quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik vond Solid Harmonie altijd wel leuk
Ken je die niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na mijn tijd.Ik ben dan meer van New Kids on the block en take that.
De rest zijn slappe aftreksels.
Heb ik onder een steen gelegen als ik deze nu voor het eerst hoor?![]()
![]()
U ookquote:
Wij zijn gewoon stoerquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef Samzz het volgende:
Het was helemaal niet glad op de wegAanstellers bij de Connexxion.
Ben je nog geslaagd?quote:
Die kleding was toen ook in. Dan had je zo'n kort truitje op een legerbroek aan met van die plukjes voor in je haar.quote:
Jaquote:
Die broeken toen! Ik weet nog wel dat ik voor mijn verjaardag in die tijd een discofeestje gaf en mijn pa dreigde om met zo'n housebroek aan naar binnen te komen. The horror!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die broeken toen! Ik weet nog wel dat ik voor mijn verjaardag in die tijd een discofeestje gaf en mijn pa dreigde om met zo'n housebroek aan naar binnen te komen. The horror!
Top toch!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die broeken toen! Ik weet nog wel dat ik voor mijn verjaardag in die tijd een discofeestje gaf en mijn pa dreigde om met zo'n housebroek aan naar binnen te komen. The horror!
Oeh leuk, foto?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaEen bruin/grijs gemêleerd jurkje met een knal roze top met kanten randje eronder (die valt niet zo op, dus leuk). Verder nog een paar colbert-jasjes gezien die ik wil hebben, maar daar ga ik voor terug als het rustiger is.
Vaders soms ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 24 december 2010 17:02 schreef Kluts het volgende:
Op dancegebied zijn er trouwens ook veel foute juweeltjes.
Mijn pa heeft me vaak zat voor lul gezet vroeger en was er ook echt toe in staat, dat is het enge!quote:
Niet vergeten het vlees gelijkmatig te garen!quote:
Ik zal eens kijken, zo eerst eten. Anders morgen, dan doe ik het toch aan. 't Zit nu in de was.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa heeft me vaak zat voor lul gezet vroeger en was er ook echt toe in staat, dat is het enge!
De biefstuk is al in de vrouwquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet vergeten het vlees gelijkmatig te garen!
Nee, echt mijn pa flikte het om me voor lul te zetten bij vriendjes door de verkeerde naam te noemen, me te koppelen aan vakkenvullers als we boodschappen gingen doen, me achternazitten over het winkelcentrum met een karretje.quote:
Noemen ze dat tegenwoordig zo? Waar is de romantiek?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De biefstuk is al in de vrouw
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig zo? Waar is de romantiek?
Droogneukplaat.quote:
Romantiek met kerst? Wat ouderwets...quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig zo? Waar is de romantiek?
Ik luisterde dat nummer een paar jaar geleden eens echt goed en kwam er toen pas achter dat het al die tijd alleen maar over blowen ging.quote:
Nou hier niet hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Romantiek met kerst? Wat ouderwets...
Ik luister zelden naar de tekstquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik luisterde dat nummer een paar jaar geleden eens echt goed en kwam er toen pas achter dat het al die tijd alleen maar over blowen ging.
Oh dat is zó smerigquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef xFriendx het volgende:
Zo aan de rijst met kipfilet en Hawaii-saus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Godtje het volgende:
De beste rapper oooit.....................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ielquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:09 schreef xFriendx het volgende:
Zo aan de rijst met kipfilet en Hawaii-saus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |