veel plezier met je midwinter lampjesfeestquote:
Sd moet voortaan voorzichter zijnquote:
21 december al gevierd, en toen heb ik iedereen hier een fijne Yule gewenstquote:Op zondag 26 december 2010 10:17 schreef lipje het volgende:
[..]
veel plezier met je midwinter lampjesfeest
Sterktequote:Op zondag 26 december 2010 12:45 schreef Duvel het volgende:
Wij niet, we zijn nu in afwachting van mijn schoonouders.
Ze komen met de trein en die heeft 15 minuten vertraging.quote:
Wij zouden vandaag naar de oma van mijn GF en uit eten gaan in Oldenzaalquote:Op zondag 26 december 2010 12:45 schreef Duvel het volgende:
Wij niet, we zijn nu in afwachting van mijn schoonouders.
Enig respijt; vergeet niet de NS een bedankmailtje te sturenquote:Op zondag 26 december 2010 13:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze komen met de trein en die heeft 15 minuten vertraging.
Ik zie een paar kleine plukkies aankomen op de Noordzee, wat is het probleem ??quote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wij zouden vandaag naar de oma van mijn GF en uit eten gaan in OldenzaalGezien de weersverwachting en de sneeuw situatie net de boel afgeblazen
Ik was het zelfquote:Op zondag 26 december 2010 10:18 schreef lipje het volgende:
[..]
Sd moet voortaan voorzichter zijn
Enne met een halve panty kan je nog altijd een bank beroven
Mijn oma wil niet met Oud en Nieuw komen want ze vindt het te koud hier in Drenthe... Nee, in Haarlem is het nu tropisch warmquote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wij zouden vandaag naar de oma van mijn GF en uit eten gaan in OldenzaalGezien de weersverwachting en de sneeuw situatie net de boel afgeblazen
Hoezo dat? Ik zou nog naar Enschede gaan vanmiddag, ware het niet dat de plannen wijzigden, maar de sneeuw/ijzel is echt prima te doen.quote:Op zondag 26 december 2010 13:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn remschijven en remblokken ophalen en onder mijn auto monterenquote:
Toffe foto !quote:Op zondag 26 december 2010 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
ging ook nog driftend om een voetganger heen ergens buiten een dorpje.. bleek een oom van me te zijn.. oepsdat krijg ik nog te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |