But it's XXX-mas, honey!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, ga die man nog aanmoedigen ook
Jij bent een eetprobleem?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
haha lekker ding, ik ben veel dingen, maar niet mager
Kijk, nog zo een.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef rival het volgende:
[..]
KFC, de snackbar, shoarma, pizza, spare ribs dat soort dingen staan vaak op het menu....
kwam ik maar eens aan
en dik al helemaal nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
haha lekker ding, ik ben veel dingen, maar niet mager
Jeweetsquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, tov. Jij ook.
Meer vrienden van mij![]()
quote:
waarom? lijkt me logisch hequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zoveel afgevallen?
quote:
Barb, als je echt een tov veestje wil, dan weet je wat je te doen staat he?quote:
quote:
quote:
Nou krijg ik alweer hongerquote:
Zodat je weer een rollade kan kweken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja! Dat! En ik zit al aan de ondergrens met een bmi van 19,5 ofzo...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef rival het volgende:
[..]
is heel lullig, als ik niet genoeg eet val ik af
Dank jequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Ik ga zo Japans eten
Aanwezig zijn lijkt me redelijk essentieelquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb, als je echt een tov veestje wil, dan weet je wat je te doen staat he?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zodat je weer een rollade kan kweken?Dat sport ik er zo weer vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporten. Is echt lekker. Ga het meer doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef rival het volgende:
[..]
is heel lullig, als ik niet genoeg eet val ik af
29-01-2011 modern hippie Party, bij mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aanwezig zijn lijkt me redelijk essentieelWat, waar, wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |