veel plezier met je midwinter lampjesfeestquote:
Sd moet voortaan voorzichter zijnquote:
21 december al gevierd, en toen heb ik iedereen hier een fijne Yule gewenstquote:Op zondag 26 december 2010 10:17 schreef lipje het volgende:
[..]
veel plezier met je midwinter lampjesfeest
Sterktequote:Op zondag 26 december 2010 12:45 schreef Duvel het volgende:
Wij niet, we zijn nu in afwachting van mijn schoonouders.
Ze komen met de trein en die heeft 15 minuten vertraging.quote:
Wij zouden vandaag naar de oma van mijn GF en uit eten gaan in Oldenzaalquote:Op zondag 26 december 2010 12:45 schreef Duvel het volgende:
Wij niet, we zijn nu in afwachting van mijn schoonouders.
Enig respijt; vergeet niet de NS een bedankmailtje te sturenquote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze komen met de trein en die heeft 15 minuten vertraging.
Ik zie een paar kleine plukkies aankomen op de Noordzee, wat is het probleem ??quote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wij zouden vandaag naar de oma van mijn GF en uit eten gaan in OldenzaalGezien de weersverwachting en de sneeuw situatie net de boel afgeblazen
Ik was het zelfquote:Op zondag 26 december 2010 10:18 schreef lipje het volgende:
[..]
Sd moet voortaan voorzichter zijn
Enne met een halve panty kan je nog altijd een bank beroven
Mijn oma wil niet met Oud en Nieuw komen want ze vindt het te koud hier in Drenthe... Nee, in Haarlem is het nu tropisch warmquote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wij zouden vandaag naar de oma van mijn GF en uit eten gaan in OldenzaalGezien de weersverwachting en de sneeuw situatie net de boel afgeblazen
Hoezo dat? Ik zou nog naar Enschede gaan vanmiddag, ware het niet dat de plannen wijzigden, maar de sneeuw/ijzel is echt prima te doen.quote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn remschijven en remblokken ophalen en onder mijn auto monterenquote:
Toffe foto !quote:Op zondag 26 december 2010 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
ging ook nog driftend om een voetganger heen ergens buiten een dorpje.. bleek een oom van me te zijn.. oepsdat krijg ik nog te horen
Toffe fotoquote:Op zondag 26 december 2010 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
ging ook nog driftend om een voetganger heen ergens buiten een dorpje.. bleek een oom van me te zijn.. oepsdat krijg ik nog te horen
ja, is weerhelemaal ok! met 4 verse all-terrein-al-weer-bandenquote:Op zondag 26 december 2010 19:01 schreef Dingest het volgende:
[..]
Toffe foto [ afbeelding ]
Doet de boel het inmiddels weer volledig?
Ik wil ook nog even pochen, ook al is-ie van vorig jaar:
[ afbeelding ]
In het kader van mooie PTA-winterfoto's
Werd anders ook wel tijdquote:Op zondag 26 december 2010 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, is weerhelemaal ok! met 4 verse all-terrein-al-weer-banden
Waar blijft ie?quote:Op zondag 26 december 2010 20:10 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook een foto van mijn Seat in de sneeuw..
Redelijkquote:
Nee!quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Dingest het volgende:
[..]
Werd anders ook wel tijd
Is het een erg duur grapje geworden?
Dat was een gevolg van het uitgebreide kerstdiner.quote:
De sproeier voor je neus?quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Redelijk
Hij start prima, maar de bestuurdersdeur zit soms vastgevroren. En de sproeier voor mijn neus staat te hoog afgesteld... ga ik deze week nog even fixen
en de bandjes zijn nogal op, dus hij glijdt alle kanten uit met dit weer, hoewel dat op zich wel leuk rijden is :x
Dat is wel netjes van ze. Nou hopen dat hij het langer dan een paar maanden volhoudtquote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee!het totaalbedrag was amper meer dan wat ik alleen voor de banden had gedacht... Doordat het zo extreem lang durude zijn ze schappelijk geweest
en op de laatste dag nog tot kwart over 9 s avionds aande niva dorogesleuteld opdat ik hem toch echt zsm weer zou hebben
Vrije week deze weekquote:
Hm, ik heb een afspraak staan, dus ik moet wel denk ik.quote:
Er staat vast op de verpakking : 'lijntje maken en buisje gebruiken bij consumptie'quote:Op maandag 27 december 2010 16:32 schreef daNpy het volgende:
Kutzooi stik bekant in een kerstkransje.
Adem wat van die witte poederzooi in blijf maar hoesten
De sproeier voor mijn neus schiet het dak op ipv op het raam... en dat is best ruk als er een lading pekel voor je neus op de voorruit plaktquote:Op maandag 27 december 2010 12:04 schreef Dingest het volgende:
[..]
De sproeier voor je neus?Is dat om de rest van je motorkap ook sneeuwvrij te krijgen?
![]()
De 121 werkt tot nu toe prima mee met het weer, ik heb ook maar één keer de slotontdooier van stal moeten halen tot nu toe. Er zit alleen iets los rechtsvoor wat een irritante rammel oplevert. Toch even laten bekijken maar zo te zien is het een plastic beschermplaat waar wat speling op zit en dat hoor je met lage snelheid op die klinkers hier dan nog net in de auto zelf.
Zelfs de Fiat startte nog vrij prima na twee weken met temperaturen tot min -10Niet dat ik daar nu nog iets aan heb...
Nee niet eens!quote:Op maandag 27 december 2010 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er staat vast op de verpakking : 'lijntje maken en buisje gebruiken bij consumptie'
Flauw!quote:
Maar dat is de sproeier voor je raam, niet voor je neusquote:Op maandag 27 december 2010 17:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De sproeier voor mijn neus schiet het dak op ipv op het raam... en dat is best ruk als er een lading pekel voor je neus op de voorruit plakt
Slotontdooier heb ik nog niet nodig gehad, de bijrijdersdeur wil wel gewoon open - is een bekend 9000 euveltje. Een van mijn buren had het minder, die moest laatst via de kofferbak naar binnen
Had ik trouwens geen nieuwe klus in Leeuwarden gehad dan waren er nog winterbanden ondergekomen, maar vind dat nu een beetje zonde van het geld... ik wacht wel tot februari of de zomer voor ik winterbanden voor de saab haal (is ook afhankelijk of de auto blijft na volgend jaar)
Zo een vet nummer!quote:
je was toch al een afgekeurde duitser. En nu met stoommotor. Anders verdampt ie niet.quote:Op maandag 27 december 2010 19:42 schreef Anne het volgende:
Thanks. Nu heb ik 'm in mijn hoofd zitten.
Blij toe.quote:Op maandag 27 december 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je was toch al een afgekeurde duitser. En nu met stoommotor. Anders verdampt ie niet.
Mooi nummer tochquote:Op maandag 27 december 2010 19:42 schreef Anne het volgende:
Thanks. Nu heb ik 'm in mijn hoofd zitten.
KssssT !!!!quote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef fioooon het volgende:
Heej dit gaat nergens meer over... slotje!
quote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef fioooon het volgende:
Heej dit gaat nergens meer over... slotje!
Jij bent dan ook kei onbetrouwbaar.quote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef fioooon het volgende:
[..]
Daar trapt de politieagent bij mij nooit in als ik dat tegen hem zeg.
Jaaa, maar we hebben je in de smiezen!quote:Op maandag 27 december 2010 22:18 schreef fioooon het volgende:
[..]
Moet wel op dit kei harde internet.
Ik jullie ook! en dan vooral jou!quote:Op maandag 27 december 2010 22:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaaa, maar we hebben je in de smiezen!
quote:Op maandag 27 december 2010 22:21 schreef fioooon het volgende:
[..]
Ik jullie ook! en dan vooral jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |