De kerstkalkoen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef Cue_ het volgende:
Het is kerst en de kardinaal komt weer eens langs?
quote:
Schranzsequote:
quote:
Fijne avond Godtquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:11 schreef Godtje het volgende:
Fijne avond iedereen
Lekker veel drinken.
dingetje?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouKomt dingetje niet?
Iquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef vencodark het volgende:
Bah, ik moet nog cadeautjes inpakken voor morgen. Geen zin in.
Doe ik morgen welquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef vencodark het volgende:
Bah, ik moet nog cadeautjes inpakken voor morgen. Geen zin in.
Die heb ik nietquote:
De Kardinaal is ouderwetsch!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Romantiek met kerst? Wat ouderwets...
Ik wilde zijn naam niet noemen en wilde er niet gelijk een enge officiële naam aan geven.quote:
Die laatsten kunnen mij eigenlijk wel gestolen wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Kardinaal is ouderwetsch!
Kaarsjes en de liefde voor elkander en het kindeke Jezus en zijn crew!
In dat geval, goed opgelostquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde zijn naam niet noemen en wilde er niet gelijk een enge officiële naam aan geven.
Dat andere nummer van hun, I am not your Casanova!quote:
Reageer eens op mijn sms lieverd!quote:
*pakt telefoon*quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn sms lieverd!
Daar kon ik zo gauw het clipje niet van vinden. Daarbij vind ik deze clip fouter.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat andere nummer van hun, I am not your Casanova!![]()
![]()
quote:
En bedankt he, nu zit ie in mijn hoofdquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat andere nummer van hun, I am not your Casanova!![]()
![]()
Nog net niet. Ik ben echt totaal niet vergroeid met dat ding.quote:
Zie boven mijn verklaring.quote:
Ja, moet dat?quote:
Dat je het maar even weetquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie boven mijn verklaring.
Uiteraard is jouw linkje veel bekender.
Oh, die zongen ze bij Glee vd weekquote:
Ja! I really, really, really, really do objectquote:
*nog even vraagje via sms..... is de laatste hoor!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nog net niet. Ik ben echt totaal niet vergroeid met dat ding.
Ik heb zelfs al gereageerd!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*nog even vraagje via sms..... is de laatste hoor!*
Well you're so very overruled, missyquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! I really, really, really, really do object
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |