best wel logisch, amerikanen kunnen het gewoon niet aan,dat hun eigen regering nukes in hun eigen land hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:36 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Inderdaad...er kwam steeds meer los de laatste tijd, maar als je 'm vraag of er nukes of iets dergelijks zijn gebruikt....dan reageert hij met 'NO FUCKING NUKES ARE USED' of iets in die trend. Maar het stof, stof en nog meer stof en andere rare zaken kan hij niet verklaren.![]()
http://norfidid.wordpress(...)-destruction/#_edn25
Absoluut niet.Het enige bewijs dat er is, is dat er geknoeid en gerotzooid is. Er is geen enkele uitgezonden video authentiek. Geen enkele video of foto kan met elkaar gematched worden. Niets klopt. Elke video heeft zijn eigen kruissnelheden, projectie-fouten, schaduwfouten, geluidfouten, dopplereffectfouten en flightpaths. Kortom er is geen enkel bewijs dat er een echt vliegtuig is gebruikt. Geen enkelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Er lopen verscheidene theorieën langs mekaar heen aangaande 9/11. En het probleem is dat mensen vaak het idee hebben dat de ándere theorieeen hun eigen geloofwaardigheid onderuit haalt.
Wellicht moeten verscheidene theorieën omtrent hetzelfde voorval op een forum apart besproken worden. Zo zou ik zelf aliens en vliegtuig-projecties uitsluiten omdat ik vind (geloof want bewijs heb ik natuurlijk niet) dat dat te vergezocht is. Maar je moet een open mind houden.
De eerste nukes was op Amerikaans grondgebied. Ten minste in onze 'moderne' tijd. Aardlagen hebben al verraden dat er in een ver verleden al dergelijke zaken zijn afgevuurd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
best wel logisch, amerikanen kunnen het gewoon niet aan,dat hun eigen regering nukes in hun eigen land hebben gebruikt.
En er zijn meer sites die het over nukes hebben....* poef*=*stof* tot nadenken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:36 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Inderdaad...er kwam steeds meer los de laatste tijd, maar als je 'm vraag of er nukes of iets dergelijks zijn gebruikt....dan reageert hij met 'NO FUCKING NUKES ARE USED' of iets in die trend. Maar het stof, stof en nog meer stof en andere rare zaken kan hij niet verklaren.![]()
http://norfidid.wordpress(...)-destruction/#_edn25
tegen hun eigen volk dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De eerste nukes was op Amerikaans grondgebied. Ten minste in onze 'moderne' tijd. Aardlagen hebben al verraden dat er in een ver verleden al dergelijke zaken zijn afgevuurd.
tegen hun eigen natuur.quote:
Godwin is niet meer en tevens Occams Razor het zijn argumenten voor de troll en debunker.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:04 schreef Salvad0R het volgende:
“The Patriot Act was similar to legislation carried out by the Nazis because essentially it was using terrorism in both cases as an excuse to strip civil liberties that were enjoyed in both countries; in the United States and Germany,” Phillip Giraldi, a former CIA officer said in an interview with Press TV.
Dus.
Opflikkeren met je Godwin-argument. Shit is gewoon nazi.
ja man,jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:04 schreef Salvad0R het volgende:
“The Patriot Act was similar to legislation carried out by the Nazis because essentially it was using terrorism in both cases as an excuse to strip civil liberties that were enjoyed in both countries; in the United States and Germany,” Phillip Giraldi, a former CIA officer said in an interview with Press TV.
Dus.
Opflikkeren met je Godwin-argument. Shit is gewoon nazi.
Vet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:30 schreef DarthHouse het volgende:
Steeds meer aanwijzingen....er zaten bijna geen huurders meer in.![]()
http://letsrollforums.com(...)-t24256.html?t=24256
http://www.youtube.com/us(...)#p/a/u/1/XOu4zrRzrmY
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vet!![]()
Het wordt steeds duidelijker dat het een hoax was.
De vraag is dan hoeveel werkte er wel en hoeveel zijn er werkelijk omgekomen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef Culto het volgende:
[..]
![]()
... Steeds meer stukjes van de 9/11 puzzle blijken in elkaar te passen:
Tot en met 9/11 aan toe is gesimuleerd dat er tienduizenden mensen werkten in het WTC.
Maar in werkelijkheid stonden die towers gewoon (vrijwel) leeg!
Ik denk wel een stukje meer... minderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De vraag is dan hoeveel werkte er wel en hoeveel zijn er werkelijk omgekomen?
ik denk ongeveer 1000 minder.
Maar weet je zeker dat die gesprekken echt waren? Realiseer jezelf dat er een heleboel gewoon in scene is gezet om mensen op een dwaalspoor te zetten.quote:het ergste vond ik nog dat je in je telefoongesprekken hoort,dat mensen moesten blijven zitten en dat er geen gevaar was.
ze hebben er 1200 niet kunnen identificeren, een aantal zijn er verdampt maar geen 1200, is een schatting.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk wel een stukje meer... minder
Hoe kom je eigenlijk op het getal 1000?
[..]
Maar weet je zeker dat die gesprekken echt waren? Realiseer jezelf dat er een heleboel gewoon in scene is gezet om mensen op een dwaalspoor te zetten.
Verdampt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben er 1200 niet kunnen identificeren, een aantal zijn er verdampt maar geen 1200, is een schatting.
ligt er aan, pentagon en shanksville geloof ik niks van de id'squote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verdampt?
Zou dat hele verhaal rondom die identificaties nu juist niet wijzen op één grote hoax? Die verhalen die je te horen hebt gekregen kloppen van geen kanten. Ook niet over die vermeende identificaties.
Je schetst nu een scenario waarbij ruwweg 2/3 van het totale aantal 9/11-slachtoffers echt zou zijn en de overige 1/3 gesimuleerd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De vraag is dan hoeveel werkte er wel en hoeveel zijn er werkelijk omgekomen?
ik denk ongeveer 1000 minder.
het ergste vond ik nog dat je in je telefoongesprekken hoort,dat mensen moesten blijven zitten en dat er geen gevaar was.
ze hebben 1200 personen niet kunnen identificeren,niemand komt er toch niet achter en als ze dat wel doen dan? wat wil je doen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Culto het volgende:
[..]
Je schetst nu een scenario waarbij ruwweg 2/3 van het totale aantal 9/11-slachtoffers echt zou zijn en de overige 1/3 gesimuleerd.
Indien de 9/11 Psy-Op zodanig ontworpen zou zijn dat er zowel echte als gesimuleerde slachtoffers in voorkomen,
dan ontstaan de volgende 2 problemen:
1.) Alle betrokken personen / bedrijven / instanties / overheden die de officiele 9/11-mythe promoten in de media
(en dat zijn er nogal wat in New York zelf, de USA en de rest van de wereld) zouden automatisch ook medeplichtig zijn aan de moord op die 2000 echte slachtoffers.
Ze doen immers mee aan deze 9/11-simulatie, omdat ze daar op de een of andere manier belang bij denken te hebben. Als er daadwerkelijk mensen vermoord zouden gaan worden, zou het animo om te participeren uiteraard veel minder zijn.
2.) Het gedrag van de naasten van de echte slachtoffers zou volkomen onvoorspelbaar zijn.
Zeker als die er op een gegeven moment achter zouden komen dat 1/3 van de 9/11-slachtoffers fake zouden zijn!
De ontwerpers van de 9/11-hoax moesten absoluut zien te voorkomen dat er dit soort onverwachte en onvoorspelbare reakties zouden komen.
Alleen al het voorkomen van die onzekere factor is reden genoeg om alle 9/11-slachtoffers te simuleren.
Dit kunnen echter zowel volledig c.g.i. "pixel-vicsims" zijn als echt bestaande personen, die er om wat voor reden dan ook voor gekozen hebben om te verdwijnen als "slachtoffer" in de 9/11-simulatie.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef THEFXR het volgende:
een aantal zijn er verdampt maar geen 1200, is een schatting.
Precies, temperaturen waarbij mensen compleet verdwijnen zijn nooit gehaald. Die mensen... die waren er helemaal niet, is dan de enige plausibele verklaring. Toch komt dat bij het overgrote merendeel van de mensen maar niet in de hersenen op. Vandaar dat de wildste verhaaltjes de ronde doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Dat legt deze meneer even voor je uit.
klopt wat hij zegt, officieel, moet boven de 2500 graden zijn en dat was het ook, daar ligt dus het verschil. hij heeft het ook over crematie,ik over verdampen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Dat legt deze meneer even voor je uit.
Kan een mens inclusief botten verdampen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt wat hij zegt, officieel, moet boven de 2500 graden zijn en dat was het ook, daar ligt dus het verschil. hij heeft het ook over crematie,ik over verdampen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |