Jij viert Nieuwjaar dus alleen, je hebt ze niet voor het uitzoeken ben ik bang...quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
nou nee omdat ik wel kieskeurig ben wie die date wordt
quote:
niet geilen.quote:
zo rond 9enquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:11 schreef mwaterl het volgende:
Zeg, hoe laat is morgen de afsluiting zegmaar?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
GODSAMME
Ik had bijna de lapo, maar door die stomme scrobbler,
gast, wat huil je?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
GODSAMME
maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:11 schreef mwaterl het volgende:
Zeg, hoe laat is morgen de afsluiting zegmaar?
Er is altijd nog ... De Kerstdepressielijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
GODSAMME
Ik hoefde alleen nog op invoeren te drukken als er 1 iemand zou posten, dus als zon vierkantje rechtonder in mn scherm zou komen! Komt dat ballonnetje van de scrobbler opquote:
waarom datquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er is altijd nog ... De Kerstdepressielijn
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er is altijd nog ... De Kerstdepressielijn
ajuusquote:
doeidoei.quote:
Jij gaat wel in een heel diep zwart gat vallen na morgenavond...quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen nog op invoeren te drukken als er 1 iemand zou posten, dus als zon vierkantje rechtonder in mn scherm zou komen! Komt dat ballonnetje van de scrobbler opdus ik klik
![]()
kutsystemen.
gast, waarom neem je zijn posts serieus?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gast, wat huil je?
wat boeit dat ene topic...
quote:
ohjaquote:
het is geloof ik wel 'kijk mijn e-panis groot zijn' avondquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Slimme gozer, ken hem niet maar hij kan en heeft vast iets beters te pakken...
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij gaat wel in een heel diep zwart gat vallen na morgenavond...
omdat ik echt gek word van die LaPo en postcount geilers van de laatste tijd, het begint me een beetje de keel uit te hangenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
gast, waarom neem je zijn posts serieus?
Die is toch slapen?quote:
Kijk ook even naar mn posticonquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt dude, serieus... waar je je al niet druk over kan maken
Gelukkig lok je het ook niet uit of zo hequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
het is geloof ik wel 'kijk mijn e-panis groot zijn' avond
ga rukken ofzo
wie zegt dat we heel de avond met zn 2 zouden blijvenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij viert Nieuwjaar dus alleen, je hebt ze niet voor het uitzoeken ben ik bang...
Komt dat zo over ja? Gelukkig hoef ik dat al jaren niet meer zelf te doen, maar waarom zou jij dat willen weten.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
het is geloof ik wel 'kijk mijn e-panis groot zijn' avond
ga rukken ofzo
Hij kan gewoon niet stoppen.quote:
Doe je het ook serieus niet meer zelf?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Komt dat zo over ja? Gelukkig hoef ik dat al jaren niet meer zelf te doen, maar waarom zou jij dat willen weten.....
ja sorry moet ook gewerkt worden enzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wordt geen 6 uur met al die quiters hier....
Ik ben er nog!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wordt geen 6 uur met al die quiters hier....
viespeuk.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef dasorakel het volgende:
hmmz ik gaat zo ook mn luikjes dicht doen... let op mn woorden binnen no time alleen maar lekkere muziek
dan doe je datquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan slapen, ik wil blijven luisteren!
dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan slapen, ik wil blijven luisteren!
Mij negerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
KOPPIJN
Mook, waar blijft mijn massage?
dat dus.quote:
quote:
Nee dat is deze:quote:
Hoef ik niet, maar wil niet zeggen dat...quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doe je het ook serieus niet meer zelf?
punt is én blijft... je bent gePMt, je bent meerdere keren verzocht(ook door andere users) ermee te kappen, maar gaat toch doorquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:17 schreef Krambo het volgende:
Coen ziet er ook echt wel ''graveyardshifterig' uit zeg
Wie niet?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ik word altijd zo blij van dit nummer hè?
Je hoeft ook niet fulltime te typenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lig alleen niet zo dat ik goed kan typen ofzo
blof hield hem wakkerquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:17 schreef Krambo het volgende:
Coen ziet er ook echt wel ''graveyardshifterig' uit zeg
MORGENquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
KOPPIJN
Mook, waar blijft mijn massage?
Doet me denken aan mijn sexy ex-collega, want werd altijd gedraaid op werk en dan stond ik te dansen tijdens het plantjes water geven want er was toch nooit iemand.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ik word altijd zo blij van dit nummer hè?
was je er nog dan?quote:
Ik ga helemaal niet doorquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
punt is én blijft... je bent gePMt, je bent meerdere keren verzocht(ook door andere users) ermee te kappen, maar gaat toch door
JA verdulleme!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn sexy ex-collega, want werd altijd gedraaid op werk en dan stond ik te dansen tijdens het plantjes water geven want er was toch nooit iemand.
Ik niet echt, maar heb de clip ook niet gezien. Dat scheelt soms enorm. Net als bij dat nummer "We are your friends"lach ik al als ik denk aan die clip en de feestjes van vroeger doe meestal ook zo eindigde...quote:
Brabanders houden van harde haargel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:19 schreef Echtjammer het volgende:
mensen hebben gewoon bevroren haar
SR = stappen voor de mensen in Eindhovenquote:
Ik kijk dus echt nooooit clipsquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik niet echt, maar heb de clip ook niet gezien. Dat scheelt soms enorm. Net als bij dat nummer "We are your friends"lach ik al als ik denk aan die clip en de feestjes van vroeger doe meestal ook zo eindigde...
Ow wacht morgen bestaat nietquote:
nu is het niet meer geloofwaardigquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die sexy excollega samenwoonde maar wel met mij zoende in het magazijn
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow wacht morgen bestaat niet. Vandaag dan
.
Eensquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef Krambo het volgende:
Coen is wel echt gegroeid deze week (figuurlijkdan he )
BAMquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef DeLuna het volgende:
Die brievenbus klapte dicht op haar neus
Net gemistquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef DeLuna het volgende:
Die brievenbus klapte dicht op haar neus
Denk het ook jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef dasorakel het volgende:
maar dr zullen zo denk ik nog wel wat mensen terugkomen van t stappen waardoor t wat drukker wordt
i lolledquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
als ze de politie maar niet verkrachten
dat dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik hoop het, heerlijk die dronken figuren voor de mic en camquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef dasorakel het volgende:
maar dr zullen zo denk ik nog wel wat mensen terugkomen van t stappen waardoor t wat drukker wordt
Bløf is cool!quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Ja 2:00 op donderdag...quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef dasorakel het volgende:
Je zou lerares moeten wordenquote:
Hé Roel!quote:
had rob stenders toen ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef Krambo het volgende:
Coen is wel echt gegroeid deze week (figuurlijkdan he )
Heh?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
OOH OOH OOH
Ga terug naar de dierentuin! luna!
Originele titel voor een liedjequote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:22 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een hit omdat er Fuck You in zit
Lekker kleurtjequote:
Hij rookt waarschijnlijk.quote:
Dat is echt ranzig.quote:
Morgen es bekijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je bent net terug... waar blijven je foto's?
True, maar hij was al een paar jaar flink gezapig aan het worden, dit heeft hem weer ff een impuls gegevenquote:
Mijn beeld van jou, wat doe je.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik trap jou zo hard als ik kan in je kruis en als je bijkomt, mag jij mij trappen.
Heb ik die net gemist ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:22 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een hit omdat er Fuck You in zit
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik trap jou zo hard als ik kan in je kruis en als je bijkomt, mag jij mij trappen.
Ja, vind ik ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die niet schromen om te zeggen wat ze van stomme mensen vindenHeerlijk.
quote:
quote:
Nee ken ik niet. Alleen van heh ja heh ja heh ja heh ja.quote:
En dan krijg je bans.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel op een normale manier dan hè. Niet uit gaan schelden want dat is kanslooossss
lieve schat, dat is jon bakker, jij zei Heh? en deze quote vond ik wel bij mijn ding passen (ga naar de dierentuin, luna!)quote:
@Naat, hoe gaat die van je schoonmoeder ook al weer?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ken ik niet. Alleen van heh ja heh ja heh ja heh ja.
JA DAT SNAP IK NU WELquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lieve schat, dat is jon bakker, jij zei Heh? en deze quote vond ik wel bij mijn ding passen (ga naar de dierentuin, luna!)
ik heb net je schoonmoeder helemaal morsdood geslagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
@Naat, hoe gaat die van je schoonmoeder ook al weer?
Anaal oxiderenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zal mij mijn reet roesten.
Gooi je schoonmoeder uit het raam en de ijskast erachteraan, laat die fles nou maar eventjes staan !?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
@Naat, hoe gaat die van je schoonmoeder ook al weer?
En lekker dat die reet isquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mij wel, ik heb namelijk geen leven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb net je schoonmoeder helemaal morsdood geslagen
Vol met kuilen of niet?quote:
ga je gang.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Openlijke flirts weet ik altijd wel te waarderen
Ik moet hem geloof ik masseren, dus daar ga ik dan maar vanuitquote:
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Openlijke flirts weet ik altijd wel te waarderen
Je moest mijn rug masseren!quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet hem geloof ik masseren, dus daar ga ik dan maar vanuit.
Eenschquote:
Goeie Post.quote:
geniaalste Tong quote evah.quote:
Owquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je moest mijn rug masseren!
He tong.quote:
Niets volgens mijquote:
Okéquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niets volgens mij, hun daarentegen
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:31 schreef Krambo het volgende:
Kut, heb ik dat A-Team anthem weer 3 dagen in m'n kop
Ik doe het automatischquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die niet meeneuriën op dit gedoe
Kan ookquote:
sopsopquote:
Aan ze oogjes te zien wel iddquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:34 schreef waxmask het volgende:
Coen heeft het best zwaar heb ik het idee.
Ochtend, middag, avondquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beter!
JONGENS HEEFT IEMAND HET SCHEMA V AN MORREGEHHHHH? Ik kan hem niet vinden.
Ik krijg dorstquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:34 schreef hole1988 het volgende:
coen neemt een slok appelsap dan een slok thee en dan weer een slok appelsap
zier niet echt fris uit neequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:34 schreef waxmask het volgende:
Coen heeft het best zwaar heb ik het idee.
GMTAquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:34 schreef DaMook het volgende:
Wat was de planning van optredens morgen ?
Iemand heeft hem gepost, maar kan hem niet vinden.
Jij ligt toch met mexicaantje in bed, jij mist allesquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:34 schreef DaMook het volgende:
Wat was de planning van optredens morgen ?
Iemand heeft hem gepost, maar kan hem niet vinden.
6-10 giel 10-14 gerard 14-18 coen daarna giel weerquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beter!
JONGENS HEEFT IEMAND HET SCHEMA V AN MORREGEHHHHH? Ik kan hem niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |