Alles goed?quote:
Een jeep ja, met een normale auto rij je je spoiler/bumper aan gortquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
een halve meter is geen duin, maar een bultjeen met een goede auto kun je daar gewoon door/overheen.
Nee, er is vannacht alweer zat gevallen, en morgen gaan we kijken hoe erg het in zuid Limbabwe isquote:
80km/h op de snelweg goed?quote:
Want?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef Freezer het volgende:
Tering wat heb ik een hekel aan sneeuw..... en aan Kerst
Omdat heel deze week half uur eerder weg moet rijden en een uur later thuis bentquote:
Ja, die sneeuw snap ik wel. Maar Kerst?quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat heel deze week half uur eerder weg moet rijden en een uur later thuis bent![]()
Kerst heb ik geen problemen mee
Niet slecht voor een blondje heurquote:
Je moet er ook geen moetje van maken. Als ik tegen mijn ouders zeg dat ik er geen zin in heb (wat niet zo is btw, want ik vind dat dus wel leuk eigenlijk), dan vinden ze dat niet ergquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:51 schreef Freezer het volgende:
Hypocriet die feestdagen.... Dat gereis naar ouders en/of schoonouders.... mensen die alleen dan naar de kerk gaan. Het is gewoon niet mijn feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |