook. 5 gangen met wijn arrangement.quote:
Op mijn sportschool voornamelijk studentesquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanochtend bij mij ook, dames van ergens begin 30, fanatiek bezig, goed figuur, das best sexy![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tasting menu dus te veel om op te noemen en te onthouden. Het staat niet in die vorm op de kaart ook. 5 gangen met wijn arrangement.
Ik heb geen idee. Must be an Enschede thingquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zouden oude vrouwtjes ook gaan sporten. Die huid wordt echt niet meer strak!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]En je raakte er niet over uitgepraat.
Ik heb je inderdaad niet gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
jij zat in een ander restaurant dan ik, duidelijk
Denk sowieso niet dat mensen dat snel bij mij dachten ivm algehele zwaarte en niet alleen bij m'n buikquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja maar dat lijkt me er niet uitzien als zwanger dus
Te weinig zeelucht natuurlijk. Die heb je nodig voor een strakke huid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Must be an Enschede thing
True, zit hm ook in de verdere verhoudingen. Ik heb juist vooral vet bij mijn buik, rest niet zozeer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat mensen dat snel bij mij dachten ivm algehele zwaarte en niet alleen bij m'n buik
Dus gelukkig nooit die vraag gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |