quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
klopt, word aangewerkt (of nou ja, had al klaar moeten zijn, maar de host is niet echt een die bekend staat om goede service)quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:34 schreef Anne het volgende:
Lex, je wachtwoord vergeten ding is echt trááááág.
verrassendquote:
eigen keuze, ik heb bewust doorgewerkt zodat ik volgende week de hele week vrij benquote:
weer in Utrecht bij de veemarkt?quote:
Het is vast ergens op de wereld nog geen Kerstavond. Internet is groot jonguhquote:
heb je de schep al opgedoken?quote:
Alles goed?quote:
Een jeep ja, met een normale auto rij je je spoiler/bumper aan gortquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
een halve meter is geen duin, maar een bultjeen met een goede auto kun je daar gewoon door/overheen.
Nee, er is vannacht alweer zat gevallen, en morgen gaan we kijken hoe erg het in zuid Limbabwe isquote:
80km/h op de snelweg goed?quote:
Want?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef Freezer het volgende:
Tering wat heb ik een hekel aan sneeuw..... en aan Kerst
Omdat heel deze week half uur eerder weg moet rijden en een uur later thuis bentquote:
Ja, die sneeuw snap ik wel. Maar Kerst?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat heel deze week half uur eerder weg moet rijden en een uur later thuis bent![]()
Kerst heb ik geen problemen mee
Niet slecht voor een blondje heurquote:
Je moet er ook geen moetje van maken. Als ik tegen mijn ouders zeg dat ik er geen zin in heb (wat niet zo is btw, want ik vind dat dus wel leuk eigenlijk), dan vinden ze dat niet ergquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef Freezer het volgende:
Hypocriet die feestdagen.... Dat gereis naar ouders en/of schoonouders.... mensen die alleen dan naar de kerk gaan. Het is gewoon niet mijn feestje.
ik slik ff wat grappen in de categorie 'te vroeg' over een bepaalde kinderdagverblijfmedewerker inquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:04 schreef Anne het volgende:
Wat is dat kindje op de achtergrond aan het doen?
quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:10 schreef Dingest het volgende:
Ik had niet gezien dat er twee waren, ik snapte al niet waarom het de verkeerde zou zijn
Jezus wat een kut liedquote:
Kerst heeft op dit moment geen meerwaarde voor mij omdat het toch in een weekend valt. maar ik ben ook ZEKER niet anti-kerst ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:13 schreef bietelboer het volgende:
is die kerst toch nog ergens goed voor
Ook van mij, aan iedereen !quote:
Wat?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ziet iemand nog gat in een halve panty ??![]()
quote:
Wat zij zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, veel plezier met rukken aan panties en andere dingen![]()
Veel plezier er mee, ook met een halve panty kun je grappige dingen.quote:
En nu doe jij hetquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik dat had gezegd waren jullie weer gaan huilen.
Hmm, vertel eens ??quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Veel plezier er mee, ook met een halve panty kun je grappige dingen.
Over je hoofd trekken en een bank overvallen, bijvoorbeeld.quote:
Dat wordt wachten tot maandag dan, alleen is mijn auto niet zo geschikt denk ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Over je hoofd trekken en een bank overvallen, bijvoorbeeld.
Laat voor de rest je fantasie je vrije loop.
Ehm, wat is daar de lol van ??quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:58 schreef Freezer het volgende:
Vullen met koolstof voor in de het filter van een aquarium pomp?
Grotere slagingskans als een oudejaarslot ??quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:01 schreef Freezer het volgende:
Vrolijke visjesZou ook niet weten wat de lol van een bank overval is
Dat is zeker waar.... * gaat op zoek naar een panty *quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Grotere slagingskans als een oudejaarslot ??
Hmm, nu je het zegt; volgens mij levert een Bordeauxdog met een panty over zijn harses wel ernstig grappige plaatjes opquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:02 schreef Freezer het volgende:
Je zou natuurlijk kunnen proberen je kalf in die panty te hijsen. Maar ik denk niet dat je erg ver komt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mwah, ik ben vrolijk zat hoor; hij heeft het bij haar ws beter als dat hij het bij mij zou hebben, maar dat maakt het feit am sich niet leuker natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:13 schreef Freezer het volgende:
Da's kut.... Als ik een panty had gehad... had ik je kunnen opvrolijken met plaatjes van een rottweiler met een panty over zijn kop
Check mijn Foboquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:26 schreef Freezer het volgende:
Die dog soorten zijn allemaal hetzelfde... Wanneer er gesloopt kan worden is het prachtig. Daarbij kan alles gesloopt worden.
Thanks !, zelfde uiteraardquote:
Ja zeg, ik zie een SC-topic helemaal bovenaan in PTA staan, dan ga ik niet verder kijken of er nog meer zouden lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |