Kijk ook even naar mn posticonquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt dude, serieus... waar je je al niet druk over kan maken
Gelukkig lok je het ook niet uit of zo hequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
het is geloof ik wel 'kijk mijn e-panis groot zijn' avond
ga rukken ofzo
wie zegt dat we heel de avond met zn 2 zouden blijvenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij viert Nieuwjaar dus alleen, je hebt ze niet voor het uitzoeken ben ik bang...
Komt dat zo over ja? Gelukkig hoef ik dat al jaren niet meer zelf te doen, maar waarom zou jij dat willen weten.....quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
het is geloof ik wel 'kijk mijn e-panis groot zijn' avond
ga rukken ofzo
Hij kan gewoon niet stoppen.quote:
Doe je het ook serieus niet meer zelf?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Komt dat zo over ja? Gelukkig hoef ik dat al jaren niet meer zelf te doen, maar waarom zou jij dat willen weten.....
ja sorry moet ook gewerkt worden enzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wordt geen 6 uur met al die quiters hier....
Ik ben er nog!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef Geo3kant het volgende:
Wordt geen 6 uur met al die quiters hier....
viespeuk.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef dasorakel het volgende:
hmmz ik gaat zo ook mn luikjes dicht doen... let op mn woorden binnen no time alleen maar lekkere muziek
dan doe je datquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan slapen, ik wil blijven luisteren!
dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan slapen, ik wil blijven luisteren!
Mij negerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
KOPPIJN
Mook, waar blijft mijn massage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |