tuurlijk, als het maar heet genoeg isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kan een mens inclusief botten verdampen?
Om jouw vraag te beantwoorden, geef ik een voorbeeld van een 9/11-slachtoffer wat vermeld wordt in het boekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben 1200 personen niet kunnen identificeren,niemand komt er toch niet achter en als ze dat wel doen dan? wat wil je doen?
Het probleem van dit verhaal is dat er absoluut geen vliegtuig (of wat dan ook) die toren binnengevlogen is.quote:Mijn benedenbuurvrouw Jennifer ziet op 11 september vanuit haar appartement hoe de vlucht van American Airlines zich in de noordtoren boort. Volgens Jennifer vliegen de kapers bijna in het kantoorgebouw van Western Union op nog geen honderd meter van ons huis.
Met enorm geraas wint de Boeing 767 uiteindelijk toch nog hoogte, en koerst naar de drieennegentigste etage van de honderdtien verdiepingen tellende toren.
Stel je nu eens voor dat dat echt zo zijn, dus dat die buurman inderdaad daadwerkelijk omgekomen zou zijnquote:Cameraman Martijn 't Hart verliest zijn buurman [op 9/11 dus]
Met alle respekt voor je theorie, maar de essentie van het 9/11-verhaal is nu juist dat er geen "aanslag" gepleegd is: 9/11 is een simulatie van een aanslag.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb een theorie die waarschijnlijk al eens is geopperd, maar goed. Het hele false flag operatie gedoe komt in mijn optiek nogal ongeloofwaardig over. Maar wat als de VS Bin Laden op de een of andere manier heeft overgehaald om een aanslag te plegen? Dan krijgt Osama de reputatie en de heilige oorlog die hij graag wilde hebben en dan kan de VS haar rol als politieagent van de wereld nieuw leven inblazen.
met 9/11 fake slachtoffer "Vanessa Langer" kom je ook weer uit bij 'ons' Nederlandse slachtoffer Ingeborg Lariby.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Alleen op een paar uitzonderingen na... zoals Vanessa Lang Langer... die werd wel intact uit het puin getrokken. Only in Disney Land... en Manhattan
Het omgekeerde is juist het geval:quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Culto: Wat ik niet begrijp...
Waarom zou men in godsnaam Twan Huys en Max Westerman bij een dergelijke staged terror attack betrekken? Hoe zouden zij zijn benaderd?
Zo van: "Hey Twan boy... how about coöperating in a staged terror attack with spook victims to legitimize some illegal wars in the Middle East and take away alot of your civil rights?"
Ik zeg niet dat het niet zo is, maar als het echt zo is, dan is het echt bizar.
Moet je je eens voorstellen dat deze categorie journalisten niet bij de 9/11-simulatie betrokken zou zijn??quote:Ik ga er wel vanuit dat hij [ Max ] binnen de Amerikaanse main stream media ook zeker wel zijn contacten heeft
.quote:Touching the nose [...] is also a common signal from a person who is not telling the truth.
dit is allemaal al besproken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Muridae het volgende:
Een paar fails van project 9/11 :
-WTC 7 die eventjes zomaar naar beneden stort.
-FBI laat een fotolijst zien met kapers waarvan er een aantal gewoon thuis voor de buis zaten.
-Ooggetuigen en brandweermannen die de explosies in de kelders van WTC 1+2 horen.
-Er wordt al gelijk gewezen naar Irak zonder onderbouwend bewijs.
-Een slechte en onverstaanbare OBL look a like claimt zogenaamd de aanslag.
-De extra verzekeringspolis voor het WTC.
-De brokstukken van het WTC worden binnen een paar dagen al omgesmolten, hierdoor kon men niet onderzoeken of deze bezweken waren door de hitte afkomstig van de brandende kerosine.
Het is gewoon zo'n lijst aan vage shit, het lijkt er bijna op alsof iemand iets wilde verbergen.
Voor de rest twijfel ik niet aan de vliegtuigen voor wat betreft het WTC, de aanval op het Pentagon is een ander verhaal.
Deze gebeurtenissen staan allemaal in het teken van de Self-fulfilling prophecy. Hierdoor hebben enge figuren zoals Rumsfeld, Cheney, Wolfowitz hun zakken kunnen vullen met de "wederopbouw" van Irak en Afghanistan.
Jawel joh, heb je die kekke Microsoft illustrator strip niet gezien, waarmee de Amerikaanse overheid aantoonde dat die terroristen WMD's verstopten/verplaatstenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Muridae het volgende:
Een paar fails van project 9/11 :
-WTC 7 die eventjes zomaar naar beneden stort.
-FBI laat een fotolijst zien met kapers waarvan er een aantal gewoon thuis voor de buis zaten.
-Ooggetuigen en brandweermannen die de explosies in de kelders van WTC 1+2 horen.
-Er wordt al gelijk gewezen naar Irak zonder onderbouwend bewijs.
-Een slechte en onverstaanbare OBL look a like claimt zogenaamd de aanslag.
-De extra verzekeringspolis voor het WTC.
-De brokstukken van het WTC worden binnen een paar dagen al omgesmolten, hierdoor kon men niet onderzoeken of deze bezweken waren door de hitte afkomstig van de brandende kerosine.
Het is gewoon zo'n lijst aan vage shit, het lijkt er bijna op alsof iemand iets wilde verbergen.
Voor de rest twijfel ik niet aan de vliegtuigen voor wat betreft het WTC, de aanval op het Pentagon is een ander verhaal.
Deze gebeurtenissen staan allemaal in het teken van de Self-fulfilling prophecy. Hierdoor hebben enge figuren zoals Rumsfeld, Cheney, Wolfowitz hun zakken kunnen vullen met de "wederopbouw" van Irak en Afghanistan.
Bestand is beschadigd/incompleet. Is waarschijnlijk wel te repareren met bijvoorbeeld advanced zip repair, maar volgens mij kun je met een beetje googlen die blueprints ook wel vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:28 schreef DarthHouse het volgende:
@JOKKEBROK!![]()
http://vestigialconscience.com/
Kijk eens naar de vierde link van onder....en dan 2 links lager?!![]()
Ik krijg 'm niet open?![]()
Misschien beschadigd?.....is dat te repareren?.....misschien is 't wel heulemaal nix?
Ik kan hem onder linux gewoon openen, kan alleen de cad ff niet bekijken omdat ik geen autocad heb draaien hier. Morgen ff bekijken, altijd leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:28 schreef DarthHouse het volgende:
@JOKKEBROK!![]()
http://vestigialconscience.com/
Kijk eens naar de vierde link van onder....en dan 2 links lager?!![]()
Ik krijg 'm niet open?![]()
Misschien beschadigd?.....is dat te repareren?.....misschien is 't wel heulemaal nix?
Ik vind de manier waarop jullie slachtoffers wegzetten als vicsims en niet bestaande personen ongelooflijk beledigend en onnodig kwetsend. Ik vind het ronduit belachelijk dat jullie je perverse zolderkamertheorieën over de rug van mensen en families lopen te spuien die een groot verlies hebben geleden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef Culto het volgende:
[..]
Met alle respekt voor je theorie, maar de essentie van het 9/11-verhaal is nu juist dat er geen "aanslag" gepleegd is: 9/11 is een simulatie van een aanslag.
Dit is vrij eenvoudig aan te tonen als je het beschikbare materiaal over de 11 september "slachtoffers" gaat bestuderen.
Dan neem ik toch maar weer als voorbeeld het Nederlandse 9/11-slachtoffer: Ingeborg Lariby.
[ link | afbeelding ]
"Margaret Jezycki Alario" wordt geclaimd door CNN als een 9/11- 'victim', maar blijkt een morph te zijn van de pasfoto van Ingeborg Lariby uit 2001.
http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/3648.html
Al dit beeldmateriaal betreffende de zogenaamde 9/11 "slachtoffers" is uiteraard al ruim voor die dag zelf ontwikkeld.
Dit feit op zich is al ruim voldoende om 9/11 geen 'aanslag' te noemen; beter woord zou zijn : media-gebeurtenis.
Of had jij gedacht dat Osama zelf hoogstpersoonlijk al die nep-slachtoffers uitgetekend zou hebben op zijn laptopje in zijn grot in Tora Bora?
[ link | afbeelding ]
......
grote onzin van jou, dit is de standaard crap die je te horen krijgt,als je aan 9/11 twijfelt!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop jullie slachtoffers wegzetten als vicsims en niet bestaande personen ongelooflijk beledigend en onnodig kwetsend. Ik vind het ronduit belachelijk dat jullie je perverse zolderkamertheorieën over de rug van mensen en families lopen te spuien die een groot verlies hebben geleden.
Persoonlijk vind ik dit van hetzelfde niveau als holocaust-ontkenning. Ronduit schandalig en ongepast.
Het is allebei het ontkennen van een misdaad tegen de menselijkheid en de daaraan ten onder gegane slachtoffers. Dus hoe is het dan precies anders? Is het anders omdat jij wel in de holocaust gelooft, maar niet in 9/11? Dan mag iemand die wel in 9/11 gelooft, maar niet in de holocaust daar ook over gaan brallen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
grote onzin van jou, dit is de standaard crap die je te horen krijgt,als je aan 9/11 twijfelt!
de holocaust heeft er totaal niks mee te maken!
je gaat vet offtopic, we hebben het hier niet over de holocaust, verder ben je volgens mij permanent geband onder een andere account, kloonscan gevraagd a.u.b?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is allebei het ontkennen van een misdaad tegen de menselijkheid en de daaraan ten onder gegane slachtoffers. Dus hoe is het dan precies anders? Is het anders omdat jij wel in de holocaust gelooft, maar niet in 9/11? Dan mag iemand die wel in 9/11 gelooft, maar niet in de holocaust daar ook over gaan brallen?
Het feit dat je die 'standaard crap' altijd hoort, is omdat het gewoon waar is!-edit-
Dit is het 9/11topic , hier komen nu eenmaal allerlei theorieën voorbij, en daar zitten theorieën bij die sommigen de wenkbrauwen doet fronsen, anderen zijn het er daarentegen helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is allebei het ontkennen van een misdaad tegen de menselijkheid en de daaraan ten onder gegane slachtoffers. Dus hoe is het dan precies anders? Is het anders omdat jij wel in de holocaust gelooft, maar niet in 9/11? Dan mag iemand die wel in 9/11 gelooft, maar niet in de holocaust daar ook over gaan brallen?
Het feit dat je die 'standaard crap' altijd hoort, is omdat het gewoon waar is! Maar goed, je bent waarschijnlijk te emotioneel gestoord om dat te begrijpen.
Ik denk er een hoop treurigheid van. En verder is het absurd dat dit getolereerd wordt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit is het 9/11topic , hier komen nu eenmaal allerlei theorieën voorbij, en daar zitten theorieën bij die sommigen de wenkbrauwen doet fronsen, anderen zijn het er daarentegen helemaal mee eens.
Dus, lees het en denk er het jouwe van.
dus je bent het niet eens met het fokbeleid? het zou verboden moeten worden? oftewel vette censuur. in mijn ogen ben je een trolkloon.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk er een hoop treurigheid van. En verder is het absurd dat dit getolereerd wordt.
Is dit ondertussen standaard crap?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
grote onzin van jou, dit is de standaard crap die je te horen krijgt,als je aan 9/11 twijfelt!
de holocaust heeft er totaal niks mee te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |