quote:
Op maandag 27 december 2010 17:26 schreef Paladijn het volgende:[..]
De sproeier voor mijn neus schiet het dak op ipv op het raam... en dat is best ruk als er een lading pekel voor je neus op de voorruit plakt

Slotontdooier heb ik nog niet nodig gehad, de bijrijdersdeur wil wel gewoon open - is een bekend 9000 euveltje. Een van mijn buren had het minder, die moest laatst via de kofferbak naar binnen

Had ik trouwens geen nieuwe klus in Leeuwarden gehad dan waren er nog winterbanden ondergekomen, maar vind dat nu een beetje zonde van het geld... ik wacht wel tot februari of de zomer voor ik winterbanden voor de saab haal (is ook afhankelijk of de auto blijft na volgend jaar)
Maar dat is de sproeier voor je raam, niet voor je neus

Ik heb twee jaar geleden eens gehad dat het linkergaatje zat dichtgevroren. Dus kon ik wel het gedeelte voor een bijrijder pekelvrij krijgen, maar niet voor mezelf, ook leuk

Mijn broertje kreeg ook een flesje slotontdooier van mijn ouders - 'Maar ik heb een afstandsbediening!'. O ja...

En vorig jaar heb ik met enige regelmaat water moeten staan koken om het slot van de 96 open te krijgen. Slotontdooier helpt niet zo heel goed op de oudere sloten met zo'n drukknop als die ook zit dichtgevroren.
Ik heb er ook geen winterbanden onder hoor. Begrijp me niet verkeerd; ik ben groot voorstander van die dingen, maar ik rijd hooguit 40 km per week met de 121. In principe vraag ik met dit weer voor alle andere ritten de Picasso, die wel op winterbanden staat. Anders vind ik het ook gewoon een te dure investering voor een auto van bijna 20 jaar oud en beetje dubieuze levensduur, en met een rustige, goed aangepaste rijstijl valt dan ook al een boel te compenseren.